raduprint01 Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 TNG e usor sa-ti dai seama ca e de la EXUP. Solo - fa urmatoarea schema : da drumu la motor cu FI in bord. lasa-l 10 secunde. Opreste-l si porneste-l din nou...nu o sa-ti mai apara FI si vei auzi cum se "armeaza" EXVCAu-l. Mie asa imi facea. Am pus mana pe manual si mi l-am servisat singur. Cat despre problema mea...dupa schimbat si curata tot panoul de sigurante, butonul on-off - schimbat sigurante, toate. Curatat switchul de la cric si strans bine cricul + am pus pe cric exact pe talpica care impinge nebunia aia de switch. Nu mi-a mai oprit in mers. Sper sa nu-mi mai opreasca de acu in colo. Daca tot face...scot tot sistemul de kick stand. am avut fix aceeasi problema la k2 am facut tot ce ai facut tu, si tot nu am scapat. am scapat doar dupa ce am curatat TEMEINIC prinderea cricului, si apoi am gresat-o de atunci am facut periodic curatarea asta, si nu am mai avut nici o problema tot asa, arcul tare, piciorul impingea contactul suficient, etc. da se simtea diferenta si cand il miscam cu mana dupa ce l-am curatat si gresat. da repet, curatat cu curatitor de frane din belsug, carpa, etc initial doar l-am gresat si tot imi intrerupea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Legat de surub in airbox nu sunt povesti,cauta in situl meu tng performance un bmw 650 gs o sa gasesti dovada,aproape un an pana a ajuns in supape a stat in airbox.... Vorbeam de curse nu de bmw 650. Si a fost un an, nu ani !!! Ma rog, imi cer scuze si va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
URSULIK Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 momentan motorul este la un mecanic, astept sa il desfaca si sa imi spuna surpriza, moto a fost cumparat din Buc alb albastru, da nu inteleg am fost si in probe cu el mergea bine si tocmai la mine sa se strice nici macar 100 km nu am facut cu el, nu am atins limitarea nici macar 1-data, mers lejer max 9.000 rpm.... la ala care era cum gura masii nu s-a stricat, imi vine sa imi dau bate in cap... motivul care ar fi ce a avut sau nu a avut de s-a intamplat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Prima intrebare este daca a mai fost desfacut.daca da,atunci mai mult ca sigur reparatia a fost facuta gresit,sau de vanzare. daca nu a fost demontat este problema de ungere.ulei prost filtru gresit,pompa defecta etc... Vorbeam de curse nu de bmw 650. Si a fost un an, nu ani !!! Ma rog, imi cer scuze si va salut Cu respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
droom Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 ma antrenez pt rosbk..ia zi am vreo sansa in primi 20 poza de care is mandru si o declar orgasmica wow, ai poza cu Keith Flint de la Prodigy? Bravo! Am inteles ca se da super tare omul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 wow, ai poza cu Keith Flint de la Prodigy? Bravo! Am inteles ca se da super tare omul! are multi ani de trackday in spate chiar si cateva curse la anduranta din ce povestea el..cat de tare se da nush exact sa iti spun ca nu am fost in grupa cu el,imi era frica sa nu ma las de motociclism dupa o sesiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Legat de surub in admisie,acum ca sunt pe calc pot pune si dovada.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
URSULIK Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 (editat) caut motor de k5 are cineva la dezmembrat un asemenea model de 600 Editat Iunie 3, 2011 de URSULIK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 (editat) caut motor de k5 are cineva la dezmembrat un asemenea model de 600 Nu ne-ai spus ,ce s-a intamplat! S-a ales praful de cuzineti si vibroken undeva pe la biela pistonului 1? De curioziate... Editat Iunie 3, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Vorbeam de curse nu de bmw 650. Si a fost un an, nu ani !!! Ma rog, imi cer scuze si va salut Pt cine nu ma cunoaste deloc. Eu nu vorbesc din auzite, ma feresc deoarece nici mie nu-mi place telefonul fara fir. Patzitul este un amic de-al meu cu care merg de vreo 3 ani la curse. La airbox nu s-a ajuns niciodata. De ce? Intreaba-l pe el. Ideea e ca shurubul a stat vreo 3 ani , era imposibil sa intre in chiulasa fara sa culci, rastorni motoreta. Eram linga el cind a fost adus pe platforma, a dat motorul jos si a incercat s-o porneasca. Seara a desfacut complet motoreta. Daca nu ma crezi, da-i un mesaj lui Octavian Vrajitoru, era de fatza si a ajutat la desfacere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 caut motor de k5 are cineva la dezmembrat un asemenea model de 600 spune ce anume ai nevoie poate te pot ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Din pacate cele mai negere previziuni au fost adeverite In motor a mai fost umblat si nu sa incercat o reparatie ci o ascundere a defectiunilor Garnitura de chiuloasa era data cu silicon iar cuzinetii de la biela nr1 mai avea o tabla pe dedesupt ca sa ascunda jocul Nu pot sa exprim aici ce simt pentru cei ce fac asemenea lucuri fie ei mecanici sau propietari Ei nu realizeaza ca pun vieti in pericol Acum motoreta este in regula are pus pe ea un nou motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Din pacate cele mai negere previziuni au fost adeverite In motor a mai fost umblat si nu sa incercat o reparatie ci o ascundere a defectiunilor Garnitura de chiuloasa era data cu silicon iar cuzinetii de la biela nr1 mai avea o tabla pe dedesupt ca sa ascunda jocul Nu pot sa exprim aici ce simt pentru cei ce fac asemenea lucuri fie ei mecanici sau propietari Ei nu realizeaza ca pun vieti in pericol Acum motoreta este in regula are pus pe ea un nou motor Ar fi bine daca noul proprietar ne-ar spune de la cine a cumparat motoreta,sa stim sa ne ferim si noi de astfel de oameni,sa ne spuna cum il cheama,unde a vazut motocicleta la vanzare,etc.Daca ar fi o lista neagra a teparilor poate ar scadea riscul de a cumpara o motoreta "pregatita". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) Dupa o faza dasta, fostul proprietar nu trebuie lasat in pace... Ori o vacanta intr-un spital din Romania, ori o paguba de cateva sute de euro. O intrebare... cumva asta este motocicleta: http://www.pro-bike.ro/forums/topic/80308-vand-suzuki-gsxr-600-k5/ ? Are multe asemanari cu cea implicata ... an de fabricatie, culoare, toba, parbriz, mansoane (fara capetele de ghidon). Posibil sa nu fie asta, daia il rog pe proprietar sa ne spuna, ca el trebuie sa stie. Editat Iunie 7, 2011 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emi(Hornet600) Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Din pacate cele mai negere previziuni au fost adeverite In motor a mai fost umblat si nu sa incercat o reparatie ci o ascundere a defectiunilor Garnitura de chiuloasa era data cu silicon iar cuzinetii de la biela nr1 mai avea o tabla pe dedesupt ca sa ascunda jocul Nu pot sa exprim aici ce simt pentru cei ce fac asemenea lucuri fie ei mecanici sau propietari Ei nu realizeaza ca pun vieti in pericol Acum motoreta este in regula are pus pe ea un nou motor Numai din curiozitate.... Cat a costat un motor nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
URSULIK Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Din pacate cele mai negere previziuni au fost adeverite In motor a mai fost umblat si nu sa incercat o reparatie ci o ascundere a defectiunilor Garnitura de chiuloasa era data cu silicon iar cuzinetii de la biela nr1 mai avea o tabla pe dedesupt ca sa ascunda jocul Nu pot sa exprim aici ce simt pentru cei ce fac asemenea lucuri fie ei mecanici sau propietari Ei nu realizeaza ca pun vieti in pericol Acum motoreta este in regula are pus pe ea un nou motor dap, proprietarul e mai mult decat fericit este in al 9-lea cer, merge brici acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 dap, proprietarul e mai mult decat fericit este in al 9-lea cer, merge brici acum sa ai noroc de ea si sa le spui oamenilor de la cine ai cumparat-o, sa stie sa se fereasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 caut motor de k5 are cineva la dezmembrat un asemenea model de 600 Cat ai dat pe motocicleta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Baieti a aparut unu de al vostru pe www.cocalari.com .... cred ca face reclama la gsxr http://cocalari.com/wp-content/uploads/2011/06/moto1.jpg Nu ma mai pot opri din ras ) Hai cu vara!!!! Ca ne place!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Din pacate am prevazut corect. S-a intervenit pe motor inainte de vanzare.Cu atat mai mult s-a adeverit si ce biela are probleme,nr1.Studiez de ceva timp fenomenul,dar nu l-am clarificat de ce pistonul nr 1.... O explicatie plauzibila este un cumul de defecte legat de debitul,si presiunea de ulei care nu este cea care trebuie,dat fiind faptul ca n1 este la oarecum la capatul rampei. Este mult de vorbit despre asta cert este ca am vazut cateva motoare distruse pe biela pistonului.nr 1. Va urma.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Cum am vorbit si cu tine la telefon Asta este al 2 lea motor de gsx-r de 600 din 2005 care crapa din lipsa de ungere poate este doar coincidenta, poate nu, nustiu cum ai zis si tu mai trebuie studiata problema tinem legatura Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 La noi nu se face schimbul de ulei cum trebuie - normal sa crape...cand ii auzi pe unii de folosesc 10W40 si merg in oras cu zilele si numa in ventilatoare, te apuca cu capu...apoi vin si zic ca li se inmoaie ambreiajul si frana...ca deh nici lichidu ala vai mama lui nu a mai fost schimbat de ceva vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Tare ciudat ceea ce spui tu.....sa mergi ANI DE ZILE si la curse fara sa dai jos capacul si sa schimbi filtru sau macar sa-l cureti........ma cam indoiesc. De fapt nu ma cam ci sigur Jagi, cica iar esti fraier Pff... de unde tot apar astia ma? :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Jagi, cica iar esti fraier Pff... de unde tot apar astia ma? :D De pe plaiule mioritice ale tarisoarei noastre drage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Si la CBR 600RR 2007 2008 se duce ultimul sau penultimul cuzinet, cel din dreapta motorului. Eu personal stiu 2, or fi destule in rest. Ultimul a fost al unei fete. Penultimul a fost al unui amic ce a mers la curse si a rezistat peste 13 000km(curse undeva 4-5000). Cel al fetei a crapat la 8 000. E defect de fabricatie. Pe de alta parte mai stiu unul care depasise 60 000km, mergea ceas. Sint loturi si loturi ale aceluiasi model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.