BikerXX Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Frumoase! Dar in "uriasul" topcase intra 2 casti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Incap fara probleme. Am bagat doua casti XXL: casca mea veche Nitro, si casca noua Nolan. Au intrat amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Asa da! Excursiile urmeaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Iuhuuu ... mi-au venit "lazile" Arata bestial. Cutiile laterale sunt SW Motech TraX de 45 de litrii, iar top case-ul e un SW Motech Tray de 48 de litrii. Asa aratau cand a venit curierul, de am zis ca nu am unde sa le pun pe mobra: DSCF0007.JPG Apoi dupa ce le-am scos din cutii aratau mai omeneste: DSCF0008.JPGDSCF0009.JPGDSCF0010.JPGDSCF0011.JPGDSCF0012.JPGDSCF0013.JPG Cam asa arata cu suportul montat: DSCF0014.JPG In uriasul top case casca mea Nolan XXL intra lejer, ba mai ramane si loc: DSCF0015.JPG Sa vina varaaaa! cu ce sunt diferite ,, lazile ,, SW Montech fata de ce se produce pe la noi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Pretul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 (editat) cu ce sunt diferite ,, lazile ,, SW Montech fata de ce se produce pe la noi ? Nu stiu, pentru ca nu am vazut niste "lazi" facute la noi. Ceea ce stiu este ca nimeni de la noi nu s-a oferit sa imi faca un suport pentru Transalp-ul meu. Ceea ce stiu e ca astea sunt foarte finute. Suportii sunt foarte usori. Si nu in ultimul rand lazile sunt foarte usor de montat/demontat. Am vazut pe Youtube sistemul de montaj al lazilor autohtone. Sistemul cu piulite in interior nu mi-a placut. Si totusi as fi luat din Ro dar am cerut atat la Bogdan Harea cat si la HD si mi-au spus ca nu fac suporti de Transalp XL700V. In plus, cei de la HD au spus ca nu fac top case. Asa ca am luat SW Motech. Eu zic ca nu am facut o alegere rea. Pretul Aici din nefericire, ai dreptate! Editat Ianuarie 20, 2014 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 (editat) Pretul e mare intradevar pentru SW-Motech sau Touratech, poate prea mare pentru ce ofera, dar sunt produse ansamblate bine si gandite cu o mai mare atentie la detalii. Am avut genti Konvoi pe V-Strom si sistemul de atasare nu mi-a placut. Suportii, chiar daca erau pentru V-Strom, aveau tolerante c-am mari si a trebuit sa mai largesc gaurile ca sa intre. Suportul de pe partea cu toba venea fix in dreptul acesteia si era un chin sa montez piesa in forma de U. Marginile capacului nu erau sudate ci doar prinse in colturile de plastic. Incuietorile (de tip vechi, cu o ureche/inel patrat ) iarasi nu erau chiar perfecte, unul din capace se incuia usor stramb din cauza unei urechi indoite gresit. Gentile erau un pic c-am lungi si in viraj am agatat una, desi am montat-o cat de sus am putut. Nimic din cele spuse nu a afectat utilitatea cutiilor cumparate, le-am folosit de fiecare data cand am avut nevoie, injurand cand trebuia sa le montez si razand cand le deschideam dupa ploaie si intr-o mare de noroi si mizerie, gaseam inauntru lucruri uscate si curate. Astea productie romaneasca sunt bune, isi fac treaba la un pret imbatabil, daca intelegi ca probabilitatea sa aiba mici erori de design/montaj este mai mare. Astea pe care dai mai multi bani au ceva munca de dezvoltare in spate, au o alta calitate de ansamblare si de aceea surprizele pe care le poti avea sunt mai mici. Cand tragi linie, toate fac acelasi lucru si cumperi ce iti permiti. Editat Ianuarie 20, 2014 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Prinderile suporților nu sunt cele mai bune. La un drum de rusia a trebuit să le sudăm de două ori. Trebuiesc întărituri calumea la suporții laterali + șuruburi de rezervă. Dacă e posibil renunță din start la șuruburile ălea jmechere și pune șuruburi clasice. Cutiile și sistemul de printere pe suporții laterali sunt faine. Ălea nu le poți încărca ca neamu' prost și să te dai pe drumuri prosate. Nu știi cât țin. Prietenul cu care am fost era să o muște urât de tot. Noroc că nu a venit nimeni de pe contrasens și s-a ținut calume pe motor când s-a rupt un suportul de cutie de pe partea dreaptă și a dus cutia târâș după el având o viteză de 130km/h. Grijă! Suport lateral dreapta (rupt în mers cu dusul cutiei laterale târâș) Suport lateral stânga (depistat din timp - reparat cu atelă de imbus + duck tape) Cutiile au fost ulterior prinse cu chingi între ele peste șa. În poza a doua se vede punctul slab al suporților laterali. Acolo ar trebui sudată o întăritură (bucată de fier în formă de triunghi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 (editat) Nu stiu, pentru ca nu am vazut niste "lazi" facute la noi. Ceea ce stiu este ca nimeni de la noi nu s-a oferit sa imi faca un suport pentru Transalp-ul meu. Ceea ce stiu e ca astea sunt foarte finute. Suportii sunt foarte usori. Si nu in ultimul rand lazile sunt foarte usor de montat/demontat. Am vazut pe Youtube sistemul de montaj al lazilor autohtone. Sistemul cu piulite in interior nu mi-a placut. Si totusi as fi luat din Ro dar am cerut atat la Bogdan Harea cat si la HD si mi-au spus ca nu fac suporti de Transalp XL700V. In plus, cei de la HD au spus ca nu fac top case. Asa ca am luat SW Motech. Eu zic ca nu am facut o alegere rea. Aici din nefericire, ai dreptate! ma mir cum de au zis baieti de la HD ca nu fac suporti pentru Translp de 700, nu ar fi primul din cate stiu eu , iar top case de aluminiu aveau si ei in meniu uite dotare HD pe translp de 700 gentile sunt modelul vechi insa suportul este identic ca si pentru astea noi din cate stiu eu Alegerea nu zic ca este rea, dar dpmdv este foarte costisitoare dublu chiar Oricum sa ai parte de multi km, asteptam ceva poze cu ea echipata full http://www.heavyduties.ro/Panniers.html cat despre durabilitatea lazilor si a suportilor, nu o spun ca sunt din Cluj insa eu le vad mult peste ce am vazut cumparate gata, da ! prinderea este cu piulita la interior dar sigur nu cade jos lada Editat Ianuarie 20, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Iuhuuu ... mi-au venit "lazile" Arata bestial. Cutiile laterale sunt SW Motech TraX de 45 de litrii, iar top case-ul e un SW Motech Tray de 48 de litrii. Asa aratau cand a venit curierul, de am zis ca nu am unde sa le pun pe mobra: DSCF0007.JPG Apoi dupa ce le-am scos din cutii aratau mai omeneste: DSCF0008.JPGDSCF0009.JPGDSCF0010.JPGDSCF0011.JPGDSCF0012.JPGDSCF0013.JPG Cam asa arata cu suportul montat: DSCF0014.JPG In uriasul top case casca mea Nolan XXL intra lejer, ba mai ramane si loc: DSCF0015.JPG Sa vina varaaaa! Daca ai gand sa le incarci bine si mai accesezi si drumuri neumblate/ necunoscute, e bine in timp sa mergi cu suportii aia ca model sa-ti faca cineva o copie inlocuind teava cu fier plin. Astfel la punctul in care la amicul lui @sebicozaurus au cedat, din start cand sudeaza meseriasu' sa pui un triunghi de intarire. Obtii astfel posibilitatea de a se deforma de greutate sau pe la tavaleli dar le poti indrepta in strada si-ti continui distractia plimbarii. Felicitari pentru asorteul de cutii noi la moto nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 alta calitate de ansamblare 1 surprizele pe care le poti avea sunt mai mici. +1 Cand tragi linie, toate fac acelasi lucru si cumperi ce iti permiti. =2 @sebicozaurus… am si eu o intrebare… sarind peste quick locks and shit… dar, voi ati respectat cumva indicatiile producatorului? Daca ai gand sa le incarci bine si mai accesezi si drumuri neumblate/ necunoscute, e bine in timp sa mergi cu suportii aia ca model sa-ti faca cineva o copie inlocuind teava cu fier plin. aha. sa cantareasca jdekile si sa se indoaie cadru daca pici pe ele. Obtii astfel posibilitatea de a se deforma de greutate sau pe la tavaleli dar le poti indrepta in strada si-ti continui distractia plimbarii. can't compute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 (editat) 1 +1 =2 @sebicozaurus… am si eu o intrebare… sarind peste quick locks and shit… dar, voi ati respectat cumva indicatiile producatorului? aha. sa cantareasca jdekile si sa se indoaie cadru daca pici pe ele. can't compute. Esti un pic grav atehnic daca indoi (in mintea ta) sasiul sau bascula moto din cauza unui fier "mort" de 8 sau 10 in diametru, care are acea forma. Tu ai cazut vreodata cu asa ceva? Ai idee daca si ce se intampla? Sau macar ai cutii pe moto? Noah, bine macar ca stii sa aduni nulele progresiei aritmetice. Oricum asta nu-ti da credibilitate dar te poate ajuta sa te faci de ras. @sebicozaurus… am si eu o intrebare… sarind peste quick locks and shit… dar, voi ati respectat cumva indicatiile producatorului? Ia foloseste-ti neuronul: la touring de greu, cand greutatea ce-o poate duce moto ca pasager o inlocuiesti cu bagaje cum tin tzevustile alea? Ma iarta ca-ti raspund la o intrebare cu o intrebare pertinenta. PS Sau incearca sa afli de ce Touratech a ajuns sa produca/ lucreze contractual pentru BMW? Editat Ianuarie 21, 2014 de high_dive_eagle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Esti un pic grav atehnic daca indoi (in mintea ta) sasiul sau bascula moto din cauza unui fier "mort" de 8 sau 10 in diametru, care are acea forma. ce treaba are bascula in ecuatie? am auzit o data o poveste cu unul de-si facuse rack prins de bascula… dar n-am crezut-o niciodata… tu asa ai gandi un rack? si da… exista cazuri cu cadre si subcadre footerizate de chestii mult prea rezistente atasate in varii puncte care nu au fost gandite neaparat pt asta. Tu ai cazut vreodata cu asa ceva? Ai idee daca si ce se intampla? Sau macar ai cutii pe moto? nu. vorbesc din filme si de pe net… n-am nici cutii pe moto si nici n-am cazut cu ele vreodata. de fapt nici n-am vazut in pana mea cutii si nu stiu la ce folosesc… tu ce crezi? Noah, bine macar ca stii sa aduni nulele progresiei aritmetice. Oricum asta nu-ti da credibilitate dar te poate ajuta sa te faci de ras. ic. vreo 'jde producatori care vand de jdemii de ori mai mult decat orice producator de la noi e clar ca fac niste chestii mai proaste si la pret mai mare. clar. mai ales ca le fac pe baza de studii, chestiile lor sunt omologate in jde teritorii si cu garantie… in mod clar sunt mai proaste... Ia foloseste-ti neuronul: pretinde tu ca am folosit doar unu. la touring de greu, cand greutatea ce-o poate duce moto ca pasager o inlocuiesti cu bagaje cum tin tzevustile alea? Ma iarta ca-ti raspund la o intrebare cu o intrebare pertinenta. pune tu greutatea unui pasager in cutii si da-te cu viteza luminii. mira-te dupa aia de ce se rup ele, prinderile si suportii. la trax de exemplu, pt 45L, daca nu ma insel producatorul da o limita de 10kg… am dubii ca lumea respecta chestia aia. PS Sau incearca sa afli de ce Touratech a ajuns sa produca/ lucreze contractual pentru BMW? incearca sa-mi explici tu. P.S. - suporturile de la sw sunt cele mai cele. de fapt pt motoreta mea, erau unele din cele mai prost gandite si realizate. dar nici fier forjat nu e solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 ce treaba are bascula in ecuatie? am auzit o data o poveste cu unul de-si facuse rack prins de bascula… dar n-am crezut-o niciodata… tu asa ai gandi un rack? si da… exista cazuri cu cadre si subcadre footerizate de chestii mult prea rezistente atasate in varii puncte care nu au fost gandite neaparat pt asta. nu. vorbesc din filme si de pe net… n-am nici cutii pe moto si nici n-am cazut cu ele vreodata. de fapt nici n-am vazut in pana mea cutii si nu stiu la ce folosesc… tu ce crezi? ic. vreo 'jde producatori care vand de jdemii de ori mai mult decat orice producator de la noi e clar ca fac niste chestii mai proaste si la pret mai mare. clar. mai ales ca le fac pe baza de studii, chestiile lor sunt omologate in jde teritorii si cu garantie… in mod clar sunt mai proaste... pretinde tu ca am folosit doar unu. pune tu greutatea unui pasager in cutii si da-te cu viteza luminii. mira-te dupa aia de ce se rup ele, prinderile si suportii. la trax de exemplu, pt 45L, daca nu ma insel producatorul da o limita de 10kg… am dubii ca lumea respecta chestia aia. incearca sa-mi explici tu. P.S. - suporturile de la sw sunt cele mai cele. de fapt pt motoreta mea, erau unele din cele mai prost gandite si realizate. dar nici fier forjat nu e solutie. De la fier plin, in loc de tevi, la fier forjat e cale lunga. Incearca totusi pe viitor sa folosesti un limbaj comun noua, mie unu mi se pare ca mai-mai nu te injuri singur in propozitii, folosind jargonul coroborat cu dubla negatie din engleza transpusa pe limbaj de cartier. Pe bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 De la fier plin, in loc de tevi, la fier forjat e cale lunga. Incearca totusi pe viitor sa folosesti un limbaj comun noua, mie unu mi se pare ca mai-mai nu te injuri singur in propozitii, folosind jargonul coroborat cu dubla negatie din engleza transpusa pe limbaj de cartier. Pe bune! Domnule sa fiu sincer pe mine m-ai impresionat adanc, in special la treaba cu "fierul plin" si nu mai vb despre tevile de "fi" 8 sau 10, dupa care ii mai spui omului ca e atehnic. In primul rand un "fi" 8 sau 10 de lungime 50~100 cm [da conteaza lungimea, raportul se cheama "zveltete"] il indoi cu mainile goale. In al doilea rand [ai putea sa o iei ca lema] daca ti se da o arie a unei sectiuni, sa stii ca una dintre cele mai proaste posibilitati de dispunere, pt preluarea oricarui efort este sa o pui intr-o bara a.k.a. "fier plin". In realitate, cu cat pui sectiunea in cauza intr-o teava de diamentru cat mai mare, cu atat mai bine va rezista la eforturile pe care le are de suportat; cu amendamentul ca nu trebuie sa maresti diametrul ala pana cand peretii ajung sa aiba grosimea unei cutii de bere pt ca intri in alte probleme de calcul structural, dar asta e evident si dpdv al bunului simt tehnic oricum. Pe mine poti sa ma iei de sus cu "leme" din astea de motoretist cu experienta, intrucat eu nu am cutii, am avut, odata de mult, unele de la BMW originale pt modelul F650GS monocilindru, care erau niste porcarii infecte din plastic cu elemente decorative de aluminiu. In schimb, am racuri pentru cutii pe mobra, pe care le folosesc pt "soft luggage" si pe post de crashbar-uri. Si din ce am vazut pana acum, atat cutii produse de mari nume [Touratech, SW; le-am vazut cam pe toate sau toate cele relevante] cat si ceea ce se produce pe aici prin tara, pot sa-ti spun urmatoarele: 1 Touratech sunt din punctul meu de vedere "number one" si exorbitant de scumpi. 2 Heavy Duties producator local, este din punctul meu de vedere peste restul de producatori de mare renume, si peste tot ce am vazut pana acum. Nu agreez prea tare ideea cu cat vinde unul si altul intr-o discutie despre calitate si nici treaba cu studiile nu sta in picioare pt ca oricine a facut in scoala un curs de mecanica, unul de statica si eventual [nu obligatoriu] unul de dinamica, are toate cunostiintele teoretice pentru a face chestii mult mai complexe decat niste amarate de cutii. De altfel ca sa fiu complet onest, nu-ti trebuie nici un fel de studii de specialitate pt a produce asa ceva, un bun simt tehnic elementar e suficient. Totusi vorbim doar de niste tabla/teava indoita si eventual sudata, nu e vorba de profile speciale, cat despre teste, parerea mea este ca cele mai tari teste se fac "in teren". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 (editat) , am avut, odata de mult, unele de la BMW originale pt modelul F650GS monocilindru, care erau niste porcarii infecte din plastic cu elemente decorative de aluminiu. Dpmdv cele de la BMW si mai ales cele vario sunt super calitative, BMW nu se coboara sa faca orice ,,porcarii infecte,, Nu prea cred ca se poate spune despre produsele lor (BMW) ca sunt ,,porcarii infecte,, dar na ma rog ai mai multa experienta legata de marca asa ca te cred pe cuvant Editat Ianuarie 21, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Este şi în Târgu Mureş un TA700 cu noile cutii HD, probabil nu MAI fac suporţi pentru această motocicletă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 (editat) @b374 -> Referitor la respectatul indicațiilor de încărcare: Tu de câte ori respecți îndicațiile producătorului pentru orice fel de produs. Îl iei în calcul și cam atât. Oricum 10kg e relativ. 10kg nu e tot una pe asfalt și pe macadam când e vorba de rezistența suporților laterali. Spune-mi cât cântărește o pereche de bocanci+haine moto ude+2l de apă+ ceva ulei, mâncare și alte cotrențe.... Dacă suportă doar 10kg... de ce le-au făcut atât de mari? Să bagi un nimic mare acolo care se zbate aiurea și strică tot din cutie? Trecem peste polemici și alte răhățișuri. Cutiile sunt faine fără nici o discuție. Suporții laterali nu sunt foarte reușiți din cauză că au făcut prinderile de cadru cu niște șuruburi ciudate și țevile sunt subțiri "în carne". Per ansamblu e un lucru de calitate, făcut cu grijă DAR nu rezistă la abuzurile de traseu adventure. Din acest motiv ți-am zis din punctul meu punctele slabe ce se pot remedia ușor (doar cu table în formă de triunghi sudate la locul potrivit). Și iar.. din punctul meu de vedere nu prea e acceptabil pentru o firmă ce se respectă și cere un mega preț pentru așa ceva să aibă asemenea probleme. Treaba ce a fost scrisă mai devreme cu țeava plină e o mare tâmpenie...mai avem puțin și facem crashbaruri din șină de cale ferată. Recent am schimbat suporții laterali și crashbarurile GIVI cu unele autohtone de la HD. (Nu fac nici o reclamă!) Ceea ce am acu pe motor e mult mai bine gândit din toate punctele de vedere (rezistența materialului + prinderi + protecție). Acum aruncăm cu litere pe forum. Trebuiesc puse în paralel produsele la fața locului să te convingi singur. Nu merge din poze și din povești și din acest motiv nu încerc să conving pe nimeni de nimic. M-am dat cu părerea și am spus omului la ce să aibă grijă în rest HCMM! Editat Ianuarie 21, 2014 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 @sebicozaurus: eram doar curios referitor la incarcare. nici eu nu respect indicatiile… dar iau in vedere ca s-ar putea sa creeze probleme. pun cat cred si daca crapa imi asum eu. n-am zis ca rack-urile alea ar fi cele mai bune (de fapt, eu le-am evitat din mai multe motive, unele aplicabile doar la tenere). la partea cu observatia despre calitate in general vb de cutii. quick lock-uri de la ei am avut pt placuta de tc pe rackul spate… si au cedat. asa ca sunt total de acord cu sfatul tau de a le inlocui. am quick lock-uri de la hepco pe rack-urile laterale curente si alea n-au nici pe drac dupa gramada de abuz… cat despre bagaj si zdranga-zdranga - soft-uri, ftw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 In cazul in care ar putea sa fie o informatie utila pentru cineva, sau sa ne ajute intr-o discutie, in luna Noiembrie Eric Palante a comandat coburi si suporti de la HD, evident nu pentru motorul de raliu. Probabil Eric nu a luat acesta decizie din motive financiare. "i making the reception of the rack and tehe panniers...Very good job! But i hane't keys for the panniers...Have you a special place in the package for the keys??" Din pacate inaltatorul de ghidon comandat in decembrie nu am putut sa il mai trimitem. O zi faina tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 (editat) ma mir cum de au zis baieti de la HD ca nu fac suporti pentru Translp de 700, nu ar fi primul din cate stiu eu , iar top case de aluminiu aveau si ei in meniu uite dotare HD pe translp de 700 pv_file_428114_phpr6Zx0c.jpgpv_file_428114_phpVfgE3S.jpg gentile sunt modelul vechi insa suportul este identic ca si pentru astea noi din cate stiu eu Alegerea nu zic ca este rea, dar dpmdv este foarte costisitoare dublu chiar Oricum sa ai parte de multi km, asteptam ceva poze cu ea echipata full http://www.heavyduties.ro/Panniers.html cat despre durabilitatea lazilor si a suportilor, nu o spun ca sunt din Cluj insa eu le vad mult peste ce am vazut cumparate gata, da ! prinderea este cu piulita la interior dar sigur nu cade jos lada I-am sunat in decembrie anul trecut, imediat dupa ce mi-am luat motorul. Mi-au spus urmatoarele: Nu fac top case. Nu fac suporti de transalp 700, au spus ca poate vor face in primavara. Vazand poza cu moto identica cu a mea, habar nu am de ce mi-au spus ca nu mai fac. Chiar nu stiu! Este şi în Târgu Mureş un TA700 cu noile cutii HD, probabil nu MAI fac suporţi pentru această motocicletă. Poate asta e motivul intrebarii de mai sus. Prinderile suporților nu sunt cele mai bune. La un drum de rusia a trebuit să le sudăm de două ori. Trebuiesc întărituri calumea la suporții laterali + șuruburi de rezervă. Dacă e posibil renunță din start la șuruburile ălea jmechere și pune șuruburi clasice. Cutiile și sistemul de printere pe suporții laterali sunt faine. Ălea nu le poți încărca ca neamu' prost și să te dai pe drumuri prosate. Nu știi cât țin. Prietenul cu care am fost era să o muște urât de tot. Noroc că nu a venit nimeni de pe contrasens și s-a ținut calume pe motor când s-a rupt un suportul de cutie de pe partea dreaptă și a dus cutia târâș după el având o viteză de 130km/h. Grijă! Suport lateral dreapta (rupt în mers cu dusul cutiei laterale târâș) P1000550.JPG Suport lateral stânga (depistat din timp - reparat cu atelă de imbus + duck tape) P1000673.JPG Cutiile au fost ulterior prinse cu chingi între ele peste șa. În poza a doua se vede punctul slab al suporților laterali. Acolo ar trebui sudată o întăritură (bucată de fier în formă de triunghi) In instructiunile primite o data cu cutiile scrie clar: sa nu se depaseasca 12,5 kg bagaj de cutie, si viteza maxima 120 lm/h. Nu stiu ce incarcatura a avut colegul tau(din poze pare ca a cam avut), dar viteza (130 ai spus) a avut peste cat recomanda producatorul. In intructiuni scrie asa: 12,5 kg de cutie si 6,5 kg in top case( e de plastic). Asta inseamna 31,5 kg. Eu zic ca e suficient. Cat bagaj sa cari? O sa incerc sa respect aceste instructiunii, iar daca voi depasi am sa imi iau un roll bag pe care il voi pune pe locul pasagerului. LE acum vad in poza ta ca prietenul tau a pus o canistra de 5 litrii pe lada din stanga. E clar, a depasit sigur cele 12,5 kg. Editat Ianuarie 21, 2014 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Domnule sa fiu sincer pe mine m-ai impresionat adanc, in special la treaba cu "fierul plin" si nu mai vb despre tevile de "fi" 8 sau 10, dupa care ii mai spui omului ca e atehnic. In primul rand un "fi" 8 sau 10 de lungime 50~100 cm [da conteaza lungimea, raportul se cheama "zveltete"] il indoi cu mainile goale. In al doilea rand [ai putea sa o iei ca lema] daca ti se da o arie a unei sectiuni, sa stii ca una dintre cele mai proaste posibilitati de dispunere, pt preluarea oricarui efort este sa o pui intr-o bara a.k.a. "fier plin". In realitate, cu cat pui sectiunea in cauza intr-o teava de diamentru cat mai mare, cu atat mai bine va rezista la eforturile pe care le are de suportat; cu amendamentul ca nu trebuie sa maresti diametrul ala pana cand peretii ajung sa aiba grosimea unei cutii de bere pt ca intri in alte probleme de calcul structural, dar asta e evident si dpdv al bunului simt tehnic oricum. Pe mine poti sa ma iei de sus cu "leme" din astea de motoretist cu experienta, intrucat eu nu am cutii, am avut, odata de mult, unele de la BMW originale pt modelul F650GS monocilindru, care erau niste porcarii infecte din plastic cu elemente decorative de aluminiu. In schimb, am racuri pentru cutii pe mobra, pe care le folosesc pt "soft luggage" si pe post de crashbar-uri. Si din ce am vazut pana acum, atat cutii produse de mari nume [Touratech, SW; le-am vazut cam pe toate sau toate cele relevante] cat si ceea ce se produce pe aici prin tara, pot sa-ti spun urmatoarele: 1 Touratech sunt din punctul meu de vedere "number one" si exorbitant de scumpi. 2 Heavy Duties producator local, este din punctul meu de vedere peste restul de producatori de mare renume, si peste tot ce am vazut pana acum. Nu agreez prea tare ideea cu cat vinde unul si altul intr-o discutie despre calitate si nici treaba cu studiile nu sta in picioare pt ca oricine a facut in scoala un curs de mecanica, unul de statica si eventual [nu obligatoriu] unul de dinamica, are toate cunostiintele teoretice pentru a face chestii mult mai complexe decat niste amarate de cutii. De altfel ca sa fiu complet onest, nu-ti trebuie nici un fel de studii de specialitate pt a produce asa ceva, un bun simt tehnic elementar e suficient. Totusi vorbim doar de niste tabla/teava indoita si eventual sudata, nu e vorba de profile speciale, cat despre teste, parerea mea este ca cele mai tari teste se fac "in teren". Hai sa nu o dam in polemici despre producatori si marketing, ca pierdem timp aiurea. Vorbim la modul general, o teava oricat de inginereste o dimensionezi odata indoita, la o tranta oarecare, a capatat un punct slab si adio. Oricum incerci sa o dregi in teren sau atelier profilul ei de de cerc este compromis, la urmatoarea abatere se rupe in acel loc. De aceea afirm ca acei suporti facuti din teava sunt buni pentru vanzatori iar cei din bare pentru utilizatori. Diferenta de greutate este mica, cea estetica e pe dedesubt iar cea de anduranta isi spune cuvantul deodata cu timpul. Altfel spus o elasticitate mai mare a ansamblului suportilor astia este benefica la socurile de off-road, solicita mai cu mila prinderile cutiilor, nu duc socurile majoritar la suduri. PS N-am studii de specialitate, doar un strabunic potcovar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 PS N-am studii de specialitate, doar un strabunic potcovar. usor atunci, ca poate se nimereste cineva sa te ia in serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 usor atunci, ca poate se nimereste cineva sa te ia in serios. Doar un producator serios ia seama de o parere in plus de oriunde ar aparea ea, tu n-ai nici o sansa ca te-ai nascut atoatestiutor. Presupun ca urmeaza sa-l inveti pe Robert acu' sa nu depaseasca 120Km/h cu motoreta noua si 10 kg per cutie ca pierde garantia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 (editat) Hai sa nu o dam in polemici despre producatori si marketing, ca pierdem timp aiurea. Vorbim la modul general, o teava oricat de inginereste o dimensionezi odata indoita, la o tranta oarecare, a capatat un punct slab si adio. Oricum incerci sa o dregi in teren sau atelier profilul ei de de cerc este compromis, la urmatoarea abatere se rupe in acel loc. De aceea afirm ca acei suporti facuti din teava sunt buni pentru vanzatori iar cei din bare pentru utilizatori. Diferenta de greutate este mica, cea estetica e pe dedesubt iar cea de anduranta isi spune cuvantul deodata cu timpul. Altfel spus o elasticitate mai mare a ansamblului suportilor astia este benefica la socurile de off-road, solicita mai cu mila prinderile cutiilor, nu duc socurile majoritar la suduri. PS N-am studii de specialitate, doar un strabunic potcovar. Tot insisti cu fierul plin. Cunosti vreun caz concret de suporti sau crashbar facute din bare? Ca eu nu. De firma sau manufactura. Intradevar, mai exista, pe langa teava, segmente din platband, pt eforturi longitudinale. Dar bara/drug eu nu am vazut/auzit niciodata. Nici macar la bullbar-urile de la masini. Editat Ianuarie 22, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.