Sari la conținut

accident mortal spre calimanesti/valcea


atillas
 Share

Postări Recomandate

... În punctul Malu Vârtop, de pe contrasens a apărut un autovehicul la volanul căruia se afla... Băiatul a vrut să-l evite Âşi a intrat frontal în panoul amplasat pe marginea drumului...

Cu alte cuvinte (mai apropiate de limba romana literara, cred): "...In punctul Malu Vartop, a fost surprins la aparitia unui autoturism care circula regulamentar... Baiatul a vrut sa revina pe sensul sau de mers...

Pacat de tinerii/viitorul Romaniei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 81
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

R.I.P. :unsure:

Adevarata tragedie....Nu exista cuvinte care sa explice durerea provocata de pierderea cuiva drag mai ales atunci ca este apreciat in comunitate...si a trecut prin o experienta dureroasa, prin pierderea iubitei lui....

Daca este adevarat ce s-a scris in articolul din ziar el se poate sa fi avut fractura de baza de craniu.....E caz asemanator cu atleta care a murit in Bulgaria in urma unui accident de masina...a coborat din masina pe picioarele ei...s-a asezat....a inceput sa ii curga sange din urechi si in cateva minute a murit....

In cazul lui impactul cu foaia aceea de tabla i-a provocat acea fractura....

R.I.P. :polite: sa ii fie tarana usoara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scrie mai sus :unsure:

 

Nu te mai da atata cu capul de zid ca faci buba si plange fata aia de pe motor.

 

Motivul pentru care am intrebat este asta:

 

 

 

Florin Inu: mai ies cu motorul...aler mai toata ziua dupa diferite kestii....imi fac de lucru

Florin Inu:

AySuKa`: ai motor?

Florin Inu: da

Florin Inu: de 2 luni si ceva

AySuKa`: si nu iti e frica?

AySuKa`:

Florin Inu: nu, deloc

Florin Inu: e foarte frumos..mie imi place la nebunie

Florin Inu: maine daca e vremea frumoasa ies cu niste prieteni pana la ranca

AySuKa`: da e frumos imi place si mie asa

AySuKa`: dar imi e frica

Florin Inu: da...e putin km riscant...

Florin Inu: dar..tre sa iti traiesti viata

AySuKa`: da..dar cu grija

Florin Inu: da, asa e

 

asta a fost ultima conversatie cu un / o cunoscut /a de-a lui.

 

Sa repetam. Prietena (fata de patron de altfel) face accident si moare cu inca o prietena la 19 ani. Si asta ce face? Pai la vreo 3 luni dupa el (nepot de primar de altfel) isi ia mobra si la 21 de ani moare la fel de tragic ca prietena in conditii oarecum similare.

 

Motocicleta proiectata cativa metri, trupul la fel... nu sunt poze dar se poate presupune ca nu mergea incet.

 

Poate ma insel si caracterizez pe cei doi doar din auzite gresit. Dar sa mor daca inteleg cam cum vine asta.

 

Pentru cine scotea vinovat panoul (inca mai sper ca tu nu votezi inca), panoul ala nu numai ca nu e de vina. Ba chiar are dreptate. Viteza chiar ucide.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motociclistcom e un pokemon scuterist fara permis care se baga aiurea de multe ori pana cand cineva o sa danseze pe el :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut unul pe langa altul si ne-am salutat chiar inainte cu 4-5 km de producerea accidentului... :unsure:

 

L-am cunoscut si va spun ca era un baiat de nota 20, fara figuri in cap si foarte calculat. Mergea cu motocicleta ca orice vitezist, dar niciodata la extrem, acumulase suficienta experinta din martie pana acum pentru ca MERGEA FOARTE FOARTE MULT, probabil a facut mai multi km decat multi dintre voi care aveti categ.A de mai mult timp.

 

Pentru cei curiosi, motocicleta era un Kawasaki ZX6R verde, din 2007, impecabila, tocmai ii schimbase cauciucurile, nr. inmatriculare VL 89 YNU. Intotdeauna mergea echipat FULL, combinezon-casca-manusi-cizme toate fiind de cea mai buna calitate. Din pacate echipamentul nu l-a ajutat la impactul mult prea dur cu stalpul panoului.

 

Din pacate e BULLSHIT tot ce scriu amaratii astia prin ziarele locale si vreau sa lamuresc urmatoarele:

1. Inu nu a avut viteza, cauza decesului a fost impactul mult prea dur cu unul din stalpii de sustirene al panoului "VITEZA UCIDE". Probabil va intrebati cum e posibil asa ceva, dar va asigur ca nu ai nevoie de mai mult de 50 km/h ca sa mori. Imi amintesc de accidentul de pe Magheru din 2005 cand in motociclist echipat complet s-a izbit de un Jeep si, tot asa, a decedat pe loc. Din pacate echipamentul nu te fereste de prea multe probleme (cei care au cazut stiu ce vreau sa spun).

2. Nu a fost vina lui, ci a batranului care a pierdut controlul atingandu-l pe Inu cu aripa masinii

3. Inu a decedat pe loc, SMURD l-a gasit fara semne vitale.

 

Ancheta a fost condusa de un politist-motociclist care a facut cercetarile de rigoare si nu s-a grabit sa scoata motociclistul vinovat!

 

Ma bucur ca am fost azi prezenti in numar mare la inmormantare, Inu era un biker adevarat!

 

Foto: Inu si Andra-IMPREUNA ACOLO SUS!!!! :polite: :crack: ;)

post-3418-1249142340_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut unul pe langa altul si ne-am salutat chiar inainte cu 4-5 km de producerea accidentului... :unsure:

 

L-am cunoscut si va spun ca era un baiat de nota 20, fara figuri in cap si foarte calculat. Mergea cu motocicleta ca orice vitezist, dar niciodata la extrem, acumulase suficienta experinta din martie pana acum pentru ca MERGEA FOARTE FOARTE MULT, probabil a facut mai multi km decat multi dintre voi care aveti categ.A de mai mult timp.

 

Pentru cei curiosi, motocicleta era un Kawasaki ZX6R verde, din 2007, impecabila, tocmai ii schimbase cauciucurile, nr. inmatriculare VL 89 YNU. Intotdeauna mergea echipat FULL, combinezon-casca-manusi-cizme toate fiind de cea mai buna calitate. Din pacate echipamentul nu l-a ajutat la impactul mult prea dur cu stalpul panoului.

 

Din pacate e BULLSHIT tot ce scriu amaratii astia prin ziarele locale si vreau sa lamuresc urmatoarele:

1. Inu nu a avut viteza, cauza decesului a fost impactul mult prea dur cu unul din stalpii de sustirene al panoului "VITEZA UCIDE". Probabil va intrebati cum e posibil asa ceva, dar va asigur ca nu ai nevoie de mai mult de 50 km/h ca sa mori. Imi amintesc de accidentul de pe Magheru din 2005 cand in motociclist echipat complet s-a izbit de un Jeep si, tot asa, a decedat pe loc. Din pacate echipamentul nu te fereste de prea multe probleme (cei care au cazut stiu ce vreau sa spun).

2. Nu a fost vina lui, ci a batranului care a pierdut controlul atingandu-l pe Inu cu aripa masinii

3. Inu a decedat pe loc, SMURD l-a gasit fara semne vitale.

 

Ancheta a fost condusa de un politist-motociclist care a facut cercetarile de rigoare si nu s-a grabit sa scoata motociclistul vinovat!

 

Ma bucur ca am fost azi prezenti in numar mare la inmormantare, Inu era un biker adevarat!

 

Foto: Inu si Andra-IMPREUNA ACOLO SUS!!!! :polite: :crack: ;)

 

in concluzie

VITEZA UCIDE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am vrut sa dezvolt subiectul ... o foaie de tabla de 3 mm dupa cum sunt facute panourile de avertizare accidente de la Vesta nu iti poate provoca hemoragie interna deoarece sunt proiectate INTOCMAI ... a existat insa un caz acum cativa ani in Bucuresti cand insa un astfel de indicator a sectionat unui participant la trafic o artera si de aici soc hemoragic & stuff ... asta ca sa lamurim ce am vrut sa spun ... in cazul in care panoul nu respecte regulile acestea atunci putem discuta si pe latura cealalta dar nu stau acum sa va caut standardele de constructie ale unui indicator rutier sa va demonstrez ca nu poate provoca decat in 3 cazuri decesul unei persoane ....

 

1) Nu tabla ucide ca motociclistii nu au aripi, ci stalpul. Si ala si daca e infipt intr-o mamaliga, tot poate ucide, daca-ti iei o bara de metal in piept la 70km/h sunt sanse mari de hemoragie interna.

2) Nu stiu despre ce semn e acum vorba, dar unele panouri cu "viteza ucide" sunt puse pe niste stalpi grosi (40-60cm in diametru), ca panourile publicitare.

 

 

Mergea cu motocicleta ca orice vitezist, dar niciodata la extrem, acumulase suficienta experinta din martie pana acum pentru ca MERGEA FOARTE FOARTE MULT, probabil a facut mai multi km decat multi dintre voi care aveti categ.A de mai mult timp.

[..]

motocicleta era un Kawasaki ZX6R verde

Adica avea permis din martie anul asta si era pe SS?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat de omul asta tanar! :unsure: :polite:

 

A gresit alegand un motor prea mare pentru inceput, iar pentru asta a platit prea scump! Asta este de retinut pentru restul incepatorilor aspiranti la SS! Restul poate fi un moment de reculegere ...pentru cine pricepe!

 

RIP!

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut unul pe langa altul si ne-am salutat chiar inainte cu 4-5 km de producerea accidentului... :crack:

 

L-am cunoscut si va spun ca era un baiat de nota 20, fara figuri in cap si foarte calculat. Mergea cu motocicleta ca orice vitezist, dar niciodata la extrem, acumulase suficienta experinta din martie pana acum pentru ca MERGEA FOARTE FOARTE MULT, probabil a facut mai multi km decat multi dintre voi care aveti categ.A de mai mult timp

 

 

2. Nu a fost vina lui, ci a batranului care a pierdut controlul atingandu-l pe Inu cu aripa masinii

 

Dude are you serious?era incepator

 

1. So kawasaki zx6r cat are top speed?cred ca pe la 270 km/h ajunge cu siguranta daca nu gresesc.Deci extrem insemna mana in gaz pana la maxim corect nu?vitezist insa ce inseamna in viziunea ta? ?180- 200 km/h ??

 

2. Nu e posibil sa fi intrat el pe contrasens in curba si sa fi ajuns in aripa masinii??

 

E si asta o varianta plauzibila nu crezi?

 

 

Sa-i fie tarana usoara :unsure: :polite:

Editat de WickedAssHell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dude are you serious?era incepator

 

1. So kawasaki zx6r cat are top speed?cred ca pe la 270 km/h ajunge cu siguranta daca nu gresesc.Deci extrem insemna mana in gaz pana la maxim corect nu?vitezist insa ce inseamna in viziunea ta? ?180- 200 km/h ??

 

2. Nu e posibil sa fi intrat el pe contrasens in curba si sa fi ajuns in aripa masinii??

 

E si asta o varianta plauzibila nu crezi?

 

 

Sa-i fie tarana usoara :unsure: :polite:

 

 

Incepator

 

 

Group: Membru

Posts: 36

Joined: 16-June 09

From: Italy

Member No.: 49.208

Moto: In cautare... :crack:

Club: Not Yet

 

PS : O parere pertinenta!

 

RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dude are you serious?era incepator

 

1. So kawasaki zx6r cat are top speed?cred ca pe la 270 km/h ajunge cu siguranta daca nu gresesc.Deci extrem insemna mana in gaz pana la maxim corect nu?vitezist insa ce inseamna in viziunea ta? ?180- 200 km/h ??

 

2. Nu e posibil sa fi intrat el pe contrasens in curba si sa fi ajuns in aripa masinii??

 

E si asta o varianta plauzibila nu crezi?

 

 

Sa-i fie tarana usoara :unsure: :polite:

 

Am spus mai sus ca nu avea viteza, faptul ca ai un ZX6R nu inseamna neaparat ca mergi cu 180-200, trebuie sa treci prin locul ala sa intelegi ca nu ai cum sa mergi tare...

Varianta cu intratul pe contrasens nu tine si am sa-ti fac mai jos o schema, daca era el vinovat nu avea cum sa fie proiectat acolo.

post-3418-1249223828_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acumulase suficienta experinta din martie pana acum pentru ca MERGEA FOARTE FOARTE MULT, probabil a facut mai multi km decat multi dintre voi care aveti categ.A de mai mult timp.

 

hai sa lamurim chestia asta o data pentru totdeauna!

experienta nu inseamna deloc, dar deloc ce spui tu mai sus.

 

e ca atunci cand inveti o vara intreaga sa intri la facultate si te bati pe acelasi loc cu ala care a invatat 4 ani de liceu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am impresia ca cineva acolo sus isi bate joc de noi....Moarte stupida, exact cum a patit si Matasosu' nostru..... :huh:

Odihneste-te in pace... :rolleyes: :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Batranelul care a provocat accidentul tocmai a facut stop cardiac de suparare! Dumnezeu sa-l odihneasca!

S-a terminat ancheta si a fost scos vinovat? Altfel e "batranelul care zic unii ca a provocat accidentul". Batranei care sa se dea pe curbe si sa piarda controlul volanului din cauza vitezei n-am vazut dar incepatori pe SS care sa rateze curbele sunt pe toate drumurile...

 

Sa lasam ancheta sa-si urmeze cursul, daca mai exista vreuna. Acuzatiile pe baza de simpatii nu-si au rostul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Batranelul care a provocat accidentul tocmai a facut stop cardiac de suparare! Dumnezeu sa-l odihneasca!

Saracul om...... :huh:

:rolleyes: :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dude are you serious?era incepator

 

1. So kawasaki zx6r cat are top speed?cred ca pe la 270 km/h ajunge cu siguranta daca nu gresesc.Deci extrem insemna mana in gaz pana la maxim corect nu?vitezist insa ce inseamna in viziunea ta? ?180- 200 km/h ??

 

2. Nu e posibil sa fi intrat el pe contrasens in curba si sa fi ajuns in aripa masinii??

 

E si asta o varianta plauzibila nu crezi?

 

 

Sa-i fie tarana usoara :rolleyes: :huh:

 

 

 

Ce naiba tot incerci tu s scoti motociclistul vinovat? Eu era s fiu lovita de vreo 3-4 "d-astia la 70-80 de ani" pana acum. nush cum mai au dreptul s mai conduk knd nu sunt in stare s vada 5 metri in fata. Si cumva crezi k dc motocicleta ajunge la 270 km/h cu atat mergea si el? Nu conteaza asa mult k dc ai motor de 600 sau de 125. Ambele prind peste 100 km/h, suficient s te omoare, mai ales dc esti "ajutat" vreun sofer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus mai sus ca nu avea viteza, faptul ca ai un ZX6R nu inseamna neaparat ca mergi cu 180-200, trebuie sa treci prin locul ala sa intelegi ca nu ai cum sa mergi tare...

Varianta cu intratul pe contrasens nu tine si am sa-ti fac mai jos o schema, daca era el vinovat nu avea cum sa fie proiectat acolo.

daca asta este schema producerii accidentului de ce va mai mirati cum s-a intamplat accidentul.este una din situatiile clasice de accident in curba si nu ar fi rau sa o retineti.intri cu vit prea mare in curba si fara sa vrei ori iesi in decor ori mergi pe extrema benzii in afara.daca ai norocul sa vine in acelas timp o masina este suficient ca acesta sa fie macar cu rotile pe dunga continua nu zic ca de cele mai multe ori se taie curba si motociclistul nu mai are ce face .se intampla ce s-a intamplat in acest caz sau ca in alte cazuri se izbeste frontal sau intra sub roti.ce s-a intamplat in acest caz concret doar Dumnezeu stie.parerea mea este ca a intrat cu vit cam mare in curba si l-a surprins masina care era prea aproape si s-au atins iar el a ajuns unde a ajuns pt ca daca ar fi avut o viteza mai mica ar fi putut sa redreseze.acum trageti si voi concluziile.(precizez ca teoria mea este valabila doar daca asta este schema producerii accidentului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...