b374 Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 salut ... probabil s-a mai discutat, dar nu am gasit in ultimile 5-6 pagini, asa ca intreb ceva poate prostesc pentru greii din motociclismul forumistic. Trebuie sa cumpar o baterie Yuasa YTX12-BS. Pe toate site-urile pe care am gasit-o imi spune ca vine cu acidul separat si instructiunile de rigoare. Deci eu trebuie sa pun acidul in baterie ... iar acum intrebarea ... trebuie sa cumpar si incarcator? ... sau se produce o minune chimica si acidul ala face 12 volti instantaneu dupa ce l-am pus in baterie? Stiu ... si eu rad de mine ... dar intreb, pentru ca un charger e in jur de 40-50 lire ... si nu mai am ce face cu el dupaia. Merci. baga acidu, las-o cat zice, bag-o in motor si gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 si mie cand am luat ultima baterie mi-a zis cel de la magazin sa bag acidul, sa o las jumatate de ora si sa o pun pe moto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 deci nu trebuie pusa la incarcat ... sarumana baieti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 deci nu trebuie pusa la incarcat ... sarumana baieti !Asa-mi aminteam si eu, ca nu trebuie. Dara a pus Thomas mai demult un video chiar cu instructiuni de la Yuasa si zice clar ca trebuie si pusa pe redresor. De mers o sa mearga oricum, probabil cel mult ii scade durata de viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 dupa ce pui acid si ai lasat-o minim 10 min (fara sa-i pui dopurile) masoara tensiunea sa fie minim 12.7v-12.8v la bornele bateriei in caz ca nu ai tensiunea de mai sus bateria trebuie pusa la incarcat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 scazi durata de viata daca o activezi si atat... am 2 baterii pe motor (poveste lunga), ambele yuasa, ambele luate de noi. ambele au stat in jur de 16 ore fiecare pe un redresor automat (un h-tronic) ce poate debita maxim 1000 mAh. asta dupa ce au stat in repaus cam 3 ore (+/-) dupa ce le-am pus acidul. parerea mea e ca un redresor cu functie de intretinere (desulfatare) merita sa-l ai acasa. eu una il pun in fiecare zi (deh, honda, chiar daca am renuntat la mufele de pe circuitul de incarcare tot mi-e frica) pe baterie cand las motocicleta in garaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 am timp, sunt in concediu .... zi povestea lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 Fara poze, nici nu s-a intamplat. » Post actualizat in 23 Aug 2014 07:53 Cătălin, incarca bateria dupa ce ai pus acidul. Inainte de incarcare, las-o 30-60 de minute dupa ce ai pus acidul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 (editat) Fara poze, nici nu s-a intamplat. » Post actualizat in 23 Aug 2014 07:53 Cătălin, incarca bateria dupa ce ai pus acidul. Inainte de incarcare, las-o 30-60 de minute dupa ce ai pus acidul. Merci Cesar, miercuri imi vine bateria, intre timp am cumparat si un incarcator ...http://www.halfords.com/motoring/motorcycling/motorcycle-accessories/halfords-bike-it-motorcycle-maintenance--charger-1-25-amp Si bateria o las pana zice incarcatorul ca e full ... nu? Problema e ca incarcaretul asta nu baga curent daca simte ca bateria e full ... deci nu stiu daca o sa fac vreo sfaraiala. Editat August 23, 2014 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 o sa ramai surprins sa vezi ca nu e full... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 E greu sa se determine daca acumulatorul a atins capacitatea maxima disponibilă. Un smart charger de calitate intra in floating mode sau mintanance mode cand s-a atins incarcarea maxima. Cel cumparat de tine pare unul decent. Va dura probabil 3-4 ore minim pana la full charge din cauza curentului maxim la iesire, care e relativ mic. Dintre toate bateriile pe care le-am formatat, yuasa se activeaza cel mai rapid. Ramonica, putem sa vedem o poza cu montajul tau? Suna interesant desi nu cunosc nici o Honda sa aiba nevoie de atata curent la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 n-am poza. oricum nu e pentru pornire. e pt. incalzire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Eu am cumparat de la magazin o baterie Varta si vanzatorul a bagat-o la incarcat aprox.30 minute dupa ce a pus acidul in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Eu n-am incarcat-o deloc cand am activat-o... si avea 12,7-12,8v in ea la 30-40 min dupa ce am pus acidul. Din aprilie am mers aproape zilnic cu ea, o singura data a stat 2 saptamani trasa pe dreapta si a invartit f bine (am zis sa nu-i mai trag socul si am dat putin la automat). Nu vad rostul incarcarii unei baterii noi, din moment ce ajunge la o tensiune buna la activare, singura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Daca nu ai poza poti face si sa o postezi. Sunt curios in privinta montajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 doua cabluri, un intrerupator si un voltmetru. bateria e intr-un saddlebag... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Pics or it is not real Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 si eu umblu cu 2 bateri dupa mine,dar eu chiar o folosesc la pornire dupa ce porneste o deconectez ,de fapt este legata doar la minus in portbagaj si conectez plusul cateva secunde pana porneste si o scot din circuit,de fapt arunc firul de plus in portbagaj langa bateria mare,trotineta mea nu porneste cu bateria de 9 amperi cat zice producatorul.am incercat si nou si degeaba,nu invarte bateria de este in burta motorului este de 18v sa invarta motorul,porneste perfect,cea din locasul special este de 9v isi face treaba perfect ,inafara de pornire este un burgman de 400 de epoca,primul model asa merg de 4000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Da, la asa ceva ma gandeam si eu. Mai sunt motociclete care au problema cu curentul de pornire - mono si bi-ciclindrice in special. RSV mille imi vine in minte cel mai repede. » Post actualizat in 24 Aug 2014 20:37Doua baterii, una pt incalzire (pe motocicleta de viteza care se incinge ca naiba) n-am mai auzit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 ) am incalzire in sei, talpici, mansoane si combinezon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 sa inteleg ca pe 1000 rr mergi iarna? rili? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 n-ai mai vazut motoare de viteza iarna sau ce? :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Nu. Si nici nu te cred pana nu vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 ) am incalzire in sei, talpici, mansoane si combinezon... Un barbat pasional e mai ieftin ... te'ncalzeste si'n locuri mai greu accesibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 (editat) Eu n-am incarcat-o deloc cand am activat-o... si avea 12,7-12,8v in ea la 30-40 min dupa ce am pus acidul. Din aprilie am mers aproape zilnic cu ea, o singura data a stat 2 saptamani trasa pe dreapta si a invartit f bine (am zis sa nu-i mai trag socul si am dat putin la automat). Nu vad rostul incarcarii unei baterii noi, din moment ce ajunge la o tensiune buna la activare, singura. Din cate am vazut pana acum odata pus acidul bateria are putere cat sa invarta de cateva ori. Acum din cate stiu alternatorul nu incarca niciodata o beterie full, deci ar putea sa-i scada durata de viata, dar altfel n-are nici o treaba. » Post actualizat in 27 Aug 2014 22:05 sa facem un pic de fizica de scoala generala o baterie, ca si o galeata cu apa, are o capacitate( adica e plina de curent , ca si o galeata cu apa ). daca din galeata bei , se va goli, chiar daca bei putin ( cu un pahar , de exemplu ). o alarma pe mobra este un consumator maricel ( Cam cum ai bea cu o halba de bere dintr o galeata ) daca galeata se goleste si ramana goala un timp nu se intampla nimic, insa o baterie golita ( si vorbim de baterii auto/moto ) se distruge fizic , proces irevesibil. Bateriile acestea se mentina incarcarcate si niciodata nu se vor " epuiza " , din motive tehnologice golirea lor completa ( golire care intervine cand un consumator " bea" din ea, iar alarma bea permanent ) este echivalenta cu o crima, bateria nefiind supusa in acest caz, garantiei. Asta e pe scurt, detaliile nu si au rostul in acest moment. CAzul discutat este in ipoteza in care galeata nu se " mentina plaina dupa fiecare halba bauta" respectiv bateria de pe vehicol nu se incarca . Nu sunt absurd inteleg teoria ta, dar sa o luam altfel. Octombie se ia baterie Toplite din garaj incalzit si se duce in casa, se pune pe redresor, la 3-4 saptamani incarcari. Martie se pune baterie pe motor incarcata full, nu se aprind nici macar becurile de la faza mica. Este ca alarma parca n-ar fi avut vreo tangenta? Oricum am luat o chinezarie anul asta care in aceleasi conditii a depasit durata de viata pentru Toplite la un pret de 4 ori mai mic. Sa vedem la primavara ce mai zice. Tinand cont ca motocicleta sta in garaj alarma a fost dezactivata tot timpul. Editat August 27, 2014 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.