yuk Postat Iunie 8, 2010 Autor Share Postat Iunie 8, 2010 ultima poza este exagerata, rasturnata cam tare fatza de directia fortei gravitationale totusi se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 ultima poza este exagerata, rasturnata cam tare fatza de directia fortei gravitationale Ce inseamna exagerata? Mi se pare foarte reala, fara trucaj sau inclinare la incadrare. Uita-te la nori, paraleli cu solul si in dreapta se vede un stalp mic, dar perfect vertical. Pacaleala vine din impresia ca panta este lunga, dar de fapt, din alte poze, se deduce ca nu are mai mult de 3-4 m lungime. Daca a venit cu elanul potrivit, a trecut usor. Oricum genul asta de mers pe moto, ca si in filmuletul cu KTM, cere antrenament si OO tari, mai mult decat o motocicleta potenta. Mesaj completat Desi este cam devreme, a aparut manualul de utilizare. http://ymenvom.nl/manuals/U23PE0.PDF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 9, 2010 Autor Share Postat Iunie 9, 2010 Ce inseamna exagerata? Mi se pare foarte reala, fara trucaj sau inclinare la incadrare. Uita-te la nori, paraleli cu solul si in dreapta se vede un stalp mic, dar perfect vertical. Pacaleala vine din impresia ca panta este lunga, dar de fapt, din alte poze, se deduce ca nu are mai mult de 3-4 m lungime. Daca a venit cu elanul potrivit, a trecut usor. Oricum genul asta de mers pe moto, ca si in filmuletul cu KTM, cere antrenament si OO tari, mai mult decat o motocicleta potenta. m-am uitat la plantele din apropierea motocicletei ... fenomenul se numeste geotropism ... biologii "au auzit" de el ... fotografii nu Mesaj completat . Oricum genul asta de mers pe moto, ca si in filmuletul cu KTM, cere antrenament si OO tari, mai mult decat o motocicleta potenta. o firma mare ca Yamaha ar trebui sa-si permita sa-i dea un motor, unui "dement" ca ala , pt reclama, dar poate ca e o problema de management ori s-au gandit ca daca "tinta" lor e alta si nu conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 (editat) m-am uitat la plantele din apropierea motocicletei ... fenomenul se numeste geotropism ... biologii "au auzit" de el ... fotografii nu Mesaj completat o firma mare ca Yamaha ar trebui sa-si permita sa-i dea un motor, unui "dement" ca ala , pt reclama, dar poate ca e o problema de management ori s-au gandit ca daca "tinta" lor e alta si nu conteaza Pai explica-ne si noua astia de la coada vacii ce inseamna geoprostism asta, sa ne desteptam si noi. Si cu stalpu de electricitate vertical si cu norii paraleli cu pamantul cum ramane? Oricum tinta este alta pt Supertenere decat alergatul brambura pe dune. Si inca o poza ca sa dormiti linistiti: http://motoxplorers.smugmug.com/Other/Moto...8495_2XT9p-M-LB Acelasi damb, dar in sens invers. Mesaj completat Si inca cateva trucaje, dar atentie la cauciucuri, nu sunt de strada! Editat Iunie 9, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Si inca cateva trucaje, dar atentie la cauciucuri, nu sunt de strada! Ceva imi spune ca in filmuletul ala sunt doar partile reusite Sunt curios cum e sa scoti din namol balena de 270kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 (editat) Secretul este ca merge destul de tare si nu are timp sa e infunde in nisip, ca noroaie nu prea sunt. Oricum genul asta de filme se fac cu regie, antrenament, oameni experimentati,ABS-ul decuplat, motocicleta sponsorului, nu cea personala si taieturi la montaj. Chiar si cel cu KTM-ul. Editat Iunie 9, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) desii nu am asa multa experienta la mersul pe nisip in rest orice faza din foto sau film sunt cat se poate de reale..am urcat si cu Varadero si BMW-ul pante mai inclinate decat cea din foto...problema nu este urcarea in sine ci cum se termina..adica daca ai loc sa franezi sau sa intorci,opresti..ca daca ai doar o carare si urcarea continua cam NASPA si se va simti intr-adevar greutatea si greu tare cu intorsul trotinetei Editat Iunie 10, 2010 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 14, 2010 Autor Share Postat Iunie 14, 2010 Pai explica-ne si noua astia de la coada vacii ce inseamna geoprostism asta, sa ne desteptam si noi. Si cu stalpu de electricitate vertical si cu norii paraleli cu pamantul cum ramane? Oricum tinta este alta pt Supertenere decat alergatul brambura pe dune. Si inca o poza ca sa dormiti linistiti: http://motoxplorers.smugmug.com/Other/Moto...8495_2XT9p-M-LB Acelasi damb, dar in sens invers. ...vorba lu' primaru' care este - "goagal"... poate confirma ... prima poza este "rasturnata" cam (asa "la ochi" ) 20 grade sau asa pare fatza de poza a 2a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Ochii joaca feste foarte usor. Eu zic k daca iti pun in brate un ST si echipament, fara sa trebuiasca sa platesti nimic, in doua ore de dai pe saritoarea aia fara greturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 14, 2010 Autor Share Postat Iunie 14, 2010 Ochii joaca feste foarte usor. Eu zic k daca iti pun in brate un ST si echipament, fara sa trebuiasca sa platesti nimic, in doua ore de dai pe saritoarea aia fara greturi. ti-ar place mie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 (editat) In weekend am vazut live ST200- ul, am trecut Transalpina si m-am intalnit cu un grup de motociclisti din Ungaria, erau cu R1200 GS si A, si unul dintre ei avea ST, nu am stat mult cu ei, prima impresie e ca nu e asa de lata si ca se misca macar asa de bine ca Bmw-urile. Am uitat sa fac o poza Mesaj completat Primul test facut de cei de la MCN, da nu stiu ce sa spun.... Editat Iunie 19, 2010 de Cavaleru sters dublarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 testu asta e o gluma. s-au dat numai pe sosea. normal ca e fun cu ducati-ul. dar daca le bagau un pic in noroi gata smecheria pt ducati. nitrece cele 4 motociclete KT-ul l-as lua acasa. nu inteleg cum de zic ei ca nu are suficienta putere ktm-ul ..... testul nu mi se pare deloc corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 (editat) Foarte corect testul, pare-mi-se. Ducati e intr-adevar cea mai fun, in mare parte datorita motorului foarte agresiv. 1200le e lenes, batranesc iar STul nu-i cine stie ce bonus. KTMul e alta clasa - nu are nevoie de 120 de cai ca sa fie eficient. La ora actuala in segmentul touring endurizat are 2 componente majore: bmw si yamaha. Printre jucatorii de nisa ar fi moto morini, moto guzzi , aprilia si ducatti. Mai e vreun 1200 de l-am ratat eu? A se observa ca nu e vb de segmentu adventure unde ai doar ktm si nou venitul BMW cu 800le Editat Iunie 19, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Eu nu stiu despre voi dar mie Ducati-ul ala mi se pare una dintre cele mai dubioase motoare pe care le-am vazut vreodata. Au mai facut unii revolutii (si, in mintea de masinist amator, vine mereu Cayenne-ul de la Porsche) dar macar le-au iesit bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Mie-mi place de mor si respecta intocmai "trend-ul" actual. Cati mai merg in afara soselei cu astfel de mastodonti? Si daca e asa, un enduro cu roti de supermoto ar urina pe supertenerele ala cu roata de 19", care, fie vorba intre noi, e degeaba in noroiul invocat de Cavaleru. Asta e adevarul XT1200Z e o balena care nu iese in evidenta prin nimic, poate si din cauza asta o sa aiba succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Si daca e asa, un enduro cu roti de supermoto ar urina pe supertenerele ala cu roata de 19", care, fie vorba intre noi, e degeaba in noroiul invocat de Cavaleru. Asta e adevarul XT1200Z e o balena care nu iese in evidenta prin nimic, poate si din cauza asta o sa aiba succes. Este irelevant conflictul descris de tine si stii si tu asta. Un enduro cu roti de SM nu are nici o taina cu motoarele de care vorbim. O balena sau nu... na, un motor, cu fani, dusmani... Cred ca mi-as lua una daca ar fi sa fie a patra sau a cincea. Si, sincer sa fiu, inca mi se pare mai misto designul GSA-ului. Singura parte proasta este ca GS/GSA-urile devin ca CBR-urile. Sunt peste tot. Tot prostanul de prin vest are una. In drumul lor spre Cenad, vad o droaie de nemti si italieni cu asa ceva pe la mine prin cartier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Foarte corect testul, pare-mi-se. Ducati e intr-adevar cea mai fun, in mare parte datorita motorului foarte agresiv. 1200le e lenes, batranesc iar STul nu-i cine stie ce bonus. KTMul e alta clasa - nu are nevoie de 120 de cai ca sa fie eficient. La ora actuala in segmentul touring endurizat are 2 componente majore: bmw si yamaha. Printre jucatorii de nisa ar fi moto morini, moto guzzi , aprilia si ducatti. Mai e vreun 1200 de l-am ratat eu? A se observa ca nu e vb de segmentu adventure unde ai doar ktm si nou venitul BMW cu 800le o motocicleta misto rau este moto morini granpasso are specificatiile KTM-ul dar cu un rezervor mai mare si un motor mai putin avid de turatii. se inscrie perfect in gama maxi-enduro-touring. nu stiu cat de multa baza poti pune in el la o calatorie lunga de 10.000km. Am uitat o mobra deosebita dar rara: e vorba de Beneli Tre-K Amazonas cu un motor tricilindric si mai potent. pana una alta daca ai ceva bani merita KTM sau F800gs daca vrei sa faci ocolul pamantului in 80 de zile Mesaj completat Eu nu stiu despre voi dar mie Ducati-ul ala mi se pare una dintre cele mai dubioase motoare pe care le-am vazut vreodata. Au mai facut unii revolutii (si, in mintea de masinist amator, vine mereu Cayenne-ul de la Porsche) dar macar le-au iesit bine. nu stiu daca dubioasa e un cuvant potrivit ci mai degraba deosebita. dar tin minte ca in unu din filmuletele facut la test ride se termina cu o cazatura pe un drum de tara cu ceva pietricele pe ici colo si care are ca urmari spargerea motorului pt ca pierdea foarte mult ulei. desi merg cam 10% din km care ii fac intr-un an pe offroad sau poate chiar mai putin prefer sa am o motocicleta pe care pot pune baza in situatii grele, din cauza asta am investit si in niste anvelope cramponate pt TDM-ul care nu e o mobra de off road dar echipata cu gume adecvate transforma un drum chinuitor in unu pe care il faci cu placere. Mesaj completat Cred ca mi-as lua una daca ar fi sa fie a patra sau a cincea. Si, sincer sa fiu, inca mi se pare mai misto designul GSA-ului. Singura parte proasta este ca GS/GSA-urile devin ca CBR-urile. Sunt peste tot. Tot prostanul de prin vest are una. In drumul lor spre Cenad, vad o droaie de nemti si italieni cu asa ceva pe la mine prin cartier. nu inteleg ce e rau in a avea o motocicleta comuna? GSA-ul are un design misto mai ales echipat cu crasbaruri, proiectoare si coburi de aluminiu. e sexy dar e mult prea mare pt mine(d-asta nu as cumpara-o daca as avea bani). am uitat sa mentionez rezervorul imens care iti asigura o protectie la vant excelenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 (editat) nu stiu daca dubioasa e un cuvant potrivit ci mai degraba deosebita. Nu stiu, mie nu imi place. Dubioasa dpmdv. nu inteleg ce e rau in a avea o motocicleta comuna?GSA-ul are un design misto mai ales echipat cu crasbaruri, proiectoare si coburi de aluminiu. e sexy dar e mult prea mare pt mine(d-asta nu as cumpara-o daca as avea bani). am uitat sa mentionez rezervorul imens care iti asigura o protectie la vant excelenta Cred ca in topicul lui Baiazid de pe sectiunea "Motocicleta mea" gasim cea mai buna recenzie a GSA-ului. A explicat omul foarte obiectiv si argumentat de ce a renuntat la GSA si a trecut la K - RT. Editat Iunie 19, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Cred ca in topicul lui Baiazid de pe sectiunea "Motocicleta mea" gasim cea mai buna recenzie a GSA-ului. A explicat omul foarte obiectiv si argumentat de ce a renuntat la GSA si a trecut la K - RT. k 1300 GT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Da, ai dreptate. Greseala mea. Si nu in topicul acela a scris. Am verificat, fiindca am vrut sa dau un link. Nu mai stiu pe unde. Cine vrea sa citeasca, sa caute prin postarile lui recente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 l-a gasit - link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Om cu scaun la cap... Vrei sa fac touring, ia-ti touring, vrei enduro, ia-ti enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 dpmdv pe langa un k 1300gt pt touring mai iti trebuie si un maxi scooter pt oras, ceva de 200-300cmc. nu m-as chinui cu k-ul prin oras dar probabil ca in australia e mai lejer treficul decat in buc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Din punctul meu de vedere, in momentul asta daca ar fi sa dau bani (si sa-i am nelimitati) pe o motoreta noua, aia ar fi Ducati MTS. De ce? Pai... - Nu prea ies in afara strazii. Cel mai greu drum facut de mine cu BMW-ul a fost Transalpina (e drept, in momentul ala nu aveam nicio protectie pe mobra din motiv de lene). Cum as putea justifica suspensii de 200mm daca eu merg doar pe strada? Iar la un drum de asfalt cu gropi sau macadam sunt convins ca MTS merge fara probleme. - Motorul ala absolut suculent si de-a dreptul porno. 150CP si mai stai si drept pe suspensii setate pe confort? De ce nu s-a gandit nimeni la asta pana acum?! - Mapele de injectie si controlul suspensiilor. Da, BMW a venit cu ideea, Ducati a adus-o la perfectiune momentan. Si le cred marketingul cu 4 motociclete intr-una singura. Ai sportiva nervoasa de 150 de cai cu suspensii tapene (B-King), ai touringul de 150 de cai cu suspensii mai moi (sa zicem FZ1), ai supermoto-ul puternic (KTM 990 SMT), dar si motocicleta moale si ascultatoare de oras (CB1000). - Nu e enduro-touring, e supermoto touring si se pare ca asta e "the next big thing" in trendurile moto. Si inteleg si de ce... Revenind la S10, tot degeaba mi se pare. Te chinui pe tine, nu motorul. Prea grea, prea mare, prea scumpa. Sunt curios ce va scoate Honda deoarece nu pot tocmai ei sa rateze ditamai bucata de placinta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) Ca fapt divers, am vazut un S10 zilele astea la Aerosmith. Parcat in fatza. Era sa fac accident ca dupa ce ca mergeam in picioare, m-am intors cu tot corpu sa ma uit dupa mobra. Si nu era sa intru in oricine, ci in 2 motopolitai parcati cuminti pe dreapta Deci da, face ravagii... macar acu cat e noua. ...eu m-am convins. E un fel de varadero sau adventure. Si atat. Pentru balaurit pe judetene de romania, KTM990 for the win, alternative F800gs sau poate ceva Aprilia, in rest touring frate. V4 daca se poate :biggrin:, daca nu macar un V2 dichisit cu distributie pe curea. M-am convins relativ repede ca segmentul enduro-touring asa cum e promovat el e un mare fas. Editat Iunie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.