Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Acum 2 ore, Christian 1 a spus:

My bad.

 

 

Hei, nu e nicio suparare, Cristian! :) de la tine, niciodata!

 

Ca fapt divers, la 85k km am servisat injectia si pastile reglaj supape, intr-un final. Injectia a necesitat interventie, pastilele mai au doar cativa mii de km pana cand trebuie inlocuite. De asemenea, epuratoarele erau intr-o stare jalnica. Iar bujiile, dupa 4k km de la ultimul schimb, erau deja duse si negre. 

 

Injectia, supapele si epuratoarele nu au fost verificate niciodata.

 

 

WhatsApp Image 2020-02-04 at 15.27.30.jpeg

WhatsApp Image 2020-02-04 at 15.28.36.jpeg

WhatsApp Image 2020-02-04 at 16.47.37.jpeg

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ma intreb acelasi lucru? Curatatul injectoarelor? Curatatul pompei de benzina? Vezi pe unde umbli la clapete ca sunt vreo 2-3 reglaje pe care nu le mai poti reface, se fac doar in fabrica, mai ales la clapetele secundare. La cum arata bujiile alea si depunerile de carbon pare ca mergi incet spre subturat. La mers zglobiu nu prea vezi asa ceva. Sau benzina foarte proasta.  :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
1 hour ago, bozoro said:

 La cum arata bujiile alea si depunerile de carbon pare ca mergi incet spre subturat. 

 

Hahahahaha !   Cred ca misionaru n-ar lua mana din gaz nici ca sa alimenteze , daca era posibil...

Daca te-ai fi chinuit si nu o nimereai asa pe dos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, john17 a spus:

Luminati-ma si pe mine ce e cu "service-ul injectiei" asta despre care vorbiti, ce operatiuni presupune? :huh:

 

Exprimare rudimentara, scuzati! :) nu stiu exact ce presupune, nu sunt eu mecanicul. 

 

Acum 4 ore, bozoro a spus:

Si eu ma intreb acelasi lucru? Curatatul injectoarelor? Curatatul pompei de benzina? Vezi pe unde umbli la clapete ca sunt vreo 2-3 reglaje pe care nu le mai poti reface, se fac doar in fabrica, mai ales la clapetele secundare. La cum arata bujiile alea si depunerile de carbon pare ca mergi incet spre subturat. La mers zglobiu nu prea vezi asa ceva. Sau benzina foarte proasta.  :))

 

Nu am umblat eu la injectie, nu cunosc si nu ma bag. Dar subturat nu prea merg...din pacate. Iar ca benzina, alimentez de la MOL, OMV, Petrom. Rar de la Luk si niciodata de la alte benzinarii no name. Habar nu am de ce au ajuns asa dupa 4k km.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, misionaru a spus:

Exprimare rudimentara, scuzati! :) nu stiu exact ce presupune, nu sunt eu mecanicul. 

Oltcit ai avut vreodată? Te-a taxat mecanicul pt inlocuirea antigelului? Ca banuiesc ca se face la fel ca service-ul injectiei de strom... 😈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, misionaru a spus:

 

Exprimare rudimentara, scuzati! :) nu stiu exact ce presupune, nu sunt eu mecanicul. 

 

 

Nu am umblat eu la injectie, nu cunosc si nu ma bag. Dar subturat nu prea merg...din pacate. Iar ca benzina, alimentez de la MOL, OMV, Petrom. Rar de la Luk si niciodata de la alte benzinarii no name. Habar nu am de ce au ajuns asa dupa 4k km.

Am demontat jumate din Stroamele din tara asta da bujii in asa hal in 4000 nu am vazut. Asta daca au 4000... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, bozoro said:

La cum arata bujiile alea si depunerile de carbon pare ca mergi incet spre subturat.

Salutare. Dacă nu-i cu supărare, ce înseamnă subturat la Vstrom? Cu alte cuvinte care îi plaja de turație optimă aici?

Mulțumesc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Privesc pozele am de spus urmatoarele: "epuratoarele" nu sunt deloc epuratoare, sunt "suzuki pair valve", admit (dacă nu sunt infundate) aer in evacuare, numai sub 1500rot/min. (pt. noxe...). Se pot anula fără probleme (ilegal). Depunerile si bujiile ar putea indica un ulei prost sau un motor care consuma ulei. Galeria de admisie murdară=filtru de aer prost asezat sau neschimbat la timp (functie de condiții de utilizare). Pastile care "mai țin cateva mii" asta e o vrăjeală... scrie in manual toleranțele. "service injecție" nu cunosc această operație, poate verificare debit și presiune pompă benzină, curățat/verificat injectoare (ultrasunete și stand), sincronizare clapete, primare secundare ( tot in manual). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, bozoro a spus:

La cum arata bujiile alea si depunerile de carbon pare ca mergi incet spre subturat. La mers zglobiu nu prea vezi asa ceva. Sau benzina foarte proasta.  :))

Imi pot permite sa raspund pentru el.. il stiu ca merge destul de alert in plimbari, la drum întins cu reprize in limita a cat poate atelajul. Probabil factorii care au dus la rezultatele din poze sunt numeroși. Pe langa ani, km..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nici cititul in bujii nu mai este ce-a fost...

Si la modul cel mai serios , daca un mecanic zice ca alea sunt bujii terminate inseamna ca defapt e macelar...

3 au culoarea perfecta acolo unde conteaza. Doar una are o mica depunere , dar toate au electrodul perfect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, goe 75 a spus:

Nici cititul in bujii nu mai este ce-a fost...

Si la modul cel mai serios , daca un mecanic zice ca alea sunt bujii terminate inseamna ca defapt e macelar...

3 au culoarea perfecta acolo unde conteaza. Doar una are o mica depunere , dar toate au electrodul perfect...

Am marit poza aia pana la pixel, da din pozitia aia nu se vede neam culoarea sau uzura electrodului. Tot ce se vede e ca e neagra si are depuneri. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
7 minutes ago, bozoro said:

Am marit poza aia pana la pixel, da din pozitia aia nu se vede neam culoarea sau uzura electrodului. Tot ce se vede e ca e neagra si are depuneri. :)

 

Deschide si un manual de mecanica , unde gasesti cate doua pagini cu poze de bujii folosite ...si o sa vezi ca astea se incadreaza la " curata si refoloseste". O sa mai vezi ca in zona electrozilor este normala culoarea caramel sau maro.

 

Uite aici gasesti si o poza cu bujie in functionare normala cu un pic de umezeala de ulei pe inel ...fara importanta....

 

http://www.e-automobile.ro/categorie-electronica/135-bujii-ngk-bosch-auto-motor.html

 

Si pt beneficiul mecanicilor de gen Lucien mai zic si faptul ca bujiile noi trebuiesc verificate pt gap ( cu exceptia iridium) si stranse de doua ori. Dupa ce se aseaza cu mana se strange cu cheia intre 1/8 si 1/4 ture , dupa care se desface si se strange din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca să știi știi și tu, bujiile NGK au la indicații strângerea cu 1/2 tură după ce se așază "la mână". Scrie pe ambalaj. Nu-s la primele bujii montate.

 

 

Parcă văd că iar începe o serie de săgeți și glume de circuit.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Montez în special NGK, deoarece asta scrie în manual. Eventual ce îmi aduc cei care vin la mine. Dar la mobra merg pe Iridium, deoarece procedura de înlocuire nu e chiar comodă și prefer să le schimb mai rar, având interval dublu de service. Diferențe între standard și Iridium eu nu am observat, dar motorul nu este unul performant ca să îmi dau seama.

Oricum, fiecare ambalaj vine cu instrucțiuni tipărite sau lipite, în așa fel încât să nu se trezească vreun Ninja și să strângă până crapă.

 

Azi mi-am propus să fiu zen, să nu iau în seamă orice 🛴.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, goe 75 a spus:

 

Deschide si un manual de mecanica , unde gasesti cate doua pagini cu poze de bujii folosite ...si o sa vezi ca astea se incadreaza la " curata si refoloseste". O sa mai vezi ca in zona electrozilor este normala culoarea caramel sau maro.

 

 

Ca idee termenul folosit din mosi stramosi este culoare alunei. :)))   Da unde naiba vezi tu culoarea  in poza asta nu stiu. Am crezut ca e poza 3D si nu vad eu, da nu e. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...