Sari la conținut

Accident mortal Onesti


Morales
 Share

Postări Recomandate

NU. Ia de exemplu cand te duci la o expozitie moto, la un salon moto. Priveste cu atentie ce fel de oameni ce fel de modele admira:

- toti cocalarii admira motoarele sport: - le calaresc, fac poze cu ele, cele mai tzatzoase femei sunt pe SS-uri

- toti bikerii roakeri satanisti + o parte din cei de mai sus admira choppere - se pozeaza cu ele, le calaresc.

- la categoria enduro- touring - (cea mai normala motocicleta (stiu ca normal nu are grad de comparatie)) nu se uita nici dracu. Nimeni. Eventual unul ca mine care se viseaza in Mongolia sau in India.. se urca pe vreunul. Nimeni nu face poze, nobody gives a fuck..

- la capre de cross - nici dracu.

 

Daca va uitati la categoriile enumerate de mine si le puneti in ordine, daca o sa se faca o statistica o sa vedeti ca tot in ordinea asta sunt si procentele accidentelor.

 

Oamenii inca sunt primitivi inca in alegerea motocicletei.. sunt atrasi de sclipici si viteza.. nu pot inca intelege placerea mersului pe doua roti... sau ca o capra de dat pe camp iti poate oferi mai multe satisfactii decat 200 la ora intre punctul A si B.

 

 

 

 

belbody .....hai sa te contrazic putin ca na daca tot e rostu de bagat in seama sa ne bagam toti ..ce mama masii lasam rahatul sa se raceasca??? nu, e prea pacat.......... toti bikerii roakeri satanisti + o parte din cei de mai sus admira choppere - se pozeaza cu ele, le calaresc (cati bikeri roakeri satanisti ai vazut tu la o expozitie moto,sau salon si ai spus uite ala e roacker are plete asculta muzica satanista) daca e sa luam in considerare prima motocicleta din lumea a fost construita in 1855 in mare parte facuta din lemn ...si cam arata ca un chopper :)

cate sport ai vazut intr-un salon,cate choppere,cate touring

 

aaaaa si era sa uit aici in cele din urma intervine "politica marketing" care motociclete sunt cele mai vandute pe alea le aducem in salon ca expozitie si cred ca motoarele sport sunt de n ori mai multe ca oricare alta...

 

 

Aici este un topic despre un om care a murit cu motocicleta si incercam "toti" sau "cativa" sa invatam din greselile unora ca din ale noastre nu cred..... sunt si alte posturi pe acest site despre (ce motocicleta vrem)

 

numai bine :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 142
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok !...Imi voi pune pasiunile in cui>

 

Am inceput de la faptul de a-ti lua ceva ce nu-ti foloseste la nimic intr-o anumita etapa din viata ta. De exemplu cand ai 19-24 de ani si-ti iei CBR 900RR - de aici am extins pana la Mustangul tau sau KTM-ul de 12.000 euro sau colectia lu' Tiriac fara nici o legatura. O legatura e, dar e prea subtila in contextul de fatza.

 

 

 

Mesaj completat

Aici este un topic despre un om care a murit cu motocicleta si incercam "toti" sau "cativa" sa invatam din greselile unora ca din ale noastre nu cred..... sunt si alte posturi pe acest site despre (ce motocicleta vrem)

 

numai bine :lol:

Da, corect. Imi cer scuze pentru interventie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RIP :lol:

 

off:

NU. Ia de exemplu cand te duci la o expozitie moto, la un salon moto. Priveste cu atentie ce fel de oameni ce fel de modele admira:

- toti cocalarii admira motoarele sport: - le calaresc, fac poze cu ele, cele mai tzatzoase femei sunt pe SS-uri

- toti bikerii roakeri satanisti + o parte din cei de mai sus admira choppere - se pozeaza cu ele, le calaresc.

- la categoria enduro- touring - (cea mai normala motocicleta (stiu ca normal nu are grad de comparatie)) nu se uita nici dracu. Nimeni. Eventual unul ca mine care se viseaza in Mongolia sau in India.. se urca pe vreunul. Nimeni nu face poze, nobody gives a fuck..

- la capre de cross - nici dracu.

 

Eu sunt de acord cu afirmatia ta, dar reciproca nu e intotdeauna valabila.

Adica daca tuturor cocalarilor le plac motoarele sport, nu inseamna ca daca iti plac motoarele sport esti cocalar.

Pe genul daca toti prostii sunt oameni atunci toti oamenii sunt prosti. :)

 

In general persoanele care au facut liceul la clasa de uman fac uneori confuzia intre implicatie si echivalenta.

Eu sunt cocalar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

 

Da, corect. Imi cer scuze pentru interventie.

 

 

 

Dupa cat ca suntem putini unii din noi mai ajung si pe la morga din cauza vitezei, inconstientei soferilor , inconstientei noastre, drumurilor proaste si lista continua la nesfarsit, si asa suntem ponegriti,huliti,si prost vazut in ochii soferilor de conserva..Nu e timpul nostru sa murim,mi-ar parea bine sa ne vedem toti la fiecare sfarsit de sezon sa ciocnim o halba de bere si sa mai adaugam un an in lista noastra de drumetii si poze .. haideti sa inchidem topicul asta pt ca tot ceea ce faceti voi,certuri contradictii se reflecta asupra bietului motociclist care a murit mult prea tanar....Dumnezeu sa il ierte..... ASFALT USCAT fara INCIDENTE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu cine votez? :lol:

 

Am avut un chopper si imi place rock-ul, momentam detin un enduro si ies destul de des pe off road, insa are 98 de cai si trece destul de usor de 200 km/h si intamplator este si un KTM care nou avea pretul de 12.000 eur.

 

Oricum, a murit un om si sunt unii care mai invata cate ceva din intamplarea asta nefericita, unii nu vor sa invete, unii nu vad ce ar putea invata, asa cum a zis cineva suntem diferiti si fiecare judeca altfel.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca in marea majoritate a accidentelor moto sunt implicate motocicletele sport. Oare de ce nu aud niciodata (sau foarte rar) de un accident in care este implicat un cruiser/touring? Ei nu merg pe aceleasi drumuri? N-au parte de acelasi trafic? Care este explicatia?

Exista si un aspect statistic aici: cele mai vandute motociclete in Romania sunt vitezanele, asa ca statistic trebuie sa faca mai multe accidente.

De fapt ce am observat eu e ca tanara generatie e atrasa aproape in exclusivitate de vitezane si exista ingrozitor de multe accidente cu copii fara permis de conducere sau cu oameni cu prea putina experienta in mers pe motocicleta care forjeaza pe vitezana fara sa stie sa mearga pe ea.

Un mare minus pentru legislatia din Romania ca nu se aplica legea aia ca in primii 2 ani trebuie sa mergi pe motor de pana in 25kW (eu as schimba-o sa fie si cu motor limitat electronic si la 35kW cum e la nemti dar as si aplica-o).

 

BRAVO!.....ACUM NA! SUNTEM TOTI MOTOCICLISTI, DAR PE CATEGORII! cEI CU VITEZANELE MOR, AIA CU ENDURO AU 7-14 ZILE DE SPITALIZARE, SI ACUM PREMIUL 1 !!!....FELICITARI CHOPERISTILOR CARE INTR-UN INTREG SEZON AU AVUT DOAR 2 ACCIDENTE USOARE, CU SIMPLE ZGARIETURI LA REZERVOR!

Au mai fost accidente mortale si pe cruiser dar toti cei decedati in astfel de evenimente nu au amici cocalari asa ca nu a iesit circul care iese de exemplu pe topicurile unde se urca in copaci copii care merg pe R1 fara permis la 17 ani si fug de masina de politie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: sa-i fie tarana usoara !

 

off: din cate stiu motocicleta aceasta a avut un istoric destul de tumultos de cand a ajuns in romania ; primul incident l-a avut prietenul nostru marius cand a avut un impact cu o vaca si din fericire nu au fost urmari prea grave. a doua oara tot prietenul nostru silviu a avut accident foarte grav care i-a schimbat radical viata in urma unui impact cu un bou ce conducea un ML peste dubla continua si si-a pierdut un picior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU. Ia de exemplu cand te duci la o expozitie moto, la un salon moto. Priveste cu atentie ce fel de oameni ce fel de modele admira:

- toti cocalarii admira motoarele sport: - le calaresc, fac poze cu ele, cele mai tzatzoase femei sunt pe SS-uri

- toti bikerii roakeri satanisti + o parte din cei de mai sus admira choppere - se pozeaza cu ele, le calaresc.

- la categoria enduro- touring - (cea mai normala motocicleta (stiu ca normal nu are grad de comparatie)) nu se uita nici dracu. Nimeni. Eventual unul ca mine care se viseaza in Mongolia sau in India.. se urca pe vreunul. Nimeni nu face poze, nobody gives a fuck..

- la capre de cross - nici dracu.

 

Daca va uitati la categoriile enumerate de mine si le puneti in ordine, daca o sa se faca o statistica o sa vedeti ca tot in ordinea asta sunt si procentele accidentelor.

 

Oamenii inca sunt primitivi inca in alegerea motocicletei.. sunt atrasi de sclipici si viteza.. nu pot inca intelege placerea mersului pe doua roti... sau ca o capra de dat pe camp iti poate oferi mai multe satisfactii decat 200 la ora intre punctul A si B.

 

 

Nu inteleg chestia asta, am fost in ungaria anul trecut si era plin de motoare dar din sute de motoare cate am vazut doar vreo 10 erau vitezane (pe bune) in rest enduro touring, choppere si naked-uri nu imi venea sa cred... Nu inteleg obsesia asta la romani pt ss-uri si mie imi plac mult dar nu cat sa imi cumpar sa fie singurul motor,daca as avea bani mi-as lua un ss cucare sa ma duc pe pista si atat.

 

Inca nu inteleg situatia motociclismului in romania, cred ca e aceeasi dilema cu vestita intrebare "De ce in afara se poate?"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da cam asa e si nakedu ss-fara carene dar cu rapoarte mai scurte in cutia de viteze si pozitia mai lejera.

In ture nu dezvolta o putere exploziva si urca mai usor (mai liniar).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din diverse motive a trebuit sa fac o tura a dealerilor de moto de curand. Surpriza (ironic vorbind) toate showroomurile pline cu cruiserele si nakeduri. Explicatia:...ss-ueile le-am vandut de mult. Asa ca e mormal, statistic vorbind sa avem mai multe accidente cu ss... pentru ca sunt majoritare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-l ierte !

 

Nu doresc sa fac comentarii cu privire la modul de desfasurare al accidentului dar pot remarca cu stupoare ca acest nou sezon a inceput extrem de prost si in cateva cazuri cu deces se mentioneaza faptul ca loviturile fatale erau la cap si s-au produs fara casca, aceea zburand de pe cap inainte de impact.

 

 

O concluzie trista pe care o trag este legata de modul complet eronat in care multi aleg casca influentati in primul rand de pret. Se face rabat cand vine vorba de siguranta.

 

O alta cauza ar fi legata de marimile pe care le achizitioneaza fiecare. Eu banuiesc sa multi aleg castile mai mari decat ar trebui pentru un oarecare comfort.

 

Poate gresesc in cele spuse mai sus asa ca nu dati cu piatra, e doar o opinie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ati vazut vreodata filmulete de pe la curse de tot felul cu lovituri si cazaturi brutale ale pilotilor ati observat probabil cu totii cum , la un moment dat , trupul celui ce se tot rostogoleste in urma cazaturii sau a unui impact se misca aidoma unei papusi de carpa ,capul sau membrele fiind unele dintre partile ce se misca cel mai haotic in toate directiile .

in acel moment casca poate iesi foarte usor de pe cap , chinga ce o leaga trecand pur si simplu pe dupa barbie .

incercati-va castile cu prima ocazie ,strangeti-le atat cat sa va simtiti comod cu ele legate apoi incercati sa le treceti pe dupa barbie in sus .

de multe ori chinga trece de barbie fara prea mare greutate .

atunci cred avem o problema .

 

referitor la caracterizarea mobrelor si de aici a stapanilor lor in comparatie cu mobra proprie( care bine inteles este CEA MAI CEA )indraznesc sa spun ca vorbim in necunostinta de cauza niste bazaconii ce ar putea cel mult umple timpul recreatiilor claselor 1-4 si in nici un caz randurile unui forum de oameni cu astfel de pasiuni si care se vor cu scaun la cap.

sclipiciul ,cocalaria ,mentalitatile sau motivatiile atribuite celor ce isi cumpara motociclete sport (bune doar de circuit dupa parerea expertilor ... probabil aici includeti si CBRXX ,ZX14, GSXR 1300 ,THUNDERACE ,etc) nu fac decat sa va descrie ca superficiali si frustrati .

ca motocicleta mea e cea mai buna este o atitudine de 2 lei .

personal am mers pe cateva din reprezentantele aproape fiecarui gen in parte ptr mai mult de 100 de km si am tot respectul ptr ceea ce stie sa faca fiecare mobra in raza ei de actiune (mai putin "cioparele" carora nu reusesc sa le depistez utilitatea) si spun ca eu unul nu am gasit inca motocicleta perfecta .

probabil ca ea nici nu exista , la fel cum sigur nu se cheama nici Honda .

Editat de LOTRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg chestia asta, am fost in ungaria anul trecut si era plin de motoare dar din sute de motoare cate am vazut doar vreo 10 erau vitezane (pe bune) in rest enduro touring, choppere si naked-uri nu imi venea sa cred... Nu inteleg obsesia asta la romani pt ss-uri si mie imi plac mult dar nu cat sa imi cumpar sa fie singurul motor,daca as avea bani mi-as lua un ss cucare sa ma duc pe pista si atat.

 

Inca nu inteleg situatia motociclismului in romania, cred ca e aceeasi dilema cu vestita intrebare "De ce in afara se poate?"

 

eu am mai observat ceva, incepand de la unguri si terminand cu englezii.

masini bengoase, jeepuri, masini de lux, utilaje care sa strige "cine poola-i ca mine" vezi foarte foarte rar. nu spun ca nu exista masini de lux dar le vezi rar. in rest: masini modeste cu care oamenii isi fac treaba.

 

ia vedeti la noi care e situatia...

 

asa si la motoare. nu e important sa-ti faci treaba/hobby-ul cu motorul, esential e sa fi admirat. la unii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ungaria si in general pe "afara" exista autostrazi iar cei cu ss pierd vremea inafara orasului. nakedu' nu e un ss fara carene?!

Nu, nu este un ss fara carene in niciun caz.

Uite 2 mobre din 2006 de la acelasi producator, una naked una ss, ce au ca baza acelasi motor dar unpic altfel pentru fiecare dintre ele.

 

Yamaha FZ6N (naked)

Power: 96.55 HP (70.5 kW)) @ 12000 RPM

Torque: 63.10 Nm (6.4 kgf-m or 46.5 ft.lbs) @ 6400 RPM

Compression: 12.2:1

Bore x stroke: 65.5 x 44.5 mm (2.6 x 1.8 inches)

Fuel system: Injection. Grouped injected fuel injection

Power/weight ratio: 0.5364 HP/kg

 

Yamaha YZF R6

Power: 131.15 HP (95.7 kW)) @ 14500 RPM

Torque: 68.00 Nm (6.9 kgf-m or 50.2 ft.lbs) @ 6930 RPM

Compression: 12.8:1

Bore x stroke: 67.0 x 42.5 mm (2.6 x 1.7 inches)

Power/weight ratio: 0.8146 HP/kg

 

La baza e acelasi motor dar cu ceva diferente.

CE ZICI? SUNT LA FEL?

 

Cat despre categorii... am gasit multi roacheri pe vitezane si multi cocalari pe cruisere. NU va luati dupa haine/echipament...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata timp cat alezajul si cursa sunt diferite, nu vad unde sunt acelasi motor :lol: Dar si eu spun ca SS fara carene nu este la fel cu Naked. Multe SS-uri au cuclistica modificata, de la furca pana la bratul spate, amortizor, centru de greutate... eu unul nu vad asemanarea. Aa...poate ca scrie pe rezervor acelasi lucru :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata timp cat alezajul si cursa sunt diferite, nu vad unde sunt acelasi motor :lol:

pai asta vroiam si eu sa evidentiez... desi multe nakeduri au imprumutat motorul de la vitezane, nu e exact acelasi motor.

(Honda: Hornet 600 de la CBR600, Yamaha: FZ6 de la R6, Suzuki:GSR600 de la Gixxer600, Triumph: Speed Triple de la Sprint ST... etc) poate d-asta zice omu' ca najedu e un sport fara carene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu incerc sa va zic cateva chestii despre accident, ca vad ca multi au inceput sa mearga pe langa subiect..

 

viteza mare o fi avut baiatul, dar nu cat zic martorii c-a avut(170). kilometrajul n-avea cum sa se blocheze la nu stiu ce viteza, pentru ca motocicleta nici nu avea kilometraj din cate-am inteles. la maxim 200 de m de locul accidentului, din directia din care venea el, este o intersectie cu sens giratoriu, urmata de 2 treceri de pietoni. Zona este pe langa gara si este destul de aglomerata in timpul zilei..

 

Loganul alb care apare in poze, a plecat in aceeasi directie cu motocicleta, de pe banda 1, pe banda 2(probabil fara sa se asigure). Motociclistul a incercat sa evite masina, a intrat pe contrasens si a intrat in coliziune frontala cu un automobil cu numere de neamt. In urma coliziunii, motocicleta a ricosat in partea laterala dreapta a loganului care tocmai il sicanase.

 

Casca.. un martor mi-a spus ca a sarit din cap cand s-a izbit de masina de neamt. Baiatul s-a izbit violent cu capul de asfalt.

 

Iar Loganul alb, nu are numere.. probabil pentru faptul ca era condusa de sotia unui politist din onesti si s-a ingrijit sa-i scoata repede numerele. Dar daca nu se producea coliziunea intre motocicleta si logan, probabil, motocicleta se indrepta spre statia de autobuz si probabil mai facea victime, deci exista si o parte buna daca putem s-o numim asa..

 

oricum, dupa cum am spus mai sus, zona este intens circulata, de masini si pietoni. eu personal, cand trec pe-acolo, mai mult de 40 km/h, nu ating, pentru ca mereu se gaseste sa sara pietoni pe treceri sau sa iasa vreo masina din aglomeratie.. din pacate nu toti procedeaza la fel si merg cu viteza si.. platesc pentru asta.

 

Pacat de viata baiatului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata timp cat alezajul si cursa sunt diferite, nu vad unde sunt acelasi motor :lol: Dar si eu spun ca SS fara carene nu este la fel cu Naked. Multe SS-uri au cuclistica modificata, de la furca pana la bratul spate, amortizor, centru de greutate... eu unul nu vad asemanarea. Aa...poate ca scrie pe rezervor acelasi lucru :)

Da, scrie "Unleaded gasoline only"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, scrie "Unleaded gasoline only"

 

 

Uraaa, ai facut inca un post, nu m-am putut abtine sa nu comentez.

 

RIP ptr om, indiferent cum a murit si ce motor are.

 

 

Am zis asta si o repet de cate ori am ocazia: de ce la un topic de accidente (din care se invata ceva, pe langa multele RIP) se ajunge sa se vorbeasca despre pixda, cine o are mai mare (motocicleta), care e mai rapid (viteza)?

 

Care e relevanta si ce se presupune ca ar trebui invatat din asta? Sa nu imi iau SS ca sunt cocalar, sa nu imi iau choper ca sunt roacker satanist.

 

Da io daca am sport touring, ce sunt?

Editat de BBL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uraaa, ai facut inca un post, nu m-am putut abtine sa nu comentez.

 

RIP ptr om, indiferent cum a murit si ce motor are.

 

 

Am zis asta si o repet de cate ori am ocazia: de ce la un topic de accidente (din care se invata ceva, pe langa multele RIP) se ajunge sa se vorbeasca despre pixda, cine o are mai mare (motocicleta), care e mai rapid (viteza)?

 

Care e relevanta si ce se presupune ca ar trebui invatat din asta? Sa nu imi iau SS ca sunt cocalar, sa nu imi iau choper ca sunt roacker satanist.

 

Da io daca am sport touring, ce sunt?

 

esti TURIST :)) hahahaha iar eu ca am "ciopar" sunt satanist :)) :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, RIP pt baiat....bun/rau , a fost un suflet, a gresit/nu a gresit , e alta discutie.

Am citit cu rabdare toate paginile...ca de obicei , cateva posturi , apoi offtopic de toate felurile..

Ca sa completez, pot spune ca fiecare motocicleta are farmecul si pasiunea aferenta, fiecare cu stilul ei de pilotaj, multi dintre noi au condus diverse tipuri/modele.

Ce e esential e cel din spatele comenzilor.Cel care a pus contactul stie ca de acolo el e responsabil de viata lui si de multe ori a altora.Nu trebuie sa fii un expert pe circuit (care noi in romanica nici nu avem circuite,decat la nivel mic), ca sa stii ca excesul , de orice fel , nu conduce la nimic bun.

Poti sa conduci un chopper elegant, poti sa faci un tur de forta cu un cros-enduro, poti sa abordezi un viraj cu spectaculozitate la bordul unei sportive, chiar poti sa combini aproape toate cele de mai sus intr-un supermoto, care in afara de linie dreapta poate (poate) de multe (multe) ori sa faca muuuulte ss-uri...

Deci sa nu ne legam de tipurile/capacitatile/pozitiile de pilotat sau satisfactiile unei motociclete, indiferent de ea...

Toti avem doua roti, multi din noi suntem cu mai multe categorii pe permis, dar fiecare trebuie sa fim constienti ca de cand am urcat in sa, trebuie sa fim dublu-triplu-88tuplu atenti la restul , pt ca altfel toti toti vom avea prieteni/familie/colegi care sa planga dupa noi....

Si tare presimt ca la cat tineret a cumparat motor ieftin si puternic anul acesta....inca vom mai citi multe posturi la accidente (Sa dea Dumnezeu sa ma insel)

 

nu inchei cu "Asfalt uscat!" , ci cu "Minte Limpede!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...