aladin1 Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 No offence, dar ar trebui sa gasesti un motiv mai bun, sau pur si simplu sa nu te justifici. Cred ca si tu, si nevasta ta, stiti ca motocicleta poate sa mearga la fel de incet ca un 125, asa ca, eu ma indoiesc amarnic ca o vinzi ca sa cumperi ceva mai bland. Bafta la vanzare, dar hai sa nu fim tigani . Gresetesti prietene, este kiar asa cum scrie, acea motocicleta inafara de colorit original nu are cineva motiv la ia, o stie tot orasul, ce a scris acolo asa este, este intr-o stare teh. de invidiat, eu am bocit ca un fatalau cand mam despartit de ea, cand a plecat cu ea din curte dar ma consola gandul ca vine k8-ul, cele mai frumoase amintiri le am cu motocicleta aia.Daca as castiga la loto o cumparam eu sa o tin in garaj sa ma uit la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Salutare.... Din ultima luna a anului trecut am tot cautat sa imi incalt consoarta cu gume noi si in acest w-e am reusit sa si fac achizitia, am luat o pereche de gume michelin pilot power noi noutze, cei drept fabricatie din 2008 la pretul de 700 lei insa sunt 190 pe spate si nu 180 asa cum este in carte, as vrea sa va intreb ce dificultati voi intampina ce plusuri sau minusuri voi avea daca am facut bine sau daca am facut prost si nu in ultimul rand unde as putea sa merg sa le si montez ... nu as vrea sa tai buc in 2 pt a le monta eu stand in rahova .... Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Salutare....Din ultima luna a anului trecut am tot cautat sa imi incalt consoarta cu gume noi si in acest w-e am reusit sa si fac achizitia, am luat o pereche de gume michelin pilot power noi noutze, cei drept fabricatie din 2008 la pretul de 700 lei insa sunt 190 pe spate si nu 180 asa cum este in carte, as vrea sa va intreb ce dificultati voi intampina ce plusuri sau minusuri voi avea daca am facut bine sau daca am facut prost si nu in ultimul rand unde as putea sa merg sa le si montez ... nu as vrea sa tai buc in 2 pt a le monta eu stand in rahova .... Multumesc ! In teorie 190 ar trebui sa dea o stabilitate mai mare in liniile drepte dar sa fie mai greu de inclinat. Desi unii spun ca daca pui un 190 pe o janta "de 180" profilul cauciucului ar fi mai rotund...deci efectele ar fi tocmai invers cum am spus la prima fraza... In practica...daca nu mergi la limita pe circuit, nu cred ca o sa simti mare diferenta. Poate doar daca ai intr-adevar un talent deosebit la motoretism De montat cred ca cel mai aproape de tine ar fi la Kawamotors la Razoare...sau la Motorteam pe langa Plaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 In teorie 190 ar trebui sa dea o stabilitate mai mare in liniile drepte dar sa fie mai greu de inclinat. Desi unii spun ca daca pui un 190 pe o janta "de 180" profilul cauciucului ar fi mai rotund...deci efectele ar fi tocmai invers cum am spus la prima fraza...In practica...daca nu mergi la limita pe circuit, nu cred ca o sa simti mare diferenta. Poate doar daca ai intr-adevar un talent deosebit la motoretism De montat cred ca cel mai aproape de tine ar fi la Kawamotors la Razoare...sau la Motorteam pe langa Plaza. la limita nu merg .. pt ca sunt incepator am doar 1500 km in sa ... probabil ca voi toci acest set pana voi invata mai multe despre mersul la limita cu motoreta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Later edit: M-am mai documentat. Se pare ca faza cu 190 pe janta de 180 e o prostie din partea mea. Ce conteaza de fapt este si "inaltimea" cauciucului...adica 180/50, 180/55, 190/50 sau 190/55 50 este mai in forma de U deci mai bun pe linii drepte 55 este mai in forma de V deci mai bun pe curbe (o pata mai mare de contact pe laterale) Deci 190/55 ar fi cel mai bun, dar stiu ca sunt cam scumpe si nici nu stiu daca nu sunt oferite decat in varianta race 180/55 ar fi cel mai bun pe curbe....190/50 cel mai bun pe linii drepte...180/50 compromis...parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Later edit: M-am mai documentat. Se pare ca faza cu 190 pe janta de 180 e o prostie din partea mea. Ce conteaza de fapt este si "inaltimea" cauciucului...adica 180/50, 180/55, 190/50 sau 190/55 50 este mai in forma de U deci mai bun pe linii drepte 55 este mai in forma de V deci mai bun pe curbe (o pata mai mare de contact pe laterale) Deci 190/55 ar fi cel mai bun, dar stiu ca sunt cam scumpe si nici nu stiu daca nu sunt oferite decat in varianta race 180/55 ar fi cel mai bun pe curbe....190/50 cel mai bun pe linii drepte...180/50 compromis...parerea mea sunt 190/50/17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 No offence, dar ar trebui sa gasesti un motiv mai bun, sau pur si simplu sa nu te justifici. Cred ca si tu, si nevasta ta, stiti ca motocicleta poate sa mearga la fel de incet ca un 125, asa ca, eu ma indoiesc amarnic ca o vinzi ca sa cumperi ceva mai bland. Bafta la vanzare, dar hai sa nu fim tigani . Omul nu e "tigan" nici pe departe,pur si simplu spune adevarul.Suntem prieteni buni,asa ca sotia lui a vrut sa mearga si pe motocicleta mea,sa vada cum e si pe-un chopper.N-am putut s-o refuz,iar cand s-a dat jos,i-a zis : "daca-ti iei si tu de-asta,o sa merg si eu de-acum cu tine!". Asa ca...asta este,ma credeti ori ba,omul chiar sufera ca trebuie s-o dea,dar in viata trebuie sa ai prioritati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Omul nu e "tigan" nici pe departe,pur si simplu spune adevarul.Suntem prieteni buni,asa ca sotia lui a vrut sa mearga si pe motocicleta mea,sa vada cum e si pe-un chopper.N-am putut s-o refuz,iar cand s-a dat jos,i-a zis : "daca-ti iei si tu de-asta,o sa merg si eu de-acum cu tine!". Asa ca...asta este,ma credeti ori ba,omul chiar sufera ca trebuie s-o dea,dar in viata trebuie sa ai prioritati... ma....voi sunteti intelesi (glumesc desigur) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Spun tot acum ca unii kiar merita sa afle,REPET: nu sunt bulangiu La modelele k1 k2 k3 k4 k5 de astea sunt sigur,de rst. nu sunt sigur sa ma uit la mine dar sigur este acelas sistem. Pompa de benzina sa afla in rezervor,eeeeee, in pompa exista un filtru. care la motocicletele putin mai veki este plin , cam rugina 80% si restu gunoi, o sa va ingroziti,(cand am vazut ce este acolo m-am speriat si am avut senzatia ca si cum as fi mers in club cu kiloti murdari de "zacusca") O demontati si in partea metalica ca un pahar este un fitru frumos care asteapta sa-l spalati si sa-l suflati bine bine cu aer. Repet, sa nu ma linsati din vorbe ca nu puteti sa o demontati, eu am reusit a 3 a oara, si foarte important ca daca te sti ciumpalac NU TE BAGA, (SI VINDE MOTORUL ESTE CEA MAI BUNA ALEGERE CREDEMA) In mare parte sunt sigur pe ce scriu daca am omis ceva si este cineva de stie sa ma coredteze il rog frumos. Scriu ca am intrebat mai demult si nu a stiut nimeni unde este filtru. mai detalieaza un pic cum e cu pompa ... are garnitura, care tb schimbata , dupa demontare ... mai da cateva detalii, sa stiu daca o dau jos. tot tb sa vopsesc rezervorul, o sa fie mai usor la manevrat, si deabia o sa pot da jos toata benzina din el. __________________________________________________________ referitor la crashu cu sau fara adaptor ..am incercat sa dau cateva amanunte pro si contra. si pt cine nu stie ..relantiu se poate regla usor cu o lama de cutit, o surubelnita subtire ...etc; nu-i nevoie sa dai carena jos, sau sa ridici rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 mai detalieaza un pic cum e cu pompa ...are garnitura, care tb schimbata , dupa demontare ... mai da cateva detalii, sa stiu daca o dau jos. tot tb sa vopsesc rezervorul, o sa fie mai usor la manevrat, si deabia o sa pot da jos toata benzina din el. __________________________________________________________ referitor la crashu cu sau fara adaptor ..am incercat sa dau cateva amanunte pro si contra. si pt cine nu stie ..relantiu se poate regla usor cu o lama de cutit, o surubelnita subtire ...etc; nu-i nevoie sa dai carena jos, sau sa ridici rezervorul. nu are garnitura ,este un inel de cauciuc care se refoloseste ,pompa se desface destul de usor daca esti cat de cat indemanatic,sunt cateva surubele si cateva cleme la partea din plastic ,filtrul e in interiorul paharelului metalic si este gen" pliculet de ceai"care se demonteza si el si se poate curata destul de usor ,succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Alt scuterist ...........e o mare pasiune legata de buburuzele astea miciCand am cumparat motorul am vrut sa vind scuterul,dar am facut multe nebunii cu taraboanta,am multe amintiri frumoase/urate(2 accidente),am investit ceva bani in el si nu ma indur sa ma despart de el Nimic nu se compara cu fata pe care o fac conservari cand mergi cu 110km/h paralel cu ei(se uita la tine,se holbeaza perplex la bordul masini sa vada cu ce viteza se deplaseaza si se uita iar SI mai tamp la tine) iar dupa aia sa accelerezi pina la 120km/h Mai taci ma mincinosule, ca nu prindea nici in vise panarama aia de scuter 120 km/h Mai minte omul dar cu bun simnt Oricum nu te crede nimeni.... PS: Nu incepe iara cu aberatii aici sa faci off topic ca nu iti raspund... Scz de off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Chiar nu are nimeni pe spate 190 in loc de 180 ??? toata lumea respecta aceasta dimensiune pe motoreta lui ???? :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 nu are garnitura ,este un inel de cauciuc care se refoloseste ,pompa se desface destul de usor daca esti cat de cat indemanatic,sunt cateva surubele si cateva cleme la partea din plastic ,filtrul e in interiorul paharelului metalic si este gen" pliculet de ceai"care se demonteza si el si se poate curata destul de usor ,succes sarumana. asta vroiam sa stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Chiar nu are nimeni pe spate 190 in loc de 180 ??? toata lumea respecta aceasta dimensiune pe motoreta lui ???? :lol: Mai sunt care au, au mai fost discutii pe tema asta. Concluzia generala (dar nu unanima) e ca ar fi bine sa se pastreze dimensiunile date de producatori, da nu-i o tragedie daca ti-ai luat gumele astea. Le poti monta linistit, o sa mearga motorul bine cu el bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Chiar nu are nimeni pe spate 190 in loc de 180 ??? toata lumea respecta aceasta dimensiune pe motoreta lui ???? :lol: Eu am folosit numa 190.........e mai bine.....pt tine:)) huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Eu mi-am montat 190 , stock era 180 si nu se simte vreo diferenta. Poti sa o pui linistit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Domnilor,din cauza nevestei,ma vad nevoit sa-mi vand "bestia",o Suzy GSX-R de 750 din 2000,pt. a-mi lua ceva mai "bland',pe care sa aiba curajul si placerea sa se urce si ea...Ceva date despre motor:are 140 CP,cauciucuri MICHELIN PILOT POWER noi,bujii DENSO noi,filtru de aer nou,placute de frana noi SBS,chit de lant REGINA in stare foarte buna,lichid de frana MOTUL schimbat,crush pad-uri,baterie VARTA noua,super intretinuta,tinuta in garaj,accept orice test la ea.Iata si cateva poze : Pret: 3600 EURO usor negociabil.Nr de contact: 0765234701 Considera-l un up. Cum ai vopsit suportii de scarite? Rezista vopseaua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Eu am folosit numa 190.........e mai bine.....pt tine:))huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! La ce te referi ca este mai bine pt mine ??? Imi cer scuze daca-i o intrebare retorica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mos Ene Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Considera-l un up. Cum ai vopsit suportii de scarite? Rezista vopseaua? [/quote Scaritelele-am vopsit la un atelir de vopsitorie auto si au fost tinute la cuptor dupa vopsire si rezista fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 http://www.feelgooduk.net/39-motorbike-mot...ter-garage.html cred ca e mult mai buna decat una normala scapi de condens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Chiar nu are nimeni pe spate 190 in loc de 180 ??? toata lumea respecta aceasta dimensiune pe motoreta lui ???? :lol: Pe strada nu o sa simti nici o diferenta...poti monta linistit anvelopa fara probleme. Eu am mers la curse si cu 180 si cu 190...insa in functie de circuit alegeam anvelopa.....pe circuit tehnic am mers cu 180....iar pe circuit de viteza mare pe viraje am mers cu 190. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Mai taci ma mincinosule, ca nu prindea nici in vise panarama aia de scuter 120 km/h Mai minte omul dar cu bun simnt Oricum nu te crede nimeni.... PS: Nu incepe iara cu aberatii aici sa faci off topic ca nu iti raspund... Scz de off topic Cine e tiganul asta? .....dispari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Salut, unde gasesc si eu cele doua suruburi pentru saua pilotului? Mi-au pus baietii de la kawamotors (cel mai impostor service din cate mi-au fost date sa vad) unele strambe in cruce, probabil dupa ce le-au pierdut pe ale mele. Pe louis am vazut ca au niste suruburi (M4, 5, 6), de parbriz zic ei, dar par cam scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 alea de la louis ssuntt nasoale! mai ales ca sunt de aluminiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 (editat) Hornbah militari, cam orice surub cu cap imbus ! Editat Februarie 7, 2010 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.