Lucian_M Postat August 14, 2021 Share Postat August 14, 2021 Eu îl distrug de fiecare dată, în kit vine oricum simering nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat August 14, 2021 Share Postat August 14, 2021 37 minutes ago, ENEOS said: Nasol că simeringurile nu le găsești la magazinul de rulmenți, și de multe ori cel de jos de la jug nu îl poți salva când extragi rulmentul. Care este exact semeringul care nu il gasesti la magazinul de rulmenti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 14, 2021 Share Postat August 14, 2021 Ambele simeringuri de la jug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat August 14, 2021 Share Postat August 14, 2021 Tocmai se dezbate pe fb ca solutia ar fi Koyo 32006JRRS montat cu o saiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 14, 2021 Share Postat August 14, 2021 Șaiba împiedică în vreun fel mizeria și apa să ajungă la rulmenți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 14, 2021 Share Postat August 14, 2021 Cică depărtează un pic rulmentul de simering, să nu apese tare pe el. Plm, un kit de rulmenți costă cam 150 lei, de montat vreo sută, iar de ținut, tot țin 50.000 km, pe care unii îi fac în 4-5 ani. Atâta polologhie pentru 250 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 14, 2021 Share Postat August 14, 2021 Acum 1 minut, Lucian_M a spus: de montat vreo sută, Puțin, foarte puțin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 14, 2021 Share Postat August 14, 2021 Deci ar trebui să cer mai mult? Era demontată fața, că s-a servisat și furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat August 14, 2021 Share Postat August 14, 2021 3 hours ago, ENEOS said: Șaiba împiedică în vreun fel mizeria și apa să ajungă la rulmenți? Modelul ăla e cu piesa de cauciuc gata aplicata De saiba a raspuns mai sus Lucian. Dar cum spuneam, se dezbate, inca. Personal am fost de fiecare data nemultumit de variantele aftermarket fata de cele gasite in magazinele de rulmenti . Eu sunt curios de altceva, in magazinele de rulmenti nu se gaseste cauciucul magic de la rulmentul de la pinion. Dimensiunea pe original e de 7mm grosime, dar in magazine doar pe 8mm se gaseste. As fi curios totusi intr un kit de asta de aftermarket daca chiar e de 7 mm sau e totusi de 8 chiar si subtiat prin frecare la 7-7.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat August 15, 2021 Share Postat August 15, 2021 23 hours ago, ENEOS said: Nasol că simeringurile nu le găsești la magazinul de rulmenți pt ce nu gasiti ati incercat aici? https://badi.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 15, 2021 Share Postat August 15, 2021 Păi eu le iau kit de la un magazin de piese auto, nu mă complic să le caut pe net, să fac retur dacă nu se potrivesc etc. Comandat kit după VIN și model, scot piesele vechi, le pun pe cele noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 10, 2021 Share Postat Decembrie 10, 2021 Cineva interesat de un set arcuri furcă Hyperpro pentru 650? Stare foarte bună, folosite puțin, preț decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 15, 2021 Share Postat Decembrie 15, 2021 Am făcut și niște poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deiwman Postat Ianuarie 10, 2022 Share Postat Ianuarie 10, 2022 Salut! M-am decis de ceva vreme sa imi achizitionez un V-Strom, dar fiind incepator si nestiind exact piata, ma gandeam sa intreb aici. Am inteles ca Suzuki-ul din 2006 are acelasi motor ca cel din 2011, deci la capitolul asta sunt la fel. Ce am inteles ca difera in schimb intre cele 2, este ca cel din 2011 are 2 bujii pe cilindru. Oare merita achizitionarea modelului din 2011 doar pentru acest update? Ca si pret, cel din 2006 imi e mult mai accesibil si personal imi place mai mult aspectul lui, dar pana la urma ma intereseaza performanta mai buna. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 10, 2022 Share Postat Ianuarie 10, 2022 (editat) Cauta cu ABS, lasa bujiile. Editat Ianuarie 10, 2022 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Ianuarie 11, 2022 Share Postat Ianuarie 11, 2022 e greu de pus performanta si VStrom 650 in aceeasi fraza, deci din punctul asta de vedere, nu conteaza. Am avut 2009, si daca ar fi sa iau din nou, as lua 2009+ sau cel putin 2008, dar musai cu ABS. zic ca 2008 ar fi cel mai vechi pe care l-as alege pentru ca as vrea musai ABS si maximul de putere de la alternator: fiind o motocicleta mai de touring, o sa vrei sa pui accesorii pe ea (manere incalzite, incarcator de telefon, poate proiectoare, etc). Singurele probleme majore pe care le-am avut au fost la stator, prin urmare l-as vrea cat mai puternic, si foarte important: sa-ti calculezi bine puterea totala pe consumatori, astfel incat sa nu tii in sarcina maxima alternatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 11, 2022 Share Postat Ianuarie 11, 2022 motoretele nu sunt ca vinul, cu cat mai vechi cu atat mai bune... ia modelul cat mai nou pe care ti-l permiti si cu ABS daca esti incepator. MUSAI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 11, 2022 Share Postat Ianuarie 11, 2022 Acum 5 ore, bursyllac a spus: e greu de pus performanta si VStrom 650 in aceeasi fraza Bine, nici aspectul plăcut nu e ușor de pus în aceeași frază cu VStrom, cel puțin prima generație. Omul de fapt vrea o confirmare că e ok să-l ia pe ăla vechi și voi îi dați de-l juliți cu >2008 și abs. Ce uameni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Ianuarie 11, 2022 Share Postat Ianuarie 11, 2022 6 hours ago, ENEOS said: 12 hours ago, bursyllac said: Bine, nici aspectul plăcut nu e ușor de pus în aceeași frază cu VStrom, cel puțin prima generație. mie mi-a fost draga, dar nu pot sa am mari pretentii de la gusturile mele ca acuma imi place maxim KTM-ul 990 Adventure pe care il am nush cati ar gasi-o aratoasa si pe asta. 6 hours ago, ENEOS said: Omul de fapt vrea o confirmare că e ok să-l ia pe ăla vechi și voi îi dați de-l juliți cu >2008 și abs. Ce uameni... daca e in stare tehnica buna, e ok sa il ia si pe ala vechi, dar ABS-ul mi-a salvat oasele de mai multe ori decat mi-as fi dorit sa fie nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Ianuarie 11, 2022 Share Postat Ianuarie 11, 2022 @Deiwman: din 2007 sunt doua bujii pe cilindru. Tot din 2007 s-a pus si ABS optional pe el. Iteratia urmatoare: 2011-2017 pare mai mica si, desi are aceeasi greutate cu modelul vechi, se simte mai usoara la manevrele la viteza mica. Dar, odata cu asta, a pierdut din cuplu la turatie mica si a a crescut confortul/puterea la turatii mai mari. La asta ABS este standard si nu e decuplabil. Dar e asa de bine facut incat nici in offroad nu e nevoie sa il decuplezi. Iteratia 3: 2017+ se pare ca e chiar mai manevrabila ca cea dinainte. De putere si cuplu nu stiu sa iti spun mare lucru pentru ca nu am condus 650 din anii astia. Sau daca am condus nu mai tin minte. Inca o chestie: de la iteratia asta s-au transformat farurile din unul langa altul in unul peste altul (unul pe faza mare si unul pe faza mica). Toate cele de mai sus sunt pentru modelul "mic" : 650 cc. La miar e alta discutie, dar daca esti incepator s-ar putea sa nu te intereseze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deiwman Postat Ianuarie 11, 2022 Share Postat Ianuarie 11, 2022 Acum 22 ore, Lucian_M a spus: Cauta cu ABS, lasa bujiile. Aia clar, nici nu ma gandeam sa imi iau unul fara ABS. Am un bandit 600 acum fara ABS si deja am 2 trante :)))) Acum 3 ore, vrajitoru a spus: @Deiwman: din 2007 sunt doua bujii pe cilindru. Tot din 2007 s-a pus si ABS optional pe el. Iteratia urmatoare: 2011-2017 pare mai mica si, desi are aceeasi greutate cu modelul vechi, se simte mai usoara la manevrele la viteza mica. Dar, odata cu asta, a pierdut din cuplu la turatie mica si a a crescut confortul/puterea la turatii mai mari. La asta ABS este standard si nu e decuplabil. Dar e asa de bine facut incat nici in offroad nu e nevoie sa il decuplezi. Iteratia 3: 2017+ se pare ca e chiar mai manevrabila ca cea dinainte. De putere si cuplu nu stiu sa iti spun mare lucru pentru ca nu am condus 650 din anii astia. Sau daca am condus nu mai tin minte. Inca o chestie: de la iteratia asta s-au transformat farurile din unul langa altul in unul peste altul (unul pe faza mare si unul pe faza mica). Toate cele de mai sus sunt pentru modelul "mic" : 650 cc. La miar e alta discutie, dar daca esti incepator s-ar putea sa nu te intereseze. Multumesc mult, atat tie, cat si celor de mai sus! Sincer daca e sa imi permit unul mai nou, mi-as lua unul din 2011, dar ramane de vazut. Cat timp ambele sunt bune de putin offroad si touring e perfect. Ca si aspect sincer, ambele mi se par dragute, chit ca la inceput nu imi placeau deloc farurile, dar am inceput sa le indragesc...oarecum :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 11, 2022 Share Postat Ianuarie 11, 2022 (editat) Acum 40 minute, Deiwman a spus: Aia clar, nici nu ma gandeam sa imi iau unul fara ABS. Am un bandit 600 acum fara ABS si deja am 2 trante :)))) Ușurel cu mobrele, mai era cineva care se ocupa cu asta (de trântit zic), învață să stăpânești agregatul. Editat Ianuarie 11, 2022 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 11, 2022 Share Postat Ianuarie 11, 2022 Acum 2 ore, Deiwman a spus: mi se par dragute, chit ca la inceput nu imi placeau deloc farurile, dar am inceput sa le indragesc Aripa spate nu-ți place (a modelului vechi)? E supeeerbă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 11, 2022 Share Postat Ianuarie 11, 2022 Seamănă ea cu o lopată dar e al dracului de utilă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 12, 2022 Share Postat Ianuarie 12, 2022 Te obișnuiești cu ea, e utilă și destul de solidă. Când am luat mobra, era pe ea un kit de fibră de sticlă tip "short-tail", mă stropea la greu. Mi-a dat omul mai apoi aripa standard, altă treabă. Dar voi ați văzut acea protecție de pinion spate, ca să nu mai stropească roata cu spray sau ulei? Dr. V-strom a făcut un review, e 3d print, chiar interesantă. Am găsit și magazinul: https://www.snoto.de/en/produkt/cleandisc-chainguard-suzuki-vstrom-650/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.