zapp Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Salutare tuturor, M-am confruntat zilele astea cu o problema: In mers, deodata imi taie curentul si mi se opreste motorul + bord + lumini --- TOT. Am miscat firele de sub undertail unde este prins tip over sensor si fuel pump sensor si si-a revenit. Cum am dat de un drum mai denivelat, din nou ... am invatat toti sfintii (mai ales ca era intuneric bezna). Mufa in FP sensor e asezata ok, nu face figuri, ci din cate am putut sa imi dau seama, problema se duce pe fir in jos catre motor. Intrebarea e totusi de ce imi taie tot curentul si de unde? ... Cum misc de firul care duce din FP sensor in motor, cu contactul luat, face testul de ace, exact cum as pune borna la baterie, pesemne ca este pe undeva un contact imperfect. S-a mai intalnit careva cu aceasta problema? ... Inainte sa demontez jumate de motocicleta, poate ma indrumati intr-o directie bine stabilita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Salutare tuturor, M-am confruntat zilele astea cu o problema: In mers, deodata imi taie curentul si mi se opreste motorul + bord + lumini --- TOT. Am miscat firele de sub undertail unde este prins tip over sensor si fuel pump sensor si si-a revenit. Cum am dat de un drum mai denivelat, din nou ... am invatat toti sfintii (mai ales ca era intuneric bezna). Mufa in FP sensor e asezata ok, nu face figuri, ci din cate am putut sa imi dau seama, problema se duce pe fir in jos catre motor. Intrebarea e totusi de ce imi taie tot curentul si de unde? ... Cum misc de firul care duce din FP sensor in motor, cu contactul luat, face testul de ace, exact cum as pune borna la baterie, pesemne ca este pe undeva un contact imperfect. S-a mai intalnit careva cu aceasta problema? ... Inainte sa demontez jumate de motocicleta, poate ma indrumati intr-o directie bine stabilita Nu ai specificat modelul..darVerifica : Borne baterie slabe Minusul de pe motor slab Pe borna de minus mai legat un fir negru cu alb care duce intr-un papuc..verifica daca este ok sa nu fie oxidat Siguranta de 30 si soclul ei sa fie ok..o gasesti pe releul de pornire Mufa de la releul de pornire. Bafta@ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Am patit si eu exact aceeasi chestie. La mine a fost una din borne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 (editat) Salutare, Revin cu noutati. Am luat-o pe fir in jos sub rezervor ... tot ce inseamna mufe si cabluri - OK. Am inceput apoi sa misc putin firul de la borna "-" imi intrerupea alimentarea. La o constatare mai atenta, tablita care este prinsa de capatul cablului juca putin, practic era largita prinderea tablitei care se prinde cu un surub de borna bateriei si facea contact imperfect. La denivelari, gropi etc, firul nu mai atingea tablita respectiva si imi intrerupea curentul. Multumesc TNG inca o data pentru sfaturi !!! Editat Aprilie 8, 2016 de zapp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 salut. Astazi am scos si eu mandra la soare (K8) si am constatat ca dupa ce am lasat-o pornita vreo 5 minute, releul de incarcare era fierbinte...e normal? am mutat bateria pe k5 l-am lasat la fel vreo 5 min pornit si nu s-a incalzit deloc releul.. » Post actualizat in 09 Apr 2016 12:47Am revenit. Am masurat incarcarea, 14.4-14.7v in turatie...iar la iesirea din stator(pe toate cele 3 faze) am 24v la ralanti iar maximul 105v pe la 7000rpm. e ok? gasisem undeva ca ar trebui in turatie sa fie in jur de 65-70v » Post actualizat in 09 Apr 2016 15:33Inca o intrebare si va las in pace....e vreo problema daca prelungesc firele si montez releul de incarcare pe un radiator de aluminiu sub sa pasager? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 (editat) Chiar este recomandat prelungirea firelor și mutarea releului . La al meu K7 , l-am mutat sub far , după ce au crăpat 2 relee . La locul lui frigea de nu țineai mana pe el , iar acum abea de e caliu . Editat Aprilie 10, 2016 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocco Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Salut, Am si eu un SRAD din `99 si m-am decis sa schimb cauciucul pe spate. Momentan am un Pirelli Angel destul de uzat(180/55 17) Am gasit un Sportmax Qualifyer (190/50 17) la schimb.,,Se potrivesc oare ? Multumesc, George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 De intrat intra pe janta, dar iti strica mult ciclistica. Daca era 190/55/17 se potrivea de minune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocco Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Super. Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filos Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Va salut, Caut 2 ram air-uri pt Suzuki gsxr 1000 k2, stiti unde as putea gasi? Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Salut , Din ce motive se poate "evapora" lichiudul de frana din butoias, K8 750 . Am vrut sa scot mobra iar la verifcarea am vazut ca butoiasul era gol PS: am voie sa postez aici un anunt de vanzare ?(nu am motocicletei, ci am o toba akrapovic .) Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Salut , Din ce motive se poate "evapora" lichiudul de frana din butoias, K8 750 . Am vrut sa scot mobra iar la verifcarea am vazut ca butoiasul era gol PS: am voie sa postez aici un anunt de vanzare ?(nu am motocicletei, ci am o toba akrapovic .) Multumesc Lichidul de frana nu se evapora,,,doar curge pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Asta stiam si eu dar am zis totusi sa incerc sa aflu si alt raspuns, cand am incheiat sezonul era totul in regula. Am verificat jambele si erau curate, o sa dau carenele jos sa ma uit mai atent, desi am inteles ca lichidul de frana ar fi patat carenele daca ar fi curs . Multumesc TNG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 (editat) La multi ani George(Tng), sa ne traiesti 100 de ani . La multi ani tuturor sarbatoritilor. Editat Aprilie 23, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Multumesc frumos! La multi ani tuturor posesorilor de GSXR de sarbatoarea numelui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
muZiKie Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 salut! Ma puteti indruma pentru o toba sport pentru un k6 600, ori sh ori noua? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 https://youtu.be/YIquQgTnfsY » Post actualizat in 27 Apr 2016 08:00Ce inseamna sa pui o cutie de viteze scurta. K6/1000 are cea mai buna plecare de la viteze mici. Am avut si eu de-a lungul timpului K5-K6 in fata, aceeasi plecare in tromba la esirea din viraje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 https://youtu.be/YIquQgTnfsY » Post actualizat in 27 Apr 2016 08:00 Ce inseamna sa pui o cutie de viteze scurta. K6/1000 are cea mai buna plecare de la viteze mici. Am avut si eu de-a lungul timpului K5-K6 in fata, aceeasi plecare in tromba la esirea din viraje. Acesta este filmuletul, in link-ul postat de tine aparuse un "space" la final si nu mergea. Da, parca nu-mi vine sa cred cat de bine sta 'batranul' gsxr pe langa s1000rr 2016. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Nu e cu nimic impresionanta placinta aia de K6 Onoriu avea suspensia spate reglata vai de mama ei si deschidea tarziu gazul - cine se uita bine la filmare intelege. Si o poza cu guma spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 E foarte impresionanta, am vazut motoreta aia la Adancata de multe ori. Subiectul e ca K5-6 are cutia de viteze mai scurta in primele 3 trepte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 (editat) @Cesar poza nu este din cursa,poza este din ziua de sambata cand tot incerca setari ,nu stim daca a ramas asa cu "setajul" ,cu partea a 2 ai dreptate 100% Eu nu pot sa nu remarc cat de incet mergea Cazacu cu motocicleta de imprumut fata de Costescu si Ono ,daca nu erau "teammate`urile" acolo (dupa cum a recunoscut si Costescu in interviul de dupa cursa ca a stat acolo doar sa-l protejeze pe colegul lui de echipa), dupa parerea mea cred ca altu era clasamentul Costescu pe 1 ,Ono pe 2 iar Cazacu pe 3 . Editat Aprilie 27, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 (editat) V-am invitat sa va uitat la filmare. Se vede turometru clar (negru pe alb) si se vede cat de tarziu e Onoriu in full gaz. De asta spun de amortizor... pista e uscata si daca era bun deschidea altfel acceleratia.. Poza e de sambata si bag mana in foc ca uzura aia e din cauza arcului prea moale. Daniel e cam plinut Singura data cand am mers cu K6 nu mi s-a parut tocmai scurta in primele rapoarte. Or fi astea schimbate dar stock... Motorul bun dar ciclistica ... praf, de asta i-am zis placinta Editat Aprilie 27, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 (editat) Cesar ai perfecta dreptate cu suspensia spate si eu cred ca era prea moale setata si lasa cauciucul sa faca mai toata treaba ,de aceea arata si asa . Referitor la deschiderea gazului din filmulet : nu uita ca in filmare era pe cauciucuri de ploaie ,pe modul slick cu dtc setat pe 2 si culmea pe o pista uscata ,vad ca tc`ul intra imediat si mai tot timpul,singurele secunde cand nu intra era cand motocicleta era dreapta de unde tind sa cred despre cauciucurile de ploaie ca se supraincalzisera si nu mai avea incredere sa deschida gazul ... nu-i gasesc o scuza,nu sunt avocatul lui ,e doar parerea mea Editat Aprilie 27, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Încă ceva. Suzuki a trecut la short stroke prin 2010. Un long stroke are avantaj în ture joase si medii mai ales în primele trepte, cu aceleași rapoarte de cutie ca un motor cu cursa scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.