Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Doar pe deaccelerare face la mine, si la 650k9 si la 1000AL6. Are de a face cu uzura gumelor, indiferent de model, cat e noua fata nu ai treaba, dupa 10k e tot mai pronuntat, pana spre final vand ai deja nevoie de amortizor antivoblaj 😁

Are de a face si cu greutatea de pe mobra si cu presiunea din roti, ba chiar si cu vibratia de la motor (treapta de viteza in care e). Voblaj inexistent nu exista. Dar acu pe bune, de ce am deaccelera de la 60-70 fara maini pe ghidon 😁

Parca cel mai bine a fost dupa echilibrarea dinamica pe masina, unde plumbii au fost pusi stanga dreapta in functie dr nevoi, dar aia o fost in germania si pe vreo 60 de euro manopera la doua roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voblaj aveam si eu cu cauciucul fata uzat de la 70 in jos fara maini pe ghidon. Nu ca m-ar fi interesat prea mult dar am fost curios sa vad dupa ce am schimbat cauciucul si asa a fost, nu mai intra in voblaj. 

 

Oricum, motorul nu vobleaza cu mainile pe ghidon nici la 170, deci nu vad sa fie problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 28.09.2019 la 21:00, misionaru a spus:

Problema la acea bujie, e ca am nevoie ca radiatorul sa fie scos din cadrul de plastic si impins putin in fata pentru a-mi crea spatiu de manevra cu cheia. In cale imi sta furtunul gros de cauciuc. Nu stiu cum sa fac asta cu motorul incins, e posibil sa mearga cu niste manusi groase, e cam singura solutie. 

 

Degripant, motor cald si cheie clichet. Vedem ce iese. Sper ca nu doar juma' de bujie. 

 

Multumesc de sfaturi, baieti!

 

Se desface fara sa demontezi nimic si fara manusi. Trebuie doar o cheie si un prelungitor mediu. Vedeti ce pagube faceti pe acolo...

Acum 11 ore, Alecsa Cristi a spus:

Salutare! Am o vstroamă model 2015 pe care am cumparat-o sh la 3300 km. ce se intampla, de cum am luat-o, am observat un voblaj pe frână de motor intre 70 si 55 km/h.Dacă iau mâinile de pe ghidon începe să danseze și numai în plaja asta de viteza,  iar atunci când am si side case-urile pe ea face rău de tot. De cand ma dau cu ea i-am pus si gume noi, echilibrate tot ce trebuie ,că ma gândeam ca de aici e buba, dar nimic. Ce sa fie oare? Eu pe ea am modelul cu spite ,o fi astea sau ciclistica ei. 

Daca roata e ok, e furca slaba sau rulmentul de jug.

Acum 14 ore, HORia_Teodor a spus:

E rupta doar oglinda din nuca cu care e prinsa pe suportul ei.. In mod normal se plia, dar era intepenita.. 

Si facea lumea misto cand ma duceam la garaj cu spray-uri si intrebam pe ce pot sa mai dau.. Iete.. Pe nuca oglinzii si inca o aveam.. 

Daca dadeai cu spray pe nuca vedeai un rahat in ele ca le inchidea vantul. Da aveai oglinda azi. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu cum vă intră vouă in voblaj, că două seturi de Tourance clasic le-am echilibrat dinamic (câteva grame de plumb la primul set, nimic la al doilea), iar Next l-am echilibrat static, acasă, 15 grame, dar fără voblaj indiferent ce i-am făcut. Probabil la voi nu e așezat bine cauciucul pe jantă sau are vreun defect. Grijă inclusiv la rulmenții de pe față, fac și ăia surprize.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 hours ago, Alecsa Cristi said:

am observat un voblaj pe frână de motor intre 70 si 55 km/h.Dacă iau mâinile de pe ghidon începe să danseze și numai în plaja asta de viteza, 

Ce anvelope ai?

Eu am patit asemenator cu Conti Trail Attack pe Vstrom si Heidenau K60 pe Transalp - tot cam in plaja aia de viteza.

Au patit si altii - sunt discutii pe advrider.com despre voblajul la cele 2 tipuri de anvelope.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, misionaru a spus:

Voblaj aveam si eu cu cauciucul fata uzat de la 70 in jos fara maini pe ghidon. Nu ca m-ar fi interesat prea mult dar am fost curios sa vad dupa ce am schimbat cauciucul si asa a fost, nu mai intra in voblaj. 

 

Oricum, motorul nu vobleaza cu mainile pe ghidon nici la 170, deci nu vad sa fie problema.

Da, e adevarat, până la cotor in accelerare(195km/h) nu face in nici un fel, n-ar fi o problema f mare doar ca treaba asta nu mi se intampla cu gsr-ul.Ala puteam să-l las cu ghidonul liber in frână de motor de la 100 la 10km/h si mergea perfect drept. 

Acum 4 ore, emilian_rks a spus:

Ce anvelope ai?

Eu am patit asemenator cu Conti Trail Attack pe Vstrom si Heidenau K60 pe Transalp - tot cam in plaja aia de viteza.

Au patit si altii - sunt discutii pe advrider.com despre voblajul la cele 2 tipuri de anvelope.

  Acum am iar Bridgestone Trail Wing, cele cu care a venit din fabrica , anul trecut le schimbasem cu un set Pirelli Scorpion Trail 2 cu care am facut 30k si acum le-am pus din nou pentru cât ma mai dau in toamna asta. Să văd la anu' ce am să-i iau. Scorpion mi s-au parut excelente dacă nu iesi de pe asfalt dar as vrea ceva sa meargă si pe off.E si cu amândouă modelele de gume am avut problema asta. 

Acum 7 ore, Lucian_M a spus:

Nu știu cum vă intră vouă in voblaj, că două seturi de Tourance clasic le-am echilibrat dinamic (câteva grame de plumb la primul set, nimic la al doilea), iar Next l-am echilibrat static, acasă, 15 grame, dar fără voblaj indiferent ce i-am făcut. Probabil la voi nu e așezat bine cauciucul pe jantă sau are vreun defect. Grijă inclusiv la rulmenții de pe față, fac și ăia surprize.

 Păi ce să verific la rulmentul, roata nu are pic de joc,am dat roata jos eu, cand am schimbat gumele, si cand am montat la loc totul a fost strâns la cuplu din manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Lucian_M a spus:

Rulmenții roții și cei de la jug. Cei de la roată eu îi verific pe degete: țin roata cu două degete și rog pe cineva să învârtă. Dacă mi se pare că agață, halt! Alți rulmenți. Îi schimb la anul, preventiv.

nu e de aici Lucian,am un amic cu una luat_a anul trecut noua si tot asa facea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta, las pe altii sa-si dea cu parerea.

 

Am mai scris si pe alt topic: ce vata sa folosesc pentru toba? A mea e carbonizata. Nu am nici sita. Toba are 33 cm, deci e scurta. S-a prajit totul la interior, chiar ma miram de ce se aude asa tare...

Am gasit asa ceva pe stoc https://www.motobikeshop.eu/ro/vata-final-toba-600x320x30 - o fi buna?

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Alecsa Cristi a spus:

nu e de aici Lucian,am un amic cu una luat_a anul trecut noua si tot asa facea

 

E cunoscut ca la V-Strom pretensionarea la rulmentii de jug e mai mica decat ar trebui. De aici foarte multe cazuri de voblaj. Mai strange putin rulmentii si s-ar putea sa scapi de problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am luat de pe olx niste protectii maini, cu specificatia ca ar fi pt v-strom.

Am incercat sa le montez, insa imi ating in parbriz cand virez stanga sau dreapta spre maxim.

Am parbrizul din imagina si fara protectii maini ajunge la capat, adica 2-3 mm pana sa atinga de parbriz.

Este prea in spate parbrizul? Mai lat decat original nu cred ca este, insa am vazut altele mai late si cu protectii maini montate. 

Are cineva protectii maini sw montech sa imi spuna ce prindere au?

Multumesc

20191005_182748.jpg

20191005_182756.jpg

20191005_182822.jpg

parbriz.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.10.2019 la 8:09, igi a spus:

 

E cunoscut ca la V-Strom pretensionarea la rulmentii de jug e mai mica decat ar trebui. De aici foarte multe cazuri de voblaj. Mai strange putin rulmentii si s-ar putea sa scapi de problema.

Ms, o duc mâine la Fabio si o sa se uite el si la asta. 

La 01.10.2019 la 8:12, borsulica a spus:

 

Si zici ca merg 30k+ Pirelli...

 Păcat ca nu le-am făcut poze dar au ținut +30k fara nici o problemă din care 20k cu bagaje full pe ea. Pentru asfalt eu unul le recomand .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand cutie de scule Kappa Toolbox, cu sistem de prindere universal. Nu merge montata pe vstrom nou 650... Nu intra intre suport de geanta laterala si partea de sus a motocicletei (langa șa).  Pretul este de 500 lei impreuna.20191008_210228.thumb.jpg.4dac2cbc7b44ac71201e754351ed9309.jpg

20191008_210240.jpg

Sorry! I'm stupid! Mi a gresit furnizorul kitul de prindere...😂

Editat de borsulica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. In sfarsit, trebuia sa fac si eu buba, doar din neatentie. Puteam sa evit cu foarte mare usurinta, insa nici nu m'am obosit sa tin motorul, asa ca l'am lasat sa faca cunostinta prima data cu asfaltul.

Astfel, gasesc pe la voi o semnalizare stanga fata pentru un 650 din 2016?

Alta intrebare: voi ce handguarduri sanatoase aveti? Cel de pe stanga al meu de plastic s'a crapat, insa a protejat bine maneta de ambreiaj.

Multumesc!

PS: Multumesc pe aceasta cale crash-bar-ului, care doar s'a zgariat :-).

Editat de Macsy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...