emil.gabor88 Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Demonteaza intinzatorul si verifica-l. Daca s-a rupt la ralanti si motorul s-a oprit (cel mai probabil) ai sanse mari sa fi scapat fara supape indoite. din pacare eram in mers, si la vrio 1 km de casa si am venit asa pe el... nu am fost inspirat sa ma opresc imedeat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 din pacare eram in mers, si la vrio 1 km de casa si am venit asa pe el... nu am fost inspirat sa ma opresc imedeat... Test compresie,si daca ai valori mici trebuie sa dai jos chiuloasa. Pana sa demontezi chiuloasa,desfaci capacul la distributie si verifici daca mai este la punct,daca a sarit ai 99% una sau mai multe supape strambe. Bafta! PS. Intinzatorul de distributie "striga" de mult timp: Schimba-ma! . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Salut,am si eu o intrebare,am o toba sport Arrow si as dori sa pun la R6 din 2002,dar problema e in felul urmator,toba stoc se poate scoate din cotul finala sau trebuie sa fac alt cot,pt toba cea noua >? Alt cot. Toba originala e sudata de cot ... sunt o bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil.gabor88 Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Test compresie,si daca ai valori mici trebuie sa dai jos chiuloasa. Pana sa demontezi chiuloasa,desfaci capacul la distributie si verifici daca mai este la punct,daca a sarit ai 99% una sau mai multe supape strambe. Bafta! PS. Intinzatorul de distributie "striga" de mult timp: Schimba-ma! . da, cam striga, dar il schimbam in iarna aceasta, mai 2 saptamani trebuia sa ma tina... la mecanicul la care am fost o zis ca nu ii foarte urgent , dar se pare ca a fost urgent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuscojoc2005 Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 (editat) Salut,am si eu o intrebare. Am si eu un r6 din 2000 si vreau sa-i fac schimbu de ulei nu stiu ce ulei sa folosesc?? Ce ma sfatuit. Editat Februarie 2, 2014 de mariuscojoc2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 (editat) Motul 300V 10w40 Si filtru ulei KN 303 sau Hiflo 303. Editat Februarie 2, 2014 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuscojoc2005 Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Normal ca si filtru e deja cumparat Hiflo 303. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magnetu' Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Salut,am si eu o intrebare. Am si eu un r6 din 2000 si vreau sa-i fac schimbu de ulei nu stiu ce ulei sa folosesc?? Ce ma sfatuit. Motul 300V 10w40 Si filtru ulei KN 303 sau Hiflo 303. 300V e pt forja pe circuit pt vreo 3000 km. Pt mers de strada Bel-Ray EXS 10w50 / 15w 50 sau Motul 7100 10w40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 eu am pus intruna motul 10w40 7100 si e foarte ok si pt putina forja dar si pentru mers mai .... de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuscojoc2005 Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Va multumesc pentru sfaturi.Drumuri uscate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 300V e pt forja pe circuit pt vreo 3000 km. Pt mers de strada Bel-Ray EXS 10w50 / 15w 50 sau Motul 7100 10w40. Asa e ... Oricum .. la cat am mers eu in ultimul an ... si oricum il schimb in fiecare an .. e perfect ... Apoi ... merge Dacia cu Motul 300V .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 puteti sa-mi spuneti careva codurile pntru rulmentii roatei spate sau macar dimensiuniel? r6 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 va salut! Caut sa imprumut, de la un posesor de R1/R6 2000, aceasta piesa: Starting circuit cut-off relay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Salut baieti,ceva carene de pista pt r6 2003-2005 aveti pe aici de vanzare ? Stiti pe cineva care face carene de pista? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) iar Himura incearca la sp-composite,comanda mea si a lui cristilvk e pe drum,am lansat topic ,daca-l vedeai puteai sa te combini cu noi si ieseai super bine Editat Februarie 11, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 interesant cam 200 euro carena,codita si burta,protectia de rezervor nu ma intereseaza ca e facut varza rezervorul meu.cat va costa transportul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 25E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 cezar am eu releul acela, te costa 65 lei + transport , exact codul acela. 0724 794 456 Ovi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Multumesc Ovi, dar releul functioneaza, Mai am de verificat CDI-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Imi puteti spune si mie care este presiunea in pneuri pt R6 2005? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Depinde de tipul anvelopei. În general față 2.1-2.2, spatele 1.9-2.0. AnvelopeLe dunlop ntec se umflă 2.1 fata și 1.2-1.5 spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Eu am mers 2,1 fata cu 1,9 spate si am vazut ca e f bine ... dar am inteles ca asta duce la o uzura accentuata a pneurilor ... producatorul da 2,5 fata cu 2,9 spate ... am incercat si imi lasa impresia ca aluneca foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Pentru posesorii de Yamaha R6 99 - 02 ... dezmembrez un exemplar din 2002. Am piese originale .. si aftermarket ... ca galerie si toba Arrow,scarite racing ... furtunele racing ... etc. Pentru orice piesa cauti intrebati ... Detalii mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Buna seara! Vreau sa va intreb si eu ceva... Am fost sa vad un R6 din 2000, in vederea cumpararii. Vanzatorul mi-a spus de la inceput ca trebuie facuta sincronizarea carburatoarelor, deoarece la relanti face uneori figuri. Proprietarul nu era acasa si motocicleta nu mai fusese pornita de aproximativ 4 luni. Am incercat sa o pornesc. Prima data am dat scurt, fara sa incerc sa pornesc, iar a 2-a oara, a pornit imediat. Placut surprins de cat de silentios era motorul. Dupa cateva secunde, cand am inceput sa imping socul, a inceput intradevar sa faca probleme relanti-ul... scadea turatia si parea ca se ineaca. Daca acceleram foarte putin, isi revenea. Cred si eu ca din cauza sincronizarii facea asa. Asa este? Si inca ceva... dupa ce s-a incalzit motorul mai mult, pe la 70 de grade, a inceput sa se auda ceva discret, cand ascultam chiar langa motor. Facea exact ca lantul de distributie. Este posibil ca lantul de distributie sa zornaie doar cand se incalzeste motorul? Sau se auzea altceva? In mers nu sunt probleme. Merge foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Si daca ai toba aftermarket ... oscileaza putin .. nu e bai mare ... Oricum dupa ce o cumperi .. trebuie sa faci o revizie la lichide/filtre .. verificat suruburi .. si o sincronizare ... O oarecare zornaiala ... se aude la toate motocicletele cand pui urechea acolo ... si noi si vechi .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.