Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

nu stiu cum te descurci cu motocicleta actuala vezi sa nu fie saltul asta e PREA MARE de la srad la gsxr 1000 dupa 2004,cu "mami" ai mai mers pe motocicleta ? ce zice vrea si dansa de 1000 ? kidding ...

acum serios vorbim ,mai stai un sezon pe asta daca poti

Pot sta , nu ma grabeste nimeni , imi place cum merge , nu e nici o graba pentru mine , insa , am mai zis mai sus , am ceva pe creier care vrea bord digital . atata tot. Dupa cum bine vezi , am avut intentia de a-mi schimba bordul.

Cu "mami" am mers si pe bandit de 400 si pe motoreta actuala ... Sa inteleg ca tu cand iti cumperi o mobra , o intrebi pe "mami" ?

Editat de alex4ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator little wayne

Tu nu stii sa te dai pe 600 si vrei miar.Stiu ca la liniuta 1000 rupe 600 dar problema mare e pe viraje.poate tu mergi tare din semafor in semafor si atunci,da,e nevoie de un miar

 

Daca ai bilute cumpara un gsxr 1100,sa vezi in ce hal trage vechitura aia si are cutie in 5 trepte

Am mers cu un gsxr 750 din 94 iesit din fabrica cu 128 caluti si alti caluti in plus dupa modificarea admisiei si a evacuarii.bomba motoreta aia

In treapta 2 la 6000rpm vroia pe o roata.600-le meu n-are nici o treaba in treapta 2 la 6k

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Who's mami? :))

you know very well

 

era o gluma ... daca nu te-ai prins ti-am si scris dupa in engleza ...

si eu tot in spirit de gluma te-am intrebat , am simtul umorului acum de sarbatori :D:D

 

Tu nu stii sa te dai pe 600 si vrei miar.Stiu ca la liniuta 1000 rupe 600 dar problema mare e pe viraje.poate tu mergi tare din semafor in semafor si atunci,da,e nevoie de un miar

 

Daca ai bilute cumpara un gsxr 1100,sa vezi in ce hal trage vechitura aia si are cutie in 5 trepte

Am mers cu un gsxr 750 din 94 iesit din fabrica cu 128 caluti si alti caluti in plus dupa modificarea admisiei si a evacuarii.bomba motoreta aia

In treapta 2 la 6000rpm vroia pe o roata.600-le meu n-are nici o treaba in treapta 2 la 6k

si daca nu am mers pe o mobra de 600 e o problema ?! nu are importanta ! stiu ca sunt motorete puternice si alea vechi , insa nu cred ca are vre-o relevanta gustul meu cu ceea ce zici tu :) pana la urma urmei tot ce imi trece prin cap , fac !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara un K7 1000 si rupe-i muia intre semafoare,putere fara numar,uili ca un bo$$

Cu catalizatorul scos mobra aia are potential mare

nu sunt genul de persoana care iti trece tie prin cap ,

Insa vad invidia din tine :))

Nu inteleg snobismul asta .. "uite ba , ala are miar , e sinucigas , habar nu are sa mearga , e moarte curata ... sau se sparge in figuri , are bani ...bla bla bla " daca vrei sa oferi un sfat , nu fii ironic si incearca sa "asculti" acea persoana , ca de mistocareli suntem toti buni.

Sarbatori fericite !

L.E. : aaa , imi cer scuze , little wayne ! abia acum am vazut ca esti super membru ! asta explica multe !

Editat de alex4ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

BO$$.Recunosc ca salivez dupa un miar insa skill ul meu nu e foarte dezvoltat,iar un miar mi-ar fi total inutil,nu stiu ,,sa merge'' cu miarul.La stop mai opresc motorul,sa iau 100 in 2.5 sec cu plecare de pe loc nici vorba,doar reisarii de bulevard au aptitudinea asta

 

Tu nu ai experienta deloc,ti-o spune unul care a avut ca prima motociceta o vitezana.Mi-a luat un an sa ma obisnuiesc cu 600,pe drum drept am mers 160 la prima iesire din Bucuresti,cand vedeam o curba ca cacam pe mine de frica.Tu nu ai exploatat motoreta aia la mai mult de 20% din ciclistica si vrei miar,total inutil amice.E bun pe liniute si atat,puterea e mult prea mare pentru tine.ciclistica unui k7 e mult peste srad ul tau dar asta nu te ajuta prea mult

Invata sa mergi singur(fara mami pasager) si dupa..mai vorbim

 

Toti ne dorim motoare mai noi si puternice,chiar nu ai ce face un un astfel de motor daca tu nu stii sa te dai cu el.Pentru tine si un 600 e peste skill ul tau,750,un moft inutil...Miar,pentru ce? sa muoara dusmanii de ciuda.Iti recomand o busa turbo

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BO$$.Recunosc ca salivez dupa un miar insa skill ul meu nu e foarte dezvoltat,iar un miar mi-ar fi total inutil,nu stiu ,,sa merge'' cu miarul.La stop mai opresc motorul,sa iau 100 in 2.5 sec cu plecare de pe loc nici vorba,doar reisarii de bulevard au aptitudinea asta

 

Tu nu ai experienta deloc,ti-o spune unul care a avut ca prima motociceta o vitezana.Mi-a luat un an sa ma obisnuiesc cu 600,pe drum drept am mers 160 la prima iesire din Bucuresti,cand vedeam o curba ca cacam pe mine de frica.Tu nu ai exploatat motoreta aia la mai mult de 20% din ciclistica si vrei miar,total inutil amice.E bun pe liniute si atat,puterea e mult prea mare pentru tine.ciclistica unui k7 e mult peste srad ul tau dar asta nu te ajuta prea mult

Invata sa mergi singur(fara mami pasager) si dupa..mai vorbim

 

Toti ne dorim motoare mai noi si puternice,chiar nu ai ce face un un astfel de motor daca tu nu stii sa te dai cu el.Pentru tine si un 600 e peste skill ul tau,750,un moft inutil...Miar,pentru ce? sa muoara dusmanii de ciuda.Iti recomand o busa turbo

De ce tot bati campii cu k7-tele tau ?! am zis eu ca imi iau sau ca mi-as dori k7 ? si chiar si asa , daca mi-as lua , care a-r fi problema ?! nu o pot stapani , si vad ca ma tavaleste , o vand si gata ! eu nu ies ca "reisarii" prin oras la 12 noaptea sa zgudui orasul si sa impresionez maimutele ! Eu am folosit motoreta in proportie de 80 % pentru plimbari lungi de la 100 de km in sus . Ti-am spus , nu ma cunosti , nu ai de unde sa stii ce fel de fire sunt. Am avut ocazii de accident si cu scuterul si cu ambele motoare si culmea , toate ocaziile astea au fost IN ORAS ! si uite-ma ca iti scriu in momentul de fata .

Acum , oricum , cand te urci pe motor , esti considerat victima si daca am scapat pana acum sunt constient ca v-or mai fi si alte situatii care ti se pot intampla si cu masina si cu scuterul de 49 si cu motorul de 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Vorbim de lucruri diametral opuse pentru ca tu nu accepti/intelegi ce spun eu....Intrebare pe intelesul tau

 

Cu ce te ajuta un miar folosit la touring si de ce touring cu ss 1000?

Inteleg fiecare cu pasaricile lui.motivatia ta care e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbim de lucruri diametral opuse pentru ca tu nu accepti/intelegi ce spun eu....Intrebare pe intelesul tau

 

Cu ce te ajuta un miar folosit la touring si de ce touring cu ss 1000?

Inteleg fiecare cu pasaricile lui.motivatia ta care e?

pentru a avea o rezerva de putere mai mare in orice treapta , imi plac motoarele puternice.

sper ca m-am facut destul de inteles . nu iti mai raspund la nici o intrebare ca nu vreau sa devin super membru peste noapte .

Bafta !

 

Nah, nu erau mai bune intrebarile mele puerile decat cearta ? :))

Dar nu exista nici o cearta intre noi , pur si simplu o contrazicere . eu nu ii pot schimba frica lui fata de motoarele de o mie iar el nu ma intelege pe mine . atata tot.

Nu ne-am jighnit in nici un fel , in caz ca nu ai observat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BO$$.Recunosc ca salivez dupa un miar insa skill ul meu nu e foarte dezvoltat,iar un miar mi-ar fi total inutil,nu stiu ,,sa merge'' cu miarul.La stop mai opresc motorul,sa iau 100 in 2.5 sec cu plecare de pe loc nici vorba,doar reisarii de bulevard au aptitudinea asta

 

Tu nu ai experienta deloc,ti-o spune unul care a avut ca prima motociceta o vitezana.Mi-a luat un an sa ma obisnuiesc cu 600,pe drum drept am mers 160 la prima iesire din Bucuresti,cand vedeam o curba ca cacam pe mine de frica.Tu nu ai exploatat motoreta aia la mai mult de 20% din ciclistica si vrei miar,total inutil amice.E bun pe liniute si atat,puterea e mult prea mare pentru tine.ciclistica unui k7 e mult peste srad ul tau dar asta nu te ajuta prea mult

Invata sa mergi singur(fara mami pasager) si dupa..mai vorbim

 

Toti ne dorim motoare mai noi si puternice,chiar nu ai ce face un un astfel de motor daca tu nu stii sa te dai cu el.Pentru tine si un 600 e peste skill ul tau,750,un moft inutil...Miar,pentru ce? sa muoara dusmanii de ciuda.Iti recomand o busa turbo

Ho ma atotstiutorule, repede tu stii totul, cred ca a zecea oara cand scrii ca nu stii sa mergi, si ca degeaba iti cumperi 1000 bla bla bla, nu trebuie sa repeti de 30 de ori. Ai prins pe D-zeu de picior cand ti-a reglat cineva suspensia, si reglat motoreta(mare scula de motoreta, k1 de 600, zici ca e vreo super racheta) sa mearga in firea ei si dai sfaturi aici, las-o mai moale. Lasa omul sa isi cumpere ce vrea, sa faca ce vrea, daca e destept cauta si gandeste inainte sa faca ceva, daca nu asta e. Mai usor cu figurile si vorbitu' de sus cu toti in afara de pretenii tai recent facuti si cunostinte.

Editat de Shobo2020
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Moah,fiecare isi cumpara ce vrea insa uneori nu vad utilitatea unui aumit atelaj(caruta pe la tine in telemorman).Suspensia o am reglata de 500km la mega racheta mea mai lenesa decat un gixxer 750 din 94'

Anul asta am fost la un pas de a cumpara ceva mai mare,am renuntat in ultimul moment,de ce? pur si simplu nu am ce face cu un miar pe strada(eu vroiam un 750-150cp).la ce imi foloseste rezerva de putere pe strada cand ma angajez intr o depasire iar conservarul din fata imi sare si el in fata(foarte des anul asta),da,rezerva de putere sa ma infig mai tare in retardul care imi ia fata in depasire

 

Repet,cu ce ajuta miarul un noob? te fhootzi in ea de mobra cand te face pe curbe un alt noob cu un gladius sau er6. mobrele enumerate alea sunt mult mai manevrabile decat un miar ghidonate de 2 rideri cu acelasi skill,diferenta de 100cai la ce foloseste?

 

 

Ce figuri? unde le vezi? te uiti pe taraf sau din varful vilei de la buzescu?



Am fost incepator pe SS,cu ce m-a ajutat? cu nimic.Am cumparat ss pentru ca asta mi-am dorit,figurant? pentru un tip care a schimbat scuterul de 49 cu un ss,da am fost

Asimilam mult mai repede si mai mult pe un motor user frendly,cu ss in afara de tras de gaz ca maimuta nu inveti foarte multe in primul an,nu e o motoreta prietenoasa cu incepatorii fix din motivul spus mai sus,skill ul il deprinzi mai greu ca incepator comparativ cu un gs500 sau bandit

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moah,fiecare isi cumpara ce vrea insa uneori nu vad utilitatea unui aumit atelaj(caruta pe la tine in telemorman).Suspensia o am reglata de 500km la mega racheta mea mai lenesa decat un gixxer 750 din 94'

Anul asta am fost la un pas de a cumpara ceva mai mare,am renuntat in ultimul moment,de ce? pur si simplu nu am ce face cu un miar pe strada(eu vroiam un 750-150cp).la ce imi foloseste rezerva de putere pe strada cand ma angajez intr o depasire iar conservarul din fata imi sare si el in fata(foarte des anul asta),da,rezerva de putere sa ma infig mai tare in retardul care imi ia fata in depasire

 

Repet,cu ce ajuta miarul un noob? te fhootzi in ea de mobra cand te face pe curbe un alt noob cu un gladius sau er6. mobrele enumerate alea sunt mult mai manevrabile decat un miar ghidonate de 2 rideri cu acelasi skill,diferenta de 100cai la ce foloseste?

 

 

Ce figuri? unde le vezi? te uiti pe taraf sau din varful vilei de la buzescu?

 

Am fost incepator pe SS,cu ce m-a ajutat? cu nimic.Am cumparat ss pentru ca asta mi-am dorit,figurant? pentru un tip care a schimbat scuterul de 49 cu un ss,da am fost

Asimilam mult mai repede si mai mult pe un motor user frendly,cu ss in afara de tras de gaz ca maimuta nu inveti foarte multe in primul an,nu e o motoreta prietenoasa cu incepatorii fix din motivul spus mai sus,skill ul il deprinzi mai greu ca incepator comparativ cu un gs500 sau bandit

Nu te ataca :)))) , calmeaza-te, vad ca am atins o coarda subtire, ai stat ceva sa dai reply si sa compui textul de mai sus. Ca sa fie inteles si de tine, asta e parerea ta cumetre, ca TIE nu iti trebuie(ai un mic complex fata de cei cu 1000 te simt eu, si altii de pe forum, dar eu sunt primu' care o zice) asta nu inseamna ca trebuie sa dai din gura peste tot ca altora nu le trebuie, eu vreau sa am ca e frumoasa, ca pot sa spun ca e de 1000,e mai puternica decat junghiu ala de 600, orice alt motiv care, NU este treaba ta, simplu. Si daca tu incepi cu faza gen, ma face ala pe curbe, imi vine sa rad si mai rau. Inseamna ca esti nuca rau de tot. Tot zici ca ai probleme cu spatele si tu faci basini aici ca te dai pe curbe, stai cuminte frate, ca toti de pe forum rad de tine si de bagatoria ta de seama. Inca odata, las-o mai moale cu Teleorman, intereseaza-te cine sunt eu, ce fac si dupa aia da cu parerea, sunt eu prea finut sa iti dau peste nas pentru ca sigur esti la varsta aia de libidosenie maxima e.g. ~40 de ani (+/- 5). Fi om cu cap si lasa baiatu' sa faca ce vrea, veziti de treaba ta cu scuteru tau sau ce ziceai pe acolo.Om in toata firea te faci de ras aici pe forum public.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Gogu foloseste argumente,eu ma fac de ras prin prisma experientelor avute in timp.asta e,imi asum prostiile pe care le fac/spun

Geaba ai tu miar daca o ai mica...iar din prisma asta eu nu ma simt complexat fata de tine ;)

 

Spune mi si mie folosind argumentul suprem de bulevardul dunarii,de ce ie mai bun miarul in afara de faptul ca ie mai puternic decat junghiul de 600,pe mana unui noob



sa stii ca raspunsul cerut e tot o stare de spirit a unui om complexat



Hai bre raspunde repede ca ma perpelesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gogu foloseste argumente,eu ma fac de ras prin prisma experientelor avute in timp.asta e,imi asum prostiile pe care le fac/spun

Geaba ai tu miar daca o ai mica...iar din prisma asta eu nu ma simt complexat fata de tine ;)

 

Spune mi si mie folosind argumentul suprem de bulevardul dunarii,de ce ie mai bun miarul in afara de faptul ca ie mai puternic decat junghiul de 600,pe mana unui noob

 

sa stii ca raspunsul cerut e tot o stare de spirit a unui om complexat

Omu' lui D-zeu, daca eu un om oarecare, poftim, tanar la 25 de ani, stiu ca colcaie hormonii prin mine, stiu asta, EU, pe nebunia mea vreau de 1000, ca asa vreau eu, ce treaba ai tu cu mine? De ce trebuie sa imparti parerea ta peste tot, stau aici sa dau explicatii, cu diferenta intre 600 si 1000, astea sunt prostii fara sens, daca tu te dai la 40% din cat poate un SS pe strada pe curbe, ai cazut te-ai facut praf sau mai rau in sant, ce dreacu', vrea ca a vazut el pe strada una si se auzea bine, vrea ca asa vrea el pe nebunia lui, ti-ai spus parerea, toti am vazut-o, ai mai spus-o odata, dar sa bati lumea la cap cu acelas post, cu alte cuvinte, ca si cum ai fi mare pilot trecut prin viata. Ce naiba frate, fi baietas destept, daca tot vorbesti ca unu. Zici ca ai fost la Oxford asa ii iei pe toti pe sus. Cine ai vazut ca stie altfel vorbesti cu el, unu incepator alta vorbe. Nu te vezi si tu ce aiurea gandesti, ti-ai facut anturaj pe forum :)))) Inca odata, lasa-l pe baiat sa faca ce vrea, daca e nuca si face cum am facut eu (mi-am luat R1 si mi-am rupt clavicula la cateva luni dupa permis) sa fie sanatos. Invata din asta. Dar sa stii ca prin toate reply-urile astea pe care mi le-ai dat ai dovedit cum gandesti. Daca erai asa intelept ma ignorai si ieseai de 10 ori mai bine. Bine ca ai cautat strada principala din Teleorman :)))) aici m-a durut tare de tot. Eu am o scuza, am 25 de ani, dar tu nu ai, asa cum iti zic eu, o gramada de pe forum care eu ii stiu personal, zic ca esti penibil rau, dar zic lasa-l ma pe nebunia lui, stam si radem de tine cand scoti cate o perla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mare nelamurire in privinta reglarii suspensiei in functie de greutate ...Daca o reglez (la un mecanic bineinteles) dupa greutatea mea (70 kg) cum o sa mai lucreze suspensia mea , cu inca o persoana in spate ?

 

Am sa pun o intrebare care ar tgrebui sa aiba rolul de a lamuri cateva aspecte:

Ce inseamna suspensie reglata?

Ce asteapta un motociclist de nivel mediu care merge la plimbari de la o suspensie "reglata"?

 

Acum niste intrebari pentru cei care zic si cred ca regleaza o suspensie:

O suspensie ne-servisata de cand a fost facuta motocicleta (amortizor spate de exemplu) se poate regla?

Un om care nu a facut/vazut un dyno run de amortizoare, poate sa regleze o suspensie? Daca da, o face doar dupa niste indicatii din manualul de service al motocicletei sau urmarind cu rigoare o corelare intre fenomenele fizice si cativa parametri de intrare ai agregatelor pe care lucreaza (vascozitate ulei, presiune azot, konstante arcuri, etc)?

 

Sunt curios ce parere aveti atat ca utilizatori cat si cei experimentati in mecanica.

 

Am sa incep eu sa va spun cum am inceput sa reglez suspensiile de la motocicleta mea fara sa ma pricep insa deloc la asta :D

 

Mai intai de toate in mintea mea o suspensie sport trebuia sa fie "tare" numai ca, mai tarziu mi-am dat seama ca acest concept e foarte usor sa fie interpretat gresit. Eu am inceput prin a amortiza excesiv rebound-ul. La momentul respectiv nu stiam ca lucrul asta poate scadea foarte mult aderenta. Am facut cateva drumuri Cheia-Siriu cu motocicleta reglata asa si n-am cazut. Nici n-am avut surprize pentru ca aveam gume noi performante.

In etapa urmatoare am trecut la mersul pe circuit si am inceput sa ma documentez ce am nevoie si ce trebuie sa-i fac suspensiei ca sa fie la un nivel acceptabil. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa schimb arcurile furcii fata. Arcurile stoc erau forte moi si la capatul liniei drepte riscul de bottoming pe franare e mare cu arcuri prea slabe. Amortizorului spate nu i-am facut nimic insa. Inainte de track day am facut sag-urile si dupa primele intrari am umblat la amortizare. Atunci am aflat ca am nevoie de rebound. Atunci am invatat sa citesc uzura de pe cauciucuri. Ce inseamna sa nu ai rebound, sa ai arcul prea tare sau sa nu ti se incalzeasca gumele. La nivelul la care mergeam in primul weekend de curse, practic puteam sa merg cu orice fel de suspensie, reglata sau ne-reglata, pt ca tot la fel as fi mers.

Dupa alte cateva weekenduri la circuit mi-am dat seama ca nimeni nu stie sa regleze suspensii cap coada sau, daca sunt oameni care stiu sa o faca, nu vor sa spuna. Lucrul asta m-a facut sa ma apuc serios de cautat documentatie pe net. La inceput am crezut ca tot ce gasesc e de calitate dar mai tarziu am vazut ca nu e chiar asa. Informatiile uneori sunt contradictorii si nimeni nu merge la baza explicatiilor, la fenomenele fizice. De ce? Probabil pt ca foarte putini le cunosc. Apoi am cautat un curs de suspensii in strainataate si sa vad cat dureaza, cat costa si cum se poate ajunge acolo. Soc - un curs de suspensii pleaca de la suma de 30.000 de dolari! Cam scump si nu multa lume are banii astia. Alta alternativa era sa caut manuale de suspensii pe care sa ma apuc sa la studiez. Asta era varianta cea mai economica dar e mai dificil sa studiezi fara profesor.

Dupa doi ani de stat citit realizez cat de usor este sa interpretezi gresit concepte despre care de cele mai multe ori se vorbeste cu usurinta pe net:

- preload, preload force, preload length

- liniar/progresiv

- ride height

- static sag/ dynamic sag,

- rebound, etc

E foarte usor sa faci tampenii daca nu stii exact ce e in spatele conceptelor si de ce in multe materiale informative se spune sa faci asa sau invers.

Un set-up bun de suspensii (pt ca perfect nu se poate niciodata) nu poti sa-l faci fara sa stii de unde pleci si unde o sa ajungi. Nu poti sa reglezi suspensii ne-servisate. Nu poti sa reglezi suspensii care sa fie bune la toate. De cele mai multe ori nu poti regla pt tine si sa fie bune pt altcineva. Niciodata nu poti regla o suspensie din prima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

N-am prea inteles ce ai spus matale acolo.Inteleg ca esti pe sistem cu nebunia lu' salam si razi de mine ca intreb la ce draku e bun un miar pe strada in mainile unuia care nu stie sa il foloseasca,iar primul tau motor a fost un miar .Eu ca fan al manelozaurilor sunt invidios pe toti adevaratii cu miar si totodata sunt extrem de complexat ca bajetii cu miar nu ma abordeaza cu..bo$$

 

Cum spuneam,tu o ai mica,noroc cu miarul care compenseaza ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am prea inteles ce ai spus matale acolo.Inteleg ca esti pe sistem cu nebunia lu' salam si razi de mine ca intreb la ce draku e bun un miar pe strada in mainile unuia care nu stie sa il foloseasca,iar primul tau motor a fost un miar .Eu ca fan al manelozaurilor sunt invidios pe toti adevaratii cu miar si totodata sunt extrem de complexat ca bajetii cu miar nu ma abordeaza cu..bo$$

 

Cum spuneam,tu o ai mica,noroc cu miarul care compenseaza ....

N-a fost salame primul meu motor R1, daca erai si tu chitit pe mine sa ma faci din vorbe te uitai la mine pe profil vedeai ca prima a fost un srad de 750, ca a colegului de mai sus, om la 35 de ani scrii cuvinte gen "fhootzi", tu nu iti dai seama ce e in creierul ala al tau? Ca nu ai inteles mai citeste odata, de doua ori, nu le sterg sau modific :). Vezi ca tu ai adus discutia de marime un lucru ingrijorator. Fi om cu cap si inceteaza sa dai reply te faci de ras. Auzi si tu :)))) scrii cu "tz" fantastic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

la varsta si priceperea ta in interneturi,trebuie sa intelegi ca sunt cateva cuvinte care au filtru si sunt modificate automat ....deh eu la -35 stiu si scriu cu tz si fh

 

Fanu' lu' salam....ce alte argumente alte argumente ai pentru ce am intrebat io.Asta daca tot ma fac de ras in ochii fanilor lui salam.hai sa te amuz in continuare



P.S sa iti reamintesc frustrarile mele?



Phoai,ce amici imi fac eu pe forum uitandu ma la x factor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai gata, nu stau sa-mi bat capu' cu tine, stiu genul tau, fie ca tine, ai dreptate(si motociclism.ro si pe tavanulfals.wordpress.com :)))) ), tu sa fi sanatos, sa nu mai ai probleme cu spatele sa te dai blana cu scula ta perfect reglata, sarbatori fericite! Am demonstrat ce era de demonstrat, cine are ochi citeste, singuru' care a iesit sifonat din discutia asta, TU esti :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Cu umilinta(maxima ) ma inclin in fata fanilor lui florin parizer

Fara sa aiba vreun argument concret ei au intodeauna dreptate si o simpla fraza adresata unui fraier il umple de umilinta si rusine

 

Ma bucur(cu umilinta maxima) cand reusesc sa starnesc zambetele internaute( unui manelist adevarat) cu intrebarile mele puerile si total deplasate,despre cat de ok e un miar in mana unui prostan care deabia stie sa schimbe vitezele



Sarbatori cu manele in blana iti doresc

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

de ce nu ia nimeni masuri cu aberatiile lui little wayne ?

mai poluez si eu topicuri uneori,sau mai sunt si eu off topic uneori, dar asta e ca o infectie pe topicul de gixxer, ca o tumoare maligna....

 

@cesar: 30.000 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Ce aberatii adita? am intrebat ceva si bajetii au dat-o-n jigneala.Stiu ca sunt multi care au inceput pe miar(aici te includem si pe matale),insa care e spilu de a avea o mobra prea puternica pe care nu stii sa o ghidonezi ok decat in linie dreapta unde esti zda best si te invidiaza conservarii

In afara de nevoia de imagine in fata lumii,cu ce te ajuta 1000.tu stii mai mult ca ai avut cateva

 

Stiu,aberez maxim ca 1000 e prea mult pentru foarte multi.Ca aia vor ei e strict treaba fiecaruia cu ce se da si mai departe nu ma intereseaza.Eu tot intreb obsesiv (si ma injura adevaratii) la draku ti-e de ajutor un motor cu care nu stii sa te dai.Imagine,ok ai crescut un ochii lumii ca un jmecher cu miar dar cu skill de maimuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...