alex_en Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Harley? Probabil nu a intrat in viteza, cu toate ca tie ti s-a stins beculetul de neutru! Verifica tija schimbatorului de viteza sa nu fie slabita/desfacuta, precum si unghiul pe care aceasta il face cu cuplajele de la schimbator si cutie. Daca aceste unghiuri sunt dereglate, apar chestii de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apolon eos Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Harley? Probabil nu a intrat in viteza, cu toate ca tie ti s-a stins beculetul de neutru! Verifica tija schimbatorului de viteza sa nu fie slabita/desfacuta, precum si unghiul pe care aceasta il face cu cuplajele de la schimbator si cutie. Daca aceste unghiuri sunt dereglate, apar chestii de genul asta. Honda Shadow ...mhm, o sa ma uit sa vad ce si cum... mersi! o sa vad si maine daca face la fel la prima pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skorillo Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Eu mi-am imbracat tevile.Nu am observat o schimbare in comportamentul motorului.Adevarul este ca nu m-am pus sa o duc la mecanic pt a analiza chestiunea asta,dar "dupa ureche" cel putin,nu am observat nimic.Oricum se degaja in continuare caldura... OK, multumesc! Asta era urmatoarea intrebare, cat de bine izoleaza in ideea in care tevile nu mai au protectii. Tu de unde ai cumparat banda si cu cat? n-are nimic motorul de la imbracatul tevilor si filtrul K&N imbunetateste (putin) raspunsul acceleratiei, da ar fi si mai bine sa scoti sitele din tevi (sau tevi aftermarket daca iti permiti) si o rejetare a carbului. Acolo deja incepi sa simti diferente mai mare bafta pe mine mai mult ma intereseaza aspectul estetic al tevilor imbracate :-) daca aduc si ceva performante bine, daca nu ... iarasi bine. mda, niste tevi aftermarket nu mi-ar strica dar la preturile la care se vand nu cred ca o sa ma bucur de asa ceva in curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 OK, multumesc! Asta era urmatoarea intrebare, cat de bine izoleaza in ideea in care tevile nu mai au protectii. Tu de unde ai cumparat banda si cu cat? Din timisoara de la user-ul Robyb .Am dat 75 lei/5 ml....parca.Are banda neagra si alba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xdo Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Salutare tuturor, postez si aici poate exista vreun amator: /index.php?/topic/677639-vand-hnda-vt-750-c-shadow/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skorillo Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Din timisoara de la user-ul Robyb .Am dat 75 lei/5 ml....parca.Are banda neagra si alba. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toto85tavy Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Caut un sissy bar pentru un shadow de 750...poate are cineva unul aruncat printr-un colt de garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marshalart Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Si-a pus careva filtru de aer K&N? Se simte diferenta? Merita banii exceptand faptul ca este "pe viata"? Dupa ce am cauat aproape 2 luni un filtru de are standard pt un shadow de 60 din 2002, am facut investitia in unul de la K&N L-am montat si am facut aproximativ 100km cu el Ca si review asa la prima impresie mi se pare ca raspunde ceva mai rpd la acceleratie si parca mi s-au mai alaturat 1,2 caluti. Ca sunet nu pot sa zic ca e o diferenta considerabila pt ca am tobe aftermarket si cam acopera orice alt sunet. Pornind doar de la scurta experienta cu filtru asta de aer pot sa zic ca sunt multumit. Si oricum cand intr-un final am gasit filtru stock era o diferenta de 10-15 lei intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Dupa ce am cauat aproape 2 luni un filtru de are standard pt un shadow de 60 din 2002, am facut investitia in unul de la K&N L-am montat si am facut aproximativ 100km cu el Ca si review asa la prima impresie mi se pare ca raspunde ceva mai rpd la acceleratie si parca mi s-au mai alaturat 1,2 caluti. Ca sunet nu pot sa zic ca e o diferenta considerabila pt ca am tobe aftermarket si cam acopera orice alt sunet. Pornind doar de la scurta experienta cu filtru asta de aer pot sa zic ca sunt multumit. Si oricum cand intr-un final am gasit filtru stock era o diferenta de 10-15 lei intre ele. Cat ai dat pe K&N? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marshalart Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Cat ai dat pe K&N? aprox 270 ron de pe motovip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quickisdeadly Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 salut! ma gandesc sa-mi schimb motorul in viitorul apropiat si am ramas intre honda shadow 600 si virago 535. la virago nu imi place faptul ca n-are cadru in fata sub jug. la shadow imi place cam tot ca design. din ce am citit in reviewuri in schimb, virago castiga. ah, inca o chestie care mi se pare ciudata la shadow e ca are 4 trepte. de ce? la viteze mari (120-130) consuma mai mult si se tureaza urat? doar modelele mai vechi au 4 trepte sau toate? merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 salut! ma gandesc sa-mi schimb motorul in viitorul apropiat si am ramas intre honda shadow 600 si virago 535. la virago nu imi place faptul ca n-are cadru in fata sub jug. la shadow imi place cam tot ca design. din ce am citit in reviewuri in schimb, virago castiga. ah, inca o chestie care mi se pare ciudata la shadow e ca are 4 trepte. de ce? la viteze mari (120-130) consuma mai mult si se tureaza urat? doar modelele mai vechi au 4 trepte sau toate? merci. sal.. a mea este din 94 si are 5trepte si la croaziera 90-100 nu sare 3,5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quickisdeadly Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Da, nu stiu exact care e cronologia legata de cutia de viteze.pe net am gasit mai multe variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Da, nu stiu exact care e cronologia legata de cutia de viteze.pe net am gasit mai multe variante. Aceasi dilema am avut-o si eu,virago 535 sau shadow 600.Bugetul redus si-a spus cuvantul si am luat virago.Buna pt un incepator,am tinut-o un an,dupa care m-am considerat super norocos ca am reusit sa o vand si sa-mi iau un shadow.Am fost multumit de virago,dar.....Diferenta? Grozava! Shadow are un look mult mai ok.Este mai mare,pe virago daca ai peste 170 cm nu ai ce cauta,arati ca o maimuta pe polizor.Eu am 170 si dupa un an mi s-a parut super mica. Ca si ciclistica sunt pe aproape.Virago are cardan,nu ai treaba lui,dar nici mare efort nu este sa cureti lantul uneori. Ambele au motoare foarte fiabile,dar inclin in favoarea unui shadow.Parerea mea este ca-i una dintre cele mai frumoase mobre,iar posibilitati de customizare gramada... Oricum,decizia este a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) Da, nu stiu exact care e cronologia legata de cutia de viteze.pe net am gasit mai multe variante. am condus inainte si virago,sincer iti recomand shadow atit pentru consum cit si pentru raportul calitate-pret al meu e din 97 si are 5 trepte la viteza,cel cu 4 e si el ok doar ca..............nah are doar 4(consumul e cam acelasi dar nu ma pot pronunta in legatura cu partea tehnica ) .restul ramane la aprecierea ta in final,cu cea mai mare convingere iti recomand shadow! era sa uit,shadow are racire pe lichid,virago pe aer(in oras e naspa asta),virago are cadru deschis dupa cum sti,shadow nu etc......nu vreau sa fac reclama nimanui,asta e parerea mea,dar sincer nu ai sa regreti daca alegi shadow,doar e HONDA,nu? Editat Mai 24, 2012 de coyotu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Virago e fiabila si atat. Sahdow-ul le are pe toate iar daca iti gasesti una in 5 trepte e perfect, daca nu sa stii ca sunt ok si cele in 4 trepte pt ca sunt un pic mai lungi treptele. In plus ca merge facut un custom super ok dintr-un Shadow fata de Virago. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) Virago e fiabila si atat. Sahdow-ul le are pe toate iar daca iti gasesti una in 5 trepte e perfect, daca nu sa stii ca sunt ok si cele in 4 trepte pt ca sunt un pic mai lungi treptele. In plus ca merge facut un custom super ok dintr-un Shadow fata de Virago. NO COMMENT Editat Mai 24, 2012 de coyotu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quickisdeadly Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 si din virago merge la fel de bine un custom dupa ochiu' meu. adica ambele au silueta de sportster. ce-mi place mai mult la virago e ca are 2 amortizoare pe spate. si aripa de pe spate arata mai bine la virago, da' oricum se poate face o modificare. in orice caz, o sa ramana shadow si o sa caut in 5 trepte, da' stie cineva din ce an s-au bagat 5 trepte la ea? pe net am vazut pe unele site-uri ca deloc dar vorbeau de vlx, pe altele scria ca din 96 au bagat si a 5a treapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 si din virago merge la fel de bine un custom dupa ochiu' meu. adica ambele au silueta de sportster. ce-mi place mai mult la virago e ca are 2 amortizoare pe spate. si aripa de pe spate arata mai bine la virago, da' oricum se poate face o modificare. in orice caz, o sa ramana shadow si o sa caut in 5 trepte, da' stie cineva din ce an s-au bagat 5 trepte la ea? pe net am vazut pe unele site-uri ca deloc dar vorbeau de vlx, pe altele scria ca din 96 au bagat si a 5a treapta. din cite imi aduc eu aminte din 96 au bagat a cincea treapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quickisdeadly Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 merci de informatii baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adda_m_p Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Shadow-ul ce-l am e din 1996 si are 5 viteze si chiar consuma putin. De 1 mai am fost cu el la plimbare si mers la consum (100-110 km/h) mi-a consumat 3,4l. EU zic ca e oki mai ales ca avea gentile pline cu de toate plus bagaj pe saua pasagerului. Am incercat sa scot consum bun si cu Vulcanul de 900 dar sub 4.6l nu am reusit.... Acum depinde de cum se simte fiecare cand le probeaza! si eu am avut de ales intre Virago 535 si Shadow 600 si sincer m-a impresionat cuplu de la Shadow, confortul si pozitia. Dupa ce mi-am luat Shadow-ul am incercat si Dragstarul 650 si mi-a parut mai slab din punct de vedere cuplu. Oricum conteaza si cum sunt intretinute, ce imbunatatiri au etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircionesb Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Am un Shadow 600 VLX si cand reduc scoate niste rateuri in toba de toata frumusetea. Am fost la un mecanic si mi-a zis ca e din cauza tobelor, ca asa face ea. Nu ma deranjeaza dar inclin sa cred ca nu e carburatia cum trebuie. Vreo parere, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Amestec prea bogat în carburant. E adevărat că și toba stock, fiind mai "densă" (site...) ajută la arderea resturilor de carburant rămase după combustia din cilindru, dar când schimbi evacuarea refaci și carburația, tocmai pentru a evita genul ăsta de "probleme". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 amestec sarac sau tobe care nu sunt etansate perfect la imbinari. incearca sau cauta ca evacuarea sa fie etansa perfect cap-coada iar apoi incearca sa maresti nivelul din carburatoare cu cate 1 mm. in ultima instanta monteaza pilot jet-urile cu un nr mai mare! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Am un Shadow 600 VLX si cand reduc scoate niste rateuri in toba de toata frumusetea. Este normal, toate motoarele alimentate cu carburatoare fac asa, in conditiile descrise de tine, insa nu toate tobele sunt zgomotoase! Amestec prea bogat în carburant... Nu-i adevarat! Cand treci brusc din sarcina in frana de motor, turatia motorului este mare iar depresiunea din admisie devine mare, gazele rarefiate. La sfarsitul compresiei presiune poate fi si sub un bar, asa ca gazele nu se aprind, astfel amestecul nears se aduna in galeria de evacuare. Acolo sfarsitul de la prima adere produsa, aprinde gazele nearse producand o ardere instantanee, explosiva(amestec sarac) - adica rateul auzit. Apoi mestecul bogat are viteza de ardere mica, flacara se stinge inainte de a arde tot combustibilul(din lipsa oxigenului) - nu se produc detonatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.