Jump to content

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 4 ore, Silver Arrow a spus:

De unde esti de loc?

Daca vrei iti imprumut un incarcator sa vezi cum sta treaba.

Daca esti din Bucuresti da un mesaj.

Daca trebuie trimis cu curier rapid, pretul dus-intors e 20% din bateria noua  🤣

Multumesc Silver pentru oferta. Daca va fi nevoie iti scriu.

 

 

Acum 54 minute, john17 a spus:

95% a fost trântit redresorul și are fix ce a avut al meu! 

Mereu a fost tinut in cutie in dulap , iar eu am fost singurul care l-am manevrat. 

Il voi incerca si pe alta baterie, iar daca face la fel imi este clar ca incarcatorul este defect. Ai reusit sa il repari sau mai bine cumpar altul?

Link to comment
Share on other sites

gand la gand cu Silveru'

daca ai nevoie doar sa o incarti ti -l imprumut gratis pe al meu

daca vrei sa l cumperi..a fost 70 ron. da si tu de mancare unui sarman si al tau sa fie  ( e nou, tipla, folosit de 2 ori , cutie, cred ca si garantie mai are).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Va salut.

Am cumparat un scuter Aprilia Sr max 300 din 2012, care mai mult a stat decat a mers.

Cand ii pun contactul se aprinde si farul automat.

Porneste la sfert in mare parte.

Dar cateodata cand ii pun contactul, farul porneste, are claxon, semnalizari, totul ok, dar cand ii dau la automat, se stinge tot, si bordul si tot.

Am masurat bateria cand fac procedura asta, si scade de la 12.x volti la sub 10v.

Sa fie bateria moarta, sau sa fie altceva?

Mentionez ca in mers sta constant la 14 sau 14.1v. imi indica in bord.

Am gasit si ceva substanta pe borne si le-am curatat, oxid de la baterie, si pare ca era curs si sub ea, pe fire.

Link to comment
Share on other sites

Acum 53 minute, G2ubogdan a spus:

Va salut.

Am cumparat un scuter Aprilia Sr max 300 din 2012, care mai mult a stat decat a mers.

Cand ii pun contactul se aprinde si farul automat.

Porneste la sfert in mare parte.

Dar cateodata cand ii pun contactul, farul porneste, are claxon, semnalizari, totul ok, dar cand ii dau la automat, se stinge tot, si bordul si tot.

Am masurat bateria cand fac procedura asta, si scade de la 12.x volti la sub 10v.

Sa fie bateria moarta, sau sa fie altceva?

Mentionez ca in mers sta constant la 14 sau 14.1v. imi indica in bord.

Am gasit si ceva substanta pe borne si le-am curatat, oxid de la baterie, si pare ca era curs si sub ea, pe fire.

Schimbat acumulatorul. A murit cum zici tu.

Farul si claxonul impreuna au nevoie cam 10-15% din cat ii trebuie demarorului. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 26 minute, Silver Arrow a spus:

Schimbat acumulatorul. A murit cum zici tu.

Farul si claxonul impreuna au nevoie cam 10-15% din cat ii trebuie demarorului. 

Azi ma duc sa iau altul.

Temperaturile ne ajuta cam inca o luna anul asta.

Am zis sa merg pana scade sub 3 grade, sa ma simt safe cu aderenta si cu confortul.

Cu echipament bun, mergi lejer la 4-5-6-7 grade.

Mersi mult. Asfalt uscat sa aveti! 

Link to comment
Share on other sites

Salut, bateria motocicletei era moarta, am legat-o la masina, rezultatul e asta.

De la ce e acel click când dau start la motocicleta? al doilea sunet pare sa fie pompa de benzina care se oprește (tot bordul se reseta după încercarea de pornire)

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 59 minute, sbk750 a spus:

daca tot am vzt topicul asta , poate da cineva un rasp rapid , o baterie de 12 v 4 - 6 amp . mica si cat mai usoara , stiti ceva modele ? cel mai important sa fie usoara . merci de orice sfat .

https://www.shoraidirect.com/

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, Starcream a spus:


In Romania par a nu se gasi / aduce. Cel putin nea' Gogu' nu mi-a dat nici un rezultat bun.
In alta ordine de idei, am gasit acumulatorul acesta:

https://www.e-acumulatori.ro/acumulator-moto-landport-li-ion-12v-19-2-wh-95a-lfp5.html?gclid=EAIaIQobChMIoLKVo-PS7AIVldGyCh3eqgoDEAYYAyABEgKUKvD_BwE

Vad ca nu are parametrul de Ah mentionat. Imi explica si mie care e treaba cu asta? Difera de la tipul de acumulator cu electrolit vs li-ion?

 

Recomandati un astfel de acumulator?

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, GoodKat a spus:


In Romania par a nu se gasi / aduce. Cel putin nea' Gogu' nu mi-a dat nici un rezultat bun.

 

Se găsesc pe ebay, deci dacă cineva vrea neaparat o baterie de 500g, cred ca poate.

 

1 oră în urmă, GoodKat a spus:


In alta ordine de idei, am gasit acumulatorul acesta:

https://www.e-acumulatori.ro/acumulator-moto-landport-li-ion-12v-19-2-wh-95a-lfp5.html?gclid=EAIaIQobChMIoLKVo-PS7AIVldGyCh3eqgoDEAYYAyABEgKUKvD_BwE

Vad ca nu are parametrul de Ah mentionat. Imi explica si mie care e treaba cu asta? Difera de la tipul de acumulator cu electrolit vs li-ion?

 

Recomandati un astfel de acumulator?

 

Vad ca are dată valoarea de Wh,  dacă calculezi, rezulta ca are 1.6 Ah.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, Starcream a spus:

Vad ca are dată valoarea de Wh,  dacă calculezi, rezulta ca are 1.6 Ah.

 

Normal ca o da in Wh , ca suna mai bine.

Pentru ca 1,6 Ah este adicatelea 1.600 mAh care se rezolva cu niste acumulatori  AA de la magazin. Iei 12 bucati acumulatori AA pe care ii legi cu o banda adeziva si uite acumualtorul de 12 V si 1,6 Ah. 😛

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 ore, Silver Arrow a spus:

Normal ca o da in Wh , ca suna mai bine.

Pentru ca 1,6 Ah este adicatelea 1.600 mAh care se rezolva cu niste acumulatori  AA de la magazin. Iei 12 bucati acumulatori AA pe care ii legi cu o banda adeziva si uite acumualtorul de 12 V si 1,6 Ah. 😛

Culmea e ca bateriile pe care le da ca fiind echivalente au 3-4 Ah 😅

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hopa,uite cuvantul-cheie dupa care caut...regulator;Stimabili,cum se poate conecta o sarma cu AC(magnetou minsk)la un releu regulator cu doua intrari ,pt a sursa bifazata de AC...releu cu patru sarme...he-he,n-am gasit cu mai putine;galben si roz intrare AC,rosu DC,verde,Planeta Albastra.Am pus intrarea pe galben,rozul mi s-a parut gay,daaa cu el ce fac,sa fiu politically correct...

Link to comment
Share on other sites

Acum 46 minute, turanoid a spus:

Hopa,uite cuvantul-cheie dupa care caut...regulator;Stimabili,cum se poate conecta o sarma cu AC(magnetou minsk)la un releu regulator cu doua intrari ,pt a sursa bifazata de AC...releu cu patru sarme...he-he,n-am gasit cu mai putine;galben si roz intrare AC,rosu DC,verde,Planeta Albastra.Am pus intrarea pe galben,rozul mi s-a parut gay,daaa cu el ce fac,sa fiu politically correct...

Poti sa pui si tu o poza sau si mai bine tipul de regulator pe care il ai?

 

Uite aici un link cre poate te ajuta:  https://pro-bike.ro/forums/topic/88025-aprindere-minsk/

Link to comment
Share on other sites

Folosesc magnetoul doar ca sursa de curent,neinteresat fiind de aprindere,respectiv matzaraiele-i adiacente,care oricum sint pe AC;regulator ATV chinezesc in patru fire,cromatica mentionata mai sus.Intrebarea ar fi  cum cuplezi/regulezi,una bucata fir/sursa AC printr-un regulator cu doua intrari AC.(destinat pt magnetou bifazat)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Va salut

 

As avea urmatoarea intrebare: pot incarca acumulatorul conectand redresorul (incarcatorul) direct la baterie, FARA A DECONECTA BATERIA de la cablurile principale ale motoretei? Datele problemei: Yamaha XMAX 300 (keyless, cred ca e bine de precizat asta), incarcator OPTIMATE 6 sau CTEK MXS 5.0.

Am fost asigurat de service-ul Yamaha ca nu e nici o problema. Deasemnea pe forumul german nu si-a pus nimeni problema asta, cand am ridicat-o eu, au inceput (ca si p'aici, uneori) sa divagheze ca pentru ce trebuie un incarcator scump, etc. 

 

Ce sa zic? Pe mine tata m-a invatat sa scot cablurile de pe borne si apoi sa conectez redresorul, era ATUNCI un "must" nenegociabil. Totusi, intre timp, tehnologia a evoluat. De aceea as dori sa cunosc parerea unor oameni care stiu ce scriu.

 

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Sigur ca da,instalatia oricum rezista pina spre 20v,mai intii ar crapa bateria daca ar fi redresorul aiurea;totul e sa conectam rosu la plus,asta e singurul pericol

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult. Nu prea imi e mie de volti, mai mult de forma de unda care vine de la incarcator, la trecerea prin diverse programe (automate, ca doar de aia sunt incarcatoare inteligente, nu?). Nu stiu daca bateria "netezeste" treaba sau pleca asa mai departe spre sensibila electronica. 

 

Poate filozofez prea mult dar, daca se strica ceva, presimt ca e scump rau. 

Link to comment
Share on other sites

bateria netezeste suficient,daca mai are ceva viata in ea;iar redresoarele astea noi  chiar sunt inteligente

Cum am zis ,singurul pericol real e conectarea inversa;si respectati prospectele,adica mai intii puse bornele corect si apoi bagat in priza.

Link to comment
Share on other sites

incarcatoarele inteligente au toate protectie anticonectare pe dos :) deci poti conecta oricum. Si oricum daca e scuter probabil ca e greu de ajuns la baterie si daca isi ia Ctek, ala sigur vine cu mufa minune care o lasi pe batierie si conectezi incarcatorul la mufa.
Sunt atatea masini care daca stau au atatea calculatoare incat in 2-3 saptamani e moarta bateria, solutia oferita de range rover, ca exemplu, a fost conectarea unui incarcator inteligent in garaj, evident cu totul conectat.
La dacie nu stia mai nimeni care era plusul :)cablurile erau cum erau, bornele la fel, iar redresoarele alea vechi bagau curent oricum era, daca conectai aiurea prajeai platoul de diode. Faptul ca sunt 11V sau 14.2V "pe instalatie"
nu afecteaza cu nimic, nici diodele vechi nici calculatoarele noi, electornica e facuta sa reziste si sa reziste.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...