TNG Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Cu placere,sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Salut! Se poate ca Healtech Gipro gear indicator A-TRE pentru ZX10R 2004-2005 or ZZR1400 sa functioneze si pe un gsxr 1000 din 2003? ...banuiesc ca trebuie modificate mufele si schimbate hartile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 (editat) Salut! Se poate ca Healtech Gipro gear indicator A-TRE pentru ZX10R 2004-2005 or ZZR1400 sa functioneze si pe un gsxr 1000 din 2003? ...banuiesc ca trebuie modificate mufele si schimbate hartile Nu cred! Fiecare moto are diferite rezistente pe gear senzor care stabilesc in ce trepta de viteza te afli. Nu cred ca rezistentele sunt la fel pentru kawasaki si suzuki,sa nu mai spun de incompatibilitatea mufelor. GIPRO-K03-RD cod pentru kawasaki GIPRO-S01-RD cod pentru suzuki Editat Septembrie 29, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Nu cred! Fiecare moto are diferite rezistente pe gear senzor care stabilesc in ce trepta de viteza te afli. Nu cred ca rezistentele sunt la fel pentru kawasaki si suzuki,sa nu mai spun de incompatibilitatea mufelor. GIPRO-K03-RD cod pentru kawasaki GIPRO-S01-RD cod pentru suzuki gasisem unul pe ebay si ma costa cam 70 de lire cu tot cu transport. Mai caut... Multumesc mult inca odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RenameYourself Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Multe salutari ! Imi cer scuze ca postez aici, dar poate e interesat vreunul dintre voi, posesori de gixxere de o geaca dedicata voua /index.php?/topic/703312-vand-geaca-piele-icon-model-deosebit-dedicat-suzuki/ Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) Multe salutari ! Imi cer scuze ca postez aici, dar poate e interesat vreunul dintre voi, posesori de gixxere de o geaca dedicata voua /index.php?/topic/703312-vand-geaca-piele-icon-model-deosebit-dedicat-suzuki/ Numai bine ! Si @danneagu90 , ce rol are ? Care esti proprietar pana la urma ? Eu sunt din Ct , de unde ar fi celalalt , dar tu esti din Buc , deci proba se face la Ct sau la Buc ? Editat Octombrie 1, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RenameYourself Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Salut @ctrad, proprietarul este Daniel , eu sunt din Bucuresti, dar suntem prieteni si primul care a vazut geaca am fost eu. Se poate proba la el in Constanta. Sunt viitor posesor de GSX-R si am vrut sa-mi fac un cadou, dar nu mi s-a potrivit. Geaca este superba si am postat aici pentru ca aveti cu totii suzuki-uri si poate va intereseaza. Numai bine! Salutari din nou Am studiat cateva sute de pagini din acest topic pentru ca vreau sa-mi cumpar un 750 K6. Cea mai grava problema de care am aflat si pe care o studiez de cateva zile este legata de cadrul GSX-R-elor (modelele 2005-2008). Am vazut o poza si cu un 750 k6 rupt in doua. Aflu ca problema este in special la modelele de 1000. Din ce aflu, din 2005 cei de la suzuki s-au profilat pe sudura robotica si din cauza unor erori de programare, sudura nu a fost corecta (sau nu a patruns indeajuns in material). Citisem deasemenea ca nu toate loturile de motociclete au fost afectate si marea majoritate ar fi fost vandute in SUA. Cu toate astea, am vazut cazuri in grecia si franta si cred ca sunt si alte cazuri in alte tari. Am inteles ca cei de la suzuki au facut rechemari in service pentru modelele de 1000 dar asta prin america ( am citit pe http://www.sportbikes.net/forums/sportbike-videos-reviews/406340-07-08-gsxr-1000-frame-breaking-issue-pics-2.html ). Citisem tot asa un caz cu un tip care a murit dupa ce i s-a rupt cadrul in mers, din senin.. lucruri terifiante. Ma gandesc ca poate dracu' nu-i asa de negru si poate problema asta nu exista la toate modelele de gsxr. Tinand cont de toate astea.. nu stiu ce sa fac. Sa ma incumet sa vad K6-le? Sau sa-mi iau gandul de la el? Voi ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) noi toti ceilalti care le avem ce sa facem cu ele? cumpara prietene fara probleme daca motocicleta e in mintile ei , intretinuta si arata ca iesita din fabrica,nu te incumeta cu panarame Editat Octombrie 1, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RenameYourself Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Mersi de sfat cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Tinand cont de toate astea.. nu stiu ce sa fac. Sa ma incumet sa vad K6-le? Sau sa-mi iau gandul de la el? Voi ce spuneti? /index.php?/topic/703247-accident-29092013/?p=3570855 Inca un sasiu de Suzuki rupt. Colegul care a patit accident nu-si mai aduce aminte ce s-a intamplat de fapt. Sunt sanse, si nu m-am ferit nici pe topicul accidentului sa o zic, ca sasiul a se fi rupt din senin si sa se fi ajuns la cazatura. Deocamdata asteptam sa-si recapete memoria momentelor dinaintea accidentului. In orice caz, chiar si daca s-a rupt dupa cazatura, este clar ca e o problema cu acele sasiuri. Sunt mult prea sensibile. Am mai pus si eu poze si filme cu asemenea intamplari nefericite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RenameYourself Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Mersi Cesar, aveam nevoie de parerea ta. Am citit si topicul cu accidentul acela inainte sa postez aici si am vazut ca esti intr-un fel sau altul "pornit" pe sasiurile astea de GSXR. Stiti cumva daca sasiul de 1000 e acelasi cu cel de 750? Totusi, cmd are un k5 1k , adica exact primul model cu problema asta si cel mai "rupt in 2" si nu se plange de asa ceva. Cred ca ma duc sa vad motocicleta aia, o dau pe o roata si o aduc la pamant mai violent. Il verific de cateva ori si daca nu observ nimic.. il iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) Din punctul de vedere al unui fan al unui anume producator, as putea fi privit ca "pornit impotriva". Dar sa incercam sa privim lucrurile la rece, cat mai pragmatic. Nu toate sasiurile din respectiva generatie s-au rupt, nu toate se vor rupe. Dar nimeni nu poate garanta ca X sau Y motocicleta va ramane intreaga pe parcursul exploatarii sau in urma unui low side (am pus cu niste pagini in urma un film) care, in cele mai multe cazuri nu se soldeaza cu sasiu rupt. Nici in cazul altor producatori nu exista garantia 100% ca va rezista cadrul si nu pot aparea fisuri sau nu se va rupe la un low side. Totusi, in cazul celorlalti trei mari prodcuatori japonezi, nu avem de-a face cu probleme similare (cel putin eu nu cunosc). Desigur, apar probleme specifice la fiecare model de motocicleta. Nici un model nu e infailibil. Am sa-ti mai dau un exemplu: am avut un Passat 2.0 TDI PD - BKP. Problema acestei motorizari a fost ca era echipat cu injectoare Siemens sensibile care se ardeau. Si mai grav era ca, managementul electronic nu era gandit pentru un astfel de defect si cand un injector se ardea, motorul se oprea. Daca se oprea cand erai intr-o depasire, existau sanse sa fii mancat . Ei bine, eu n-am avut de a face cu nici un injector ars, pana la momentul cand, am dus masina la recall si au schimbat injectoarele Siemens cu injectoare Bosch, despre care se zice ca nu cedeaza. Cand mi-am cumparat masina nu stiam despre respectiva problema. Cu siguranta, daca as fi stiut, nu mi-as mai fi luat Passat. Defectul de injectoare nu e nici pe departe atat de periculos cum e un posibil defect de sasiu. Totusi, ma putea aduce intr-o situatie periculoasa. Acum, daca ar fi sa iei in considerare ca, un asemenea defect se poate manifesta cu consecinte dezastruoase, tu ce ai alege sa faci? Sa te feresti de un astfel de potential pericol sau sa mergi mai departe si sa speri ca nu ti se va intampla? Editat Octombrie 1, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RenameYourself Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Inteleg perfect ce spui Cesar si iti multumesc pentru ce ai scris. E logic raspunsul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Vad ca ai (sau ai avut) 636. Daca te-ai inteles bine cu Kawa, ai putea sa incerci ZX10 "ratusca" din 2006-2007 sau modelul urmator, ZX10 "Rieju" Ambele porecle sunt bazate pe design-ul carenelor si farurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) problema aceea de care vb e pt k5-k6 si rareori k7-k8 ,cel de 750 06-07 nu are problema asta pun pariu 100001% pt accidentul acela cadru a fost rupt cand a cazut in santul de beton la o viteza mare ! daca te uiti atent la furci nu au avut de suferit ceea ce denota => cadrul a fost rupt @ impact se mai poate constata asta si de pe urmele de pe carosabil doar asa... ne dam cu presupusul ca inainte de accident ,terminati cu prostiile Editat Octombrie 1, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Daca te uitai atent la poza cesar nu erau urme pe carosabil de la motocicleta si inca ceva ,pun pariu 100001% pt accidentul acela cadru a fost rupt cand a cazut in santul de beton la o viteza mare ! In imaginea respectiva se vad, pe langa epava si cartonase puse de Politie. Cred ca in planul cel mai departat, inconjurat cu creta, e locul unde a ajuns prima oara motocicleta in sant. Daca colegul a ramas lat pe jos, e clar ca nu a mai apucat sa se ridice sa traga de motocicleta si a ramas asa cum s-a dus. Repet - sunt prea putine informatii despe cum s-a produs accidentul si o cedare a sasiului este doar o posibilitate pt mine, nicidecum o certitudine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) si nici galeriile nu sunt afectate... daca eram @ politie elucideam multe cazuri ... )))))))))))) din poza asta facuta asa cum este ea facuta nu se vad urme pe asfalt de tarshaiala sau ceva de unde poate sa rezulte ca motocicleta a tras drept fara sa fie contact cu asfaltul pana la impactul cu santul Editat Octombrie 1, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 daca te uiti atent la furci nu au avut de suferit ceea ce denota => cadrul a fost rupt @ impact se mai poate constata asta si de pe urmele de pe carosabil doar asa... ne dam cu presupusul ca inainte de accident ,terminati cu prostiile Nu stiu cum iti dai tu seama daca au avut sau nu de suferit jambele insa e mai mult decat logic ca, daca se rupe sasiu inainte de impact, suspensia fata, nemaifiind legata rigid de sasiu, sa nu mai sufere vreo deformare (asta daca ar fi cazul dar sunt sanse zero sa iti dai cu parerea despre suspensia fata doar dintr-o poza). Intr-adevar, urme pe asfalt nu se vad dar , daca iesirea in decor a fost in dreptul locului incercuit cu creta alba, acolo ar trebui sa se vada urme. Insa acolo e ambulanta, nu se vede nimic. Revenind la sasiuri - am la service un ZX-6 din 99, lovit frontal la viteza mare. Roata fata e distrusa, discurile la fel, furca stramba, radiatorul praf. Sasiul insa nu s-a rupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Si eu am cochetat cu K5-ul,am citit pe net despre problema cadrului. S-a facut recall in America si s-au inlocuit sau la cele care nu s-a depistat nicio fisura s-a montat o ranforsare de metal lipita cu rasina. Totusi din toate relatarile se pare ca nu se rupe cadrul in folosire cotidiana. Se rupe daca exagerezi cu wheelie-urile puse tare jos, sau in accidente. Pana la urma si Panigale s-a facut praf de la o simpla cazatura pe circuit. Nu m-as ingrijora atat de tare ca se rupe la accident. Dar faptul ca sunt mai greu si mai merg si cu pasager m-a facut sa ma gandesc la sudurile alea si sa fie un factor decisiv in a nu lua K5. Acu' am alte probleme dar macar cadrul e bun!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 ma duc sa vad motocicleta aia, o dau pe o roata si o aduc la pamant mai violent. Il verific de cateva ori si daca nu observ nimic.. il iau. Si daca observi, ce faci? Lasi omul cu cadrul crapat si pleci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 mi se pare normal ,macar sasiul sa fie bun pt motocicleta aceea fiecare cu bune cu rele revenind si vorbind serios eu nu cred ca posesorii de k5-k6-k7-k8 de 1000 sunt niste tampiti si nu au grija de sanatatea lor ,mai ales sa-si faca si rau singuri (masochisti) eu va spun sincer ca nu cumparam k5-k6 daca nu luam de la cineva care-l avea de nou si utilizat cum trebuie,putini km si sa fie cum a iesit din fabrica IMPECABIL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 mi se pare normal ,macar sasiul sa fie bun pt motocicleta aceea Nu cunosc motocicleta si detalii dar mi se pare anormal sa te duci sa abuzezi de o motocicleta si apoi sa nu o cumperi pt ca au aparut nu stiu ce bube. D-aia e bine ca atunci cand vinzi o motocicleta sa o dai potentialului cumparator sa o testeze numai dupa ce iti lasa garantie contravaloarea motocicletei. Bine de stiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Totusi, cmd are un k5 1k , adica exact primul model cu problema asta si cel mai "rupt in 2" si nu se plange de asa ceva. La cati km are cmd cu motoreta aia, nu e cel mai fericit exemplu. (mai ales ca-l suspectez ca iese DOAR pe drumuri foarte foarte bune). Si nici de wheelie/hooliganisme nu-l suspectez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) asa este Adrian,ai dreptate 100% ,nu abuzez de el,nu fac wheelie nu o bag nici macar pe drum de tzara,am mai fost @ targu secuiesc si am mers 200m pe un drum cu praf,pietre ... de mi-am blestemat toate zilele @Dan : eu vorbeam de motocicleta din service pe care o are Cesar kawasaki din 99 si era o glumi$$a aveam k5-750 cu +3 pe spate si mergeam o strada din Ploiesti cu prietena mea in spate dintr-un capat in altu in wheelie mi-am zis ca trebuie neaparat sa cumpar un k5 stiind de "problema" cu cadru ma linistesc =)),kidding si multumesc Lui Dumnezeu ,asa a fost nu am mai facut de 1 an si ceva ,nici nu-mi placea prea tare senzatia ce e drept .. Editat Octombrie 1, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Confirm pentru CMD,numai pe o roata merge,cand pe cea de spate,cand pe cea de fata. I-am schimbat de 5 ori simeringurile de la furca vara asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.