Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

1 oră în urmă, cooldeep a spus:

5 posturi mai sus...

Mersi de atentionare, stiu, dar acolo e intr-un fel pretul aproximativ si din "auzite"  😜. Am urmarit tacut si discutiile de pe facebook, unde de exemplu pretul la Achimoto era indicat ca fiind 512 lei, dar pe site acum pretul pentru AX041010 e 620. 

Editat de Marius Mihasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am un pret final pentru ca nu erau pe stoc nici la furnizor. Cand ma suna pentru a confirma comanda o sa revin cu detalii.

Azi am mai luat o tura de congelare, asa ca pretul devine din ce in ce mai irelevant pentru mine. :)  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faina schema de culoare :)

speram sa iti ajunga asa la destinatie, spun asta deoarece oblonul ala de pe lateral flambeaza, e elastic, si poate linistit sa mai alunece in fata motorul, se si vede ca mai are 5 cm pana in oblon, moment in care va cadea de pe cric, teoretic e asigurat de chingile din spate, dar si chingile alea sunt destul de elastice ... ca idee atat in tren cat si in vapor am fost obligat sa pun motorul pe cricul lateral inainte sa fie intepenit de dispozitive de fixare si chingi, am intrebat expres daca pot pe central si au dat din cap ca nu :) . Si nu vreau sa cobesc, dar am mai vazut tego gaurit (placajul acela de pe jos). Acum in acel cric prin cele 2 picioruse se decarca vreo 200 de kg, static, aia inseamna cam 100 de kg per piciorus. Cand sta pe roti greutatea e distribuita fata spate iar cricul e doar un sprijin. Cam asta se gaseste ca structura de rezistenta la camioneta din poza de desubt de acel tego. De unde stiu? ca a fost gaurit fix unde sta in poza cricul central la tine si nu s-a carat mare lucru cu camioneta.

image.thumb.png.a500a61285fe3b7f59a05ca7e4f08e2a.png 
 

PS in locul unde imi parchez de fiecare data motorul prin metoda ridicarii pe cricul central, in cativa ani, asfaltul s a macinat pana s a facut o gaura asa de mare incat nu mai puteam ridica pe cricul central motorul caci groapa era prea mare. De un an am turnat beton, nu ciment, beton, si acum e relativ bine, a supravietuit primei ierni doar cu zgarieturi de suprafata ca sa zic asa, deocamdata arata ca va tine mult mai bine decat asfaltul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Îmi tot zdrângăne ceva în oglinda de pe partea stângă (se aude ca și cum ar avea o piuliță ceva „slobodă” în carcasă).

 

Aveți idee dacă se poate desface carcasa aia, sau o schimb cu totul?

 

P.S. - nu flăncăne sticla/oglinda, e ceva înăuntru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, cooldeep a spus:

faina schema de culoare :)

speram sa iti ajunga asa la destinatie, spun asta deoarece oblonul ala de pe lateral flambeaza, e elastic, si poate linistit sa mai alunece in fata motorul, se si vede ca mai are 5 cm pana in oblon, moment in care va cadea de pe cric, teoretic e asigurat de chingile din spate, dar si chingile alea sunt destul de elastice ... ca idee atat in tren cat si in vapor am fost obligat sa pun motorul pe cricul lateral inainte sa fie intepenit de dispozitive de fixare si chingi, am intrebat expres daca pot pe central si au dat din cap ca nu :) . Si nu vreau sa cobesc, dar am mai vazut tego gaurit (placajul acela de pe jos). Acum in acel cric prin cele 2 picioruse se decarca vreo 200 de kg, static, aia inseamna cam 100 de kg per piciorus. Cand sta pe roti greutatea e distribuita fata spate iar cricul e doar un sprijin. Cam asta se gaseste ca structura de rezistenta la camioneta din poza de desubt de acel tego. De unde stiu? ca a fost gaurit fix unde sta in poza cricul central la tine si nu s-a carat mare lucru cu camioneta.

image.thumb.png.a500a61285fe3b7f59a05ca7e4f08e2a.png 
 

PS in locul unde imi parchez de fiecare data motorul prin metoda ridicarii pe cricul central, in cativa ani, asfaltul s a macinat pana s a facut o gaura asa de mare incat nu mai puteam ridica pe cricul central motorul caci groapa era prea mare. De un an am turnat beton, nu ciment, beton, si acum e relativ bine, a supravietuit primei ierni doar cu zgarieturi de suprafata ca sa zic asa, deocamdata arata ca va tine mult mai bine decat asfaltul.

Ms boss, acum o sa sun șoferul sa vad dacă unde sta cricul pe podea are deja urme de găurire, frecare accentuata. El a mai adus și cred k are în vedere. 

La 10.11.2019 la 20:26, borsulica a spus:

Thx! Am luat de la un brazilian, Renato Salvadori. Il gasesti pe facebook. Face pe comanda, pe orice culoare.

Salut boss. Cum ai luat legătura cu brazilianul pt colant, plata cum ai făcut-o. Am luat și eu una alba și parca da bn cu ce face omul. Sunt din rășină, adică mai groase, sau colant normal. Mulțumesc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Il gasesti pe facebook. Pentru contact am folosit messenger de la facebook. Pt bani are cont de paypal. 
Produsul a sosit relativ repede - eu am comandat la el odata cu avansul la Suzi... 😂
 

S-o stapanesti sanatos si sa ne vedem cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.02.2020 la 9:38, Christian 1 a spus:

Ce inseamna flăncăne?  :)

 

@Christian 1 Simplu: 

- zdrăngănitul se aude ZDRANG - ZDRANG

- flencănitul nu se aude, foar face FLENC-FLANC geamul în carcasă :D 

 

Acum 23 ore, joby_toss a spus:

 La 18.09.2017 la 10:35, bozoro a spus:

E o contragreutate in oglinda care s-a dezlipit. Da o gaura dedesubt si baga silicon. Sau oglinda noua.

 

@joby_toss Mulțumesc

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună domnilor! Dimineață a sosit în condiții foarte bune. Cu 5 clase peste ce am văzut la BZ. Același an, aceeași km.Suzuki vstrom 650 .2014, 27000 km. Super mulțumit. Sa aveți parte numai de bine. 

Încă ceva., dimineața arata km pe bord, a apăsat un tovarăș pe butonul de adjust și numai pot sa vad km reali. A mai pățit cnva. sau iau borna pt o secunda doua și poate reapare. Mulțumesc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, brake a spus:

Bună domnilor! Dimineață a sosit în condiții foarte bune. Cu 5 clase peste ce am văzut la BZ. Același an, aceeași km.Suzuki vstrom 650 .2014, 27000 km. Super mulțumit. Sa aveți parte numai de bine. 

Încă ceva., dimineața arata km pe bord, a apăsat un tovarăș pe butonul de adjust și numai pot sa vad km reali. A mai pățit cnva. sau iau borna pt o secunda doua și poate reapare. Mulțumesc 

Pai si acum vezi kilometri falsi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, brake a spus:

Bună domnilor! Dimineață a sosit în condiții foarte bune. Cu 5 clase peste ce am văzut la BZ. Același an, aceeași km.Suzuki vstrom 650 .2014, 27000 km. Super mulțumit. Sa aveți parte numai de bine. 

Încă ceva., dimineața arata km pe bord, a apăsat un tovarăș pe butonul de adjust și numai pot sa vad km reali. A mai pățit cnva. sau iau borna pt o secunda doua și poate reapare. Mulțumesc 

 

Felicitări, Să o stăpânești sănătos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.02.2020 la 21:52, brake a spus:

Bună seara. Am abandonat ideea dar nu pt mult timp. Asta seara a plecat din Modena la Pitești. 

IMG-20200224-WA0039.jpg

IMG-20200224-WA0025.jpg

 

Sa fiu foarte scurt și sa nu plictisesc pe tema uleiului. Din experienta voastră de mulți km pe vstrom care ulei în convine cel mai bine. Vstrom 2014,650ccin cartea service, dar nu descifrez prea bn se pare ca ar fi motul. Mulțumesc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...