sandu07 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Rau mai esti aladine As freca eu la(menta)motor dar e la 120km de mine si nici macar xenoanele nu am reusit sa le montez ......ai dreptate k1.....k5 are motor identic Cand am cumparat motorul ma uitam ca curca-n lemne pe unde se punde lichid de racire in radiator(nu stiam ca trebe' data jos carena,despre schimbul de ulei nu mai zic)noroc cu cei de la service Da' gandind retrospectiv aceasi situatie am avut si cand am cumparat scuterul(2t 49cc),ca dupa aia sa il modific si sa schimb 80% din componentele motorului pentru un plus de putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Aha.!!!!!!!!!! scuterul 2t (eu am piaggio nrg modificat tot de mine este unicat ) este un intreg univers, este pariala care-mi hraneste corasonu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 am si eu o intrbare de copil retard ce sunt : de fiecare data cand vreau sa dau carena stanga jos, tb sa dau crash mai intai ???si invarti la jurubul ala, pana-ti vine acru ... partea naspa la cele cu adaptor : nu-s bune decat pt lovituri foarte usoare ... sa te fereasca sa o trantesti un pic mai tare...si o sa vezi niste zgaibe pe cadru de toata frumusetea ... nu intreb din rautate ,dar de ce sa tot vrei sa dai carena stanga jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 ca nu e honda hehehe presupun ca pentru lichidul de racire sau surubul de relanti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 surubul de relanti este sub rezervor la K1-K3, nu ai treaba cu carena. da oricum, nu cred ca umbla cineva atat de des sub carene incat sa fie deeranjat de ub surub in plus, indiferent cat o fi delung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mos Ene Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Domnilor,din cauza nevestei,ma vad nevoit sa-mi vand "bestia",o Suzy GSX-R de 750 din 2000,pt. a-mi lua ceva mai "bland',pe care sa aiba curajul si placerea sa se urce si ea...Ceva date despre motor:are 140 CP,cauciucuri MICHELIN PILOT POWER noi,bujii DENSO noi,filtru de aer nou,placute de frana noi SBS,chit de lant REGINA in stare foarte buna,lichid de frana MOTUL schimbat,crush pad-uri,baterie VARTA noua,super intretinuta,tinuta in garaj,accept orice test la ea.Iata si cateva poze : Pret: 3600 EURO usor negociabil.Nr de contact: 0765234701 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Ai uitat sa spui frane racing,sa mai spui ca nu porneste cu 7 sprituri ca toate petardele, ca nu tacane, troncade, si ca a fost a mea si ca am iubit-o foarte mult. Si ca este o bestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Aha.!!!!!!!!!! scuterul 2t (eu am piaggio nrg modificat tot de mine este unicat ) este un intreg univers, este pariala care-mi hraneste corasonu. Alt scuterist ...........e o mare pasiune legata de buburuzele astea mici Cand am cumparat motorul am vrut sa vind scuterul,dar am facut multe nebunii cu taraboanta,am multe amintiri frumoase/urate(2 accidente),am investit ceva bani in el si nu ma indur sa ma despart de el Nimic nu se compara cu fata pe care o fac conservari cand mergi cu 110km/h paralel cu ei(se uita la tine,se holbeaza perplex la bordul masini sa vada cu ce viteza se deplaseaza si se uita iar SI mai tamp la tine) iar dupa aia sa accelerezi pina la 120km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Domnilor,din cauza nevestei,ma vad nevoit sa-mi vand "bestia" No offence, dar ar trebui sa gasesti un motiv mai bun, sau pur si simplu sa nu te justifici. Cred ca si tu, si nevasta ta, stiti ca motocicleta poate sa mearga la fel de incet ca un 125, asa ca, eu ma indoiesc amarnic ca o vinzi ca sa cumperi ceva mai bland. Bafta la vanzare, dar hai sa nu fim tigani . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 No offence, dar ar trebui sa gasesti un motiv mai bun, sau pur si simplu sa nu te justifici. Cred ca si tu, si nevasta ta, stiti ca motocicleta poate sa mearga la fel de incet ca un 125, asa ca, eu ma indoiesc amarnic ca o vinzi ca sa cumperi ceva mai bland. Bafta la vanzare, dar hai sa nu fim tigani . Gresetesti prietene, este kiar asa cum scrie, acea motocicleta inafara de colorit original nu are cineva motiv la ia, o stie tot orasul, ce a scris acolo asa este, este intr-o stare teh. de invidiat, eu am bocit ca un fatalau cand mam despartit de ea, cand a plecat cu ea din curte dar ma consola gandul ca vine k8-ul, cele mai frumoase amintiri le am cu motocicleta aia.Daca as castiga la loto o cumparam eu sa o tin in garaj sa ma uit la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Salutare.... Din ultima luna a anului trecut am tot cautat sa imi incalt consoarta cu gume noi si in acest w-e am reusit sa si fac achizitia, am luat o pereche de gume michelin pilot power noi noutze, cei drept fabricatie din 2008 la pretul de 700 lei insa sunt 190 pe spate si nu 180 asa cum este in carte, as vrea sa va intreb ce dificultati voi intampina ce plusuri sau minusuri voi avea daca am facut bine sau daca am facut prost si nu in ultimul rand unde as putea sa merg sa le si montez ... nu as vrea sa tai buc in 2 pt a le monta eu stand in rahova .... Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Salutare....Din ultima luna a anului trecut am tot cautat sa imi incalt consoarta cu gume noi si in acest w-e am reusit sa si fac achizitia, am luat o pereche de gume michelin pilot power noi noutze, cei drept fabricatie din 2008 la pretul de 700 lei insa sunt 190 pe spate si nu 180 asa cum este in carte, as vrea sa va intreb ce dificultati voi intampina ce plusuri sau minusuri voi avea daca am facut bine sau daca am facut prost si nu in ultimul rand unde as putea sa merg sa le si montez ... nu as vrea sa tai buc in 2 pt a le monta eu stand in rahova .... Multumesc ! In teorie 190 ar trebui sa dea o stabilitate mai mare in liniile drepte dar sa fie mai greu de inclinat. Desi unii spun ca daca pui un 190 pe o janta "de 180" profilul cauciucului ar fi mai rotund...deci efectele ar fi tocmai invers cum am spus la prima fraza... In practica...daca nu mergi la limita pe circuit, nu cred ca o sa simti mare diferenta. Poate doar daca ai intr-adevar un talent deosebit la motoretism De montat cred ca cel mai aproape de tine ar fi la Kawamotors la Razoare...sau la Motorteam pe langa Plaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 In teorie 190 ar trebui sa dea o stabilitate mai mare in liniile drepte dar sa fie mai greu de inclinat. Desi unii spun ca daca pui un 190 pe o janta "de 180" profilul cauciucului ar fi mai rotund...deci efectele ar fi tocmai invers cum am spus la prima fraza...In practica...daca nu mergi la limita pe circuit, nu cred ca o sa simti mare diferenta. Poate doar daca ai intr-adevar un talent deosebit la motoretism De montat cred ca cel mai aproape de tine ar fi la Kawamotors la Razoare...sau la Motorteam pe langa Plaza. la limita nu merg .. pt ca sunt incepator am doar 1500 km in sa ... probabil ca voi toci acest set pana voi invata mai multe despre mersul la limita cu motoreta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Later edit: M-am mai documentat. Se pare ca faza cu 190 pe janta de 180 e o prostie din partea mea. Ce conteaza de fapt este si "inaltimea" cauciucului...adica 180/50, 180/55, 190/50 sau 190/55 50 este mai in forma de U deci mai bun pe linii drepte 55 este mai in forma de V deci mai bun pe curbe (o pata mai mare de contact pe laterale) Deci 190/55 ar fi cel mai bun, dar stiu ca sunt cam scumpe si nici nu stiu daca nu sunt oferite decat in varianta race 180/55 ar fi cel mai bun pe curbe....190/50 cel mai bun pe linii drepte...180/50 compromis...parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Later edit: M-am mai documentat. Se pare ca faza cu 190 pe janta de 180 e o prostie din partea mea. Ce conteaza de fapt este si "inaltimea" cauciucului...adica 180/50, 180/55, 190/50 sau 190/55 50 este mai in forma de U deci mai bun pe linii drepte 55 este mai in forma de V deci mai bun pe curbe (o pata mai mare de contact pe laterale) Deci 190/55 ar fi cel mai bun, dar stiu ca sunt cam scumpe si nici nu stiu daca nu sunt oferite decat in varianta race 180/55 ar fi cel mai bun pe curbe....190/50 cel mai bun pe linii drepte...180/50 compromis...parerea mea sunt 190/50/17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 No offence, dar ar trebui sa gasesti un motiv mai bun, sau pur si simplu sa nu te justifici. Cred ca si tu, si nevasta ta, stiti ca motocicleta poate sa mearga la fel de incet ca un 125, asa ca, eu ma indoiesc amarnic ca o vinzi ca sa cumperi ceva mai bland. Bafta la vanzare, dar hai sa nu fim tigani . Omul nu e "tigan" nici pe departe,pur si simplu spune adevarul.Suntem prieteni buni,asa ca sotia lui a vrut sa mearga si pe motocicleta mea,sa vada cum e si pe-un chopper.N-am putut s-o refuz,iar cand s-a dat jos,i-a zis : "daca-ti iei si tu de-asta,o sa merg si eu de-acum cu tine!". Asa ca...asta este,ma credeti ori ba,omul chiar sufera ca trebuie s-o dea,dar in viata trebuie sa ai prioritati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Omul nu e "tigan" nici pe departe,pur si simplu spune adevarul.Suntem prieteni buni,asa ca sotia lui a vrut sa mearga si pe motocicleta mea,sa vada cum e si pe-un chopper.N-am putut s-o refuz,iar cand s-a dat jos,i-a zis : "daca-ti iei si tu de-asta,o sa merg si eu de-acum cu tine!". Asa ca...asta este,ma credeti ori ba,omul chiar sufera ca trebuie s-o dea,dar in viata trebuie sa ai prioritati... ma....voi sunteti intelesi (glumesc desigur) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Spun tot acum ca unii kiar merita sa afle,REPET: nu sunt bulangiu La modelele k1 k2 k3 k4 k5 de astea sunt sigur,de rst. nu sunt sigur sa ma uit la mine dar sigur este acelas sistem. Pompa de benzina sa afla in rezervor,eeeeee, in pompa exista un filtru. care la motocicletele putin mai veki este plin , cam rugina 80% si restu gunoi, o sa va ingroziti,(cand am vazut ce este acolo m-am speriat si am avut senzatia ca si cum as fi mers in club cu kiloti murdari de "zacusca") O demontati si in partea metalica ca un pahar este un fitru frumos care asteapta sa-l spalati si sa-l suflati bine bine cu aer. Repet, sa nu ma linsati din vorbe ca nu puteti sa o demontati, eu am reusit a 3 a oara, si foarte important ca daca te sti ciumpalac NU TE BAGA, (SI VINDE MOTORUL ESTE CEA MAI BUNA ALEGERE CREDEMA) In mare parte sunt sigur pe ce scriu daca am omis ceva si este cineva de stie sa ma coredteze il rog frumos. Scriu ca am intrebat mai demult si nu a stiut nimeni unde este filtru. mai detalieaza un pic cum e cu pompa ... are garnitura, care tb schimbata , dupa demontare ... mai da cateva detalii, sa stiu daca o dau jos. tot tb sa vopsesc rezervorul, o sa fie mai usor la manevrat, si deabia o sa pot da jos toata benzina din el. __________________________________________________________ referitor la crashu cu sau fara adaptor ..am incercat sa dau cateva amanunte pro si contra. si pt cine nu stie ..relantiu se poate regla usor cu o lama de cutit, o surubelnita subtire ...etc; nu-i nevoie sa dai carena jos, sau sa ridici rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 mai detalieaza un pic cum e cu pompa ...are garnitura, care tb schimbata , dupa demontare ... mai da cateva detalii, sa stiu daca o dau jos. tot tb sa vopsesc rezervorul, o sa fie mai usor la manevrat, si deabia o sa pot da jos toata benzina din el. __________________________________________________________ referitor la crashu cu sau fara adaptor ..am incercat sa dau cateva amanunte pro si contra. si pt cine nu stie ..relantiu se poate regla usor cu o lama de cutit, o surubelnita subtire ...etc; nu-i nevoie sa dai carena jos, sau sa ridici rezervorul. nu are garnitura ,este un inel de cauciuc care se refoloseste ,pompa se desface destul de usor daca esti cat de cat indemanatic,sunt cateva surubele si cateva cleme la partea din plastic ,filtrul e in interiorul paharelului metalic si este gen" pliculet de ceai"care se demonteza si el si se poate curata destul de usor ,succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Alt scuterist ...........e o mare pasiune legata de buburuzele astea miciCand am cumparat motorul am vrut sa vind scuterul,dar am facut multe nebunii cu taraboanta,am multe amintiri frumoase/urate(2 accidente),am investit ceva bani in el si nu ma indur sa ma despart de el Nimic nu se compara cu fata pe care o fac conservari cand mergi cu 110km/h paralel cu ei(se uita la tine,se holbeaza perplex la bordul masini sa vada cu ce viteza se deplaseaza si se uita iar SI mai tamp la tine) iar dupa aia sa accelerezi pina la 120km/h Mai taci ma mincinosule, ca nu prindea nici in vise panarama aia de scuter 120 km/h Mai minte omul dar cu bun simnt Oricum nu te crede nimeni.... PS: Nu incepe iara cu aberatii aici sa faci off topic ca nu iti raspund... Scz de off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Chiar nu are nimeni pe spate 190 in loc de 180 ??? toata lumea respecta aceasta dimensiune pe motoreta lui ???? :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 nu are garnitura ,este un inel de cauciuc care se refoloseste ,pompa se desface destul de usor daca esti cat de cat indemanatic,sunt cateva surubele si cateva cleme la partea din plastic ,filtrul e in interiorul paharelului metalic si este gen" pliculet de ceai"care se demonteza si el si se poate curata destul de usor ,succes sarumana. asta vroiam sa stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Chiar nu are nimeni pe spate 190 in loc de 180 ??? toata lumea respecta aceasta dimensiune pe motoreta lui ???? :lol: Mai sunt care au, au mai fost discutii pe tema asta. Concluzia generala (dar nu unanima) e ca ar fi bine sa se pastreze dimensiunile date de producatori, da nu-i o tragedie daca ti-ai luat gumele astea. Le poti monta linistit, o sa mearga motorul bine cu el bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Chiar nu are nimeni pe spate 190 in loc de 180 ??? toata lumea respecta aceasta dimensiune pe motoreta lui ???? :lol: Eu am folosit numa 190.........e mai bine.....pt tine:)) huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Eu mi-am montat 190 , stock era 180 si nu se simte vreo diferenta. Poti sa o pui linistit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.