Chrisss Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 "Lipsa de caracter" care se baga sa imi dea si mie o definitie la afirmatia asta plina de tembelism...dupa parerea mea...cei aia ma "Lipsa de caracter"....???Cum il cuantifici? De ce ti contu? Sa ma bata cucu daca inteleg tampenia asta care o tot aud... Cand il vad pe unu cu "Lipsa de caracter" ( pt mine ) = un inapt care nu stie ce sa mai zica sa umple niste randuri sau sa lungeasca cateva secunde un videoclip si na sa para si el mai "plm suna bine asta cu caracterul hai sa o bag si pe asta"+ are probabil mari probleme in exprimare...ma pufneste rasul de fieacare data cand aud asta...da poate e ceva ce eu nu stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Lipsa de caracter, in cazului unui motor sau in cazul unei masini, se traduce nu prin ineptia pilotului de teste ci prin modul in care acesta percepe motocicleta. Un exemplu elocvent ar fi Dominator vs Tenere (ambele 1991). Domi-ul e fasnet, raspunde instant la acceleratie, se infige, franeaza puternic (frana de motor ma refer), in timp ce Tenerele e lenes, greoi, trebuie dus in ture f inalte ca sa aiba putin zvac, nu prea are frana de motor, etc. Pe hartie, Tenerele e mai jmecher ca si motorizare, insa ca experienta mie mi s-a parut total lipsit de caracter. Egal, monoton. Lipsa asta de caracter e resimtita in special de cei fara rabdare - astia mai tineri. Ma bucur ca sunt oameni cu destula rabdare incat sa nici nu sesizeze cand un motor nu iese in evidenta cu absolut nimic. Doar merge si punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Caracterul, personalitatea unui motor sunt in generel exprimari ce vor sa dea un sens pozitiv unei carente de functionare care se vrea perceputa ca un lucru deosebit. BMW cu vibratiile motorului, Harley-ul cu aceleasi vibratii si aspect clasic, Ducati cu zgomotul de suruburi varsate intr-o galeata de tabla, samd. Motorul corect proiectat si care-si face treaba vs cele pomenite mai sus nu are caracter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 "Caracterul" nu mi se pare un criteriu serios, desi inteleg cat de cat ce vor oamenii sa spuna cu asta. Tind sa fiu de acord cu Bogdan cu modul in care se intelege caracterul. Mie personal nu-mi pasa de astfel de caracter. Prefer sa-si faca treaba, indiferent de "lipsa de caracter". Mie mi s-a parut ca cei care au facut testul s-au descurcat foarte greu pe pietris si ingrozitor pe noroaie. Parea ca sunt cu Varadero (compar din experienta personala). Dar se poate sa fi fost ei super-bolovani... Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Mie mi s-a parut ca cei care au facut testul s-au descurcat foarte greu pe pietris si ingrozitor pe noroaie. Parea ca sunt cu Varadero (compar din experienta personala). Dar se poate sa fi fost ei super-bolovani... Pai cu gume stoc si cu roata fata blocata de noroiul strans intre cauciuc si aripa n-ai ce sa cauti prin mocirla, mai ales ca-i ditai bizonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Pai cu gume stoc si cu roata fata blocata de noroiul strans intre cauciuc si aripa n-ai ce sa cauti prin mocirla, mai ales ca-i ditai bizonul. Asta este clar. Din punctul meu de vedere nu exista cauciucuri "intermediare". Daca vrei in afara asfaltului trebuie crampoane. Eu merg tot anul pe crampoane, in afara de turele de peste 1500km. Dar pana acolo. Nu vezi lupta? Parca se roaga de ea sa ia curba, nu vrea si o iau la tranta. Nu prea e pentru drumurile respective. Cu cat e noroiul mai mare, cu atat se cunoaste mai mult greutatea. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Caracterul, personalitatea unui motor sunt in generel exprimari ce vor sa dea un sens pozitiv unei carente de functionare care se vrea perceputa ca un lucru deosebit. BMW cu vibratiile motorului, Harley-ul cu aceleasi vibratii si aspect clasic, Ducati cu zgomotul de suruburi varsate intr-o galeata de tabla, samd. Motorul corect proiectat si care-si face treaba vs cele pomenite mai sus nu are caracter I-a spus caracter ca sa nu-i spuna vlaga! Daca n-avea problema asta,n-o mai mentionau astia! Nu cred ca frantujii astia au condus numai BMW,Harley si Ducati! La primul up-grade,motorul o sa-l modifice,mai traim si mai vorbim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Ovidele, ti-am explicat de mai multe ori. Ce numesti tu vlaga este defapt zgomot si vibratii mai mari la GS pe care tu le percepi ca putere mai mare. Daca vrei sa fii obiectiv, fara sa te pacaleasca simturile, uita-te pe un grafic comparativ ST vs GS pt cuplu si putere si vei vedea ca sunt apropiate, dar in orice turatie ST este putin deasupra GS. Simturile nu sunt aparate de masura. Intreaga industrie a tobelor aftermarket se bazeaza pe pacaleala asta. Mesaj completat Oricum ST-ul are putere prea mare, mult mai mare dacat poate un motor sa transmita la roara. Pe setarea T numai in vit 6 motorul da 100 si ceva de cai, iar pe setarea S in vit 5 si 6, in rest toate celelalte viteze sunt limitate pana la undeva la 60 CP in viteza 1 pe T si 70 CP pe S. Ar putea foarte usor s-o umfle, dar mai mult este inutil, nu face decat sa fuga de poponeata daca o fortezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Ovidele, ti-am explicat de mai multe ori. Ce numesti tu vlaga este defapt zgomot si vibratii mai mari la GS pe care tu le percepi ca putere mai mare. Daca vrei sa fii obiectiv, fara sa te pacaleasca simturile, uita-te pe un grafic comparativ ST vs GS pt cuplu si putere si vei vedea ca sunt apropiate, dar in orice turatie ST este putin deasupra GS. Simturile nu sunt aparate de masura. Intreaga industrie a tobelor aftermarket se bazeaza pe pacaleala asta.Mesaj completat Oricum ST-ul are putere prea mare, mult mai mare dacat poate un motor sa transmita la roara. Pe setarea T numai in vit 6 motorul da 100 si ceva de cai, iar pe setarea S in vit 5 si 6, in rest toate celelalte viteze sunt limitate pana la undeva la 60 CP in viteza 1 pe T si 70 CP pe S. Ar putea foarte usor s-o umfle, dar mai mult este inutil, nu face decat sa fuga de poponeata daca o fortezi. Asa sa fie cum zici tu! Mie totusi mi se pare a fi calcaiul lui Ahile la aceasta motocicleta! Oricum dai o bere daca la primul up-grade ai umbla la motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Cine vrea neaparat schimba toba stok cu una mai zgomotoasa si decupleaza TC-ul. Chiar si asa limitata, e fiara. In oras mi-a fost frica sa merg setata asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Asa sa fie cum zici tu! Mie totusi mi se pare a fi calcaiul lui Ahile la aceasta motocicleta!Oricum dai o bere daca la primul up-grade ai umbla la motor! Totusi acesta 'lipsa de vlaga" si felul in care este gestionata puterea s-ar putea sa ridice gradul de fiabilitatea al acestui motor in comparatie cu celelalte motoare care sunt duse la limita de dragul marketingului!! Mesaj completat Asta este clar. Din punctul meu de vedere nu exista cauciucuri "intermediare". Daca vrei in afara asfaltului trebuie crampoane. Eu merg tot anul pe crampoane, in afara de turele de peste 1500km.Dar pana acolo. Nu vezi lupta? Parca se roaga de ea sa ia curba, nu vrea si o iau la tranta. Nu prea e pentru drumurile respective. Cu cat e noroiul mai mare, cu atat se cunoaste mai mult greutatea. Spor Bogdan..am urmarit atent si la fazele cu mersul pe bolovanis se vede clar ca nu au redus presiunea in pneuri si faptul ca pare greoaie este rezultatul gumelor(total neadecvate) si a faptului ca se vedea ca mergeau cu frica(intrun fel justificat) sa nu puna macar la filmari mobra pe jos!!Fa un exercitiu de imaginatie cum te-ai fii comportat(sau oricare care bagam vacile la namol ) cu GS 1200 in ACELESI CONDITII DE ECHIPARE ..iti spun: naspa..abia stai la verticala pe lut!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) De namol, cu gume de strada, mi-e cel mai frica. Am mers si cu F650, si cu V-Stromul, nu am cazut, dar mereu am fost pe aproape. Ce ma surprins la ST a fost mersul pe drum cu piatra sparta putin uda, urcare si curbe stanse. Cu V-Stromul ezitam pe trasa si topaia la damburi sau pietre mai mari. Pe Yamaha am intrat cu frica, dar m-am simtit in siguranta si treptat am mers din ce in ce mai tare mult peste ce reusisem cu celelalte. Am vazut filmulete cu amatori pe drumuri foarte accidentate sau cursuri de apa parcurse pe ST cu cauciucurile de strada si multa dezinvoltura. Editat Ianuarie 24, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Multumesc de explicatii... pana la urma e ceva total subiectiv...si poate insemna multe DAR vazute cu subiectivism...ce clasifica unul "lipsa de caracter " pentru altul poate fi exact ce cauta...vad ca poate fi multe dar in orice caz nu lipsa de vlaga... la un motor de 1200 cc/100 HP + lipsa de vlaga ...hai mai chiar asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Daca puterea aia, calutii aia, sunt undeva dincolo de jumatea plajei de turatii, atunci o sa ti se para un catar ordinar cand vrei sa pleci de la 2500 de ture in sus. BMW in conditiile astea are o ezitare scurta dupa care se duce glontz. Asa e la vitezane (motoare 4 linie). Presupun, din ce am tot citit de ST, ca motorul de 1200cc si 100+cp livreaza puterea mai mult 'sus' decat 'jos'. Cica asta ar ajuta la consum la viteze de croaziera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Printre utilizatorii si fanii BMW circula un mit care este atat de inradacinat incat nici nu se mai caznesc sa-l verifice, il considera un dat! Este vorba de celebrul cuplu de jos, adevarat daca facem comparatia privind in trecut si comparand motoare din clase diferite. Strict in cazul ST vs GS am afirmat ca ST-ul are cuplu mai de jos decat GS si m-am bazat pe doua lucruri. Comparatia graficelor de putere si cuplu ale celor doua si o proba extrem de simpla care o poate face oricine. Incercati sa plecati de pe loc pe drum drept in vit 1 fara sa accelerezi, practic la turatia de ralanti. ST merge fara probleme desi este cu 20 kg mai grea, GS-ul da in nas si moare motorul. Urmeaza mersul la viteza minima in treapta 6. GS da sa moara si tremura cumplit sub 60km/h pe cand ST merge linistit cu 45 km/h dupa care daca accelerezi o ia din loc fara opinteli. Motoarele sunt similare dpdv greutate sau forta necerara inaintarii. Cine are minte, sa judece singur, ceilalti sa inghita cutume! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Printre utilizatorii si fanii BMW circula un mit care este atat de inradacinat incat nici nu se mai caznesc sa-l verifice, il considera un dat! Este vorba de celebrul cuplu de jos, adevarat daca facem comparatia privind in trecut si comparand motoare din clase diferite. Strict in cazul ST vs GS am afirmat ca ST-ul are cuplu mai de jos decat GS si m-am bazat pe doua lucruri. Comparatia graficelor de putere si cuplu ale celor doua si o proba extrem de simpla care o poate face oricine. Incercati sa plecati de pe loc pe drum drept in vit 1 fara sa accelerezi, practic la turatia de ralanti. ST merge fara probleme desi este cu 20 kg mai grea, GS-ul da in nas si moare motorul. Urmeaza mersul la viteza minima in treapta 6. GS da sa moara si tremura cumplit sub 60km/h pe cand ST merge linistit cu 45 km/h dupa care daca accelerezi o ia din loc fara opinteli. Motoarele sunt similare dpdv greutate sau forta necerara inaintarii. Cine are minte, sa judece singur, ceilalti sa inghita cutume! adanc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Multumesc de explicatii... pana la urma e ceva total subiectiv...si poate insemna multe DAR vazute cu subiectivism...ce clasifica unul "lipsa de caracter " pentru altul poate fi exact ce cauta...vad ca poate fi multe dar in orice caz nu lipsa de vlaga... la un motor de 1200 cc/100 HP + lipsa de vlaga ...hai mai chiar asa ... Frate,daca tot vrei sa razi,incearca sa faci o comparatie intre un R1(pana in 2008),care are peste 170 cp,dar care sub 7000 rpm este o superputuroasa iar peste iti rupe capul,si apoi urca-te pe un gsx-r 1000 si o sa intelegi ce inseamna motor! Daca nu poti sau tie frica,intreaba pe cineva care a facut-o! Se poate " lipsa caracter motor" si la 170 cp! Toate modelele Yamaha( cel putin cele in patru cilindri) pe care le-am condus au problema asta! Depinde de ceea ce-ti doresti. Pe mine unul ma deranjeaza treaba asta! Mesaj completat Printre utilizatorii si fanii BMW circula un mit care este atat de inradacinat incat nici nu se mai caznesc sa-l verifice, il considera un dat! Este vorba de celebrul cuplu de jos, adevarat daca facem comparatia privind in trecut si comparand motoare din clase diferite. Strict in cazul ST vs GS am afirmat ca ST-ul are cuplu mai de jos decat GS si m-am bazat pe doua lucruri. Comparatia graficelor de putere si cuplu ale celor doua si o proba extrem de simpla care o poate face oricine. Incercati sa plecati de pe loc pe drum drept in vit 1 fara sa accelerezi, practic la turatia de ralanti. ST merge fara probleme desi este cu 20 kg mai grea, GS-ul da in nas si moare motorul. Urmeaza mersul la viteza minima in treapta 6. GS da sa moara si tremura cumplit sub 60km/h pe cand ST merge linistit cu 45 km/h dupa care daca accelerezi o ia din loc fara opinteli. Motoarele sunt similare dpdv greutate sau forta necerara inaintarii. Cine are minte, sa judece singur, ceilalti sa inghita cutume! Daca vrei o comparatie atunci te astept sa mergem amandoi pe autostrada,paralel,si de la aceeasi viteza si in aceeasi treapta de viteza,sa acceleram. De la 80 la 140km/h o sa am cel putin 50 m in fata! Cel putin atata avea MotoGuzzi-ul prietenului meu cu care am facut treaba asta in drum spre Giurgiu!Si are 86 cp si vreo 90 nm! La intoarcere am facut acelesi lucru si cu GS-ul,cu doua pers si bagaje full,am mers umar la umar pana la aproape 200km/h Spune-le celor care te urmaresc asa de mult ca tremura,trepideaza,consuma ulei dar nu ca n-are cuplu si nu trage. La capitolul asta este DEPARTE de ST! Mesaj completat Abia acum am vazut ca zici ca GS-ul nu pleca de pe loc fara sa accelerezi. TE asigur eu ca pleaca cu a 2-a fara probleme! Nu stiu de unde le scoti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Frate,daca tot vrei sa razi,incearca sa faci o comparatie intre un R1(pana in 2008),care are peste 170 cp,dar care sub 7000 rpm este o superputuroasa iar peste iti rupe capul,si apoi urca-te pe un gsx-r 1000 si o sa intelegi ce inseamna motor!Daca nu poti sau tie frica,intreaba pe cineva care a facut-o! Se poate " lipsa caracter motor" si la 170 cp! Toate modelele Yamaha( cel putin cele in patru cilindri) pe care le-am condus au problema asta! Depinde de ceea ce-ti doresti. Pe mine unul ma deranjeaza treaba asta! Mesaj completat TE asigur eu ca pleaca cu a 2-a fara probleme! Nu stiu de unde le scoti? le scoate din cei 50 de km parcursi pe un GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 (editat) Frate,daca tot vrei sa razi,incearca sa faci o comparatie intre un R1(pana in 2008),care are peste 170 cp,dar care sub 7000 rpm este o superputuroasa iar peste iti rupe capul,si apoi urca-te pe un gsx-r 1000 si o sa intelegi ce inseamna motor! Daca nu poti sau tie frica,intreaba pe cineva care a facut-o! Se poate " lipsa caracter motor" si la 170 cp! Toate modelele Yamaha( cel putin cele in patru cilindri) pe care le-am condus au problema asta! Depinde de ceea ce-ti doresti. Pe mine unul ma deranjeaza treaba asta! bine macar ca ai zis ''toate modelele yamaha pe care le-am condus''......buahahahahahahahahahahaha......ai mers numai pe sportive de la yamaha ,normal, pentru o anumita categorie de motociclisti nu exista decat motorete noi cat mai noi,nu exista anii 90.....trei exemple de 4 in linie de la yamaha care trag a prost inca de la ralanti......xj 900 f modelul care s-a fabricat inainte de diversion 900.....am cateva zeci de mii bune pe motoreta asta , am mers cu a cincea cu un prieten in spate cu viteze foarte mici 30- 40 pe ora.....motor racit cu aer , doua supape pe cilindru , cardan /fj 1200 - asta macar este tanc, pot sa confirme posesorii, cuplu nene , nu gluma.....fz 750 genesis , 4 in linie , 750 cmc , 5 supape pe cilindru , trage ca un catar ,de la ralanti in sus, este vestita pentru asta.....am facut un drum de 600 si ceva de km , acum cativa ani , sa vad si eu ce inseamna un boxer de 1150 sau 1100.....m-am dat jos de pe baba mea din 89 si am mers ceva cu un bmw 1150 sau 1100 r , un naked foarte frumos, nimic impresionant , cu mult mai bine tragea hoasca mea , 900 cmc , 90 si ceva de cai [daca i-o mai fi avut] 4 in linie....am uitat de xjr 1200 si 1300 , cuplu ,tata , nepoatele lui fj 1200..... Editat Ianuarie 25, 2011 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Frate,daca tot vrei sa razi,incearca sa faci o comparatie intre un R1(pana in 2008),care are peste 170 cp,dar care sub 7000 rpm este o superputuroasa iar peste iti rupe capul,si apoi urca-te pe un gsx-r 1000 si o sa intelegi ce inseamna motor! Daca nu poti sau tie frica,intreaba pe cineva care a facut-o! Se poate " lipsa caracter motor" si la 170 cp! Toate modelele Yamaha( cel putin cele in patru cilindri) pe care le-am condus au problema asta! Depinde de ceea ce-ti doresti. Pe mine unul ma deranjeaza treaba asta! bine macar ca ai zis ''toate modelele yamaha pe care le-am condus''......buahahahahahahahahahahaha......ai mers numai pe sportive de la yamaha ,normal, pentru o anumita categorie de motociclisti nu exista decat motorete noi cat mai noi,nu exista anii 90.....trei exemple de 4 in linie de la yamaha care trag a prost inca de la ralanti......xj 900 f modelul care s-a fabricat inainte de diversion 900.....am cateva zeci de mii bune pe motoreta asta , am mers cu a cincea cu un prieten in spate cu viteze foarte mici 30- 40 pe ora.....motor racit cu aer , doua supape pe cilindru , cardan /fj 1200 - asta macar este tanc, pot sa confirme posesorii, cuplu nene , nu gluma.....fz 750 genesis , 4 in linie , 750 cmc , 5 supape pe cilindru , trage ca un catar ,de la ralanti in sus, este vestita pentru asta.....am facut un drum de 600 si ceva de km , acum cativa ani , sa vad si eu ce insemna un boxer de 1150 sau 1100.....m-am dat jos de pe baba mea din 89 si am mers ceva cu un bmw 1150 sau 1100 r , un naked foarte frumos, nimic impresionant , cu mult mai bine tragea hoasca mea , 900 cmc , 90 si ceva de cai [daca i-o mai fi avut] 4 in linie....am uitat de xjr 1200 si 1300 , cuplu ,tata , nepoatele lui fj 1200..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 (editat) Frate,daca tot vrei sa razi,incearca sa faci o comparatie intre un R1(pana in 2008),care are peste 170 cp,dar care sub 7000 rpm este o superputuroasa iar peste iti rupe capul,si apoi urca-te pe un gsx-r 1000 si o sa intelegi ce inseamna motor!Daca nu poti sau tie frica,intreaba pe cineva care a facut-o! Se poate " lipsa caracter motor" si la 170 cp! Toate modelele Yamaha( cel putin cele in patru cilindri) pe care le-am condus au problema asta! Depinde de ceea ce-ti doresti. Pe mine unul ma deranjeaza treaba asta! Mesaj completat Daca vrei o comparatie atunci te astept sa mergem amandoi pe autostrada,paralel,si de la aceeasi viteza si in aceeasi treapta de viteza,sa acceleram. De la 80 la 140km/h o sa am cel putin 50 m in fata! Cel putin atata avea MotoGuzzi-ul prietenului meu cu care am facut treaba asta in drum spre Giurgiu!Si are 86 cp si vreo 90 nm! La intoarcere am facut acelesi lucru si cu GS-ul,cu doua pers si bagaje full,am mers umar la umar pana la aproape 200km/h Spune-le celor care te urmaresc asa de mult ca tremura,trepideaza,consuma ulei dar nu ca n-are cuplu si nu trage. La capitolul asta este DEPARTE de ST! Mesaj completat Abia acum am vazut ca zici ca GS-ul nu pleca de pe loc fara sa accelerezi. TE asigur eu ca pleaca cu a 2-a fara probleme! Nu stiu de unde le scoti? Eram in spatele vostru cand v-ati jucat de la Giurgiu la Buc. Eu eram cu sotia si vroiam sa ajung acasa intreg, v-am urmarit de la distanta, dar nu am fortat peste 130. Dpmdv testele la viteza maxima sunt de prisos, dar ma prind la o incercare GS vs ST in orice plaja de viteze doresti. Observatia cu plecatul de pe loc la ralanti recunosc nu-mi apartine, eu doar am verificat-o la plecarea din benzinarie in ziua testului. Aflasem de ea de la Nastase care era revoltat ca GS-ul lui trebuia acelerat la iesirea din garaj pe drum drept. Editat Ianuarie 25, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Aflasem de ea de la Nastase care era revoltat ca GS-ul lui trebuia acelerat la iesirea din garaj pe drum drept. :) Hai ca asta-i tare. Din cate masini si motociclete am condus, nu stiu vreuna sa plece la relanti intr-a-ntaia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 (editat) Asta pt ca nu le-ai condus pe toate! Testu in sine nu are aplicabilitate practica, ci este doar o metoda la indemana pt a compara cuplul de jos. In cazul autoturismelor toate motorizate disel merg in vit 1 la ralanti fara probleme. Editat Ianuarie 25, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 In cazul autoturismelor toate motorizate disel merg in vit 1 la ralanti fara probleme. Poate alea cu calculator. Care, de fapt, accelereaza singure. Se observa si pe turometru daca nu sesizezi cu urechea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Normal ca nu le-am condus pe toate. Mi-a scapat precizarea referitoare la BENZINA. Oricum, asta e doar o combinatie de cuplu jos si cat de tare tine unitatea de comanda de turatia de relanti. Un Lancer, cu toate ca nu pleaca doar dim ambreiaj, in viteza 1 nu se opreste daca motorul e rece. Merge cu vreo 5-7km la ora constant (daca are unde si nu intrii in ceva sau pui frana ). De ce cand motorul e rece? Poate pentru ca atunci amestecul e mai bogat - presupun si eu. In rest poti sa omori motorul subturandu-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.