Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Rau mai esti aladine

As freca eu la(menta)motor dar e la 120km de mine si nici macar xenoanele nu am reusit sa le montez :lol: ......ai dreptate k1.....k5 are motor identic

Cand am cumparat motorul ma uitam ca curca-n lemne pe unde se punde lichid de racire in radiator(nu stiam ca trebe' data jos carena,despre schimbul de ulei nu mai zic)noroc cu cei de la service

Da' gandind retrospectiv aceasi situatie am avut si cand am cumparat scuterul(2t 49cc),ca dupa aia sa il modific si sa schimb 80% din componentele motorului pentru un plus de putere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aha.!!!!!!!!!! scuterul 2t (eu am piaggio nrg modificat tot de mine este unicat

) este un intreg univers, este pariala care-mi hraneste corasonu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrbare de copil retard ce sunt : de fiecare data cand vreau sa dau carena stanga jos, tb sa dau crash mai intai ???

si invarti la jurubul ala, pana-ti vine acru ...

 

partea naspa la cele cu adaptor : nu-s bune decat pt lovituri foarte usoare ...

sa te fereasca sa o trantesti un pic mai tare...si o sa vezi niste zgaibe pe

cadru de toata frumusetea ...

nu intreb din rautate ,dar de ce sa tot vrei sa dai carena stanga jos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,din cauza nevestei,ma vad nevoit sa-mi vand "bestia",o Suzy GSX-R de 750 din 2000,pt. a-mi lua ceva mai "bland',pe care sa aiba curajul si placerea sa se urce si ea...Ceva date despre motor:are 140 CP,cauciucuri MICHELIN PILOT POWER noi,bujii DENSO noi,filtru de aer nou,placute de frana noi SBS,chit de lant REGINA in stare foarte buna,lichid de frana MOTUL schimbat,crush pad-uri,baterie VARTA noua,super intretinuta,tinuta in garaj,accept orice test la ea.Iata si cateva poze :

 

 

 

 

Pret: 3600 EURO usor negociabil.Nr de contact: 0765234701

post-53978-1264939550_thumb.jpg

post-53978-1264939668_thumb.jpg

post-53978-1264939738_thumb.jpg

post-53978-1264939762_thumb.jpg

post-53978-1264939849_thumb.jpg

post-53978-1264940035_thumb.jpg

post-53978-1264940126_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitat sa spui frane racing,sa mai spui ca nu porneste cu 7 sprituri ca toate petardele, ca nu tacane, troncade, si ca a fost a mea si ca am iubit-o foarte mult. Si ca este o bestie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha.!!!!!!!!!! scuterul 2t (eu am piaggio nrg modificat tot de mine este unicat
) este un intreg univers, este pariala care-mi hraneste corasonu.

 

Alt scuterist :disappointed: ...........e o mare pasiune legata de buburuzele astea mici

Cand am cumparat motorul am vrut sa vind scuterul,dar am facut multe nebunii cu taraboanta,am multe amintiri frumoase/urate(2 accidente),am investit ceva bani in el si nu ma indur sa ma despart de el

Nimic nu se compara cu fata pe care o fac conservari cand mergi cu 110km/h paralel cu ei(se uita la tine,se holbeaza perplex la bordul masini sa vada cu ce viteza se deplaseaza si se uita iar SI mai tamp la tine) iar dupa aia sa accelerezi pina la 120km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,din cauza nevestei,ma vad nevoit sa-mi vand "bestia"

No offence, dar ar trebui sa gasesti un motiv mai bun, sau pur si simplu sa nu te justifici. Cred ca si tu, si nevasta ta, stiti ca motocicleta poate sa mearga la fel de incet ca un 125, asa ca, eu ma indoiesc amarnic ca o vinzi ca sa cumperi ceva mai bland. Bafta la vanzare, dar hai sa nu fim tigani :disappointed:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No offence, dar ar trebui sa gasesti un motiv mai bun, sau pur si simplu sa nu te justifici. Cred ca si tu, si nevasta ta, stiti ca motocicleta poate sa mearga la fel de incet ca un 125, asa ca, eu ma indoiesc amarnic ca o vinzi ca sa cumperi ceva mai bland. Bafta la vanzare, dar hai sa nu fim tigani :disappointed:.

Gresetesti prietene, este kiar asa cum scrie, acea motocicleta inafara de colorit original nu are cineva motiv la ia, o stie tot orasul, ce a scris acolo asa este, este intr-o stare teh. de invidiat, eu am bocit ca un fatalau cand mam despartit de ea, cand a plecat cu ea din curte dar ma consola gandul ca vine k8-ul, cele mai frumoase amintiri le am cu motocicleta aia.Daca as castiga la loto o cumparam eu sa o tin in garaj sa ma uit la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare....

Din ultima luna a anului trecut am tot cautat sa imi incalt consoarta cu gume noi si in acest w-e am reusit sa si fac achizitia, am luat o pereche de gume michelin pilot power noi noutze, cei drept fabricatie din 2008 la pretul de 700 lei insa sunt 190 pe spate si nu 180 asa cum este in carte, as vrea sa va intreb ce dificultati voi intampina ce plusuri sau minusuri voi avea daca am facut bine sau daca am facut prost si nu in ultimul rand unde as putea sa merg sa le si montez ... :disappointed: nu as vrea sa tai buc in 2 pt a le monta eu stand in rahova ....

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare....

Din ultima luna a anului trecut am tot cautat sa imi incalt consoarta cu gume noi si in acest w-e am reusit sa si fac achizitia, am luat o pereche de gume michelin pilot power noi noutze, cei drept fabricatie din 2008 la pretul de 700 lei insa sunt 190 pe spate si nu 180 asa cum este in carte, as vrea sa va intreb ce dificultati voi intampina ce plusuri sau minusuri voi avea daca am facut bine sau daca am facut prost si nu in ultimul rand unde as putea sa merg sa le si montez ... :disappointed: nu as vrea sa tai buc in 2 pt a le monta eu stand in rahova ....

Multumesc !

 

 

In teorie 190 ar trebui sa dea o stabilitate mai mare in liniile drepte dar sa fie mai greu de inclinat. Desi unii spun ca daca pui un 190 pe o janta "de 180" profilul cauciucului ar fi mai rotund...deci efectele ar fi tocmai invers cum am spus la prima fraza...

In practica...daca nu mergi la limita pe circuit, nu cred ca o sa simti mare diferenta. Poate doar daca ai intr-adevar un talent deosebit la motoretism

De montat cred ca cel mai aproape de tine ar fi la Kawamotors la Razoare...sau la Motorteam pe langa Plaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In teorie 190 ar trebui sa dea o stabilitate mai mare in liniile drepte dar sa fie mai greu de inclinat. Desi unii spun ca daca pui un 190 pe o janta "de 180" profilul cauciucului ar fi mai rotund...deci efectele ar fi tocmai invers cum am spus la prima fraza...

In practica...daca nu mergi la limita pe circuit, nu cred ca o sa simti mare diferenta. Poate doar daca ai intr-adevar un talent deosebit la motoretism

De montat cred ca cel mai aproape de tine ar fi la Kawamotors la Razoare...sau la Motorteam pe langa Plaza.

 

 

la limita nu merg .. pt ca sunt incepator am doar 1500 km in sa ... probabil ca voi toci acest set pana voi invata mai multe despre mersul la limita cu motoreta ! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Later edit:

 

M-am mai documentat. Se pare ca faza cu 190 pe janta de 180 e o prostie din partea mea.

Ce conteaza de fapt este si "inaltimea" cauciucului...adica 180/50, 180/55, 190/50 sau 190/55

50 este mai in forma de U deci mai bun pe linii drepte

55 este mai in forma de V deci mai bun pe curbe (o pata mai mare de contact pe laterale)

 

Deci 190/55 ar fi cel mai bun, dar stiu ca sunt cam scumpe si nici nu stiu daca nu sunt oferite decat in varianta race

180/55 ar fi cel mai bun pe curbe....190/50 cel mai bun pe linii drepte...180/50 compromis...parerea mea :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Later edit:

 

M-am mai documentat. Se pare ca faza cu 190 pe janta de 180 e o prostie din partea mea.

Ce conteaza de fapt este si "inaltimea" cauciucului...adica 180/50, 180/55, 190/50 sau 190/55

50 este mai in forma de U deci mai bun pe linii drepte

55 este mai in forma de V deci mai bun pe curbe (o pata mai mare de contact pe laterale)

 

Deci 190/55 ar fi cel mai bun, dar stiu ca sunt cam scumpe si nici nu stiu daca nu sunt oferite decat in varianta race

180/55 ar fi cel mai bun pe curbe....190/50 cel mai bun pe linii drepte...180/50 compromis...parerea mea :disappointed:

 

sunt 190/50/17

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No offence, dar ar trebui sa gasesti un motiv mai bun, sau pur si simplu sa nu te justifici. Cred ca si tu, si nevasta ta, stiti ca motocicleta poate sa mearga la fel de incet ca un 125, asa ca, eu ma indoiesc amarnic ca o vinzi ca sa cumperi ceva mai bland. Bafta la vanzare, dar hai sa nu fim tigani :disappointed:.

Omul nu e "tigan" nici pe departe,pur si simplu spune adevarul.Suntem prieteni buni,asa ca sotia lui a vrut sa mearga si pe motocicleta mea,sa vada cum e si pe-un chopper.N-am putut s-o refuz,iar cand s-a dat jos,i-a zis : "daca-ti iei si tu de-asta,o sa merg si eu de-acum cu tine!". :lol: Asa ca...asta este,ma credeti ori ba,omul chiar sufera ca trebuie s-o dea,dar in viata trebuie sa ai prioritati...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul nu e "tigan" nici pe departe,pur si simplu spune adevarul.Suntem prieteni buni,asa ca sotia lui a vrut sa mearga si pe motocicleta mea,sa vada cum e si pe-un chopper.N-am putut s-o refuz,iar cand s-a dat jos,i-a zis : "daca-ti iei si tu de-asta,o sa merg si eu de-acum cu tine!". :lol: Asa ca...asta este,ma credeti ori ba,omul chiar sufera ca trebuie s-o dea,dar in viata trebuie sa ai prioritati...

ma....voi sunteti intelesi :lol: (glumesc desigur) :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spun tot acum ca unii kiar merita sa afle,

REPET:

nu sunt bulangiu

La modelele k1 k2 k3 k4 k5 de astea sunt sigur,de rst. nu sunt sigur sa ma uit la mine dar sigur este acelas sistem.

Pompa de benzina sa afla in rezervor,eeeeee, in pompa exista un filtru.

care la motocicletele putin mai veki este plin , cam rugina 80% si restu gunoi, o sa va ingroziti,(cand am vazut ce este acolo m-am speriat si am avut senzatia ca si cum as fi mers in club cu kiloti murdari de "zacusca")

O demontati si in partea metalica ca un pahar este un fitru frumos care asteapta sa-l spalati si sa-l suflati bine bine cu aer. Repet, sa nu ma linsati din vorbe ca nu puteti sa o demontati, eu am reusit a 3 a oara, si foarte important ca daca te sti ciumpalac NU TE BAGA, (SI VINDE MOTORUL ESTE CEA MAI BUNA ALEGERE CREDEMA)

In mare parte sunt sigur pe ce scriu daca am omis ceva si este cineva de stie sa ma coredteze il rog frumos. Scriu ca am intrebat mai demult si nu a stiut nimeni unde este filtru.

 

mai detalieaza un pic cum e cu pompa ...

are garnitura, care tb schimbata , dupa demontare ...

mai da cateva detalii, sa stiu daca o dau jos.

tot tb sa vopsesc rezervorul, o sa fie mai usor la manevrat, si

deabia o sa pot da jos toata benzina din el.

__________________________________________________________

 

referitor la crashu cu sau fara adaptor ..am incercat sa dau cateva amanunte pro si contra.

si pt cine nu stie ..relantiu se poate regla usor cu o lama de cutit, o surubelnita subtire ...etc;

nu-i nevoie sa dai carena jos, sau sa ridici rezervorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai detalieaza un pic cum e cu pompa ...

are garnitura, care tb schimbata , dupa demontare ...

mai da cateva detalii, sa stiu daca o dau jos.

tot tb sa vopsesc rezervorul, o sa fie mai usor la manevrat, si

deabia o sa pot da jos toata benzina din el.

__________________________________________________________

 

referitor la crashu cu sau fara adaptor ..am incercat sa dau cateva amanunte pro si contra.

si pt cine nu stie ..relantiu se poate regla usor cu o lama de cutit, o surubelnita subtire ...etc;

nu-i nevoie sa dai carena jos, sau sa ridici rezervorul.

nu are garnitura ,este un inel de cauciuc care se refoloseste ,pompa se desface destul de usor daca esti cat de cat indemanatic,sunt cateva surubele si cateva cleme la partea din plastic ,filtrul e in interiorul paharelului metalic si este gen" pliculet de ceai"care se demonteza si el si se poate curata destul de usor ,succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt scuterist :disappointed: ...........e o mare pasiune legata de buburuzele astea mici

Cand am cumparat motorul am vrut sa vind scuterul,dar am facut multe nebunii cu taraboanta,am multe amintiri frumoase/urate(2 accidente),am investit ceva bani in el si nu ma indur sa ma despart de el

Nimic nu se compara cu fata pe care o fac conservari cand mergi cu 110km/h paralel cu ei(se uita la tine,se holbeaza perplex la bordul masini sa vada cu ce viteza se deplaseaza si se uita iar SI mai tamp la tine) iar dupa aia sa accelerezi pina la 120km/h

 

Mai taci ma mincinosule, ca nu prindea nici in vise panarama aia de scuter 120 km/h :lol: :lol:

Mai minte omul dar cu bun simnt :lol:

 

Oricum nu te crede nimeni....

 

PS: Nu incepe iara cu aberatii aici sa faci off topic ca nu iti raspund... :lol:

 

Scz de off topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are garnitura ,este un inel de cauciuc care se refoloseste ,pompa se desface destul de usor daca esti cat de cat indemanatic,sunt cateva surubele si cateva cleme la partea din plastic ,filtrul e in interiorul paharelului metalic si este gen" pliculet de ceai"care se demonteza si el si se poate curata destul de usor ,succes

 

sarumana. asta vroiam sa stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu are nimeni pe spate 190 in loc de 180 ??? toata lumea respecta aceasta dimensiune pe motoreta lui ???? :disappointed: :lol: :lol:

Mai sunt care au, au mai fost discutii pe tema asta.

Concluzia generala (dar nu unanima) e ca ar fi bine sa se pastreze dimensiunile date de producatori, da nu-i o tragedie daca ti-ai luat gumele astea. Le poti monta linistit, o sa mearga motorul bine cu el :lol:

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu are nimeni pe spate 190 in loc de 180 ??? toata lumea respecta aceasta dimensiune pe motoreta lui ???? :disappointed: :lol: :lol:

Eu am folosit numa 190.........e mai bine.....pt tine:))

huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...