CuCun Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Si atunci pentru ce naiba le fac...sa belim noi ochii la ele si sa visam "what if... " Niciodata nu am inteles concepturile, nici la moto, nici la auto...pt ce le fac daca si asa nu o sa se poata cumpara...poate numai sa ne demonstreze ca le pot face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Nu e chiar in van experimentul. Iti da o idee de cum ai putea sa-ti modifici XT12-le. Mi se pare un exercitiu interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Si atunci pentru ce naiba le fac...sa belim noi ochii la ele si sa visam "what if... "Niciodata nu am inteles concepturile, nici la moto, nici la auto...pt ce le fac daca si asa nu o sa se poata cumpara...poate numai sa ne demonstreze ca le pot face... Cred ca mai degraba e un fel de "opera de arta" in domeniul tehnicii. Un exercitiu de stil si tehnica. Daca le-ar pune in productie, probabil ar avea un pret nejustificat de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Si atunci pentru ce naiba le fac...sa belim noi ochii la ele si sa visam "what if... "Niciodata nu am inteles concepturile, nici la moto, nici la auto...pt ce le fac daca si asa nu o sa se poata cumpara...poate numai sa ne demonstreze ca le pot face... Singurul lucru care m-ar interesa este cum ajunge benzina din rezervorul suplimentar in cel principal? Rezervorul meu este aproape gata si inca nu m-am hotarat definitiv cum sa fac transvazarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 10, 2010 Autor Share Postat Octombrie 10, 2010 un motoras de spritiera auto nu ar putea fi activat de aprinderea martorului de la nivelul de benzina? ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 un motoras de spritiera auto nu ar putea fi activat de aprinderea martorului de la nivelul de benzina? ... Cred ca glumesti! Este vorba de benzina si nu am de gand sa dau foc motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 (editat) Cred ca glumesti! Este vorba de benzina si nu am de gand sa dau foc motorului. Furtun? tub de perfuzie ca e mai portabil? Adica manual. Macar stii o chestie... cand si cum transferi si ce umpli si cand. De comunicat intre ele nu prea vad cum in mod frumos si transparent. E drept ca nu mai e chiar rezervor ci mai mult canistra montata permanent dar nu prea vad alte solutii... Editat Octombrie 10, 2010 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 10, 2010 Autor Share Postat Octombrie 10, 2010 Cred ca glumesti! Este vorba de benzina si nu am de gand sa dau foc motorului. motorasul cu electromagneti face scantei?... habar nu am. Atunci pompa vacumatica sau 2 furtune si aer in plamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 10, 2010 Autor Share Postat Octombrie 10, 2010 Cred ca glumesti! Este vorba de benzina si nu am de gand sa dau foc motorului. motorasul cu electromagneti face scantei?... habar nu am. Atunci pompa vacumatica sau 2 furtune si aer in plamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Eu nu-mi pun problema cum am face noi transvazarea ci cum au gandit-o japonezii. Rezervorul suplimentar pare destul de fix si montat la nivel cu cel standard. Deocamdata la al meu am gandit un mod de basculare al rezervorului suplimentar care-l ridica deasupra rezervorului din dotare si permite scurgerea benzinei in el. Cred ca va functiona fara prea multa bataie de cap, dar ma gandesc ca poate exista si alta solutie mai desteapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 10, 2010 Autor Share Postat Octombrie 10, 2010 poti baga presiune in rezervoru suplimentar si cu pompa pentru pene. Deasemenea trebuie cunoscut daca rezervorul principal are sau nu legatura cu atmosfera ... adica face fass cand desfaci busonu de la rezervor sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 poti baga presiune in rezervoru suplimentar si cu pompa pentru pene. Deasemenea trebuie cunoscut daca rezervorul principal are sau nu legatura cu atmosfera ... adica face fass cand desfaci busonu de la rezervor sau nu Rezervorul principal trebuie sa aiba legatura cu atmosfera pt ca benzina consumata din rezervor sa fie inlocuita cu aer. Rezervoare suplimentare au cei din Paris-Dakar. Si sunt montate lateral-spate, mai jos decat rezervorul principal. Trebuie cautat a afla cum au rezolvat ei problema transferului de benzina. Dan Cotescu de pe forum trebuie sa stie cel mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Eu cred ca se aduna toate furtunurile la un loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Daca pompa de benzina este exterioara, atunci este simplu. Racordezi cumva rezervoarele le ea. La ST si la multe altele pompa de benzina este in interiorul rezervorului principal si este greu de ajuns acolo cu un furtun de la rezervorul suplimentar.Pe Advrider un italian si-a facut un rezervor suplimentar mai maricel, pt un Stelvio, asezat pe locul pasagerului dupa ce a demontat saua acestuia. Transvazarea o facea cu o pompa de benzina exterioara amplasata sub sa, actionata cu un buton la ghidon. Norocul lui ca la Stelvio rezervorul este din plastic si l-a putut gauri, insuruband in gaura un racord de bronz cu filet conic care prin strangere se autoetansa. La ST rezervorul este din tabla si mai greu cu gauritul si sudatul fara sa-l stric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Pune un T-u pe traseul furtunului dintre rezervorul normal si motor (injectoare). Rezervorul suplimentar va avea o pompa actionata electric. Un buton de comanda amplasat pe ghidon va intrerupe alimentarea pompei de benzina a rezervorului normal si va alimenta prin aceeasi miscare pompa electrica de benzina a rezervorului suplimentar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 (editat) Pune un T-u pe traseul furtunului dintre rezervorul normal si motor (injectoare). Rezervorul suplimentar va avea o pompa actionata electric. Un buton de comanda amplasat pe ghidon va intrerupe alimentarea pompei de benzina a rezervorului normal si va alimenta prin aceeasi miscare pompa electrica de benzina a rezervorului suplimentar. Furtunul care duce la motor e furtun de presiune. Mai greu cu T-uri in el. ST12 probabil are ceva trapa de vizitare prin care sa schimbi pompa si filtrul. In capacul respectiv -- daca el exista -- ai putea racorda una-doua legaturi la rezervorul auxiliar. Pe unul din racorduri legi o pompa electrica de benzina, externa rezervorului auxiliar, pe care o comanzi printr-un releu de la becul de benzina (daca nu cumva e digitala faza). Ceva de stilu asta fac BMWistii boxeristi ca sa mute filtrul de benzina in exteriorul rezervorului pentru servisabilitate facila. Editat Octombrie 11, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Mai am putin pana la revizia de 10000 si atunci, odata cu verificarea filtrului de aer, am sa studiez si rezervorul. O a doua pompa nu montez. Daca nu gasesc o gaurica prin care sa pot face transvazarea pe principiul vaselor comunicante ma las pagubas si raman la rasturnarea rezervorului suplimentar pt a scurge benzina in cel principal. Metoda asta are dezavantajul ca necesita ceva manopera/ timp, iar benzina suplimentara, daca n-o folosesti mai mult timp, se invecheste, dar are avantajul ca poti alimenta si pe altii ramasi in pana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 (editat) Furtunul care duce la motor e furtun de presiune. Mai greu cu T-uri in el. ST12 probabil are ceva trapa de vizitare prin care sa schimbi pompa si filtrul. In capacul respectiv -- daca el exista -- ai putea racorda una-doua legaturi la rezervorul auxiliar. Pe unul din racorduri legi o pompa electrica de benzina, externa rezervorului auxiliar, pe care o comanzi printr-un releu de la becul de benzina (daca nu cumva e digitala faza). Ceva de stilu asta fac BMWistii boxeristi ca sa mute filtrul de benzina in exteriorul rezervorului pentru servisabilitate facila. Trebuie gasita si o modalitate de a opri pompa de benzina a rezervorului normal. Altfel aceasta va functiona pana la golirea totala a rezervorului normal si chiar dupa aceea. Va merge in gol si exista riscul sa se arda. Totusi cei de la rally-raid-uri sigur au o solutie viabila si fiabila. PS ADV75 (Dan Cotescu) se ocupa cu rally raid. /index.php?showuser=40824 Editat Octombrie 11, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Mai am putin pana la revizia de 10000 si atunci, odata cu verificarea filtrului de aer, am sa studiez si rezervorul. Citind asa printre randuri povestea asta a ta cu rezervorul, desi sincer nu-i prea vedeam sensul avand in vedere ca nu mergi prin pustietati, nu m-am gandit ca nu ai facut si racordul... deci pana acum, practic, tu ai facut sa zicem asa doar o canistra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 O solutie de la X challenge: http://www.hotrodwelding.nl/product.php?id=3 la Mounting instructions Alta varianta: pe vremuri la TIR erau soferi care si-au facut rezervoare de motorina suplimentare puse pe sasiul semiremorcii .Ca sa transfere licoarea bagau aer cu presiune in rezervorul suplimentar.Asta are dezavantajul ca trebuie sa stai sa pompezi niste aer in rezervorul suplimentar,dar avantajul ca nu mai desfaci rezervorul de pe locul lui cand faci transferul.In fuctie de cum va fi furtunul de transfer (legat permanent la rezervorul principal sau liber] poti sa transferi si la alta moto direct. Mai e o chestie ca rezervorul sub presiune se poate umfla daca nu e destul de solid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 12, 2010 Autor Share Postat Octombrie 12, 2010 Citind asa printre randuri povestea asta a ta cu rezervorul, desi sincer nu-i prea vedeam sensul avand in vedere ca nu mergi prin pustietati, nu m-am gandit ca nu ai facut si racordul... deci pana acum, practic, tu ai facut sa zicem asa doar o canistra? da , dar te poti duce la unguri sau bulgari si sa nu le platesti acciza pt carburant sau poti aduce benzina de la moldoveni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Nu-i mai simplu cu cisterne d-alea de plastic prinse in spatele coburilor? Cred ca se poate face ceva asemanator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 O solutie de la X challenge: http://www.hotrodwelding.nl/product.php?id=3 la Mounting instructions Alta varianta: pe vremuri la TIR erau soferi care si-au facut rezervoare de motorina suplimentare puse pe sasiul semiremorcii .Ca sa transfere licoarea bagau aer cu presiune in rezervorul suplimentar.Asta are dezavantajul ca trebuie sa stai sa pompezi niste aer in rezervorul suplimentar,dar avantajul ca nu mai desfaci rezervorul de pe locul lui cand faci transferul.In fuctie de cum va fi furtunul de transfer (legat permanent la rezervorul principal sau liber] poti sa transferi si la alta moto direct. Mai e o chestie ca rezervorul sub presiune se poate umfla daca nu e destul de solid. In cazul meu, particular, cele doua rezervoare, fiind amlasate cam la aceeasi inaltime, transferul se poate face prin cadere libera, pe masura ce se consuma benzina din rezervorul principal. Nu-mi trebuie decat o gaura in el prin care sa fac comunicarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Cisterne am zis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEmil Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 http://www.autoevolution.com/news/2011-yam...aled-25174.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.