SoLoGSX Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 salut. am un k6 750 si de cateva zile cand pun contactul se aude un carait la exup si se aprinde FI. a mai patit cineva la fel ? vreo idee de raparatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Solo - serviceaza exupu - eu asa am facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 La ce te referi mai exact? Sa ma duc cu el la service nu vreau pt ca am auzit multe despre service-urile de la noi, eu as vrea sa-l repar eu daca se poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Poate nu ai gasit mecanicul/service potrivit. Verifica manualul spune tot ce ai nevoie,mai precis regalarea cablurilor. Ps. ce cod de eroare ai? Esti sigur ca zgomotul vine de la exup sau de la Stv? La un service care se respecta se poate comanda exupul din tester si verifica cursa,functionarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 TNG e usor sa-ti dai seama ca e de la EXUP. Solo - fa urmatoarea schema : da drumu la motor cu FI in bord. lasa-l 10 secunde. Opreste-l si porneste-l din nou...nu o sa-ti mai apara FI si vei auzi cum se "armeaza" EXVCAu-l. Mie asa imi facea. Am pus mana pe manual si mi l-am servisat singur. Cat despre problema mea...dupa schimbat si curata tot panoul de sigurante, butonul on-off - schimbat sigurante, toate. Curatat switchul de la cric si strans bine cricul + am pus pe cric exact pe talpica care impinge nebunia aia de switch. Nu mi-a mai oprit in mers. Sper sa nu-mi mai opreasca de acu in colo. Daca tot face...scot tot sistemul de kick stand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 (editat) TNG e usor sa-ti dai seama ca e de la EXUP. Solo - fa urmatoarea schema : da drumu la motor cu FI in bord. lasa-l 10 secunde. Opreste-l si porneste-l din nou...nu o sa-ti mai apara FI si vei auzi cum se "armeaza" EXVCAu-l. Mie asa imi facea. Am pus mana pe manual si mi l-am servisat singur. Cat despre problema mea...dupa schimbat si curata tot panoul de sigurante, butonul on-off - schimbat sigurante, toate. Curatat switchul de la cric si strans bine cricul + am pus pe cric exact pe talpica care impinge nebunia aia de switch. Nu mi-a mai oprit in mers. Sper sa nu-mi mai opreasca de acu in colo. Daca tot face...scot tot sistemul de kick stand. Felicitari pentru rezolvarea problemei! Ps Pentru mine stiu ca este usor ,fac asta de ceva zeci de ani iar suzuki nu mai are secrete pentru mine,ideea este daca a inteles omul cu probema. Respect! Editat Mai 30, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 inainte faceam asa cand se aprindea mai rar si intradevar nu mai aveam eroare dar acum de cateva zile nu mai vrea nici cum... mai e ceva in codita pe partea dreapta care ar mai putea sa faca zgomotul respectiv? ca acolo aud sau poate confund eu locatia exup-ului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 (editat) inainte faceam asa cand se aprindea mai rar si intradevar nu mai aveam eroare dar acum de cateva zile nu mai vrea nici cum... mai e ceva in codita pe partea dreapta care ar mai putea sa faca zgomotul respectiv? ca acolo aud sau poate confund eu locatia exup-ului? Acolo este motorasul,el face zgomotul,mai precis pinioanele lui,care scapa pemtri ca este clapeta sau cablurile blocate sau nu este setata pozitia on/off din regaje de cablu sau sa stricat senzorul din interior si nu mai cunoaste pozitia. Procedura de verificare si setare este in manual. Editat Mai 31, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 ok ms am sa uit in manual sa vad ce si cum.. sper sa ma descurc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
URSULIK Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 va salut, am cumparat in urma cu 2 zile un GSXR de 600 din 2005,imi doream foarte mult acel model toate bune si frumoase am mers prin probe cu ea motorul arata si se auzea perfect, dupa ce am facut actele am plecat cu el si dupa 50 km a inceput sa se auda un fel de bataie, la inceput am crezul ca ating lantul cu ceva dupa 10secunde se auzea si mai tare de undeva de sus de sub rezervor, m-am oprit si am inceput sa "plang" langa el.... s-a aprins martorul la ulei becul rosu si ala intermintent si daca pornesc acum motorul face zici ca e tractorul lu bunicu bate foarte tare in prtea de sus.... ma poate ajuta cineva cu un sfat sau daca stiti ce ar putea sa aiba va multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 va salut, am cumparat in urma cu 2 zile un GSXR de 600 din 2005,imi doream foarte mult acel model toate bune si frumoase am mers prin probe cu ea motorul arata si se auzea perfect, dupa ce am facut actele am plecat cu el si dupa 50 km a inceput sa se auda un fel de bataie, la inceput am crezul ca ating lantul cu ceva dupa 10secunde se auzea si mai tare de undeva de sus de sub rezervor, m-am oprit si am inceput sa "plang" langa el.... s-a aprins martorul la ulei becul rosu si ala intermintent si daca pornesc acum motorul face zici ca e tractorul lu bunicu bate foarte tare in prtea de sus.... ma poate ajuta cineva cu un sfat sau daca stiti ce ar putea sa aiba va multumesc!!! Curat ghinion. Daca te pricepi, desfa motorul. Nu-l mai porni pt nici un motiv. Stiu un K6/600 la care un mecanic a uitat un shurub mai mare in cutia filtrului de aer. A mers ani de zile la curse fara probleme. La un moment dat motoreta a cazut si shurubul a intrat pe admisie. Cel ce a cazut nu avea de unde sa stie de shurub si a incercat sa porneasca motorul. S-a stricat iremediabil.Daca esti din Bucuresti te pot indruma la un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Curat ghinion. Daca te pricepi, desfa motorul. Nu-l mai porni pt nici un motiv. Stiu un K6/600 la care un mecanic a uitat un shurub mai mare in cutia filtrului de aer. A mers ani de zile la curse fara probleme. La un moment dat motoreta a cazut si shurubul a intrat pe admisie. Cel ce a cazut nu avea de unde sa stie de shurub si a incercat sa porneasca motorul. S-a stricat iremediabil.Daca esti din Bucuresti te pot indruma la un mecanic. Tare ciudat ceea ce spui tu.....sa mergi ANI DE ZILE si la curse fara sa dai jos capacul si sa schimbi filtru sau macar sa-l cureti........ma cam indoiesc. De fapt nu ma cam ci sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 (editat) da stiu eu ce are... in principiu este facut varza motorul irecuperabil din cauza pieselor foarte scumpe ( de noi desigur) daca se aude sus cum spui si este un zgomot foarte puternic.. inseamna mai mult ca sigur ca cuzinetul a fost smuls din locasul lui a fost invartit cu totul si a faramat si arborele, si acel zgomot este busitura pistonului in chiuluasa, adica spatiul dintre piston si chiuluasa nu mai exista pentru ca nu mai exista cuzinetul pe biela doarece macelarii cocalari, prosti si analfabeti merg fara ulei in motor sau se dau pe o roata cu 300ml ulei in motor, niste tampiti. Adica acea motocicleta a fost pe mana unui bou. Cumva este de la constanta si este rosie ca acolo am fost si vazut un jaf desta care se auzea groaznic? Si avea 800 ml ulei in motor ca am inclinat-o sa pice peste mine si toit nu se vedea uleiul. Japonezele trebuiesc respectate ca se supara pe noi. da in principiu arbore, biela, pisto, posibil supape, adica irecuperabil scuza-ma ca rad. piesele alea nu se potrivesc de pe alta mobra ca alta are alte uzuri... si daca se baga un destept in transa sa o carpeasca nu mai este motocicleta sa te dai cu 270km/h ca mori si se termina tot. este posibil sa fiu contrazis.. dar eu nu repar motorul de la motocicleta in cazul tau, nici pentru vanzare ca m-as numii criminal macelar. Tare ciudat ceea ce spui tu.....sa mergi ANI DE ZILE si la curse fara sa dai jos capacul si sa schimbi filtru sau macar sa-l cureti........ma cam indoiesc. De fapt nu ma cam ci sigur man... astea sunt povesti ca ale pescarilor si vanatorilor... am facut un topic special pe regionala Buzau dedicat fenomenului " minciuna " NU sti !! vanatorul cu teava pana la iepure, pescarul care a prins rechin in balta etc desfa ramul, si uta-te daca este ulei acolo, borsit pe vreo admisie...sunt curios asa PE NEVAZUTE si ne spui si noua. Jagi .. poate te superi pe mine man !! doamne fereste !! Editat Iunie 1, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 da stiu eu ce are... in principiu este facut varza motorul irecuperabil din cauza pieselor foarte scumpe ( de noi desigur) daca se aude sus cum spui si este un zgomot foarte puternic.. inseamna mai mult ca sigur ca cuzinetul a fost smuls din locasul lui a fost invartit cu totul si a faramat si arborele, si acel zgomot este busitura pistonului in chiuluasa, adica spatiul dintre piston si chiuluasa nu mai exista pentru ca nu mai exista cuzinetul pe biela doarece macelarii cocalari, prosti si analfabeti merg fara ulei in motor sau se dau pe o roata cu 300ml ulei in motor, niste tampiti. Adica acea motocicleta a fost pe mana unui bou. Cumva este de la constanta si este rosie ca acolo am fost si vazut un jaf desta care se auzea groaznic? Si avea 800 ml ulei in motor ca am inclinat-o sa pice peste mine si toit nu se vedea uleiul. Japonezele trebuiesc respectate ca se supara pe noi. da in principiu arbore, biela, pisto, posibil supape, adica irecuperabil scuza-ma ca rad. piesele alea nu se potrivesc de pe alta mobra ca alta are alte uzuri... si daca se baga un destept in transa sa o carpeasca nu mai este motocicleta sa te dai cu 270km/h ca mori si se termina tot. este posibil sa fiu contrazis.. dar eu nu repar motorul de la motocicleta in cazul tau, nici pentru vanzare ca m-as numii criminal macelar. man... astea sunt povesti ca ale pescarilor si vanatorilor... am facut un topic special pe regionala Buzau dedicat fenomenului " minciuna " NU sti !! vanatorul cu teava pana la iepure, pescarul care a prins rechin in balta etc desfa ramul, si uta-te daca este ulei acolo, borsit pe vreo admisie...sunt curios asa PE NEVAZUTE si ne spui si noua. Jagi .. poate te superi pe mine man !! doamne fereste !! Taticu - vezi ca sunetul de la vibrochen se aude undeva jos - si intotdeauna il vei confunda cu vreo oala sau rulmentul de oala. Se mai poate auzi si in fata dar pe la jumate. Eu as exclude vibrochenu...si m-as duce pe o supapa, care in mers s-a f.u.t.u.t si acum se aude ca rasnita... P.S. daca postul tau este un pamflet atunci imi cer scuze de "altoire" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 da stiu eu ce are... in principiu este facut varza motorul irecuperabil din cauza pieselor foarte scumpe ( de noi desigur) daca se aude sus cum spui si este un zgomot foarte puternic.. inseamna mai mult ca sigur ca cuzinetul a fost smuls din locasul lui a fost invartit cu totul si a faramat si arborele, si acel zgomot este busitura pistonului in chiuluasa, adica spatiul dintre piston si chiuluasa nu mai exista pentru ca nu mai exista cuzinetul pe biela doarece macelarii cocalari, prosti si analfabeti merg fara ulei in motor sau se dau pe o roata cu 300ml ulei in motor, niste tampiti. Adica acea motocicleta a fost pe mana unui bou. Cumva este de la constanta si este rosie ca acolo am fost si vazut un jaf desta care se auzea groaznic? Si avea 800 ml ulei in motor ca am inclinat-o sa pice peste mine si toit nu se vedea uleiul. Japonezele trebuiesc respectate ca se supara pe noi. da in principiu arbore, biela, pisto, posibil supape, adica irecuperabil scuza-ma ca rad. piesele alea nu se potrivesc de pe alta mobra ca alta are alte uzuri... si daca se baga un destept in transa sa o carpeasca nu mai este motocicleta sa te dai cu 270km/h ca mori si se termina tot. este posibil sa fiu contrazis.. dar eu nu repar motorul de la motocicleta in cazul tau, nici pentru vanzare ca m-as numii criminal macelar. man... astea sunt povesti ca ale pescarilor si vanatorilor... am facut un topic special pe regionala Buzau dedicat fenomenului " minciuna " NU sti !! vanatorul cu teava pana la iepure, pescarul care a prins rechin in balta etc desfa ramul, si uta-te daca este ulei acolo, borsit pe vreo admisie...sunt curios asa PE NEVAZUTE si ne spui si noua. Jagi .. poate te superi pe mine man !! doamne fereste !! legat de motor ai dreptate100; cuzinet praf bate vobrokenul si pistonul sus in chiuloasa. Altul sh ca de refacut multi bani! Legat de surub in airbox nu sunt povesti,cauta in situl meu tng performance un bmw 650 gs o sa gasesti dovada,aproape un an pana a ajuns in supape a stat in airbox.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 TNG e usor sa-ti dai seama ca e de la EXUP. Solo - fa urmatoarea schema : da drumu la motor cu FI in bord. lasa-l 10 secunde. Opreste-l si porneste-l din nou...nu o sa-ti mai apara FI si vei auzi cum se "armeaza" EXVCAu-l. Mie asa imi facea. Am pus mana pe manual si mi l-am servisat singur. Cat despre problema mea...dupa schimbat si curata tot panoul de sigurante, butonul on-off - schimbat sigurante, toate. Curatat switchul de la cric si strans bine cricul + am pus pe cric exact pe talpica care impinge nebunia aia de switch. Nu mi-a mai oprit in mers. Sper sa nu-mi mai opreasca de acu in colo. Daca tot face...scot tot sistemul de kick stand. am avut fix aceeasi problema la k2 am facut tot ce ai facut tu, si tot nu am scapat. am scapat doar dupa ce am curatat TEMEINIC prinderea cricului, si apoi am gresat-o de atunci am facut periodic curatarea asta, si nu am mai avut nici o problema tot asa, arcul tare, piciorul impingea contactul suficient, etc. da se simtea diferenta si cand il miscam cu mana dupa ce l-am curatat si gresat. da repet, curatat cu curatitor de frane din belsug, carpa, etc initial doar l-am gresat si tot imi intrerupea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Legat de surub in airbox nu sunt povesti,cauta in situl meu tng performance un bmw 650 gs o sa gasesti dovada,aproape un an pana a ajuns in supape a stat in airbox.... Vorbeam de curse nu de bmw 650. Si a fost un an, nu ani !!! Ma rog, imi cer scuze si va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
URSULIK Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 momentan motorul este la un mecanic, astept sa il desfaca si sa imi spuna surpriza, moto a fost cumparat din Buc alb albastru, da nu inteleg am fost si in probe cu el mergea bine si tocmai la mine sa se strice nici macar 100 km nu am facut cu el, nu am atins limitarea nici macar 1-data, mers lejer max 9.000 rpm.... la ala care era cum gura masii nu s-a stricat, imi vine sa imi dau bate in cap... motivul care ar fi ce a avut sau nu a avut de s-a intamplat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Prima intrebare este daca a mai fost desfacut.daca da,atunci mai mult ca sigur reparatia a fost facuta gresit,sau de vanzare. daca nu a fost demontat este problema de ungere.ulei prost filtru gresit,pompa defecta etc... Vorbeam de curse nu de bmw 650. Si a fost un an, nu ani !!! Ma rog, imi cer scuze si va salut Cu respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
droom Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 ma antrenez pt rosbk..ia zi am vreo sansa in primi 20 poza de care is mandru si o declar orgasmica wow, ai poza cu Keith Flint de la Prodigy? Bravo! Am inteles ca se da super tare omul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 wow, ai poza cu Keith Flint de la Prodigy? Bravo! Am inteles ca se da super tare omul! are multi ani de trackday in spate chiar si cateva curse la anduranta din ce povestea el..cat de tare se da nush exact sa iti spun ca nu am fost in grupa cu el,imi era frica sa nu ma las de motociclism dupa o sesiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Legat de surub in admisie,acum ca sunt pe calc pot pune si dovada.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
URSULIK Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 (editat) caut motor de k5 are cineva la dezmembrat un asemenea model de 600 Editat Iunie 3, 2011 de URSULIK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 (editat) caut motor de k5 are cineva la dezmembrat un asemenea model de 600 Nu ne-ai spus ,ce s-a intamplat! S-a ales praful de cuzineti si vibroken undeva pe la biela pistonului 1? De curioziate... Editat Iunie 3, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Vorbeam de curse nu de bmw 650. Si a fost un an, nu ani !!! Ma rog, imi cer scuze si va salut Pt cine nu ma cunoaste deloc. Eu nu vorbesc din auzite, ma feresc deoarece nici mie nu-mi place telefonul fara fir. Patzitul este un amic de-al meu cu care merg de vreo 3 ani la curse. La airbox nu s-a ajuns niciodata. De ce? Intreaba-l pe el. Ideea e ca shurubul a stat vreo 3 ani , era imposibil sa intre in chiulasa fara sa culci, rastorni motoreta. Eram linga el cind a fost adus pe platforma, a dat motorul jos si a incercat s-o porneasca. Seara a desfacut complet motoreta. Daca nu ma crezi, da-i un mesaj lui Octavian Vrajitoru, era de fatza si a ajutat la desfacere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.