Achile Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Si , din cate stii tu, cate sunt cu electric starter ? SI o simpla curiozitate, Dragos...cat bea la suta de kilometrii un XR 650 ? A lui Svgobi este cu E. 4.5 la 110-120. maxim 6 in oras enduro...dreaq stie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Si , din cate stii tu, cate sunt cu electric starter ? SI o simpla curiozitate, Dragos...cat bea la suta de kilometrii un XR 650 ? Tre' sa semnalizez ca electromotorul nu e un "must have"(cel putin asta e perceptia mea actuala); la asta a mea a picat bateria dupa vreo 2000km de la momentul cand am luat moto, de atunci merg fara si inca nu am gasit momentul sa sufar grav de lipsa ei. Porneste foarte usor la pedala, chiar si dupa ce o culci, banuiesc ca cele 4-5 furtunase care sunt pentru drenarea benzinei de la carburator sunt de mare efect. Consum mixt la o tura sosea/forestier/padure/pasune alpina 5.1%.(cam 1300km total, vreo 4-500 off). Pentru oras, cam tot pe la 5 si ceva, nu am masurat precis. Cand am luat-o avea nivelul de benzina foarte mare si lua si 7-9 litri la suta, pe langa ca pornea cam greu. Bateria este pusa foarte aproape de radiatorul din dreapta, ar putea fi asta motivul decesului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Tre' sa semnalizez ca electromotorul nu e un "must have"(cel putin asta e perceptia mea actuala); la asta a mea a picat bateria dupa vreo 2000km de la momentul cand am luat moto, de atunci merg fara si inca nu am gasit momentul sa sufar grav de lipsa ei. Porneste foarte usor la pedala, chiar si dupa ce o culci, banuiesc ca cele 4-5 furtunase care sunt pentru drenarea benzinei de la carburator sunt de mare efect. Consum mixt la o tura sosea/forestier/padure/pasune alpina 5.1%.(cam 1300km total, vreo 4-500 off). Pentru oras, cam tot pe la 5 si ceva, nu am masurat precis. Cand am luat-o avea nivelul de benzina foarte mare si lua si 7-9 litri la suta, pe langa ca pornea cam greu. Bateria este pusa foarte aproape de radiatorul din dreapta, ar putea fi asta motivul decesului? ...greutate in plus. Daca era un MUST, crezi ca o tineam din 2008 FARA? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 lasati va rog marketingul si spuneti astia fara buton cate pedale v-ati luat in glezna )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Aruncat' pedalei inapoi nu e de la avans? Oricum e HardCore o moto cu pornire la pedala.. daca se poate sa aibe si lumini fara baterie.... WAR MACHINE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Are sistem anti kick-back, nu da sa muste de glezna niciodata. Are si lumini fara baterie, inclusiv semnalizare. Doar ca becu' de la far are 30W si tot atata putere disponibila de la generator, noaptea merg mai incet. Cand oi da de niste bani pun un proiector cu led. 'ooonda-i 'onda!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 lasati va rog marketingul si spuneti astia fara buton cate pedale v-ati luat in glezna )) Nici macar UNA! Are sistemul anti-kick. Are sistem anti kick-back, nu da sa muste de glezna niciodata. Are si lumini fara baterie, inclusiv semnalizare. Doar ca becu' de la far are 30W si tot atata putere disponibila de la generator, noaptea merg mai incet. Cand oi da de niste bani pun un proiector cu led. 'ooonda-i 'onda!!! Cum i-am spus si lui Svgobi in PM. Generatorul se rebobineaza pentru 55/60w. E 50 de euro manaria. Mi-l trimiteti si in maxim 5 zile il trimit inapoi. Preacinstitul far este de KTM, cu fasungul modificat pentru h4. Poza este facuta la pranz, cer senin, zi de vara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 bine ca sunteti voi destepti ma )) hooooooooondaaaaaaaaaaaaa!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) bine ca sunteti voi destepti ma )) hooooooooondaaaaaaaaaaaaa!!!!! lasa, lasa...stiu ca vrei si tu xr... Stai sa fac rost de niste cascaval sa vezi ce iese din al meu Dat fiind faptul ca intodeauna am fost mai precoce, am zis sa ma apuc de mestereala de "iarna" de cu toamna. Am demontat capac chiulasa si am verificat: -axele culbutorilor (uzura inexistenta) -tachetii (idem) Am trecut la axa cu came -fara uzuri, totul este in standard - lantul de distributie nu prezinta jocuri sesizabile -pinionul nu are nimic, in afara unor punctulete, unde au presat zalel; nu se simt, dar se vad Dat jos chiulasa si desfacut supapele: -simeringurile de supapa erau tari, usor coapte -supapele de admisie terminate -supapele de evacuare fara uzuri -galeriile de evacuare incarcate cu calamina(deh, imi papa ulei) -urme de turnare in galeriile de admisie Dat jos cilindrul -prezinta urmele de honuire...foarte frumos din partea lui -pistonul prezinta urmele de rectificare dupa turnare...fara zone unde sa fi frecat fusta -segmentii terminati * luat manualul de la Haynes, lerele, pistonul(sa imping segmentii la mijlocul cursei si sa fiu sigur ca sunt drepti) *primul segment are standardul intre 0.25 si 0.4, cu limita la 0.55....a intrat lera de 0.5 * al 2-lea, intre 0.4 si 0.55, cu limita la 0.7, a intrat 0.6 *al 3-lea(setul de ungere), intre 0.2 si 0.7, a intrat 1 -segmentii nu joaca in canale Am luat tacticos chiulasa si m-am apucat de indepartat calamina si urmele de turnare din galerii, cu foarte mare atentie, sa nu ating scaunele de la supape sau ghidurile. Am luat arcurile de supapa. Sunt de schimbat deci...wishlist-ul arata in felul urmator -segmenti -simeringuri de supapa -supape de admisie -preacinstita garnitura de chiulasa -neste o-ringuri...daca tot am ajuns la ele... -arcuri de supapa -bere -filtru de ulei -ulei -termostat de suzuki swift Editat Septembrie 6, 2012 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Ia-ti set de supape. Toate 4. Nu te zgarci. Cu tot cu simeringuri. Si du chiulasa la rectificat scaunele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) Ia-ti set de supape. Toate 4. Nu te zgarci. Cu tot cu simeringuri. Si du chiulasa la rectificat scaunele. Mah...am fost la stabilimentul de rectificat cu supapele si chiulasa si mi s-a spus ca tre sa iau doar admisiile. Evacuarile NU prezinta uzura si NU am de ce sa le schimb. O sa ma duc sa mi le pasuiasca in scaune, cu specificatiile din manual, cu tot. Daca m-as zgarci, nu as lua arcurile(8 bucati) doar pentru ca sunt cu 0.4-0.6 mm mai scurte decat in manual. Exista o mare diferenta intre zgarcenie si bani aruncati pe fereastra. Evacuarile nu trebuie schimbate. Ce bine le shade lor, manca=le-ar tata! finisata treaba Editat Septembrie 6, 2012 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 XR 500 = aircooled, antic (inceputul anilor 80) XR 600® = aircooled, model vechi (85 - 95), caru aluminiu???? si "accesorizare" conform anilor 80 XR 650L = aircooled, model nou (95+), cadru metalic tubular, in mare parte similar cu NX650 Dominator XR 650R = watercooled, modern Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanfaida Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Locul 91 la general si 7 la clasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 E XR'ul de 650 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 E XR'ul de 650 ? CRF 450 Rally. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 clar photoshop, nu are cum sa o dea pe o roata la 15 cai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanfaida Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 (editat) da da! photoshop si o amarata de honda xr400r care a costat 3500 euro si un buget total de 25.0000 pt Dakar. http://www.dakar.com/dakar/2013/us/rider/127.html https://www.facebook.com/#!/NicolasBoyerDakar2013/photos_stream E foarte tare tipul! A si terminat Dakarul .... http://www.dakar.com/dakar/2013/us/summary/adrenalin.html Editat Ianuarie 18, 2013 de stefanfaida Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 @ Soso 15 cai?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Cu siguranţă făcea haz cu acei 15CP, până la urmă şi bicicleta 'se ridică' pe o roată. iar scuterele cu 2-4CP de 50cc la fel de uşor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Cu siguranţă făcea haz cu acei 15CP, până la urmă şi bicicleta 'se ridică' pe o roată. iar scuterele cu 2-4CP de 50cc la fel de uşor. Soso, sa faca haz???? Chiar crezi asta??? Uay... Auzi, nenea Soso, tu faci si misto?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Cred, deci respir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Imi place ca are echipament omu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Salutare tuturor , caut un XR de 125 cm in 4 timpi Daca ma poate ajuta cineva are o bere de la mine - un video atasat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 (editat) XR 650Turbo Editat Ianuarie 20, 2013 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 asta da aparat de facut paru` cret, probabil ca a dus-o in 20 cai @ achile....nu ma, nu am glume in program Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.