Sari la conținut

cutii de aluminiu


Postări Recomandate

Cel mai simplu sistem mi-a parut cel de la cutiile Zega... care aveau niste role de plastic, ce se fixau in interiorul cadrului

 

Si cele de la touratech sunt la fel de bine prinse pe cadru, daca te uiti pe advrider o sa vezi mobre cazute cu cutiile de aluminiu busite, insa prinse pe mobra :D - teoretic cutiile de aluminiu sunt pentru situatiile "adventure", unde e nevoie de forta - diferenta dintre prinderea celor de la touratech si cele cu surub este data de: 1) timpul de desfacere al cutiilor 2) saibele mai mari (5cm) care tin tabla (se distribuie mai bine forta in caz de cazatura)

 

Eu consider ca o cutie de aluminiu care sare singura de pe cadru nu e pentru "adventure" - unde vei merge prin toate hartoapele iar la prima saritura de deal vei pierde cutiile :laugh:

 

Bafta la constructie tuturor ...respect-048.gif ... sunt foarte simplu de facut :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

picolino a luat 2 trante cu zega , una s-a polizat pe asfalt si alta in offroad si a strambat-o urat dar s-a intreptat.

 

pusese si o poza ganta ramaseste atasata de suport si se sparesese una din cele 4 role de prindere.

Mesaj completat

sistemul de la zega mi se pare simplu si rapid. la o tranta prefer sa nu sara cutia, ca poate eu raman agatat de mobra si asa ai o sansa sa scapi intreg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am avut accident, parbrizul a scapat tocmai din cauza surubelelor de plastic care au pleznit. Cred ca si la prinderile cutiilor se pot monta ceva "sigurante" din plastic, suficient de rezistente pentru a trece ... sa zicem ... o trecere dubla (romaneasca) "la nivel" cu calea ferata, cu viteza a 4-a .

Apropos - cum functioneaza inchiderea claparilor? (are acelesi scop)... vorba unui prieten "doar sunt facute tot de oameni , nu de extraterestrii"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am avut accident, parbrizul a scapat tocmai din cauza surubelelor de plastic care au pleznit. Cred ca si la prinderile cutiilor se pot monta ceva "sigurante" din plastic, suficient de rezistente pentru a trece ... sa zicem ... o trecere dubla (romaneasca) "la nivel" cu calea ferata, cu viteza a 4-a .

Apropos - cum functioneaza inchiderea claparilor? (are acelesi scop)... vorba unui prieten "doar sunt facute tot de oameni , nu de extraterestrii"

 

Inchiderea claparilor functioneaza exact precum inchiderea cizmelor de motocross. Fixarea schiurilor, in schimb, se bazeaza pe faptul ca ele trebuie sa fie prinse fix in directia inainte-inapoi si in directia sus-jos si prinse slab in directia stanga-dreapta. Daca la cutiile moto se sacrifica o directie in lungul careia ele sa fie prinse slab, nu cred ca e vreo problema sa se faca o astfel de prindere slaba. Dar care sa fie acea directie?... Eventual sa o stie si hotul, sa-i dea un sut si sa ia cutia cu totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca prinderea de la zega este cea mai buna! cine a zis ca pe adventure vrei sa iti stea cutiile prinse are dreptate! mai sari un deal, mai dai printr-o apa, nu vrei sa iti cada cutiile la orice busitura mai serioasa!!!

 

in concluzie: gasesc setul de prindere de la zega separat??? de unde si la ce pret??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca prinderea de la zega este cea mai buna! cine a zis ca pe adventure vrei sa iti stea cutiile prinse are dreptate! mai sari un deal, mai dai printr-o apa, nu vrei sa iti cada cutiile la orice busitura mai serioasa!!!

 

in concluzie: gasesc setul de prindere de la zega separat??? de unde si la ce pret??

 

 

pe touratech. cauti mounting kit

 

kit montaj

kit montaj 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cavaleru: multumesc pentru indicatie(conform vorbei"sex oral-ti is posmagii") unde pot sa comand??

switch: intr-adevar 250 ron sunt cam multi banuti pt setul asta! dar daca merita...... merita! problema e ca sunt de plastic!!

vis-a-vis: urca o poza cu sistemul asta!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cavaleru: multumesc pentru indicatie(conform vorbei"sex oral-ti is posmagii") unde pot sa comand??

switch: intr-adevar 250 ron sunt cam multi banuti pt setul asta! dar daca merita...... merita! problema e ca sunt de plastic!!

vis-a-vis: urca o poza cu sistemul asta!!!!

 

il cauti pe userul Mae de pe forum si te rezolva.

 

o asta posibilitate este sa iti cumperi niste roti din Hornbach sau alte magazine d-astea mari cu materiale de construcii. si dai maxim 10 lei pe o roata si o modifici p-aia sa iti faci sistemul zega :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar ai dat quote :D

 

TRX-er, am aruncat si eu o vorba... sunt destul de scumpe si nu cred ca merg. Cand scoti piciorul din pedala, trebuie sa-l sucesti putin. N-ai cum sa faci asta cu 4 puncte de prindere.

Eu unul as pune niste tampoane d-alea de toba de dacie, au surub cu filet de 8 pe o parte si pe cealalta doua placi si intre ele cauciuc. Nu gasesc poza, dar seamana cu asta, doar ca in loc de urechile alea, sunt suruburi tampoane-cauciuc.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Bridele alea de cauciuc care prind toba sub Dacie si care se rup dupa 10 Km si pui surub direct, fara cauciuc. Si in loc de inelele de cauciuc de la finala pui sarma. Cu bridele alea de Dacie cutiile vor cadea in 2 Km sau, isi vor dovedi utilitatea daca in astia 2 Km ai un accident si salvezi cutiile in felul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni, cand esti pe drum, prin paduri, prin camp, la zeci de km de cel mai apropiat oras, prin gauri si noaroaie, credeti voi ca o sa va arda sa va ganditi ca "mama ce ieftine cutii mi-am facut, 200 de ron, moaaa" cand vi s-au rupt cu tot cu tabla si prinderile improvizate? Si nu mai aveti cum sa le prindeti inapoi, si stati cu pungile in brate? Ce o sa faceti? O sa chemati un prieten cu masina, sa vina sa va ia chilotii din drum?

 

Nu mai faceti inventi cu tampenii de schiuri, biciclete, clapari, alea nu sunt facute pt forte si greutati de genul asta, 3-4 kg cutia si inca vreo 5 kg bagaj, la 100 km/h, pe drum plin de gropi...alea sunt facute pentru clapari, schiuri, biciclete.

 

Va spun ca merita sa dai 250 de lei pe UN KIT DE PRINDERE, facut special pentru asta, de o firma care face cutii si vinde cutii in toata lumea si mii de motoristi se bazeaza pe ele de ani de zile. E extrem de usor de folosit (prinderile de la zega le am si eu), nu sunt "roti de dulap", sunt facute dintr-un plastic foarte solid, am dat gauri in prinderile respective cu burghiu de fier si m-am luptat putin cu ele sa le largesc niste gauri.

 

Nu va mai caliciti la toate prostiile, in final pierdeti si cutiile si munca si banii si bagajele.

 

Eu mi-am luat cutiile de aici la super pret, arata si functioneaza minunat, pozele de pe situl respectiv nu le fac dreptate.Cutiile au ajuns in romanica in aprox 2 saptamani, traduceti situl cu google translator in cazul in care nu intelegeti ce scrie pe acolo. Aveti si prinderile de la zega acolo, eu am mai pus o placa de aluminiu pe interior, tocmai ca sa nu las suruburile direct pe tabla cutiilor.

Pe acelasi sistem cu acestea, dar facute dintr-o singura bucata pentru prinderile de sus si de jos. Un pic mai grele, dar mai sanatoase.

 

Nu mi-ar placea sa merg chinuit prin padure si sa ma trezesc ca mi se rup cutiile si raman naibii pe acolo sa imi pazesc bagajele sau sa ma apuc sa imi leg hainele cu sfoara sau sarma de pe jos. Si sa mai las si tablele in padure, ca nu mai am cum si cu ce sa le iau inapoi acasa sa le repar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... e un punct de vedere.

Iar cutiile din link sunt simpatice.

Sunt mai ieftine pentru ca sunt din Alu de 1.2mm, iar cu sistemul de prindere Zega [45 euro] sau H&B [60] ajungi la 140-150 euro per cutie.

Nu stiu ce sa zic... n-am banii astia! 12-14 mil pentru 2 cutii fara sa calculam suportul.

Cred ca juma' din banii astia as putea face un set rezisitent, care sa nu ma lase in drum.

 

Poate nu e o idee buna, cum spuneam mai devreme, sa fie un sistem similar cu cel de la skiuri, care sa permita cutiilor sa sara din legatura... dar, tocmai de acea imi exprim parerea... pentru a afla si ce cred altii si a ma verifica.

 

Dar cred ca topicul este pentru cei care nu-si permit, lucrurile originale, produsele de masa si/sau care sunt stimulati de provocarea de a-si face singuri, cu mana lor diverse lucrui.

Eu unul fac parte din ambele categorii. E distractiv, e provocator, uneori genereaza economii... alteori ajungi sa cheltuiesti mai mult decat daca l-ai cumpara :)

dar asta e! Suntem fericiti la final.

 

Cu alte cuvinte, daca poti incuraja pe cineva in misiunea lui, excelent, altfel... stim cu totii de unde putem cumpara lucruri cu banii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar cred ca topicul este pentru cei care nu-si permit, lucrurile originale, produsele de masa si/sau care sunt stimulati de provocarea de a-si face singuri, cu mana lor diverse lucrui.

Eu unul fac parte din ambele categorii. E distractiv, e provocator, uneori genereaza economii... alteori ajungi sa cheltuiesti mai mult decat daca l-ai cumpara :)

dar asta e! Suntem fericiti la final.

 

boys and their toys grin-0003.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca sistemul asta de prindere este cel mai potrivit: http://www.lauche-maas.de/bestellen/ergebn...20876UhjP38C80C

 

trebe sa faci cateva modificari la suport, dar sunt putine de facut!

pun si o poza cu ce am actualmente pe cutii:

post-27509-1274627987_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mai caliciti la toate prostiile, in final pierdeti si cutiile si munca si banii si bagajele.

 

Eu mi-am luat cutiile de aici la super pret, arata si functioneaza minunat, pozele de pe situl respectiv nu le fac dreptate.Cutiile au ajuns in romanica in aprox 2 saptamani, traduceti situl cu google translator in cazul in care nu intelegeti ce scrie pe acolo. Aveti si prinderile de la zega acolo, eu am mai pus o placa de aluminiu pe interior, tocmai ca sa nu las suruburile direct pe tabla cutiilor.

Pe acelasi sistem cu acestea, dar facute dintr-o singura bucata pentru prinderile de sus si de jos. Un pic mai grele, dar mai sanatoase.

 

Nu mi-ar placea sa merg chinuit prin padure si sa ma trezesc ca mi se rup cutiile si raman naibii pe acolo sa imi pazesc bagajele sau sa ma apuc sa imi leg hainele cu sfoara sau sarma de pe jos. Si sa mai las si tablele in padure, ca nu mai am cum si cu ce sa le iau inapoi acasa sa le repar.

 

ai dreptate, dar cu brizbrtizuri si curier ajung la valoarea salariului mediu din Romania , ceea ce inseamna ca topicul asta va fi citit in continuare strict datorita titlului , de catre oameni pentru care confectionarea accesoriilor moto este o mai mult o placere decat munca.

De exemplu : cu cei 300 euro ramasi poti cumpara un flex profesional, o bormasina bunicica, un polizor de banc, un aparat de sudura neprofesional si chiar o menghina SH

Mesaj completat

folosesc genti textile, dar daca ar fi sa imi fac de tabla , as face nituite (2mm) si apoi le-as puncta din loc in loc cu sudura.

La prinderi as folosi suruburi si piulita "fluture" ... eventual ceva suruburi babane din plastic (facute la strug... fi 12mm ) , iar la prima tura as avea si suruburile metalice in bagaje :)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are abilitati si-i place sa mestereasca va face singur acesorii pt moto cu bani putini si suficient de rezistente sau frumoase. Fata de toate variantele de cutii de bagaje artizanale raman la convingerea ca cele mai frumoase si functionale sunt tot cele facute din cutii de scule. Eu le-am folosit intens 2 sezoane si in vara asta le pun din nou la treaba. Nu s-a stricat nimic la ele, nu intra apa, au 42 L si car minim 12kg in fiecare. Prinderea se face prin agatare si 2 suruburi de M 8.

post-8769-1274727638_thumb.jpg

post-8769-1274727674_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are abilitati si-i place sa mestereasca va face singur acesorii pt moto cu bani putini si suficient de rezistente sau frumoase. Fata de toate variantele de cutii de bagaje artizanale raman la convingerea ca cele mai frumoase si functionale sunt tot cele facute din cutii de scule. Eu le-am folosit intens 2 sezoane si in vara asta le pun din nou la treaba. Nu s-a stricat nimic la ele, nu intra apa, au 42 L si car minim 12kg in fiecare. Prinderea se face prin agatare si 2 suruburi de M 8.

 

... le-am vazut si eu si m-am gandit la ele... dar, n-au tabla subtire? le-ai intarit prin interior?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

aici se vede ce am facut eu : http://www.transalp.ro/forum/genti-lateral...-30.html#p10724

 

Eu am dat in padure cu geanta in copac. Platbanda de tabla in care stau cutiile s-a indoit, cutiile au iesit din suport si au cazut pe jos. Nu au patit absolut nimik. Am indreptat platbanda si am mers mai departe.

 

Sistemul e similar/copiat ca idee cu cel de la Touratech. Nu mai stiu sa spun cat au sost rotitele si platbanda, dar la nivel de cativa lei fiecare. Se gasesc la Bricostore.

Eu zic ca e mai ieftin decat la Touratech si ai ce bricola iarna.

 

Enjoy,

 

Adrian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... le-am vazut si eu si m-am gandit la ele... dar, n-au tabla subtire? le-ai intarit prin interior?

Cand le-am facut am avut de ales intre tabla de AL de 2 mm si tabla de inox satinat de 0,8. Merg amandoua perfect pe cutiile de scule, dar am ales inox pt ca aluminiu nu l-am putut eloxa si altfel se cocleste si murdareste bagajul. Inoxul s-a comportat foarte bine la lovituri usoare (colturi de cladiri, mobilier stradal, dar la viteza mica), dar daca voi repeta constructia voi folosi tabla de aluminiu, eventual vopsita electrostatic negru mat. Cutiile in forma actuala au si ramforsari interioare pe fund, iar marginea tablei este faltuita pe margini.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am terminat cutiile si suportii pt motoreta mea noua... (r1100gs)

 

post-39685-1275393986_thumb.jpg post-39685-1275394017_thumb.jpg post-39685-1275394032_thumb.jpg

post-39685-1275394074_thumb.jpg post-39685-1275394101_thumb.jpg post-39685-1275394120_thumb.jpg

post-39685-1275394155_thumb.jpg

 

latime 25 cm, inaltime 37 cm si lungime 45 cm , depasesc latimea ghidonului doar cu 2 cm. la prima tura s-au comportat exelent, nu a intrat un strop de apa in ele, nu zdrangane, dureaza 2 minute sa le montez/ demontez. totul e home made inafara de butucul incuietorii care e de la sw-motech.

Editat de cristialex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...