Sari la conținut

Incarcatoare - Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

In ordinea cea mai probabila a defectelor:

1. Bateria. Daca este de vina, asteapta pana maine dimineata si masoara inainte sa o pornesti. Daca tensiunea a scazut atunci alta baterie.

2. Daca bateria are maine dimineata tot 13,5 V atunci poate fi releul de incarcare care sa o ia razna si sare de 14,4 V, dar cand vrea el nu cand masori tu :).

 

Vroiam sa te intreb de baterie, dar am vazut ca ai scris deja. Varta gel este o baterie buna. Dar oceanul este mare si vapoare sunt multe :).

 

Daca ai timp maine, da o fuga linga Regie la un magazin de baterii: www.baterii-auto.ro. Acolo este Ovidiu Filimon, om care munceste de vreo 30 de ani numai in acumulatori auto.

 

Iti verifica si instalatia de incarcare sa vada care este treaba si apoi are acumulatori de tot felul.

 

Personal am luat de la el un Varta Gel pentru Transalp si a tinut 3 sezoane cu 2 ierni, lasata pe motor, si un Exide pentru BMW cu care am 2 sezoane si o iarna, tot tinuta pe motor.

 

Completare: deconecteaza bateria la noapte si apoi masori dimineata sa vezi daca s-a autodescarcat.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Varta,jmt,yuasa sunt gunoaie de baterii.N-am prins 2 sezoane cu nici una, le-am oferit caldurica, incarcare si degeaba.

Hmm, si atunci eu sa ma bucur de china mea care e la sezonul al -IV-lea?

Poate ai probleme cu incarcarea.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 mobre diferite pe parcursul anilor,baterii acid si gel, exclus probleme de incarcare.userul dedant mi-a sugerat exide, nu stiam nimic de ele si vad ca a prins un an.La 1mil cat costa alea de 8-9ah nu e tragedie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varta,jmt,yuasa sunt gunoaie de baterii.N-am prins 2 sezoane cu nici una, le-am oferit caldurica, incarcare si degeaba.

JMT e la sezonul 3 pe viroaga, golita complet de vreo 2-3 ori, iarna tinuta in casa si pusa la incarcat periodic... fara probleme. La cei 110-120 lei dati pe ea, e parfum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca releul era problema m-am mai dat un pic cu ea si am testat si in timpul mersului si cu consumatorii si imi baga uneori chiar si 18,5v....l-am schimbat cu unul pe care l aveam de rezerva dar si asta cred ca imi cam joaca feste la relanti imi baga 14v..iar cu consumatori 13.5-13,8v....oare la cum mia fiert bateria o mai fii buna de ceva intrebare intrebatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca releul era problema m-am mai dat un pic cu ea si am testat si in timpul mersului si cu consumatorii si imi baga uneori chiar si 18,5v....l-am schimbat cu unul pe care l aveam de rezerva dar si asta cred ca imi cam joaca feste la relanti imi baga 14v..iar cu consumatori 13.5-13,8v....oare la cum mia fiert bateria o mai fii buna de ceva intrebare intrebatoare

 

e rebut, cauta un incarcator bun, preferabil nou si schimba si bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Sa nu iei baterie cu nume mare gen varta. Eu am un no name si a trecut si al treilea sezon fara probleme. Am avut varta acum cativa ani si n a tinut nici de la un sezon la altul, a crapat dupa 9 luni.

» Post actualizat in 07 Aug 2016 09:23

Si stiu foarte multa lume care a patit la fel, nu e intamplare!

Confirm, am si eu baterie pe gel de 4 sezoane, Romaneasca! si ieftina. Recomand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De Exide ce parere aveti? Adica as alege asta http://www.epiesa.ro/baterie-motocicleta-exide-ebyb12a-a-conventional-12v-12ah-acc-1189.htm in loc de asta http://www.epiesa.ro/baterie-motocicleta-varta-512011012a514-funstart-freshpack-yb12a-a-12v-12ah-acc-913.htm pentru Virago 535. Vad ca are si curentul de pornire putin mai mare Exide.

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu iei baterie cu nume mare gen varta. Eu am un no name si a trecut si al treilea sezon fara probleme. Am avut varta acum cativa ani si n a tinut nici de la un sezon la altul, a crapat dupa 9 luni.

» Post actualizat in 07 Aug 2016 09:23

Si stiu foarte multa lume care a patit la fel, nu e intamplare!

Multumesc man , acum am una utop sau ceva in genul nu mai stiu exact cum se numeste pe gel ... si m-a tinut 3 luni,..pretul ei sarind peste 100 ron...asa ca ...n-am cuvinte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Incarcatoarele CTEK sunt foarte bune calitativ( incarcare prin impulsuri). Eu am varianta CTEK mxs 3.6 pentru acumulator AGM, nu impartasesc ideea acumulatorilor cu gel din mai multe motive.

 

Pentru GEL vezi http://www.caranda.ro/product/redresor-ctek-mxs-5-0-t/

post-74268-0-90303900-1471892318_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Redeschid subiectul cu bateriile Li Ion sau Li polimer fosfat. Un amic a cumparat de la un magazin specializat pt moto, din Ro, un acumulator Ballistic, cica facut in Italia, declarat ca Li Polimer fosfat. Dupa citeva ore de functionare, se descarca prematur. Scoasa de pe moto, lasata pe masa si surpriza, bateria a inceput sa se incinga dupa 2-3 zile de stat pe masa. Norocul a fost ca proprietarul a observat, altfel, riscul sa dea foc la casa era imens. Altora, si nu putini, le-a luat bateria foc in mers. Ideea este ca sint foarte multe FAKE-uri importate de baietii nostri destepti, ei crezind ca au fler gasind baterii ceva mai ieftine, adica mult mai ieftine, si le revind aici cu 1000ron. Bateria respectiva a fost desfacuta si surpriza, elementii era cei clasici de Li Ion. Singura baterie LiFeSo4 care merge impecabil si genereaza curent girla, este luata direct din USA, a costat 300$ adusa in RO, si a mai dat si TVA la Vama. Nu de prost a platit banii astia. EarthX 24C.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. La o Yamaha Thundercat din 98 e normal sa incarce 12,1-12,5 V fara faruri si 12,3-12,33 V cand aprind farurile?

am scos si alimentarea de la faruri,ca am xenon. cu alimentarea de la faruri deconectata incarca 12,5 V.

cand o turez (4-5000 de ture) nu se intampla mare lucru, nu sunt fluctuatii semnificative de incarcare.

pun aceste intrebari pentru ca i-am luat baterie noua, a pornit cu ea instant, acum 2 saptamani si am facut vreo 100 de km cu mobra. am revenit ieri sa o pornesc si nu a mai pornit. am pus-o pe redresor si azi a pornit instant.

ma gandesc sa nu am vreo problema de incarcare, de aia am intrebat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • apriliacluj changed the title to Incarcatoare - Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...