StefanT Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Modelul k7 1000 are aceste probleme? Stator, poziționare releu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Imi mai incerc o data norocul ... un undertail stock de K3 are cineva? Al meu e original si nu l-as taia .. as vrea inca unu' sa-l tai, sa schimb stopul cu unul cu leduri, suport numar "dintr-ala smecher" , etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gxg.marin Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 salutare! are cineva de vanzare sau stie unde pot gasi de cumparat o aripa fata de gsxr 750 k2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 am si eu o problema la un gsxr 600 k8, nu se tureaza mai mult de 8000 de ture. am verificat filtrul de aer si de benzina din pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Mai ramane de verificat si pompa deci...ocazie cu care ai sa-i descoperi defectiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 am si eu o problema la un gsxr 600 k8, nu se tureaza mai mult de 8000 de ture. am verificat filtrul de aer si de benzina din pompa. O diagnoza si verificarea profesionala a injectiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Ma poti ajuta cu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Ma poti ajuta cu asta? Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Pregateste-te sa schimbi statorul. In cazul tau, releul nu e in pericol. Multumesc de raspuns. Momentan am montat un voltmetru in bord...O sa am in vedere un nou stator. Cel actual a fost rebobinat de fostul proprieta in urma cu 1 an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Salutare Aveti idee daca este o problema ca imi porneste ventilatorul de la radiator la 105 grade,pot sa ii fac ceva ca sa porneasca la temperatura mai mica? Motocicleta este gsxr750 k1. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanT Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Este normal, la mine la 1000 k7 porneste la 104. Se poate resofta cred si la tine sa plece mai de jos. TNG te poate ajuta. Pana la 120 de grade oricum nu fierbe, fiind amestec de antigel sub presiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 Salutare Aveti idee daca este o problema ca imi porneste ventilatorul de la radiator la 105 grade,pot sa ii fac ceva ca sa porneasca la temperatura mai mica? Motocicleta este gsxr750 k1. Multumesc Pentru K1 nu se poate softa ECU.Dar se poate alege o termocupla de auto, cu pornire mai jos.Cu o mica reductie si modificarea conexiunilor ai temperatura de plecare mai scazuta in mod automat. Sau un un intrerupator si-o comanzi manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mano Kriszty Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 o intrebare as avea daca puteti ajuta. am un gsxr750 k7 si bordul nu vrea sa arata temp apei.imi tot afiseaza "chek"si nu vrea sa arata nici in ce viteza ii,acolo doar "-" arata ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 (editat) O diagnoza pe injectie,respectiv pe sonda de temperatura,verificat temeratura reala si cea afisata daca corespunde. Editat Martie 31, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Multumesc mult baieti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Salutare tuturor, M-am confruntat zilele astea cu o problema: In mers, deodata imi taie curentul si mi se opreste motorul + bord + lumini --- TOT. Am miscat firele de sub undertail unde este prins tip over sensor si fuel pump sensor si si-a revenit. Cum am dat de un drum mai denivelat, din nou ... am invatat toti sfintii (mai ales ca era intuneric bezna). Mufa in FP sensor e asezata ok, nu face figuri, ci din cate am putut sa imi dau seama, problema se duce pe fir in jos catre motor. Intrebarea e totusi de ce imi taie tot curentul si de unde? ... Cum misc de firul care duce din FP sensor in motor, cu contactul luat, face testul de ace, exact cum as pune borna la baterie, pesemne ca este pe undeva un contact imperfect. S-a mai intalnit careva cu aceasta problema? ... Inainte sa demontez jumate de motocicleta, poate ma indrumati intr-o directie bine stabilita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Salutare tuturor, M-am confruntat zilele astea cu o problema: In mers, deodata imi taie curentul si mi se opreste motorul + bord + lumini --- TOT. Am miscat firele de sub undertail unde este prins tip over sensor si fuel pump sensor si si-a revenit. Cum am dat de un drum mai denivelat, din nou ... am invatat toti sfintii (mai ales ca era intuneric bezna). Mufa in FP sensor e asezata ok, nu face figuri, ci din cate am putut sa imi dau seama, problema se duce pe fir in jos catre motor. Intrebarea e totusi de ce imi taie tot curentul si de unde? ... Cum misc de firul care duce din FP sensor in motor, cu contactul luat, face testul de ace, exact cum as pune borna la baterie, pesemne ca este pe undeva un contact imperfect. S-a mai intalnit careva cu aceasta problema? ... Inainte sa demontez jumate de motocicleta, poate ma indrumati intr-o directie bine stabilita Nu ai specificat modelul..darVerifica : Borne baterie slabe Minusul de pe motor slab Pe borna de minus mai legat un fir negru cu alb care duce intr-un papuc..verifica daca este ok sa nu fie oxidat Siguranta de 30 si soclul ei sa fie ok..o gasesti pe releul de pornire Mufa de la releul de pornire. Bafta@ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Am patit si eu exact aceeasi chestie. La mine a fost una din borne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 (editat) Salutare, Revin cu noutati. Am luat-o pe fir in jos sub rezervor ... tot ce inseamna mufe si cabluri - OK. Am inceput apoi sa misc putin firul de la borna "-" imi intrerupea alimentarea. La o constatare mai atenta, tablita care este prinsa de capatul cablului juca putin, practic era largita prinderea tablitei care se prinde cu un surub de borna bateriei si facea contact imperfect. La denivelari, gropi etc, firul nu mai atingea tablita respectiva si imi intrerupea curentul. Multumesc TNG inca o data pentru sfaturi !!! Editat Aprilie 8, 2016 de zapp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 salut. Astazi am scos si eu mandra la soare (K8) si am constatat ca dupa ce am lasat-o pornita vreo 5 minute, releul de incarcare era fierbinte...e normal? am mutat bateria pe k5 l-am lasat la fel vreo 5 min pornit si nu s-a incalzit deloc releul.. » Post actualizat in 09 Apr 2016 12:47Am revenit. Am masurat incarcarea, 14.4-14.7v in turatie...iar la iesirea din stator(pe toate cele 3 faze) am 24v la ralanti iar maximul 105v pe la 7000rpm. e ok? gasisem undeva ca ar trebui in turatie sa fie in jur de 65-70v » Post actualizat in 09 Apr 2016 15:33Inca o intrebare si va las in pace....e vreo problema daca prelungesc firele si montez releul de incarcare pe un radiator de aluminiu sub sa pasager? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 (editat) Chiar este recomandat prelungirea firelor și mutarea releului . La al meu K7 , l-am mutat sub far , după ce au crăpat 2 relee . La locul lui frigea de nu țineai mana pe el , iar acum abea de e caliu . Editat Aprilie 10, 2016 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocco Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Salut, Am si eu un SRAD din `99 si m-am decis sa schimb cauciucul pe spate. Momentan am un Pirelli Angel destul de uzat(180/55 17) Am gasit un Sportmax Qualifyer (190/50 17) la schimb.,,Se potrivesc oare ? Multumesc, George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 De intrat intra pe janta, dar iti strica mult ciclistica. Daca era 190/55/17 se potrivea de minune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocco Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Super. Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.