Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Stiu ca din mers! Diferenta o face daca arunci cand s-a oprit il poti porni direct,fara sa iei contactul si sa-l pui sau la fel cu butonul rosu! Aici este" cheia" Daca nu poti porni,fara sa faci ce am ziz atunci verifica ce am scris in postul anterior.

Bafta.

ps sory dar scriu de pe mobil..

 

De fapt tu spui ca intrerupe nu ca se opreste! Asta este definitia corecta! Daca da se shimba problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O singura data mi-a intrerupt si nu mai voia sa se acelereze. Atunci am dat vina pe benzina pentru ca am bagat in ziua aceea de la Rompetrol dintr-o comuna, gen tonomat.

 

Mie acum mi se opreste motoru de tot 1-2 secunde si isi revine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am un k6 750 si de cateva zile cand pun contactul se aude un carait la exup si se aprinde FI. a mai patit cineva la fel ? vreo idee de raparatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce te referi mai exact? Sa ma duc cu el la service nu vreau pt ca am auzit multe despre service-urile de la noi, eu as vrea sa-l repar eu daca se poate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu ai gasit mecanicul/service potrivit.

Verifica manualul spune tot ce ai nevoie,mai precis regalarea cablurilor.

Ps. ce cod de eroare ai? Esti sigur ca zgomotul vine de la exup sau de la Stv?

La un service care se respecta se poate comanda exupul din tester si verifica cursa,functionarea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG e usor sa-ti dai seama ca e de la EXUP.

 

Solo - fa urmatoarea schema : da drumu la motor cu FI in bord. lasa-l 10 secunde. Opreste-l si porneste-l din nou...nu o sa-ti mai apara FI si vei auzi cum se "armeaza" EXVCAu-l. Mie asa imi facea. Am pus mana pe manual si mi l-am servisat singur.

 

Cat despre problema mea...dupa schimbat si curata tot panoul de sigurante, butonul on-off - schimbat sigurante, toate. Curatat switchul de la cric si strans bine cricul + am pus pe cric exact pe talpica care impinge nebunia aia de switch. Nu mi-a mai oprit in mers. Sper sa nu-mi mai opreasca de acu in colo. Daca tot face...scot tot sistemul de kick stand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG e usor sa-ti dai seama ca e de la EXUP.

 

Solo - fa urmatoarea schema : da drumu la motor cu FI in bord. lasa-l 10 secunde. Opreste-l si porneste-l din nou...nu o sa-ti mai apara FI si vei auzi cum se "armeaza" EXVCAu-l. Mie asa imi facea. Am pus mana pe manual si mi l-am servisat singur.

 

Cat despre problema mea...dupa schimbat si curata tot panoul de sigurante, butonul on-off - schimbat sigurante, toate. Curatat switchul de la cric si strans bine cricul + am pus pe cric exact pe talpica care impinge nebunia aia de switch. Nu mi-a mai oprit in mers. Sper sa nu-mi mai opreasca de acu in colo. Daca tot face...scot tot sistemul de kick stand.

 

Felicitari pentru rezolvarea problemei!

Ps

Pentru mine stiu ca este usor ,fac asta de ceva zeci de ani iar suzuki nu mai are secrete pentru mine,ideea este daca a inteles omul cu probema.

Respect!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte faceam asa cand se aprindea mai rar si intradevar nu mai aveam eroare dar acum de cateva zile nu mai vrea nici cum...

 

mai e ceva in codita pe partea dreapta care ar mai putea sa faca zgomotul respectiv? ca acolo aud sau poate confund eu locatia exup-ului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte faceam asa cand se aprindea mai rar si intradevar nu mai aveam eroare dar acum de cateva zile nu mai vrea nici cum...

 

mai e ceva in codita pe partea dreapta care ar mai putea sa faca zgomotul respectiv? ca acolo aud sau poate confund eu locatia exup-ului?

Acolo este motorasul,el face zgomotul,mai precis pinioanele lui,care scapa pemtri ca este clapeta sau cablurile blocate sau nu este setata pozitia on/off din regaje de cablu sau sa stricat senzorul din interior si nu mai cunoaste pozitia.

Procedura de verificare si setare este in manual.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut, am cumparat in urma cu 2 zile un GSXR de 600 din 2005,imi doream foarte mult acel model toate bune si frumoase am mers prin probe cu ea motorul arata si se auzea perfect, dupa ce am facut actele am plecat cu el si dupa 50 km a inceput sa se auda un fel de bataie, la inceput am crezul ca ating lantul cu ceva dupa 10secunde se auzea si mai tare de undeva de sus de sub rezervor, m-am oprit si am inceput sa "plang" langa el.... s-a aprins martorul la ulei becul rosu si ala intermintent si daca pornesc acum motorul face zici ca e tractorul lu bunicu bate foarte tare in prtea de sus....

ma poate ajuta cineva cu un sfat sau daca stiti ce ar putea sa aiba

 

va multumesc!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut, am cumparat in urma cu 2 zile un GSXR de 600 din 2005,imi doream foarte mult acel model toate bune si frumoase am mers prin probe cu ea motorul arata si se auzea perfect, dupa ce am facut actele am plecat cu el si dupa 50 km a inceput sa se auda un fel de bataie, la inceput am crezul ca ating lantul cu ceva dupa 10secunde se auzea si mai tare de undeva de sus de sub rezervor, m-am oprit si am inceput sa "plang" langa el.... s-a aprins martorul la ulei becul rosu si ala intermintent si daca pornesc acum motorul face zici ca e tractorul lu bunicu bate foarte tare in prtea de sus....

ma poate ajuta cineva cu un sfat sau daca stiti ce ar putea sa aiba

 

va multumesc!!!

Curat ghinion. Daca te pricepi, desfa motorul. Nu-l mai porni pt nici un motiv. Stiu un K6/600 la care un mecanic a uitat un shurub mai mare in cutia filtrului de aer. A mers ani de zile la curse fara probleme. La un moment dat motoreta a cazut si shurubul a intrat pe admisie. Cel ce a cazut nu avea de unde sa stie de shurub si a incercat sa porneasca motorul. S-a stricat iremediabil.Daca esti din Bucuresti te pot indruma la un mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curat ghinion. Daca te pricepi, desfa motorul. Nu-l mai porni pt nici un motiv. Stiu un K6/600 la care un mecanic a uitat un shurub mai mare in cutia filtrului de aer. A mers ani de zile la curse fara probleme. La un moment dat motoreta a cazut si shurubul a intrat pe admisie. Cel ce a cazut nu avea de unde sa stie de shurub si a incercat sa porneasca motorul. S-a stricat iremediabil.Daca esti din Bucuresti te pot indruma la un mecanic.

 

 

Tare ciudat ceea ce spui tu.....sa mergi ANI DE ZILE si la curse fara sa dai jos capacul si sa schimbi filtru sau macar sa-l cureti........ma cam indoiesc. De fapt nu ma cam ci sigur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da stiu eu ce are... in principiu este facut varza motorul irecuperabil din cauza pieselor foarte scumpe ( de noi desigur)

daca se aude sus cum spui si este un zgomot foarte puternic.. inseamna mai mult ca sigur ca cuzinetul a fost smuls din locasul lui a fost invartit cu totul si a faramat si arborele, si acel zgomot este busitura pistonului in chiuluasa, adica spatiul dintre piston si chiuluasa nu mai exista pentru ca nu mai exista cuzinetul pe biela doarece macelarii cocalari, prosti si analfabeti merg fara ulei in motor sau se dau pe o roata cu 300ml ulei in motor, niste tampiti.

Adica acea motocicleta a fost pe mana unui bou.

Cumva este de la constanta si este rosie ca acolo am fost si vazut un jaf desta care se auzea groaznic? Si avea 800 ml ulei in motor ca am inclinat-o sa pice peste mine si toit nu se vedea uleiul.

Japonezele trebuiesc respectate ca se supara pe noi.

da in principiu arbore, biela, pisto, posibil supape, adica irecuperabil :crack: scuza-ma ca rad.

piesele alea nu se potrivesc de pe alta mobra ca alta are alte uzuri... si daca se baga un destept in transa sa o carpeasca nu mai este motocicleta sa te dai cu 270km/h ca mori si se termina tot.

este posibil sa fiu contrazis.. dar eu nu repar motorul de la motocicleta in cazul tau, nici pentru vanzare ca m-as numii criminal macelar.

 

Tare ciudat ceea ce spui tu.....sa mergi ANI DE ZILE si la curse fara sa dai jos capacul si sa schimbi filtru sau macar sa-l cureti........ma cam indoiesc. De fapt nu ma cam ci sigur

:crack: man... astea sunt povesti ca ale pescarilor si vanatorilor... am facut un topic special pe regionala Buzau dedicat fenomenului " minciuna "

 

NU sti !! vanatorul cu teava pana la iepure, pescarul care a prins rechin in balta etc :crack:

 

desfa ramul, si uta-te daca este ulei acolo, borsit pe vreo admisie...sunt curios asa PE NEVAZUTE si ne spui si noua.

 

Jagi .. poate te superi pe mine man !! :bounce: doamne fereste !!

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da stiu eu ce are... in principiu este facut varza motorul irecuperabil din cauza pieselor foarte scumpe ( de noi desigur)

daca se aude sus cum spui si este un zgomot foarte puternic.. inseamna mai mult ca sigur ca cuzinetul a fost smuls din locasul lui a fost invartit cu totul si a faramat si arborele, si acel zgomot este busitura pistonului in chiuluasa, adica spatiul dintre piston si chiuluasa nu mai exista pentru ca nu mai exista cuzinetul pe biela doarece macelarii cocalari, prosti si analfabeti merg fara ulei in motor sau se dau pe o roata cu 300ml ulei in motor, niste tampiti.

Adica acea motocicleta a fost pe mana unui bou.

Cumva este de la constanta si este rosie ca acolo am fost si vazut un jaf desta care se auzea groaznic? Si avea 800 ml ulei in motor ca am inclinat-o sa pice peste mine si toit nu se vedea uleiul.

Japonezele trebuiesc respectate ca se supara pe noi.

da in principiu arbore, biela, pisto, posibil supape, adica irecuperabil :crack: scuza-ma ca rad.

piesele alea nu se potrivesc de pe alta mobra ca alta are alte uzuri... si daca se baga un destept in transa sa o carpeasca nu mai este motocicleta sa te dai cu 270km/h ca mori si se termina tot.

este posibil sa fiu contrazis.. dar eu nu repar motorul de la motocicleta in cazul tau, nici pentru vanzare ca m-as numii criminal macelar.

 

 

:crack: man... astea sunt povesti ca ale pescarilor si vanatorilor... am facut un topic special pe regionala Buzau dedicat fenomenului " minciuna "

 

NU sti !! vanatorul cu teava pana la iepure, pescarul care a prins rechin in balta etc :crack:

 

desfa ramul, si uta-te daca este ulei acolo, borsit pe vreo admisie...sunt curios asa PE NEVAZUTE si ne spui si noua.

 

Jagi .. poate te superi pe mine man !! :bounce: doamne fereste !!

 

 

Taticu - vezi ca sunetul de la vibrochen se aude undeva jos - si intotdeauna il vei confunda cu vreo oala sau rulmentul de oala. Se mai poate auzi si in fata dar pe la jumate. Eu as exclude vibrochenu...si m-as duce pe o supapa, care in mers s-a f.u.t.u.t si acum se aude ca rasnita...

 

P.S. daca postul tau este un pamflet atunci imi cer scuze de "altoire" :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da stiu eu ce are... in principiu este facut varza motorul irecuperabil din cauza pieselor foarte scumpe ( de noi desigur)

daca se aude sus cum spui si este

un zgomot foarte puternic.. inseamna mai mult ca sigur ca cuzinetul a fost smuls din locasul lui a fost invartit cu totul si a faramat si arborele, si acel zgomot este busitura pistonului in chiuluasa, adica spatiul dintre piston si chiuluasa nu mai exista pentru ca nu mai exista cuzinetul pe biela doarece macelarii cocalari, prosti si analfabeti merg fara ulei in motor sau se dau pe o roata cu 300ml ulei in motor, niste tampiti.

Adica acea motocicleta a fost pe mana unui bou.

Cumva este de la constanta si este rosie ca acolo am fost si vazut un jaf desta care se auzea groaznic? Si avea 800 ml ulei in motor ca am inclinat-o sa pice peste mine si toit nu se vedea uleiul.

Japonezele trebuiesc respectate ca se supara pe noi.

da in principiu arbore, biela, pisto, posibil supape, adica irecuperabil :crack: scuza-ma ca rad.

piesele alea nu se potrivesc de pe alta mobra ca alta are alte uzuri... si daca se baga un destept in transa sa o carpeasca nu mai este motocicleta sa te dai cu 270km/h ca mori si se termina tot.

este posibil sa fiu contrazis.. dar eu nu repar motorul de la motocicleta in cazul tau, nici pentru vanzare ca m-as numii criminal macelar.

 

 

:crack: man... astea sunt povesti ca ale pescarilor si vanatorilor... am facut un topic special pe regionala Buzau dedicat fenomenului " minciuna "

 

NU sti !! vanatorul cu teava pana la iepure, pescarul care a prins rechin in balta etc :crack:

 

desfa ramul, si uta-te daca este ulei acolo, borsit pe vreo admisie...sunt curios asa PE NEVAZUTE si ne spui si noua.

 

Jagi .. poate te superi pe mine man !! :bounce: doamne fereste !!

legat de motor ai dreptate100; cuzinet praf bate vobrokenul si pistonul sus in chiuloasa.

Altul sh ca de refacut multi bani!

Legat de surub in airbox nu sunt povesti,cauta in situl meu tng performance un bmw 650 gs o sa gasesti dovada,aproape un an pana a ajuns in supape a stat in airbox....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG e usor sa-ti dai seama ca e de la EXUP.

 

Solo - fa urmatoarea schema : da drumu la motor cu FI in bord. lasa-l 10 secunde. Opreste-l si porneste-l din nou...nu o sa-ti mai apara FI si vei auzi cum se "armeaza" EXVCAu-l. Mie asa imi facea. Am pus mana pe manual si mi l-am servisat singur.

 

Cat despre problema mea...dupa schimbat si curata tot panoul de sigurante, butonul on-off - schimbat sigurante, toate. Curatat switchul de la cric si strans bine cricul + am pus pe cric exact pe talpica care impinge nebunia aia de switch. Nu mi-a mai oprit in mers. Sper sa nu-mi mai opreasca de acu in colo. Daca tot face...scot tot sistemul de kick stand.

 

am avut fix aceeasi problema la k2

am facut tot ce ai facut tu, si tot nu am scapat.

am scapat doar dupa ce am curatat TEMEINIC prinderea cricului, si apoi am gresat-o

de atunci am facut periodic curatarea asta, si nu am mai avut nici o problema

tot asa, arcul tare, piciorul impingea contactul suficient, etc.

da se simtea diferenta si cand il miscam cu mana dupa ce l-am curatat si gresat.

da repet, curatat cu curatitor de frane din belsug, carpa, etc

 

initial doar l-am gresat si tot imi intrerupea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Legat de surub in airbox nu sunt povesti,cauta in situl meu tng performance un bmw 650 gs o sa gasesti dovada,aproape un an pana a ajuns in supape a stat in airbox....

Vorbeam de curse nu de bmw 650. Si a fost un an, nu ani !!!

Ma rog, imi cer scuze si va salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

momentan motorul este la un mecanic, astept sa il desfaca si sa imi spuna surpriza, moto a fost cumparat din Buc alb albastru, da nu inteleg am fost si in probe cu el mergea bine si tocmai la mine sa se strice nici macar 100 km nu am facut cu el, nu am atins limitarea nici macar 1-data, mers lejer max 9.000 rpm.... la ala care era cum gura masii nu s-a stricat, imi vine sa imi dau bate in cap...

motivul care ar fi ce a avut sau nu a avut de s-a intamplat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima intrebare este daca a mai fost desfacut.daca da,atunci mai mult ca sigur reparatia a fost facuta gresit,sau de vanzare.

daca nu a fost demontat este problema de ungere.ulei prost filtru gresit,pompa defecta etc...

 

Vorbeam de curse nu de bmw 650. Si a fost un an, nu ani !!!

Ma rog, imi cer scuze si va salut

Cu respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma antrenez pt rosbk..ia zi am vreo sansa in primi 20 :unsure:

 

poza de care is mandru si o declar orgasmica :bounce:

wow, ai poza cu Keith Flint de la Prodigy? Bravo! Am inteles ca se da super tare omul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow, ai poza cu Keith Flint de la Prodigy? Bravo! Am inteles ca se da super tare omul!

 

are multi ani de trackday in spate chiar si cateva curse la anduranta din ce povestea el..cat de tare se da nush exact sa iti spun ca nu am fost in grupa cu el,imi era frica sa nu ma las de motociclism dupa o sesiune :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...