Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

TNG e usor sa-ti dai seama ca e de la EXUP.

 

Solo - fa urmatoarea schema : da drumu la motor cu FI in bord. lasa-l 10 secunde. Opreste-l si porneste-l din nou...nu o sa-ti mai apara FI si vei auzi cum se "armeaza" EXVCAu-l. Mie asa imi facea. Am pus mana pe manual si mi l-am servisat singur.

 

Cat despre problema mea...dupa schimbat si curata tot panoul de sigurante, butonul on-off - schimbat sigurante, toate. Curatat switchul de la cric si strans bine cricul + am pus pe cric exact pe talpica care impinge nebunia aia de switch. Nu mi-a mai oprit in mers. Sper sa nu-mi mai opreasca de acu in colo. Daca tot face...scot tot sistemul de kick stand.

 

am avut fix aceeasi problema la k2

am facut tot ce ai facut tu, si tot nu am scapat.

am scapat doar dupa ce am curatat TEMEINIC prinderea cricului, si apoi am gresat-o

de atunci am facut periodic curatarea asta, si nu am mai avut nici o problema

tot asa, arcul tare, piciorul impingea contactul suficient, etc.

da se simtea diferenta si cand il miscam cu mana dupa ce l-am curatat si gresat.

da repet, curatat cu curatitor de frane din belsug, carpa, etc

 

initial doar l-am gresat si tot imi intrerupea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Legat de surub in airbox nu sunt povesti,cauta in situl meu tng performance un bmw 650 gs o sa gasesti dovada,aproape un an pana a ajuns in supape a stat in airbox....

Vorbeam de curse nu de bmw 650. Si a fost un an, nu ani !!!

Ma rog, imi cer scuze si va salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

momentan motorul este la un mecanic, astept sa il desfaca si sa imi spuna surpriza, moto a fost cumparat din Buc alb albastru, da nu inteleg am fost si in probe cu el mergea bine si tocmai la mine sa se strice nici macar 100 km nu am facut cu el, nu am atins limitarea nici macar 1-data, mers lejer max 9.000 rpm.... la ala care era cum gura masii nu s-a stricat, imi vine sa imi dau bate in cap...

motivul care ar fi ce a avut sau nu a avut de s-a intamplat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima intrebare este daca a mai fost desfacut.daca da,atunci mai mult ca sigur reparatia a fost facuta gresit,sau de vanzare.

daca nu a fost demontat este problema de ungere.ulei prost filtru gresit,pompa defecta etc...

 

Vorbeam de curse nu de bmw 650. Si a fost un an, nu ani !!!

Ma rog, imi cer scuze si va salut

Cu respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma antrenez pt rosbk..ia zi am vreo sansa in primi 20 :unsure:

 

poza de care is mandru si o declar orgasmica :bounce:

wow, ai poza cu Keith Flint de la Prodigy? Bravo! Am inteles ca se da super tare omul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow, ai poza cu Keith Flint de la Prodigy? Bravo! Am inteles ca se da super tare omul!

 

are multi ani de trackday in spate chiar si cateva curse la anduranta din ce povestea el..cat de tare se da nush exact sa iti spun ca nu am fost in grupa cu el,imi era frica sa nu ma las de motociclism dupa o sesiune :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut motor de k5 :) are cineva la dezmembrat un asemenea model de 600

Nu ne-ai spus ,ce s-a intamplat!

S-a ales praful de cuzineti si vibroken undeva pe la biela pistonului 1?

De curioziate...

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeam de curse nu de bmw 650. Si a fost un an, nu ani !!!

Ma rog, imi cer scuze si va salut

 

Pt cine nu ma cunoaste deloc. Eu nu vorbesc din auzite, ma feresc deoarece nici mie nu-mi place telefonul fara fir. Patzitul este un amic de-al meu cu care merg de vreo 3 ani la curse. La airbox nu s-a ajuns niciodata. De ce? Intreaba-l pe el. Ideea e ca shurubul a stat vreo 3 ani , era imposibil sa intre in chiulasa fara sa culci, rastorni motoreta. Eram linga el cind a fost adus pe platforma, a dat motorul jos si a incercat s-o porneasca. Seara a desfacut complet motoreta. Daca nu ma crezi, da-i un mesaj lui Octavian Vrajitoru, era de fatza si a ajutat la desfacere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate cele mai negere previziuni au fost adeverite

In motor a mai fost umblat si nu sa incercat o reparatie ci o ascundere a defectiunilor

Garnitura de chiuloasa era data cu silicon iar cuzinetii de la biela nr1 mai avea o tabla pe dedesupt ca sa ascunda jocul

Nu pot sa exprim aici ce simt pentru cei ce fac asemenea lucuri fie ei mecanici sau propietari

Ei nu realizeaza ca pun vieti in pericol :angryfire:

Acum motoreta este in regula are pus pe ea un nou motor

post-15751-0-77230300-1307422925_thumb.jpg

post-15751-0-33793500-1307423024_thumb.jpg

post-15751-0-76373200-1307423054_thumb.jpg

post-15751-0-25769600-1307423090_thumb.jpg

post-15751-0-17020800-1307423121_thumb.jpg

post-15751-0-33243900-1307423153_thumb.jpg

post-15751-0-49057200-1307423185_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate cele mai negere previziuni au fost adeverite

In motor a mai fost umblat si nu sa incercat o reparatie ci o ascundere a defectiunilor

Garnitura de chiuloasa era data cu silicon iar cuzinetii de la biela nr1 mai avea o tabla pe dedesupt ca sa ascunda jocul

Nu pot sa exprim aici ce simt pentru cei ce fac asemenea lucuri fie ei mecanici sau propietari

Ei nu realizeaza ca pun vieti in pericol :angryfire:

Acum motoreta este in regula are pus pe ea un nou motor

 

Ar fi bine daca noul proprietar ne-ar spune de la cine a cumparat motoreta,sa stim sa ne ferim si noi de astfel de oameni,sa ne spuna cum il cheama,unde a vazut motocicleta la vanzare,etc.Daca ar fi o lista neagra a teparilor poate ar scadea riscul de a cumpara o motoreta "pregatita".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o faza dasta, fostul proprietar nu trebuie lasat in pace... Ori o vacanta intr-un spital din Romania, ori o paguba de cateva sute de euro.

 

O intrebare... cumva asta este motocicleta: http://www.pro-bike.ro/forums/topic/80308-vand-suzuki-gsxr-600-k5/ ? Are multe asemanari cu cea implicata ... an de fabricatie, culoare, toba, parbriz, mansoane (fara capetele de ghidon). Posibil sa nu fie asta, daia il rog pe proprietar sa ne spuna, ca el trebuie sa stie.

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate cele mai negere previziuni au fost adeverite

In motor a mai fost umblat si nu sa incercat o reparatie ci o ascundere a defectiunilor

Garnitura de chiuloasa era data cu silicon iar cuzinetii de la biela nr1 mai avea o tabla pe dedesupt ca sa ascunda jocul

Nu pot sa exprim aici ce simt pentru cei ce fac asemenea lucuri fie ei mecanici sau propietari

Ei nu realizeaza ca pun vieti in pericol :angryfire:

Acum motoreta este in regula are pus pe ea un nou motor

 

 

 

 

Numai din curiozitate.... Cat a costat un motor nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate cele mai negere previziuni au fost adeverite

In motor a mai fost umblat si nu sa incercat o reparatie ci o ascundere a defectiunilor

Garnitura de chiuloasa era data cu silicon iar cuzinetii de la biela nr1 mai avea o tabla pe dedesupt ca sa ascunda jocul

Nu pot sa exprim aici ce simt pentru cei ce fac asemenea lucuri fie ei mecanici sau propietari

Ei nu realizeaza ca pun vieti in pericol :angryfire:

Acum motoreta este in regula are pus pe ea un nou motor

 

 

 

 

 

dap, proprietarul e mai mult decat fericit este in al 9-lea cer, merge brici acum :cheers: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate am prevazut corect. S-a intervenit pe motor inainte de vanzare.Cu atat mai mult s-a adeverit si ce biela are probleme,nr1.Studiez de ceva timp fenomenul,dar nu l-am clarificat de ce pistonul nr 1....

O explicatie plauzibila este un cumul de defecte legat de debitul,si presiunea de ulei care nu este cea care trebuie,dat fiind faptul ca n1 este la oarecum la capatul rampei. Este mult de vorbit despre asta cert este ca am vazut cateva motoare distruse pe biela pistonului.nr 1.

Va urma....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum am vorbit si cu tine la telefon

Asta este al 2 lea motor de gsx-r de 600 din 2005 care crapa din lipsa de ungere

poate este doar coincidenta, poate nu, nustiu cum ai zis si tu mai trebuie studiata problema

tinem legatura

Respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La noi nu se face schimbul de ulei cum trebuie - normal sa crape...cand ii auzi pe unii de folosesc 10W40 si merg in oras cu zilele si numa in ventilatoare, te apuca cu capu...apoi vin si zic ca li se inmoaie ambreiajul si frana...ca deh nici lichidu ala vai mama lui nu a mai fost schimbat de ceva vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare ciudat ceea ce spui tu.....sa mergi ANI DE ZILE si la curse fara sa dai jos capacul si sa schimbi filtru sau macar sa-l cureti........ma cam indoiesc. De fapt nu ma cam ci sigur

 

Jagi, cica iar esti fraier :D Pff... de unde tot apar astia ma? :D :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la CBR 600RR 2007 2008 se duce ultimul sau penultimul cuzinet, cel din dreapta motorului. Eu personal stiu 2, or fi destule in rest. Ultimul a fost al unei fete. Penultimul a fost al unui amic ce a mers la curse si a rezistat peste 13 000km(curse undeva 4-5000). Cel al fetei a crapat la 8 000. E defect de fabricatie. Pe de alta parte mai stiu unul care depasise 60 000km, mergea ceas. Sint loturi si loturi ale aceluiasi model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...