botezu' Postat Martie 1, 2020 Share Postat Martie 1, 2020 On 24.02.2020 at 21:52, brake said: Bună seara. Am abandonat ideea dar nu pt mult timp. Asta seara a plecat din Modena la Pitești. Felicitari, sa te bucuri din plin de ea. Una dintre primele chestii pe care trebuie sa le verifici: daca s-a facut recall-ul la stator. Du-te sau trimite un mail cu seria de sasiu la un reprezentant Suzuki si intreaba de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Martie 2, 2020 Share Postat Martie 2, 2020 Multumesc vrajitorul pt cod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 2, 2020 Share Postat Martie 2, 2020 Acum 18 ore, botezu' a spus: Felicitari, sa te bucuri din plin de ea. Una dintre primele chestii pe care trebuie sa le verifici: daca s-a facut recall-ul la stator. Du-te sau trimite un mail cu seria de sasiu la un reprezentant Suzuki si intreaba de asta. Multumesc mult,am sa fac si lucrul acesta si daca nu sa facut ce pot face in acest sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 3, 2020 Share Postat Martie 3, 2020 Cu putin noroc poate ti-l fac baietii de la est bike. Daca nu, nimic. Cand se arde il schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HORia_Teodor Postat Martie 3, 2020 Share Postat Martie 3, 2020 Va salut, Am nevoie de un sfat, trebuie sa schimb gumele. Ati folosit careva astea? https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/all-tyres/sheet/scorpion-rally-str Cum sunt pe sosele? Pe ud? Caut ceva gen macar Tourance Classic pe off, dar cu tehnologie mai din deceniul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Martie 3, 2020 Share Postat Martie 3, 2020 Pe asfalt uscat sunt bune. Ud n-am prins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 3, 2020 Share Postat Martie 3, 2020 La 02.03.2020 la 7:23, TrekOut a spus: Multumesc vrajitorul pt cod. Codul ala e doar pentru colantul lung de deasupra partii albe ce protejeaza rezervorul (ala pe care scrie vstrom) si pentru genele de deasupra farurilor si dungile de pe carenele din spate. Pentru protectia partii albe (protectie de frecare cu genunchii) e alt cod : - folie protectie rezervor (NEGRU) Cod produs 990D0-11JB3-PAD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Martie 3, 2020 Share Postat Martie 3, 2020 Am vazut ca pt gri se preteaza culoarea rosie. Oricum, cam scumpe, ramane sa ma mai gandesc. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 3, 2020 Share Postat Martie 3, 2020 (editat) Ai dreptate, sunt scumpe. Dar ce pot garanta este ca alea de protectie rezervor sunt zgariate bine de tot. Deci asa ar fi aratat panelurile. Si-au facut treaba. Au aproape 5 ani si inca sunt ok. Si intr-adevar, pentru gri e alt cod, au rosu panelurile. Editat Martie 3, 2020 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 3, 2020 Share Postat Martie 3, 2020 Acum 11 ore, bozoro a spus: Cu putin noroc poate ti-l fac baietii de la est bike. Daca nu, nimic. Cand se arde il schimbi. Ce înseamnă puțin noroc? Cât costă. Mulțumesc mult. Acum 1 minut, brake a spus: Ce înseamnă puțin noroc? Cât costă. Mulțumesc mult. La ce nr de km ar cade. Sau cnd crede el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 Pare ca asa isi termina viata. Si pe mine m-a pus pe ganduri... in vacanta e de mers cu unul de rezerva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 Acum 12 ore, brake a spus: Ce înseamnă puțin noroc? Cât costă. Mulțumesc mult. La ce nr de km ar cade. Sau cnd crede el. Nu costa nimic... cred ca aia e problema de noroc. Eu l-am schimbat la 26k si dadea semne de innegrire. La 45k stiu pe cineva caruia i s-a ars, dar la fel stiu pe cineva caruia i s-a ars pe la 20 si ceva de mii. Deci nu e o regula. Dar iti poti sa deama daca pui un voltmetru. Dupa ce mergi cateva ore si se incinge motorul, nu mai incarca cum trebuie. Eu am acum 70k si nu am nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 Acum 8 minute, vrajitoru a spus: Nu costa nimic... cred ca aia e problema de noroc. Eu l-am schimbat la 26k si dadea semne de innegrire. La 45k stiu pe cineva caruia i s-a ars, dar la fel stiu pe cineva caruia i s-a ars pe la 20 si ceva de mii. Deci nu e o regula. Dar iti poti sa deama daca pui un voltmetru. Dupa ce mergi cateva ore si se incinge motorul, nu mai incarca cum trebuie. Eu am acum 70k si nu am nici o problema. Am inteles.Multumesc inca odata.Tocmai ce am pus volmetru si voi vedea la drum.Sunt sute de comentarii la adresa uleiului de motor.Ce ulei folosesti tu in mobra ta.Nu plictisesc pe teme asta ,dar strict la mobra ta.Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 (editat) Ar strica să dau jos capacul pentru o inspecție? DL650 K4 85000 km in bord (realitatea nu o știu). Editat Martie 4, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 Daca te referi la capacul de la stator, sunt convins ca poti verifica asta si in mufa de la stator care intra in releul de incarcare, cu un multimetru pe fiecare faza. Si releul ala e cam ascuns, eu nu am incercat inca sa ajung la el, dar cred ca e mai simplu decat sa scoti capacul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 Acum 1 oră, brake a spus: Am inteles.Multumesc inca odata.Tocmai ce am pus volmetru si voi vedea la drum.Sunt sute de comentarii la adresa uleiului de motor.Ce ulei folosesti tu in mobra ta.Nu plictisesc pe teme asta ,dar strict la mobra ta.Ms https://www.ipone.com/produit/full-power-katana/ mecanicul nostru e distribuitor de ipone si, pe langa asta, imi place uleiul. Nu a halit niciodata ulei desi e un full sintetic. Daca intri pe site la ipone poti sa vezi ce uleiuri recomanda ei pentru motocicleta ta. Nu am probleme la schimbat vitezele, nu e zgomotoasa cutia, mie imi place. Ce nu imi place e ca e cam scump , dar na, si cu ... in ... si cu sufletul in rai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 Acum 3 ore, vrajitoru a spus: e cam scump Cât? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 Cer si eu ceva pareri legate de saci impermeabili ca in poza. As vrea sa ii utilizez pe post de sidecase. Nu am unde sa depozitez cutiile de plastic, drept urmare as folosi acei saci. Ma gandesc sa ii leg bine cu chingi gen chingi auto. Foloseste cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 Acum 4 ore, misionaru a spus: Daca te referi la capacul de la stator, sunt convins ca poti verifica asta si in mufa de la stator care intra in releul de incarcare, cu un multimetru pe fiecare faza. Si releul ala e cam ascuns, eu nu am incercat inca sa ajung la el, dar cred ca e mai simplu decat sa scoti capacul. Mă gândeam să îi fac o inspecție optică. Cu releul știu povestea, se demontează relativ ușor, distracția e la mufe, ultima dată m-am chinuit un pic (am desfăcut mufa ca să dau cu spray-contact). Era bine dacă verificam cu multimetrul, însă eram plin de draci. Măsor când vopsesc rezervorul, că am oroare de desfăcut la carene. TrekOut, am unul similar, merg cu el legat cu niște elastice groase din Decathlon. Nu intră pic de apă. Suporții sunt făcuți de mine, cei dedicați au prinderile monokey și e posibil să găurească materialul, dacă nu ești atent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 Cum le legi? in cruce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 Acum 3 ore, vis-a-vis a spus: Cât? Cam 100 litrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 Mda, mai scump decât ce bag eu... https://motodiscount.ro/Ulei-Bel-Ray-Exs-10w40-Full-Sintetic-1l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 Acum 3 ore, TrekOut a spus: Cum le legi? in cruce? Cum imi vine, dar de obicei in X si vertical (folosesc doua elastice, daca pica unul, ramane celalalt, dar nu a fost cazul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 (editat) 7 hours ago, TrekOut said: Cer si eu ceva pareri legate de saci impermeabili ca in poza. As vrea sa ii utilizez pe post de sidecase. Nu am unde sa depozitez cutiile de plastic, drept urmare as folosi acei saci. Ma gandesc sa ii leg bine cu chingi gen chingi auto. Foloseste cineva? O sa fie mai incomode decat sidecase-urile, mult mai. Am folosit o banana d-asta dar pe post de topcase pentru atunci cand plecam singur pe coclauri si nu aveam nevoie de mult bagaj. Daca vrei sa inlocuiesti sidecase-urile cu saci d-astia cred ca ai avea nevoie de suporti laterali cu o placa sau o bara pe mijlocul patratului, ceva, cat sa nu intre inspre roata cand il strangi cu chingile (similar cu asta: https://www.giantloopmoto.com/product/gl-pannier-mounts-motorcycle-soft-luggage/). Dar trebuie sa ai super multa grija la cum is puse/prinse sa nu te trezesti ca pierzi sacii in parbrizul celui din spate. De ce nu te uiti spre asa ceva ma degraba? https://www.adventure-spec.com/default/adventure-spec-magadan-panniers-mk2-10745.html Editat Martie 4, 2020 de botezu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 5, 2020 Share Postat Martie 5, 2020 2 hours ago, botezu' said: Dar trebuie sa ai super multa grija la cum is puse/prinse sa nu te trezesti ca pierzi sacii in parbrizul celui din spate. Pt ca topcaseul era prea mic, mai era nevoie de ceva bagajele. Bag totul intr o banana de vreo cativa zeci de lei de la kaufland. Prind bine de tot cu chingi de suportul de sidecaseuri, ca nah cu sidecasurile nu am loc printre masini in trafic asta in timp ce mergeam agale spre sau dinspre Durmitor. Undeva prin servia in creierul muntiilor, unde altundeva, aud ceva... Apoi pasagera ma bate pe umar. Franez ce mai, stiam deznodamantul. Ma intorc vreo 2-300 de metri sa culeg bananuta. Praf si vraiste s a facut, era noua pana atunci A ajuns acasa pana la urma, gaurita toata. Cu ceva timp inainte, frecam scaritele la mine in spatele curtii (TransSemenicul). Pasagera din dotare era in masina, iar in spatele meu o alta pasagera, neexperimentata in ale detaliilor de bagaje sa imi zica vezi ca a alunecat, sau nu mia e la locul ei, banana aia faina tribord de 80 de litri de la decathlon, prinsa evident cu chingi de suportu lateral de sidecasuri din acelasi motiv, nu incap in trafic. No si ma dau si ma dau, si aud, haaaaasti. Si uite asa acea banana in partea de sus nu mai e impermeabila pt ca are nu una ci vreo 3 gauri, s-au facut prin topeala, adica s au frecat de asfalt ... un pic Acum am o geanta de la swmotech ce sta pe topcase, e asa de buna si asta ca i s a rupt chinga de care e prins tridentul de la fermuar ..., bine ca mai are 5 puncte din 6 de prindere. Ieftina nu a fost, 70 de euro ... Si cand nu i loc nici asa, merg doar cu un sidecase ala din stanga de regula, ca in dreapta ma pot plia pana pe soferul de il depasesc ___________________ Uleiuri am testat ceva. Recomandarea e orice in afara de motul Cai amsoil cai ipone cai catana cai belray chiar si castrol. Cumva mai important pt ale noastre motoare este vascozitatea. Nu inteleg de ce va incapatanati sa bagati 10w40 in plina vara in motor. Cu un 20w50 la peste 30 de grade pur si simplu se simte mult mai bine motorul. Si nu cred ca e careva pe aici care isi porneste atelaju la mai putin de minus 15 grade sau cat e limita la 20w. De asemenea stim experimentul cu M40 ul, vstromul a trecut lejer de 100 de mii de km, proprietarul e foarte incantat. ___________________ @Lucian_Mdaca dai jos capacul de la motor de pe partea cu statorul vei avea o problema. Garnitura de acolo este pur si simplu cimentata si se rupe cand pe capac cand pe bloc. Operatiunea de curatare a vechii garnituri dureaza foarte mult. Apoi evident garnitura noua. Nu stiu daca tine un silicon acolo pe garnitura veche, dar pt cativa zeci de lei, cred ca e mai scump siliconul decat garnitura. Pt aceasta operatiune poti salva uleiul daca culci capra pe o parte. Cu masuratul trebuie masurat intre faze inainte de releu si notat exact cand motorul este cald la relanti si apoi la 4 sau 5 mii de ture cat zice in manual. Daca rezultatul e diferit intre citiri, e pe duca, deasemenea vezi si pe baterie, daca la 4 mii de ture ai 14.1 V nu ai absulut nici o problema. Masuratul impedantei nu ajuta, atat la al meu cat si la un transshlap mai vechi masuratul impedantei nu a relevat nici un scurt intre o faza si masa. Modelele vechi nu se stiu cu probleme la stator. Au inceput cu k8 urile care pica undeva pe la 80-90 de mii si apoi cu Lurile noi de au picat si la 15 mii. Zecele a fost ghinionistul careuia i au picat 2 bucati, unu chiar in norvegia si nu a fost ieftina distractia. E foarte importanta masurarea la cald. Am avut un alt utilaj la care cand se incalzea releul nu mai incarca. Am ramas de vreo 3 4 ori fara baterie, ba am cumparat si alta noua, cu care rnu mai pornea utilaju a doua zi dimineata. Masuram acas era perfect cu releul rece si chiar o perioada dupa. Am descoperit din intamplare ca e releul. Era pornit motoru in fata blocului, am masurat totul perfect. Zic eu, na las sa se mai incarce bateria un pic, vreo 15 min ca imi era lene sa pun redresorul. Totul bine. Dupa vreo 10 minute, ziua fiind si 30 plus de grade afara cumva am vazut ca a scazut brusc intensitatea la faruri si apoi a crescut la loc. Masor, iara totul bine. Ma uit la voltmetru si la un moemndat scade brusc, atat valorea cat si intensitatea farurilor. In mod normal orice om e suparat ca i s a stricat releul. Eu oricum aveam unul de schimb si eram foarte bucuros ca am descoperit buba. Mi a fost ciuda ca am cumparat baterie, utilaju statea de juma de an la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.