Razvansen Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Ma ajuta si pe mine cineva? Am un Suzuki Srad din 99 si as vrea sa stiu ce antigel sa bag in ea ca a venit vremea rece si vreau sa-i pun antigel de pe acum ca o bag la iernat. Ajunge 1 litru? sau trebuie 2 litrii? Am inteles ca trebuie diluat. Ajutati-ma cu un sfat. Ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Razvansen: poti sa cumperi antigelul deja diluat - pe care il poti pune direct, sau il poti cumpara si solutie concentrata caz in care va trebui sa-l diluezi in proportie de 1 la 1. Sfatul meu ca sa nu-ti bati capul, ia-l deja diluat, diferena de pret este foarte mica. Mare atentie insa sa cumperi antigel pentru aluminiu (din cate am observat eu de culoare verde sau roz). Daca vrei special pentru moto, poti alege motul, dar daca nu .. poti sa iei si din supermarket antigelul, dar repet, sa fie pentru componente din aluminiu. Iti trebuie 2 litri sigur, poate chiar mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvansen Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Multumesc man ptr lamuriri Raman dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 (editat) In manualul de service de la K1-K3 scrie ca incap 2150 ml lichid de racire (in afara de ce e in vas). Banuiesc ca e asemanator si la SRAD. Deci, in total o sa intre aproape 2,5 litri lichid de racire (antigel + apa distilata, daca il cumperi concentrat). Editat Septembrie 27, 2013 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 A comparat cineva GSXR K7-K8 cu ZX10 08 ca power? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nimeni Altu' Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 (editat) http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=197751..... Editat Septembrie 28, 2013 de Nimeni Altu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Salutare tuturor ... Vin si eu cu o intrebare referitoare la filtrul de aer ... Am desfacut capacul filtrului de aer (K1 - poza profil) si m-am convins ca este K&N ... (conform spuselor vanzatorului), insa, am observat niste mizerie intre pliurile filtrului ... mizerie uleioasa (mazga) mai mult, nu praf uscat ... acest filtru se poate spala si refolosi? Tin sa mentionez ca materialul din care este facut filtrul este roz-mov imbracat intr-o sita metalica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Salutare tuturor ... Vin si eu cu o intrebare referitoare la filtrul de aer ... Am desfacut capacul filtrului de aer (K1 - poza profil) si m-am convins ca este K&N ... (conform spuselor vanzatorului), insa, am observat niste mizerie intre pliurile filtrului ... mizerie uleioasa (mazga) mai mult, nu praf uscat ... acest filtru se poate spala si refolosi? Tin sa mentionez ca materialul din care este facut filtrul este roz-mov imbracat intr-o sita metalica. Este un kit de curatare pentru filtrele K&N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Salutare tuturor ... Vin si eu cu o intrebare referitoare la filtrul de aer ... Am desfacut capacul filtrului de aer (K1 - poza profil) si m-am convins ca este K&N ... (conform spuselor vanzatorului), insa, am observat niste mizerie intre pliurile filtrului ... mizerie uleioasa (mazga) mai mult, nu praf uscat ... acest filtru se poate spala si refolosi? Tin sa mentionez ca materialul din care este facut filtrul este roz-mov imbracat intr-o sita metalica. Da,se poate spala si refolosi,asta fiind una din caracteristicile filtrelor sport.Acum pentru spalat este bine sa fie folosit kitul dedicat pentru asta de la K&N. Un lipsa lui se poate uda filtrul cu ori ce detergent care elimina grasimea, lasat sa actioneze,clatit cu jet apa,dar nu cu mare presiune si concentrat pe o suprafata mica.Se lasa la uscat dupa care se pulverizeaza un strat subtire de ulei de filtru pe ambele parti. Ulei poti filosi pe cel de la k&n sau bmc sau ori ce tip de ulei filtru dar pentru material textil. Cel de burete are alt ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Multumesc inca o data TNG pentru lamuriri ... cel mai probabil la primavara ii voi face o baie la filtru si apoi o sa il spray`ez nitel ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Cu placere,sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Salut! Se poate ca Healtech Gipro gear indicator A-TRE pentru ZX10R 2004-2005 or ZZR1400 sa functioneze si pe un gsxr 1000 din 2003? ...banuiesc ca trebuie modificate mufele si schimbate hartile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 (editat) Salut! Se poate ca Healtech Gipro gear indicator A-TRE pentru ZX10R 2004-2005 or ZZR1400 sa functioneze si pe un gsxr 1000 din 2003? ...banuiesc ca trebuie modificate mufele si schimbate hartile Nu cred! Fiecare moto are diferite rezistente pe gear senzor care stabilesc in ce trepta de viteza te afli. Nu cred ca rezistentele sunt la fel pentru kawasaki si suzuki,sa nu mai spun de incompatibilitatea mufelor. GIPRO-K03-RD cod pentru kawasaki GIPRO-S01-RD cod pentru suzuki Editat Septembrie 29, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Nu cred! Fiecare moto are diferite rezistente pe gear senzor care stabilesc in ce trepta de viteza te afli. Nu cred ca rezistentele sunt la fel pentru kawasaki si suzuki,sa nu mai spun de incompatibilitatea mufelor. GIPRO-K03-RD cod pentru kawasaki GIPRO-S01-RD cod pentru suzuki gasisem unul pe ebay si ma costa cam 70 de lire cu tot cu transport. Mai caut... Multumesc mult inca odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RenameYourself Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Multe salutari ! Imi cer scuze ca postez aici, dar poate e interesat vreunul dintre voi, posesori de gixxere de o geaca dedicata voua /index.php?/topic/703312-vand-geaca-piele-icon-model-deosebit-dedicat-suzuki/ Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) Multe salutari ! Imi cer scuze ca postez aici, dar poate e interesat vreunul dintre voi, posesori de gixxere de o geaca dedicata voua /index.php?/topic/703312-vand-geaca-piele-icon-model-deosebit-dedicat-suzuki/ Numai bine ! Si @danneagu90 , ce rol are ? Care esti proprietar pana la urma ? Eu sunt din Ct , de unde ar fi celalalt , dar tu esti din Buc , deci proba se face la Ct sau la Buc ? Editat Octombrie 1, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RenameYourself Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Salut @ctrad, proprietarul este Daniel , eu sunt din Bucuresti, dar suntem prieteni si primul care a vazut geaca am fost eu. Se poate proba la el in Constanta. Sunt viitor posesor de GSX-R si am vrut sa-mi fac un cadou, dar nu mi s-a potrivit. Geaca este superba si am postat aici pentru ca aveti cu totii suzuki-uri si poate va intereseaza. Numai bine! Salutari din nou Am studiat cateva sute de pagini din acest topic pentru ca vreau sa-mi cumpar un 750 K6. Cea mai grava problema de care am aflat si pe care o studiez de cateva zile este legata de cadrul GSX-R-elor (modelele 2005-2008). Am vazut o poza si cu un 750 k6 rupt in doua. Aflu ca problema este in special la modelele de 1000. Din ce aflu, din 2005 cei de la suzuki s-au profilat pe sudura robotica si din cauza unor erori de programare, sudura nu a fost corecta (sau nu a patruns indeajuns in material). Citisem deasemenea ca nu toate loturile de motociclete au fost afectate si marea majoritate ar fi fost vandute in SUA. Cu toate astea, am vazut cazuri in grecia si franta si cred ca sunt si alte cazuri in alte tari. Am inteles ca cei de la suzuki au facut rechemari in service pentru modelele de 1000 dar asta prin america ( am citit pe http://www.sportbikes.net/forums/sportbike-videos-reviews/406340-07-08-gsxr-1000-frame-breaking-issue-pics-2.html ). Citisem tot asa un caz cu un tip care a murit dupa ce i s-a rupt cadrul in mers, din senin.. lucruri terifiante. Ma gandesc ca poate dracu' nu-i asa de negru si poate problema asta nu exista la toate modelele de gsxr. Tinand cont de toate astea.. nu stiu ce sa fac. Sa ma incumet sa vad K6-le? Sau sa-mi iau gandul de la el? Voi ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) noi toti ceilalti care le avem ce sa facem cu ele? cumpara prietene fara probleme daca motocicleta e in mintile ei , intretinuta si arata ca iesita din fabrica,nu te incumeta cu panarame Editat Octombrie 1, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RenameYourself Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Mersi de sfat cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Tinand cont de toate astea.. nu stiu ce sa fac. Sa ma incumet sa vad K6-le? Sau sa-mi iau gandul de la el? Voi ce spuneti? /index.php?/topic/703247-accident-29092013/?p=3570855 Inca un sasiu de Suzuki rupt. Colegul care a patit accident nu-si mai aduce aminte ce s-a intamplat de fapt. Sunt sanse, si nu m-am ferit nici pe topicul accidentului sa o zic, ca sasiul a se fi rupt din senin si sa se fi ajuns la cazatura. Deocamdata asteptam sa-si recapete memoria momentelor dinaintea accidentului. In orice caz, chiar si daca s-a rupt dupa cazatura, este clar ca e o problema cu acele sasiuri. Sunt mult prea sensibile. Am mai pus si eu poze si filme cu asemenea intamplari nefericite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RenameYourself Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Mersi Cesar, aveam nevoie de parerea ta. Am citit si topicul cu accidentul acela inainte sa postez aici si am vazut ca esti intr-un fel sau altul "pornit" pe sasiurile astea de GSXR. Stiti cumva daca sasiul de 1000 e acelasi cu cel de 750? Totusi, cmd are un k5 1k , adica exact primul model cu problema asta si cel mai "rupt in 2" si nu se plange de asa ceva. Cred ca ma duc sa vad motocicleta aia, o dau pe o roata si o aduc la pamant mai violent. Il verific de cateva ori si daca nu observ nimic.. il iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) Din punctul de vedere al unui fan al unui anume producator, as putea fi privit ca "pornit impotriva". Dar sa incercam sa privim lucrurile la rece, cat mai pragmatic. Nu toate sasiurile din respectiva generatie s-au rupt, nu toate se vor rupe. Dar nimeni nu poate garanta ca X sau Y motocicleta va ramane intreaga pe parcursul exploatarii sau in urma unui low side (am pus cu niste pagini in urma un film) care, in cele mai multe cazuri nu se soldeaza cu sasiu rupt. Nici in cazul altor producatori nu exista garantia 100% ca va rezista cadrul si nu pot aparea fisuri sau nu se va rupe la un low side. Totusi, in cazul celorlalti trei mari prodcuatori japonezi, nu avem de-a face cu probleme similare (cel putin eu nu cunosc). Desigur, apar probleme specifice la fiecare model de motocicleta. Nici un model nu e infailibil. Am sa-ti mai dau un exemplu: am avut un Passat 2.0 TDI PD - BKP. Problema acestei motorizari a fost ca era echipat cu injectoare Siemens sensibile care se ardeau. Si mai grav era ca, managementul electronic nu era gandit pentru un astfel de defect si cand un injector se ardea, motorul se oprea. Daca se oprea cand erai intr-o depasire, existau sanse sa fii mancat . Ei bine, eu n-am avut de a face cu nici un injector ars, pana la momentul cand, am dus masina la recall si au schimbat injectoarele Siemens cu injectoare Bosch, despre care se zice ca nu cedeaza. Cand mi-am cumparat masina nu stiam despre respectiva problema. Cu siguranta, daca as fi stiut, nu mi-as mai fi luat Passat. Defectul de injectoare nu e nici pe departe atat de periculos cum e un posibil defect de sasiu. Totusi, ma putea aduce intr-o situatie periculoasa. Acum, daca ar fi sa iei in considerare ca, un asemenea defect se poate manifesta cu consecinte dezastruoase, tu ce ai alege sa faci? Sa te feresti de un astfel de potential pericol sau sa mergi mai departe si sa speri ca nu ti se va intampla? Editat Octombrie 1, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RenameYourself Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Inteleg perfect ce spui Cesar si iti multumesc pentru ce ai scris. E logic raspunsul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Vad ca ai (sau ai avut) 636. Daca te-ai inteles bine cu Kawa, ai putea sa incerci ZX10 "ratusca" din 2006-2007 sau modelul urmator, ZX10 "Rieju" Ambele porecle sunt bazate pe design-ul carenelor si farurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) problema aceea de care vb e pt k5-k6 si rareori k7-k8 ,cel de 750 06-07 nu are problema asta pun pariu 100001% pt accidentul acela cadru a fost rupt cand a cazut in santul de beton la o viteza mare ! daca te uiti atent la furci nu au avut de suferit ceea ce denota => cadrul a fost rupt @ impact se mai poate constata asta si de pe urmele de pe carosabil doar asa... ne dam cu presupusul ca inainte de accident ,terminati cu prostiile Editat Octombrie 1, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.