Sari la conținut

Inca o revista moto inchisa ?


PepsiMan
 Share

Postări Recomandate

Uite ce e. Articolul l-am scris eu. Revista am scris-o tot eu, cap-coada, in afara de 2 articole. Bugetul care l-am avut alocat a fost sub cel al unei pagini de publicitate dintr-o revista de print. Asta, a propos de banii sponsorului, caruia i-am luat ochii ca la tenis, sport prezent din plin in revista. Articolul respectiv nu a mai ajuns la corectura, pe care o face maica-mea, deoarece era undeva pe la 2 noaptea. Virgula aia e pusa acolo total aiurea, intr-adevar si poate iti dai seama ca lipseste "din" la " cunostintele academice". De ce nu te uiti la articolul cu Mongolia, la testul KTM, la interviul cu Sorina Sandu, la discutia cu Dan Costescu, la tutorialul de sarituri, la stiri, la articolul cu Dakar, la cel cu Off-Road Arena, la tutorialul de pilotaj cu Adrian Raduta, la celelalte 62 de pagini? Vrei sa iti spun ca am vazut un numar din Pro Motor in care uitasera sa introduca diacriticile? Greseli in Superbike, in revista FIM? Deja e banal sa spun ca asa se intampla cand muncesti, faci greseli...

 

Orice revista de pe print, orice ziar, orice publicatie online are greseli. Greselile mele afecteaza insa infinit mai putin cursul vietii unei persoane decat greselile pe care le face o corporatie. Daca eu fac o greseala, iata ca pot face fericita o persoana, care a cautat greseli cu lumanarea, a facut screen shoturi, a put atasamente, concluzionand: jurnalism de liceu! Da, domnule, atat oi putea, radeti, bucurati-va, demontati! Pe fondul discutiei "nu se intampla nimic in media moto" a aparut un tip si a scos o revista, treaba de corporatie de altfel... Dar ce se intampla cand face o corporatie o greseala? Pai, mor oameni, se imbolnavesc, raman fara slujbe, nu-si mai sustin familiile, nimicuri din astea.

 

Fraze lungi se mai scot, Allan Cathcart a fost si premiat de altfel pentru una.Ah, si vezi ca nu imi laudam cunostinele academice, poate nu ai inteles exact autoironia la care am apelat. Era vorba de statut, membri, alegeri (iti multumesc Doamne ca nu am scris membri cu doi de i, cum e pe siteuri cu staif, mai am o portita de scapare din jurnalismul de liceu), comisii samd, intr-o revista de... dirt bikes de altfel. Fiind pe online si nu pe la vreun "Journal of..." - in ignoranta mea mi-am omorat timpul citind si din astea, Doamne iarta-ma te rog, mi-am permis sa omit cu bine stiinta "este" in chapeu . Propun sa fiu tras pe roata gramaticii pentru asta si ars pe rugul jurnalismului de scoala primara, nici macar de liceu.

 

Sincer, cu Corleone sunt de acord sa ne intalnim la o bere, eu vin cu revista si articolul cu Suzuki Bandit si povestim . ooops mi a sarit mana si am lasat un spatiu inainte de punct, ce idiot sunt, daca imi este permisa o iesire meta-text, am auzit pe undeva de cuvantul asta. Asa. Am prieteni in viata reala cu care ma contrez non stop si chiar de aia tin la prietenia lor. Daca am comunica pe forum probabil ne-am lua de gat :) Aici pe forum e mai greu, ca lipeseste suportul uman exprimarii unor idei si ne facem gay, provinciali, jurnalisti de liceu, opaci, corporatisti. Dar nu stiu zau daca as face acelasi lucru cu tine Adrian, pentru ca mi-e ca apare o masina neagra si ma iau niste neni si ma duc... Toate cele bune, mersi pentru critici, am sa o implic mai mult pe maica-mea in corectura (as aprecia daca nu te-ai lua de ea, multumesc) si sper sa nu mai apara astfel de scapari.

Mesaj completat

Uite ce e. Articolul l-am scris eu. Revista am scris-o tot eu, cap-coada, in afara de 2 articole. Bugetul care l-am avut alocat a fost sub cel al unei pagini de publicitate dintr-o revista de print. Asta, a propos de banii sponsorului, caruia i-am luat ochii ca la tenis, sport prezent din plin in revista. Articolul respectiv nu a mai ajuns la corectura, pe care o face maica-mea, deoarece era undeva pe la 2 noaptea. Virgula aia e pusa acolo total aiurea, intr-adevar si poate iti dai seama ca lipseste "din" la " cunostintele academice". De ce nu te uiti la articolul cu Mongolia, la testul KTM, la interviul cu Sorina Sandu, la discutia cu Dan Costescu, la tutorialul de sarituri, la stiri, la articolul cu Dakar, la cel cu Off-Road Arena, la tutorialul de pilotaj cu Adrian Raduta, la celelalte 62 de pagini? Vrei sa iti spun ca am vazut un numar din Pro Motor in care uitasera sa introduca diacriticile? Greseli in Superbike, in revista FIM? Deja e banal sa spun ca asa se intampla cand muncesti, faci greseli...

 

Orice revista de pe print, orice ziar, orice publicatie online are greseli. Greselile mele afecteaza insa infinit mai putin cursul vietii unei persoane decat greselile pe care le face o corporatie. Daca eu fac o greseala, iata ca pot face fericita o persoana, care a cautat greseli cu lumanarea, a facut screen shoturi, a put atasamente, concluzionand: jurnalism de liceu! Da, domnule, atat oi putea, radeti, bucurati-va, demontati! Pe fondul discutiei "nu se intampla nimic in media moto" a aparut un tip si a scos o revista, treaba de corporatie de altfel... Dar ce se intampla cand face o corporatie o greseala? Pai, mor oameni, se imbolnavesc, raman fara slujbe, nu-si mai sustin familiile, nimicuri din astea.

 

Fraze lungi se mai scot, Allan Cathcart a fost si premiat de altfel pentru una.Ah, si vezi ca nu imi laudam cunostinele academice, poate nu ai inteles exact autoironia la care am apelat. Era vorba de statut, membri, alegeri (iti multumesc Doamne ca nu am scris membri cu doi de i, cum e pe siteuri cu staif, mai am o portita de scapare din jurnalismul de liceu), comisii samd, intr-o revista de... dirt bikes de altfel. Fiind pe online si nu pe la vreun "Journal of..." - in ignoranta mea mi-am omorat timpul citind si din astea, Doamne iarta-ma te rog, mi-am permis sa omit cu bine stiinta "este" in chapeu . Propun sa fiu tras pe roata gramaticii pentru asta si ars pe rugul jurnalismului de scoala primara, nici macar de liceu.

 

Sincer, cu Corleone sunt de acord sa ne intalnim la o bere, eu vin cu revista si articolul cu Suzuki Bandit si povestim . ooops mi a sarit mana si am lasat un spatiu inainte de punct, ce idiot sunt, daca imi este permisa o iesire meta-text, am auzit pe undeva de cuvantul asta. Asa. Am prieteni in viata reala cu care ma contrez non stop si chiar de aia tin la prietenia lor. Daca am comunica pe forum probabil ne-am lua de gat :) Aici pe forum e mai greu, ca lipeseste suportul uman exprimarii unor idei si ne facem gay, provinciali, jurnalisti de liceu, opaci, corporatisti. Dar nu stiu zau daca as face acelasi lucru cu tine Adrian, pentru ca mi-e ca apare o masina neagra si ma iau niste neni si ma duc... Toate cele bune, mersi pentru critici, am sa o implic mai mult pe maica-mea in corectura (as aprecia daca nu te-ai lua de ea, multumesc) si sper sa nu mai apara astfel de scapari.

 

ps chapeau, nu chapeu desigur

Editat de marque
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deja e banal sa spun ca asa se intampla cand muncesti, faci greseli...

Asta o spui si cand ti se strica masina de spalat pentru ca un muncitor nu a pus sau nu a strans un surub? Sau daca iti zboara o roata la masina in mers pentru ca tipul de la vulcanizare nu a strans suruburile?

 

Chiar nu stiam ca articolul iti apartine, am dat de el rasfoind primele pagini - de-aia nu am comentat ce e mai departe, nu am ajuns sa le citesc. Nu e ceva personal si neaparat pentru cazul de fata, dar un amic american imi spunea ca la ei o persoana care cauta motive si scuze cand greseste e denumita "looser". Au o alta atitudine fata de greseli, toleranta inseamna ca accepta o greseala ca accident dar nu considera acceptabil sa te complaci cu existenta lor. Ca student am lucrat intr-o editura (in Romania), mi-au trecut prin mana cateva zeci de carti si nu stiu daca intr-o carte de 3-400 de pagini erau mai mult de 2-3 greseli in total. De la o greseala la 100 de pagini la una la fiecare 2 randuri e o mare diferenta, nu crezi? Pentru ca tot e vorba de reviste si de calitate, pentru mine diferenta intre profesionisti si amatori printre altele e ca profesionistii nu prea gresesc. "Scrieti, nu conteaza cum dar scrieti!" e un dicton gresit. E adaptarea proasta de la "exersati" - nu exersezi pe pielea clientului, ca daca se prinde ti-o trage: nu mai cumpara de la tine.

 

 

Dar nu stiu zau daca as face acelasi lucru cu tine Adrian, pentru ca mi-e ca apare o masina neagra si ma iau niste neni si ma duc...

Tocmai am mancat un bebelus la micul dejun, esti in siguranta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o mica observatie, se scrie "loser" nu "looser". oricum am luat nota de critici, iti multumesc si am sa insist pe partea de corectura. asa e insa cand le faci pe toate, apar scapari, cum a fost de exemplul si cu site-ul crapat vineri noaptea si remediat sambata dimineata. consider ca nu am dat atat niste scuze, cat niste explicatii, pe care toata lumea le merita! acum chiar o sa ma opresc, am tot interesul sa ma ocup de urmatorul numar al Dirt Bike Zone, fara astfel de greseli pe care evident, nu am de gand sa le tolerez.

 

nu stiu insa daca e tocmai intelept sa dai americanii drept exemplu, tinand cont de ceea ce tocmai s-a intamplat: tara care a inventat eficienta, de la munca la mancare, prieteni, sex, etc, tocmai era sa duca si lumea de rapa... asta e doar o parere personala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din vara lui 2005 cumpar si UM si ML ,iar Motociclismo de cand a aparut!Pentru mine unul este o placere (sau mai bine zis era in doua din cazuri)) sa astept aparitia lunara a acestor reviste!Imi place sa intreb la chiosc daca au aparut si apoi sa le rasfoiesc inainte de a le citii din scoarta in scoarta!

Precum nimeni nu este detinatorul adevarului absolut,asa nu exista revista sau carte in care sa fie scris tot si toate!

Daca revistele au ajuns la faliment cred ca vina nu este neaparat in calitatea articolelor ci mai degraba in proasta administrare sau mai pe romaneste in faptul ca unii sau intins mai mult decat le-a permis plapuma sau i-a luat valul ,,boomului financiar" din ultimii ani!

Vad ca unii fac comparatie cu revistele de afara dar in acelasi timp critica faptul ca sunt prea multe articole de import(mai ales testele)!

Testele oricum sunt subiective prin faptul ca sunt facute de om si nu de masini neimplicate emotional!

Ma distreaza articolele(de afara) in care se compara la o lalta nakeduri cu ss cu touringuri ca sa nu mai vorbesc de cilindreele diferite!

Iar subiectivismul national este vizibil de la o posta!

Sa nu uitam ca suntem romani cu toate partile noastre bune sau rele!Ca oricat ne-am bate cu caramida in piept ca facem si dregem tot gura este de noi!

Iar eu unul nu visez ca altii, sa ajung un neamt robotizat si sclav al bancilor si al corporatiilor!(A nu se intelege ca sunt angajatul cuiva si transmit mesaje socialiste;sunt doar propriul meu stapan si am mica mea afacere]!

Si o sa citesc cu placere o carte sau revista scrisa in romana in detrimentul uneia straine!Si pe net am ,,prostul obicei" sa caut informatii printre romani si in caz ca nu le gasesc ma dau cu strainii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adiță...cred ca ți-ai ratat cariera...era pe dreapta vis-a-vis de casa lu' nenea Flinstone...cariera de piatră, that is! Creier mult Âşi degeaba! Idioțenii, dar ai ințeles tu... :) Aa, don't worry, be happy! Hai ca toată lumea Âştie limbi straine! 日本語!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Falimentul revistelor auto-moto era inevitabil, nu gasesti nimic interesant in aceste reviste ci doar articole platite de importatorii de mobre. Sunt victimele propriei incompetente. Inainte cumparam toate revistele auto-moto, bagam o gramada de bani in ele dar de ani buni calitatea articolelor a scazut rau de tot.

 

:) Cred ca asta e unu dintre cele mai obiective posturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
:wacko: Lasa-ma sa ghicesc... te-a rugat amicul tau Corleone sa faci asta, nu? Ca sa para si parerea lui (aberanta) mai valabila.

 

Bai tarane, eu sunt din Buftea el e din Galati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ... Universul Moto mi se parea revista cea mai buna de moto de pe piata romaneasca. Imi placea formatul, imi placeau articolele, subiectele, pacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....de parca ar fi inchis-o chiar Basescu cu mana lui..... n-a facut bani, s-a inchis. S-au inchis atatea carciumi, banci, fabrici, SAAB e falimentat....

Ce sa mai facem acum? Sa punem mana de la mana ca sa o mai tinem inca un an? Sa o subventioneze statul? :bounce:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A anuntat cineva oficial ca se inchide revista UM?

 

Contrar celor mai elementare norme de bun-simt, desi asa s-ar fi cuvenit

nici ex-conducerea romana nici trustul de presa 'Motorpresse International'

nu au dat nici un comunicat de presa in acest sens...

Nici banii inapoi pe abonamente, nici o vorba despre concursul in derulare... lasat de izbeliste...

Se pare ca pentru ei cititorul roman, respectiv Romania - este o zdreantza insignifianta...

Manele, manele, manele...

 

...Si totusi, sudoarea si inteligenta romanilor faceau O REVISTA pasiona(n)t MOTO...

Cu mai multa istorie, reportaje si subiecte interne de actualitate ar fi fost A NOASTRA...

Si mai aflati un paradox 'global'... Revista nu era in faliment, era pe plus...

Da' cineva din susul Evropei nu ne vrea la masa elitelor...

Si guvernantii le tin hangul.

Unde esti Tu Tepes Doamne...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol...asa cum erau revistele moto si chiar daca eu deobicei eram deja informat cu majoritatea subiectelor cuprinse in acele foi totusi le cumparam de cate ori le gaseam. Cine zice ca sunt scumpe si cati bani a dat el de-a lungul timpului pe niste chestii inutile totusi exagereaza.

 

Macar Moto Life a anuntat pe forum ca intrerupe realizarea revistei si motivele.

 

Dar UM mergea liniar, eu ca cititor nu am sesizat nici o criza, puteau sa continue linistiti.

 

Pacat...

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau o informare clara din partea UM in care sa ne spuna ei ca se inchid, de ce o fac, nehste cuvinte frumoase acolo de final si abia dupa o jelim

Daca tot mi-am luat cartea de munca de la defuncta Motor Presse Romania, zic ca-i cazul sa-nceapa... jelania ! :drink:

N-am insa, din pacate, nici urma de cuvinte frumoase-n traista vizavi de sus-numita firma - si asta nu doar din cauza incalificabilei absentze a oricarui anuntz oficial despre inchiderea revistei.

Haosul administrativ si incompetentza managerilor firmei editoare par sa fie motivele deciziei MPI de renuntare la operatiunile din Romanica.

Confirm in orice caz spusele prietenului (si fost redactor-sef pina-n 2007) Dan Nastase: Univers Moto era in orice caz PE PLUS din p.d.v. financiar-contabil si vindea cele mai multe exemplare - zic asta pur statistic, fara sa minimalizez cumva meritele concurentzei -, asa ca adevaratele cauze ale aberantei decizii (privita macar printr-o prisma pur economica) ramin si pentru mine un mister. Cel putin deocamdata, fiindca mai pot aparea informatii "de la sursa", adica din hatzisul conducerii germane a trustului.

Personal, inca mai sper ca un intreprinzator destul de solvabil (si, evident, curajos) sa fie tentat de preluarea licentzei Univers Moto de la nemtzi.

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bunicule, imi pare rau ca a trebuit sa pleci de la UM cu cartea de munca in brate. Din pacate, acelasi lucru mi s-a intamplat si mie la Motociclismo la sfarsitul lui 2009. Asta e, o luam de la capat si speram in mai bine. Cel putin avem o pasiune care ne tine pe linia de plutire si ne da speranta de a visa in continuare. Mult succes in continuare!

 

PS: reviste moto or sa apara, fie noi titluri, fie licente sau fransize, piata e destul de virgina din punctul asta de vedere, si e pacat ca doar o singura publicatie sa profite de ea. Cineva o sa vada asta mai mult sau mai tarziu si va face ce este nevoie sa fie facut. Pana atunci, sunt destule proiecte mici sau mai mari care promit, si e pacat sa le lasam de izbeliste. Sa trecem peste anul asta, si apoi vedem mai departe ce e de facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Grozav"!

Nu o sa repet ce-au zis altii mai informati ca mine aici

Da' cu abonatii ce-au avut? Ei cand/cum isi primesc banii inapoi? (asta asa, de curiozitate ca la ulimele doua editii ale concursului, aceasta si cel trecut, nici n-am mai bifat "ma intereseaza detalii privind abonamentul") vazand topicuri facute de useri p-aici. Apropos - de curiozitate -cu consursul acela "best bikes", ce se intampla?

Constat ca nemtii aia nu prea-s "nemti".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata stima pentru pasiunea, profesionalismul si anii dedicati Cititorilor Universului Moto:

 

Manuela Bulat, Florin Nae, Filip Pitaru, Mathe Szabolcs, Dan Mihalache.

 

Respect,

Un motociclist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata stima pentru pasiunea, profesionalismul si anii dedicati Cititorilor Universului Moto:

 

Manuela Bulat, Florin Nae, Filip Pitaru, Mathe Szabolcs, Dan Mihalache.

 

Respect,

Un motociclist.

Nu-i cazul sa te uiti din lista asta (nu a lui Schindler, ci a lui... SS Schlegel din pacate :wink:) tocmai pe tine!

Si nu doar fiindca ideea revistei, ba chiar si a trade-mark-ului UNIVERS MOTO iti apartine...

 

Asa ca... chapeau, Dane!

 

Mesaj completat

Bunicule, imi pare rau ca a trebuit sa pleci de la UM cu cartea de munca in brate. Din pacate, acelasi lucru mi s-a intamplat si mie la Motociclismo la sfarsitul lui 2009. Asta e, o luam de la capat si speram in mai bine. Cel putin avem o pasiune care ne tine pe linia de plutire si ne da speranta de a visa in continuare. Mult succes in continuare!

 

PS: reviste moto or sa apara, fie noi titluri, fie licente sau fransize, piata e destul de virgina din punctul asta de vedere, si e pacat ca doar o singura publicatie sa profite de ea. Cineva o sa vada asta mai mult sau mai tarziu si va face ce este nevoie sa fie facut. Pana atunci, sunt destule proiecte mici sau mai mari care promit, si e pacat sa le lasam de izbeliste. Sa trecem peste anul asta, si apoi vedem mai departe ce e de facut.

Multzam de urari, colega, si "open roads 4u2" iti urez - stii bine doar ca orice shut in fund poate fi un pas inainte !!! :drink:

Nu stiu daca piatza o mai fi virgina (hmmm... si politica sustine acelasi lucru :D), dar, serios vorbind acum, situatia nu prea roza a intregii prese tiparite pare sa aiba cauze mai complexe decit "atacul implacabil al netului".

Cum insa nu cred ca vreunul dintre noi e comisionat de FeMeI intru lamurirea cauzelor Sfintei Crize, mai bine ne-agatzam, cum bine zici, de orice proiect plauzibil.

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io cred ca orice proiect de presa serios ar trebui sa se intoarca la origini, la bazele meseriei. atit din punct de vedere al mestesugului cit si al constructiei economico-finanicare. Presa se face pentru cititor, produsul traieste daca determina citiva oameni sa scoata bani din buzunar pentru a citi ce se scrie acolo, pe bucata aia de hirtie (nu cred in disparitia printului). Publicitatea, banii cistigati din ea, ar trebui sa fie doar bonusul, profitul cu care pleaca Gigel-investitorul acasa. Vise, nu? lumea a sarit de pe fix din cauza lacomiei ...

 

Marque, te-ai gindit sa iesi in print cu DBZ-ul pe hirtie de ziar? oricum nu trebuie glossy la o revista dirt, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna destinul asta, fratilor !...

 

"Stabii ai mari" nu au catadixit sa anunte pentru "motociclistii de rand"

nici lansarea revistei... si nici inchiderea ei !

Exista un Destin in toate !!!

 

Sa auzim numai de bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Nu va inteleg nedumerirea. Univers Moto ca si cealalta revista moto romaneasca nu au iesit niciodata in evidenta. Pe piata rezista cine poate. Adica profesionistii. Am cumparat Univers Moto si MotoLife de cate oei am avut ocazia, poate-poate observam o imbunatatire. Nu stiu baietii cum e sa te dai prin jurnalism. Punct. Gata. Nu toti de pe forumul asta suntem de la Cojasca sau de la Adunatii Copaceni pt a cadea extaziati in fata jurnalismului moto romanesc. Nu exista asa ceva. E simplu. Jurnalistii moto romani mai au de invatat. Sper sa apara alte reviste mai competitive. Nu este un capat de tara disparatia unei reviste anoste.

Mesaj completat

Libertatea si Ciao au succes la noi pt mai bine de jumatate din populatia tarii este semianalfabeta. Nu inteleg de ce ne miram toti cand citim statisticile. Suntem o tara de mineri si taranoi needucati. Sper doar ca in timp cei cativa care gandesc, cei tineri de acum, sa extirpe din constiinta nationala orice urma din mentalitatea rural-socialista care acum este lege. Nu avem nevoie de batrani uzati in sistemul socialist. Nu avem nevoie de incultura. Cumva sistemul se va regla de la sine. Sper.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va inteleg nedumerirea. Univers Moto ca si cealalta revista moto romaneasca nu au iesit niciodata in evidenta. Pe piata rezista cine poate. Adica profesionistii. Am cumparatUnivers Moto si MotoLife de cate oei (ori) am avut ocazia, poate-poate observam o imbunatatire. Nu stiu baietii cum e sa te dai prin jurnalism. Punct. Gata. Nu toti de pe forumul asta suntem de la Cojasca sau de la Adunatii Copaceni pt (pentru) a cadea extaziati in fata jurnalismului moto romanesc. Nu exista asa ceva. E simplu. Jurnalistii moto romani mai au de invatat. Sper sa apara alte reviste mai competitive. Nu este un capat de tara disparatia unei reviste anoste.

 

Libertatea si Ciao au succes la noi pt (pentru ca) mai bine de jumatate din populatia tarii este semianalfabeta. Nu inteleg de ce ne miram toti cand citim statisticile. Suntem o tara de mineri si taranoi needucati. Sper doar ca in timp cei cativa care gandesc, cei tineri de acum, sa extirpe din constiinta nationala orice urma din mentalitatea rural-socialista care acum este lege. Nu avem nevoie de batrani uzati (di)in sistemul socialist. Nu avem nevoie de incultura. Cumva sistemul se va regla de la sine. Sper.

 

In stilul telegrafic - pentru - pt. se scrie cu punct... Aici nu este indicat (elegant).

...Mai ai probleme si cu lipsa paragrafelor, dar sa consideram ca asta-i stilul si pararea...

Totusi... A compara revista ”Univers Moto” cu ”Moto Life” este cel putin bizar...

Aproape ca merita sa te citez...

 

Nu avem nevoie de incultura. Sper.

Mesaj completat

Nu va inteleg nedumerirea.

Univers Moto ca si cealalta revista moto romaneasca nu au iesit niciodata in evidenta.

Pe piata rezista cine poate. Adica profesionistii.

Am cumparatUnivers Moto si MotoLife de cate oei (ori) am avut ocazia, poate-poate observam o imbunatatire.

Nu stiu baietii cum e sa te dai prin jurnalism. Punct. Gata.

Nu toti de pe forumul asta suntem de la Cojasca sau de la Adunatii Copaceni pt (pentru) a cadea extaziati in fata jurnalismului moto romanesc. Nu exista asa ceva. E simplu. Jurnalistii moto romani mai au de invatat.

Sper sa apara alte reviste mai competitive. Nu este un capat de tara disparatia unei reviste anoste.

 

Libertatea si Ciao au succes la noi pt (pentru ca) mai bine de jumatate din populatia tarii este semianalfabeta.

Nu inteleg de ce ne miram toti cand citim statisticile. Suntem o tara de mineri si taranoi needucati.

Sper doar ca in timp cei cativa care gandesc, cei tineri de acum, sa extirpe din constiinta nationala orice urma din mentalitatea rural-socialista care acum este lege.

Nu avem nevoie de batrani uzati (din) in sistemul socialist.

Nu avem nevoie de incultura.

Cumva sistemul se va regla de la sine. Sper.

 

In stilul telegrafic - pentru - pt. se scrie cu punct. Aici nu este indicat (elegant, educat)...

...Mai ai probleme cu lipsa ghilimelelor si a paragrafelor, (ti le-am pus eu),

dar... asta-i stilul si parerea...

 

Totusi... A pune in acest expozeu revista ”Univers Moto” alaturi de ”Moto Life” este cel putin bizar...

Aproape ca merita sa te citez...

 

Nu avem nevoie de incultura. Sper.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...