s-kidu' Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 r.i.p. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Ipoteza ca turatia prea mare ar putea fi de la smulgerea ghidonul din mina mi se pare foarte plauzibila. In schimb urme de frina de 30m nu mi se pare veridic. O moto nu poate bloca rotile pe asfalt 30m fara sa cada. Cit despre om, odihneasca-se in pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Sa-i fie tarana usoara baiatului... Eram la Ploiesti al intrunire, cand m-a sunat un prieten care era la fata locului...incerca sa afle daca il cunoastem pe baiat , nici el nu stia ce poate face sa ajute cumva. Timp de o ora in tot campingul s-a instaurat panica, nu stiam daca e dintre noi sau nu, mai ales ca initial aflasem ca ar fi un GS500 , de care au multi. Am inrosit telefonul cu Smokey incercand sa aflam cine e, toti prietenii si cunoscutii cu modelul ala de motor au fost sunati cu sparanta ca vor raspunde, dovedind ca sunt in viata. Erau. CARE MAI SUNTETI PE 2 ROTI, VA ROG, LASATI DRACULUI GAZUL IN ORAS SI NU-MI MAI DATI EMOTII Ati tot vorbit aici despre urmele de frana.....n-au nici o treaba , aici vorbim de motociclete, urma de frana nu dovedeste viteza initiala, nici urmele de taras pe asfalt. Un pilot bun nu blocheaza rotile, iar de exemplu intr-o franare de la 150 poti frana fara sa blochezi spatele pana pe la 80, dupa care cu spatele blocat derapezi 10 metri, timp in care frana fata te aduce la 30kmh, atingi asfaltul si motocicleta se mai taraste 12 metri. Vazand numai urmele, nu ai nici cea mai vaga idee ce viteza avea motocicleta inainte de eveniment . Fazele astea cu "frate se blocase vitezmetrul la 300 " sunt pure aberatii, la un impact acele alea din bord se agita ca apucatele in orice directie Ipman, nu trebuie sa fii mare pilot sa controlezi frana spate pe nu 30 , ci chiar 50 de metri de derapaj spate sau mai mult si sa ramai pe roti. Tine mai mult de instinct si de noroc. Cine are cap ,va rog, folositi-l si la altceva decat ca suport de casca, ganditi-va: indifrent cati dintre noi mor sau cat ne dam noi cu parerea aici, soferii tot nu vor vedea motocicletele, nu vor acorda prioritate, vor intoarce in loc nepermis, vor trece pe rosu. Singurul punct in care puteti interveni pentru a ramane in viata e in stilul vostru de mers. Soferii sunt dresati sa ia deciziile in traficul de oras bazandu-se pe o viteza a traficului normal de max 60-80 kmh. In momentul in care tu ai o suta peste viteza conservelor, iesi din schema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borkonnen Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 RIP ...da' nu mai confundati fratilor buleverdele cu circuitele! Acolo soseaua e destul de larga si la o viteza "civilizata" poti evita cam orice pt. ca e clar ca moto a intrat in conserva si nu invers. Uite, aici nu-ti dau dreptate. Mi-a taiat si mie unul calea tot pe Mihai Bravu, inainte de pasajul Muncii. Eu veneam dinspre Dristor, in fata mea, la vreo 30m tocmai trecuse gramada de masini, iar un tembel care iesise din pasaj si vroia sa faca stanga, sa intre pe Rodul Pamantului (chiar in fata spitalului), n-a mai vazut ca vin si eu, singur, pe bulevard cu trei benzi, pe banda din mijloc, cu faza lunga si cu maxim 60 la ora. El era oprit pe liniile de tramvai si, culmea, l-am vazut chiar ca se uita la mine. In momentul in care am ajuns aproape de el, a tasnit si m-am trezit infipt in usa nevesti-sii. Tanti mai era si gravida! Bineinteles, omul nu m-a vazut, se uita de fapt la nu stiu ce pietoni!? Mare noroc ca n-aveam viteza, altfel imi stricam si motoreta si ma stricam si pe mine, se mai soca si femeia gravida (desi, daca aveam viteza, probabil ca treceam de el odata cu gramada de masini din fata mea si nu se mai intampla nimic). Soferul - psiholog, om cu mintea la cap, se tot scuza ca nu m-a vazut. M-am tot gandit ulterior la situatie si la cum as fi putut s-o evit si nu cred ca as fi avut cum. Eram atat de aproape de el cand a tasnit, ca nu-mi aduca aminte sa fi apucat sa pun frana. Acuma claxonez in draci la fiecare intersectie, strada secundara sau situatie cenusie. O sa-mi cumpar un costum de Ronald McDonalts si o casca cu girofar. R.I.P., brother! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Da, cu frina spate blocata poti merge distanta asta cu ceva noroc. Din pacate nu prea mai ajuta. Si eu ma gindeam la frina fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leso Postat Mai 22, 2006 Autor Share Postat Mai 22, 2006 (editat) Da, cu frina spate blocata poti merge distanta asta cu ceva noroc. Din pacate nu prea mai ajuta. Si eu ma gindeam la frina fata. Duminica dimineata am mai fost acolo sa vad urma de frana. Din pacate, o cisterna tocmai spalase strada... Oricum, nu cred ca erau 30 m, ci mai putin. Eu nu am motor desi vreau sa-mi iau. Imi e frica. Asa ca merg cu masina. Cand vad insa vre un far in spatele meu... ma ia groaza. Il vad departe si imediat trece pe langa mine. Prin aglomeratie. Vieza... Cand conduc, oamenii sunt preocupati; se gandesc la tot felul de lucruri...; multi nu au aer conditionat, stau la 45 de grede si isi coc creierii; si atunci gresesc, schimba banda fara sa se asigure, nu dau prioritate, etc. Sa nu mai spun ca multi sunt si foarte agresivi in trafic si considera asta o mandrie... Rau, Rau Editat Mai 22, 2006 de leso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 am citit in ziar,conducatorul daciei va fi cercetat pt ucidere de inculpa..sa speram ca nu va lua CU SUSPENDARE cum iau toti pt ca asa nu se invatza nimic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 RIP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DORUMASTER Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Odihneasca-se in pace... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Dumnezeu sa-l ierte ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
conservaru Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Vad ca majoritatea celor ce posteaza aici, desi nu cunosc foarte exact circumstantele accidentului dau sentinte unele chiar mai presus de lege. Presupunand ca relatarile de mai sus sunt adevarate din punctul meu de vedere vina e comuna pt ca, soferul nu a acordat prioritate motociclistului care la randul sau nu circula regulamentar avand viteza cu mult peste limita legala (9000 rpm. in treapta III) poate ne spune cineva care are un motor la fel cat inseamna in km/h. Exista posibilitatea ca soferul sa-l fi vazut si sa-i aprecieze viteza ca fiind una mult mai mica si sa creada ca are timp. Oricum "parerea mea"(Vacaroiu) legislatia rutiera este f. buna in special articolul ref. la conduita preventiva. Sa-i fie tarana usoara si condoleante familiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thot Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 R.I.P. Oricum "parerea mea"(Vacaroiu) legislatia rutiera este f. buna Daca ar fi respectata ar fi si mai buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bibiloi Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popescud Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 ...se pare ca motociclistul venea dinspre vacaresti si a intrat pe linia de tramvai intre doua statii cu refugiu,iar asta cu dacia a iesit de pe racari si s a oprit pe sinele de tramvai,asteptind sa faca stinga.nu stiu ce sanse ar fi avut sa evite dacia.... Corect. Ai perfeta dreptate. Asta s-a si intimplat. Din pacate viteza si lipsa de experienta a dus la producerea accidentului. Baiatul cu motoru, iesea prima data cu un motor, a avut scuter si a dat avansul pentru acel motor , care nici macar nu era inmatriculat pe numele lui. Din pacate nu a mai apucat sa-l plateasca.....! Era primul drum... sa vada ce poate motoru'....! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaijin Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Odihneasca-se in Pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cruel intentions Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Odihneasca-se in Pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 R.I.P... Din pacate viteza shi lipsa de experienta a mai facut o victima printre noi... Pacat... Clar viteza a fost imensa... motocicleta aia nu se face in halul ala de la 80-90... MARE PACAT... ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 O colega mi-a spus ca sotul ei a vazut accidentul. Cica motociclistul avea viteza foarte mare, ca a venit foarte repede si a mai spus ceva care mie mi se pare incredibil: ca a fost decapitat. E adevarat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Friend Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 A ajuns in coma la spital. Era lovit rau. A fost bagat in sala de operatie unde s-a incercat resuscitarea. Dupa care.... Dumnezeu sa-l ierte! Cine vrea sa invete ceva din ce se intampla , s-o faca repede! ca e prapad!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leso Postat Mai 23, 2006 Autor Share Postat Mai 23, 2006 Urma de frana era pe banda 2, nu pe linia de tramvai. si era paralela cu axul drumului. Pe asfalt era o balta de sange. 1.5 l sau mai mult. Nu prea avea cum sa scape. Pacat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 RIP Oare cate or sa mai fie? pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 DUMNEAZEU SA-L ODIHNEASCA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dro Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.