eFu' Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Pusa pe redersor din cand in cand, nu chiar acum. Sper sa incar bateria in mers, sezonul asta! Mobra (inclusiv bateria) e din 2013, deci are doi ani, nu mai e chiar noua; am gasit redesorul prin garaj si ma gandeam daca va avea si o alta utilitate decat iernarea bateriei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Banuiesc ca aia de la Bmw nu sunt asa de retarzi sa nu verifice incarcarea si bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 La bmw i-am luat baterie noua si mi-au atras atentia, sa o las pe redresor ~o ora si nicidecum conectata la motocicleta cu ambele borne. Mi ah spus si unele din eventualele urmari..deci nu e de glumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 La bmw i-am luat baterie noua si mi-au atras atentia, sa o las pe redresor ~o ora si nicidecum conectata la motocicleta cu ambele borne. Mi ah spus si unele din eventualele urmari..deci nu e de glumit Asta am spus si eu.Legat de masinile/motoarele noi nu este bine sa da-ti curent altuia, urmarile la fel pot fii nasoale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Asta am spus si eu.Legat de masinile/motoarele noi nu este bine sa da-ti curent altuia, urmarile la fel pot fii nasoale. Dar de primit? Ca am avut un R1 din 99 cu o baterie supta si numa de la masini sau impins il porneam ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Am vazut ca bembe vinde un charger "dedicat", care poate incarca bateria prin priza. Cica comunica cu calculatorul, ii spune ca vrea sa incarce bateria si primeste acces. Pentru banii potriviti, evident, adica vreo 80 euri. Creca ma bazez pe incarcarea din mers, iar la iarna dau bateria jos si o pun direct pe charger. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Dar de primit? Ca am avut un R1 din 99 cu o baterie supta si numa de la masini sau impins il porneam ) Am vb cu un injiner de la Audi mi-a spus in general toate generatiile astea noi(masini/moto) poti arde piese daca "se da curent", ce piese nu mai retin si de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Va rog sa ma ajutati in legatura cu urmatoarea problema. Motocicleta mea (aprilia etx) are o problema la incracare mai exact nu incarca deloc. Pe bornele bateriei nu am mai mult de 10 - 11v adica doar tensiunea bateriei. Cu toate acestea motorul nu se opreste niciodata chiar si fara baterie merge neintrerupt semn ca alternatorul functioneaza . Am facut doua foto la bornele releului de incarcare si la firele care ies din alternator. As vrea sa stiu ce reprezinta fiecare fir si cum as putea face legaturile pentru ca incarcarea sa mearga. Daca ar fi releul de vina cum sa il verific? Din alternatorul motocicletei ies doua fire albastre, unul rosu, unul negru si unul verde. Care din ele ar trebui urmarit sa vad daca ajunge la relu si la ce borna a relului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Salut, ce stiti / auzit despre bateriile moto FULBAT ? tocmai am cumparat una pentru un hornet de 600cm , ca si pret am dat 130 ron , este pe gel , garantie 1 an , sper sa tina macar 1 an. Specificatii: VOLTAJ : 12V CAPACITATE AH : 6 CCA : 130 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Nu am auzit, dar daca mobra e ok (incarcarea) , nu ai alarma , nu faci abuz de ea(motorul porneste usor) si o menajezi (iarna in casa) , cred ca e imposibil sa tina doar un an ! Cele mai placute surprize le am avut cu baterii "no name" . Bafta , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 E un releu monofazic, cele două fire galbene trebuie să meargă în magnetou la bobina pentru încărcare. Mobra nu se opreşte pentru că CDI e alimentat în alternativ direct din alternator. Măsoară în alternativ cât primeşti pe firele galbene şi dacă au legătură cu masa cu releul deconectat. Poţi adapta releu de la scutere de 50cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 incarcarea este ok, nu am alarma, de pornit porneste f.usor, si iarna va sta in casa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Deci pe firele galbene ar trebui sa vina de la alternator curent alternativ care ulterior e redresat si transformat in cc de catre relu? Cum sa masor cu releul deconectat nu inteleg. Fii amabil si detaliza un pic procedura de masurare mai pe intelesul meu adica asa babeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 si baiatul de la magazin mi-a recomandat-o, cica nu a avut probleme cu ele, acum vom vedea pe viitor cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 (editat) Cu motorul pornit trebuie să apară acolo de la 20 la 80 de volţi dar între un galben şi masă să nu apară tensiune. Poţi încerca cu un bec de far dacă nu ai voltmetru. După asta bagi firele în releu şi vezi dacă scoate ceva între G şi +B. Acolo între G şi +B trebuie să fie tensiunea bateriei. Editat Martie 30, 2015 de Penetru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Deci pe firele galbene ar trebui sa vina de la alternator curent alternativ care ulterior e redresat si transformat in cc de catre relu? Cum sa masor cu releul deconectat nu inteleg. Fii amabil si detaliza un pic procedura de masurare mai pe intelesul meu adica asa babeste. Adica scoti cele doua fire galbene din releu si pui pe ele un voltmetru (pe scala de alternativ) dai drumul la motor si masori tensiunea, la ralanti si in ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 si baiatul de la magazin mi-a recomandat-o, cica nu a avut probleme cu ele, acum vom vedea pe viitor cum se comporta. Deci topicul e mai mult reclama, ca parerea unora sigur nu mai conteaza, dupa ce ai cumparat bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 nu este reclama , ba conteaza parerea sa stiu la ce sa ma astept, am spus doar ce mi-a zis vanzatorul, nu vad unde este reclama ...ai interpretat gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Acum am priceput. revin cu impresii dupa ce ajung acasa si fac masuratorile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Pt 60 euro , iti vind un releu cu mosfet-uri, nu are moarte, provine de la un R1 2008, are 5 fire, 3 pt alternator, 2 pt baterie, adica universal. » Post actualizat in 31 Mar 2015 09:40Si vezi sa nu ai scurt circuit intre infasurarea generatorului (statorului) si minusul bateriei (shasiului mobrei). » Post actualizat in 31 Mar 2015 09:41De cele mai multe ori strapungerea izolatiei infasurarii statorului este buba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Am reusit sa fac masuratorile. Intre cele doua fire galbene nu am tensiune deloc. Am mers pe traseul lor pana la iesirea din alternator si nici acolo nu am tensiune fireste cu motorul pornit. M-am apucat de demontat volanta ca sa ajung la alternator sau cum s-o numi el la motociclete. Acolo o sa am nevoie din nou de ajutor ca sa stiu ce sa verific. Pana una alta pt a putea scoate volanta de pe axul cu pana imi trebuie o presa. M-am apucat de facut presa si sper ca maine sa o desfac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Am reusit sa fac masuratorile. Intre cele doua fire galbene nu am tensiune deloc. Am mers pe traseul lor pana la iesirea din alternator si nici acolo nu am tensiune fireste cu motorul pornit. M-am apucat de demontat volanta ca sa ajung la alternator sau cum s-o numi el la motociclete. Acolo o sa am nevoie din nou de ajutor ca sa stiu ce sa verific. Pana una alta pt a putea scoate volanta de pe axul cu pana imi trebuie o presa. M-am apucat de facut presa si sper ca maine sa o desfac. Nu uita sa vii cu poze. Aparatul de masura sper ca l-ai pus pe alternativ, intreb si eu ca nu se stie. De curiozitate, continuitatea intre cele 2 fire galbene si izolatia fata de masa ai masurat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 De curiozitate, continuitatea intre cele 2 fire galbene si izolatia fata de masa ai masurat-o? Şi între ele, să ştim dacă e întreruptă bobina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Şi între ele, să ştim dacă e întreruptă bobina. Pai si eu ce zisei? continuitate si izolatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 (editat) Am si eu o problema, recunosc ca n-am citit cele 77 de pagini, am o mobra mica CBR 125 R cu care n-am mai mers de 2-3 ani - bateria ei are undeva la 3-4 ani, nu mai se incarca nici cu redresor de moto (opti ..... si ceva cu 4) nici cu redresor de masina (un amarit de bosh). Ce ma intereseaza este - o reciclez din prima (bateria)? ca mobra a pornit la a-4a cheie cu curent de la alta baterie. Multumesc anticipat! PS. Si mai face o chestie ciudata (pentru mine), cu bateria ei mufata, porneste cu cabluri (ca atunci cind ceri pe drum cuiva) de la alta baterie, dupa care daca interup cablul de ajutor (mobra mergind) ..... se stinge motorul ....... n-ar trebui sa suplineasca cu curent generatorul ei ? Editat Aprilie 1, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.