switch Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Ia-ti set de supape. Toate 4. Nu te zgarci. Cu tot cu simeringuri. Si du chiulasa la rectificat scaunele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) Ia-ti set de supape. Toate 4. Nu te zgarci. Cu tot cu simeringuri. Si du chiulasa la rectificat scaunele. Mah...am fost la stabilimentul de rectificat cu supapele si chiulasa si mi s-a spus ca tre sa iau doar admisiile. Evacuarile NU prezinta uzura si NU am de ce sa le schimb. O sa ma duc sa mi le pasuiasca in scaune, cu specificatiile din manual, cu tot. Daca m-as zgarci, nu as lua arcurile(8 bucati) doar pentru ca sunt cu 0.4-0.6 mm mai scurte decat in manual. Exista o mare diferenta intre zgarcenie si bani aruncati pe fereastra. Evacuarile nu trebuie schimbate. Ce bine le shade lor, manca=le-ar tata! finisata treaba Editat Septembrie 6, 2012 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 XR 500 = aircooled, antic (inceputul anilor 80) XR 600® = aircooled, model vechi (85 - 95), caru aluminiu???? si "accesorizare" conform anilor 80 XR 650L = aircooled, model nou (95+), cadru metalic tubular, in mare parte similar cu NX650 Dominator XR 650R = watercooled, modern Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanfaida Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Locul 91 la general si 7 la clasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 E XR'ul de 650 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 E XR'ul de 650 ? CRF 450 Rally. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanfaida Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 (editat) da da! photoshop si o amarata de honda xr400r care a costat 3500 euro si un buget total de 25.0000 pt Dakar. http://www.dakar.com/dakar/2013/us/rider/127.html https://www.facebook.com/#!/NicolasBoyerDakar2013/photos_stream E foarte tare tipul! A si terminat Dakarul .... http://www.dakar.com/dakar/2013/us/summary/adrenalin.html Editat Ianuarie 18, 2013 de stefanfaida Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 @ Soso 15 cai?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Cu siguranţă făcea haz cu acei 15CP, până la urmă şi bicicleta 'se ridică' pe o roată. iar scuterele cu 2-4CP de 50cc la fel de uşor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Cu siguranţă făcea haz cu acei 15CP, până la urmă şi bicicleta 'se ridică' pe o roată. iar scuterele cu 2-4CP de 50cc la fel de uşor. Soso, sa faca haz???? Chiar crezi asta??? Uay... Auzi, nenea Soso, tu faci si misto?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Cred, deci respir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Imi place ca are echipament omu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Salutare tuturor , caut un XR de 125 cm in 4 timpi Daca ma poate ajuta cineva are o bere de la mine - un video atasat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 (editat) XR 650Turbo Editat Ianuarie 20, 2013 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 XR 650Turbo ----- La ce pacanele face, musai sa fie turbo Sa-i zic si lu' mos Gabi, poate-si face si el la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chirilavasy Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) ... Editat Februarie 8, 2013 de Soso postare comerciala, 5 zile de pauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 (editat) salut , de ceva vreme sunt posesor de honda xr 400 , am cumparat-o de langa lugoj cu 1700 euro ...are kit piston de 440 , motorul merge impecabil , singura problema este ca umezeste putin tija telescopului spate (moto este din 2000) am gasit asa ceva pe ebay de la all balls oare numai de asta am nevoie pt a nu mai umezi ? si daca schimb piesa cat ulei tre sa pun in telescopul spate ca nu am gasit in manual .... la o saptamana dupa ce mi-am luat xr-ul a trecut un prieten pe la mine si dupa ce a facut o tura scurta deja eram pe net cautam si pt el una , i-am gasit una in ungaria la 2000 euro , si el are aceeasi problema la telescopul spate + ca daca se joaca la acele reglaje de soft-hard de pe telescoapele fata nu se simte nici o diferenta , furca fiind in continuare foarte tare ... Editat Februarie 12, 2013 de timberland0910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanfaida Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 (editat) Trebuie sa vezi de unde e problema intai. Daca e de la simering piesa pe care ai gasit-o tu pe ebay va rezolva problema. Daca tija e zgariata sau indoita e mai complicat. Amortizorul spate se umple complet cu ulei ( procedura e descrisa in manualul de reparatii ) dar procedura nu e tocmai usoara si pe deasupra trebuie sa golesti "basica" cu azot si apoi trebuie umflata TOT CU AZOT la 142 PSI altfel risti sa faca bau. Editat Februarie 12, 2013 de stefanfaida Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Trebuie sa vezi de unde e problema intai. Daca e de la simering piesa pe care ai gasit-o tu pe ebay va rezolva problema. Daca tija e zgariata sau indoita e mai complicat. Amortizorul spate se umple complet cu ulei ( procedura e descrisa in manualul de reparatii ) dar procedura nu e tocmai usoara si pe deasupra trebuie sa golesti "basica" cu azot si apoi trebuie umflata TOT CU AZOT la 142 PSI altfel risti sa faca bau. am inteles ...dar tot cred ca e mai usor sa schimbi piesa respectiva decat sa dai 300 eur + pe un amortizor nou....momentan merg asa pana ma mai documentez....daca bag alt gaz decat azot oare are ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Madula MX. Da-l jos si trimite-l acolo. Ti-l reconditioneaza ei. 0744472211 Fazi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Mandula MX Miercurea Ciuc. Super de treaba. Aveam aceeasi problema la amortizorul spate la XR cand l-am luat. Trimis prin curier, primit inapoi reparat cu garantie, platit pret rezon, fericit... Nu cred ca se poate face pe genunchi, una din probleme fiind umplerea cu azot la vreo 10 atm a "basicii"; (nu merge cu aer). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) la noi la cluj este o firma care se ocupa cu butelii (oxigen,acetilena,etc) tre sa ii intreb daca au azot ca ei pot baga pana la 200 bari...am sunat la mandula dar nu raspunde nimeni Editat Februarie 14, 2013 de timberland0910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) la noi la cluj este o firma care se ocupa cu butelii (oxigen,acetilena,etc) tre sa ii intreb daca au azot ca ei pot baga pana la 200 bari...am sunat la mandula dar nu raspunde nimeni ia incearca-l p-asta 0753310015 0744472211 e numarul patronului...raspunde mai greu necunoscutilor Editat Februarie 14, 2013 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) ia incearca-l p-asta 0753310015 0744472211 e numarul patronului...raspunde mai greu necunoscutilor multumesc mult Achile M-A SUNAT EL INTR-UN TARZIU...pretul mi se pare super decent 60 euro reconditionat telescop spate ....si niste poze de la iesirea de azi am o problema cu farul ...nu vad noaptea nimic nimic ...faza scurt bate cam la 3-4 metri iar daca comut pe lunga lumina paleste foarte tare parca ar fi o lumanare oare ce alt far as putea pune (mai mare) ca asta de la acerbis e mai mult de design.....farul original de xr ar fi ideal dar nu gasesc ...pe ebay sunt doar 2-3 buc si cer exagerat de mult ...ce ma sfatuiti? oare duce generatorul un h4 de 55-60 w? Editat Februarie 16, 2013 de timberland0910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.