rieju matrix Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Ce am citit eu pe forumuri afara este o problema destul de raspandita la modelul asta si nu au gasit nici o rezolvare de asta mai cautam pe cineva care sa aiba acelasi model sa vad daca are aceiasi problema .Cat ar ajunge o diagnosticare si cat ar dura » Post actualizat in 06 Mar 2016 16:48Timp scurt ma refer la diferente de secunde in unele cazuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Nu stiu ce ai citit pe forumuri si de ce nu au gasit rezolvare...eu iti spun doar ce stiu cert despre aceste motoare,si oricare problema are o solutie. Important trebuie sa gasim cauza,,ca este ECT,ca este aer in instalatie,sau interpretare gresita de afisare..trebuie stabilita unde este problema.Iar asta se face cu ajutorul datelor live date de senzori si de capacitatea de a citi" aceste date. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Atunci in cel mai scurt timp o sa fac o programare la tine pentru o diagnoza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Salutare ! Am un gixer 600 k1. ce ulei sa ii bag in furca ? 10w sau 5w ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Salutare ! Am un gixer 600 k1. ce ulei sa ii bag in furca ? 10w sau 5w ? 10w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Salut, Are cineva un gsxr 1000 din 2009 pe aici.As vrea sa intreb daca a observat o oscilatie la gradele din bord de pe la 71 la 83(urcare si coborare) in timp scurt la mers in afara orasului la temperaturi ambientale de 15-max 20 grade cum a fost azi. Merci E posibil ca acea variatie rapida sa fie fix in momentul deschiderii termostatului » Post actualizat in 11 Mar 2016 07:07 Salutare ! Am un gixer 600 k1. ce ulei sa ii bag in furca ? 10w sau 5w ? Showa SS-8, cu vascozitate 36.47 cSt. Mai greu il gasesti insa. Cele mai apropiate vascozitati sunt pentru urmatoarele: Bel Ray Fork 10W: 33.0 cSt Bel Ray HVI 10W: 33.5 cSt Motul medium 5-10: 35.3 cSt Silkolene Pro RSF 7.5W: 37.0 cSt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szmac0 Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Salutare..stie careva daca protectia lant de la un gsx-r 600 k7 se potriveste la un miar din acelasi an? Multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Salutare..stie careva daca protectia lant de la un gsx-r 600 k7 se potriveste la un miar din acelasi an? Multumesc!! NU. This Suzuki 61311-01H10 CASE,CHAIN is used on these models and components: 2006 GSX-R600 REAR SWINGING ARM 2006 GSX-R750 REAR SWINGING ARM 2007 GSX-R600 REAR SWINGING ARM 2007 GSX-R750 REAR SWINGING ARM 2008 GSX-R600 REAR SWINGING ARM 2008 GSX-R750 REAR SWINGING ARM 2008 GSX-R750K8 REAR SWINGING ARM 2008 GSX-R750K9 REAR SWINGING ARM 2009 GSX-R600 REAR SWINGING ARM 2009 GSX-R750K8 REAR SWINGING ARM 2009 GSX-R750K9 REAR SWINGING ARM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szmac0 Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 (editat) Multumesc de raspuns..eu ma refeream la protectia de plastic din poza si stiam ca-i spune chain guard. Editat Martie 22, 2016 de szmac0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Pai asta ti-am pus,toate detaliile,la ce se potriveste,si codul de original suzuki....dar si asa este greu.. Mai incerc o data poate asa esti lamurit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szmac0 Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Am vrut doar sa ma asigur ca suntem pe aceeasi lungime de unda..si m-am invatat sa intreb pana pricep,decat sa stau sa ma intreb Multumesc frumos TNG-ule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazuu Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Salutare din nou ! Vreau sa cumpar un amortizor antivoblaj de la chinezi ( asta mai exact : http://www.aliexpress.com/item/CNC-Motorcycle-Street-Bike-Steering-Damper-Stabilizer-Adjustable-For-Honda-Yamaha-Suzuki-Kawasaki-Ducatti/2019077194.html?spm=2114.10010108.100009.3.GelsZX ) si nu stiu daca pot sa-l montez in locul celui vechi fara a cumpara / modifica alte prinderi . MS ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Detin si eu un gsxr 600 K2. De curand am ajutat un prieten intr-o problema de incarcare si am aflat ca are statorul complet prajit. Din curiozitate, am verificat si statorul meu si m-am debusolat. Pe 2 din cele 3 infasurari am 75-80V la 5000ture . Perfect normal. Ce-a de-a treia are 4v la relanti si creste spre 10v la 5000 ture. Clar are o problema. Pe baterie am incarcare intre 13,5V si 14V. Intrebarea era cat de periculos ar fi pentru releul de incarcare, sa merg asa cu motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Pregateste-te sa schimbi statorul. In cazul tau, releul nu e in pericol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanT Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Modelul k7 1000 are aceste probleme? Stator, poziționare releu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Imi mai incerc o data norocul ... un undertail stock de K3 are cineva? Al meu e original si nu l-as taia .. as vrea inca unu' sa-l tai, sa schimb stopul cu unul cu leduri, suport numar "dintr-ala smecher" , etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gxg.marin Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 salutare! are cineva de vanzare sau stie unde pot gasi de cumparat o aripa fata de gsxr 750 k2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 am si eu o problema la un gsxr 600 k8, nu se tureaza mai mult de 8000 de ture. am verificat filtrul de aer si de benzina din pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Mai ramane de verificat si pompa deci...ocazie cu care ai sa-i descoperi defectiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 am si eu o problema la un gsxr 600 k8, nu se tureaza mai mult de 8000 de ture. am verificat filtrul de aer si de benzina din pompa. O diagnoza si verificarea profesionala a injectiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Ma poti ajuta cu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Ma poti ajuta cu asta? Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Pregateste-te sa schimbi statorul. In cazul tau, releul nu e in pericol. Multumesc de raspuns. Momentan am montat un voltmetru in bord...O sa am in vedere un nou stator. Cel actual a fost rebobinat de fostul proprieta in urma cu 1 an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Salutare Aveti idee daca este o problema ca imi porneste ventilatorul de la radiator la 105 grade,pot sa ii fac ceva ca sa porneasca la temperatura mai mica? Motocicleta este gsxr750 k1. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.