Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

eu am auzit ca merge, m-am gandit sa o fac, am batut forumurile in lung si-n lat si am vazut cum se face, am trecut la cautat piese pe e-bay (fata completa) si m-am desumflat. stiu si de tabelasul ala cu piese compatibile, dar e mult mai ok sa pui o fata completa studiata si inchegata inginereste.

dupa care e vorba si de utilizare. la mine este exclusiv pe strada, mai mereu cu pasagera. deci las frumusel toate vitejiile acasa, desi chiar si asa am facut lume de rusine pe serpentine...gen d-aia cu miar si cauciuc impecabil pe laterale. mai pe scurt, furca face treaba chiar si asa cum e. suspensia e reglata 'two up' ( n-o sa stau sa schimb asta de fiecare data ies singur din curte) si stii ce? se descurca onorabil. stii de ce? pentru ca nu prea i se cere sa rezolve chestii grele, pentru ca asa e mersul stradal. e mai fezabil cu arcuri pentru mine personal.daca vrei s-o scoti pe circuit si sa o exploatezi cat mai mult, atunci da, se impune furca.

 

Ai dreptate. Daca te uiti pe ebay,te descurajezi rapid :) La unele chestii,preturile sunt mult mai mari decat ce gasesti la noi la dezmembrari.

 

Da, stiu ca-i de preferat o fata completa (mai ales ca daca o iei completa, o poti prinde si la pret mai mic, ca-l scapi pe om de mai multe piese), dar crede-ma ca nu e nici o problema atata timp cat furca e una buna. Adica jugul & alte chestii nu au nici un impact asupra felului cum va lucra furca/fata... E o chestie de estetic. Jugul nu este un rulment,care sa se uzeze, sau un lant, sau ceva care sa deranjeze ulterior. E ...doar un jug, o bucata de metal care nu ti afecteaza cu nimic motoreta. La fel si roata...

 

Cam de acord cu ce ai scris, de data asta. Si in cazul tau si nu numai, la SV 1000,c u arcuri si ulei o rezolvi lejer.

 

Chiar ia baga o poza,doua ceva cu SV ul,sa mai animam topicul si cu ceva poze:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Consumul:

- mers normal 4.2-4.5% (afara), 5%(oras)

- mers tare 5% (afara), 6%(oras)

 

Probleme inca n-am avut cu ea, ulei nu consuma (desi "profesorii" spun ca nu exista V2 sa nu consume ulei).

Se mai spune ca V2-ul uzeaza repede cauciucul si lantul, la a mea guma spate are 8000km si lantul 14.000km... nici vorba de uzura exagerata.

 

Ca performante, pana in 160km/h sta langa Hornet, pana in 180km/h sta aproape, peste 180km/h isi ia rusine.

 

Intr-o perioada vroiam s-o vand dar mi se pare PREA buna pentru pretul care l-as putea obtine pe ea asa ca o pastrez si de diferenta pentru una mai noua iau un DR.

 

Succes!

foarte frumoasa motocicleta ta. Daca te hotarasti sa o vinzi..anunta-ma.

 

Eu am incercat cu si fara pasager, in reprize uneori SV-ul e putin mai rapid dar Hornetul recupereaza pe masura ce creste viteza.

 

Pe autostrada, la 210km/h in bord (cu pasager) SV-ul era mort complet(~10.000rpm), Hornetul a depasit 220km/h (in bord).

Sv-ul nu se tine cu hornetul ?:o nu cred..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, omul e incepator, ce-i dati inainte cu viteze maxime de 200-250 km/h?

 

Un incepator are nevoie de altceva, cel putin in primii ani.

 

SV650S a fost si primul meu motor, il am si acum, de 4 ani si nu am in plan sa imi iau altceva.

 

Ar lasa de dorit protectia la vant la peste 100-120 km/h (se rezolva partial cu parbrize after-market), altfel e o mobra faina, un pic cam brutala dar usor de intretinut.

 

Vrei viteze maxime de peste 200 km/h in conditii de confort? Poti controla ACUM o mobra la vitezele astea in siguranta? Atunci ia-ti altceva: Busa, ZZR, FJR etc.

 

Vrei sa inveti sa manevrezi, sa franezi, sa te bucuri de mersul pe 2 roti? SV-ul e bun, bune sunt si GS500, CB500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva reguli de baza pe forum :

- primele doua pagini intr-un topic cuprind raspunsuri corecte , la subiect

- urmatoarele doua pagini sunt derivari din subiect

- restul , nu prea mai au legatura cu motociclismul dar sunt interesante

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Total eronat.

 

in afara de a arunca niste replici asa, doar de dragul de-a o face pe-a 'mecanicul atotstiutor' ai putea sa aduci argumente? ca daca gresesc si sunt prost, nu m-ar deranja sa fiu corectat (Dar macar cu argumente).

 

Deci daca poti sa-mi explici ce anume si de ce e eronat in afirmatia mea? sau ne trezim doar asa.... ?

 

@ pepsi: cum e pe 954? n-ai momente cand ai vrea 'napoi pe sv650?:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In aceeasi situatie am fost si eu in august. Din tot ce am sapat, auzit, citit si rascitit si rasauzit, m-am oprit la fazer.

 

E superioara din toate punctele de vedere sv-ului, confort, frane etc si desi nu pare, e foarte iertatoare. Nu m-am nascut motociclist, dar pot spune ca m-a ajutat sa n-am nicio problema pana acum.

E impunatoare si ma tine din a 'rupe norma' cu ea. Singura problema a fost in parcare cand am alunecat pe un os proaspat:)

 

In rest, la 140 spre chestia aia care a fost la Comana m-am simtit in regula si in siguranta. Fara incidente de niciun fel.

 

Dar SV-ul era pe locul 2:D, defapt asta am vrut si eu din prima dar m-au indrumat veteranii spre asa ceva.

 

In orice caz, bafta la cautat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

La ce enormitati scrii nu am ce sa-ti explic.

Nu sunt mecanic.

Sa fii sanatos!

 

pai e mai usor sa fii hater si sa arunci arogant niste replici....

 

puteai sa spui " ba, nu e corect ce spui, pentru ca......"

 

dar probabil e un efort prea mare pt tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In aceeasi situatie am fost si eu in august. Din tot ce am sapat, auzit, citit si rascitit si rasauzit, m-am oprit la fazer.

 

E superioara din toate punctele de vedere sv-ului, confort, frane etc si desi nu pare, e foarte iertatoare. Nu m-am nascut motociclist, dar pot spune ca m-a ajutat sa n-am nicio problema pana acum.

E impunatoare si ma tine din a 'rupe norma' cu ea. Singura problema a fost in parcare cand am alunecat pe un os proaspat:)

 

In rest, la 140 spre chestia aia care a fost la Comana m-am simtit in regula si in siguranta. Fara incidente de niciun fel.

 

Dar SV-ul era pe locul 2:D, defapt asta am vrut si eu din prima dar m-au indrumat veteranii spre asa ceva.

 

In orice caz, bafta la cautat!

multumesc !! asfalt uscat in noul an !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SV 2001 cu garantie 1650 e .Este si pe bikeshop.arata impecabil,toba leo vince ghidon ,minere suruburi motor albastre si el culoare albastra.nu investesti un leu.GARANTIE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai gandit foarte bine la SV.M-a cucerit sv-ul inca de prima oara cand m-am urcat pe unul.V2-ul acela e superb.Motoreta are suflet mai presus de toate,caracteristica mai presus de orice performanta,consum,etc.Nu e comparabila in opinia mea cu orice naked japonez de 600 si 4 in linie,alea sunt terne.

Orienteaza-te la a doua generatie,de dupa 2003.Merita cei 3-400e in plus.De dupa 2004 (cand s-au facut niste update-uri) ar fi si mai bine.

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

luate de pe louis. cu exceptia protectiei de ploaie care s-a sfasiat (cu largul meu concurs, ca am mers mai tare decat trebuia) se prezinta foarte bine. nu-mi aduc aminte exact, dar parca au fost vreo 250 euro.



dap, de la fagaras. se prea poate sa mai fi fost vreun SV sau doua...



nu stiu de ce nu pot atasa linkul, dar le-am gasit pe louis.de m-am inselat, sunt 130 euro gentile. my bad, le-am luat de doi ani si nu mai stiam :)

si nu stiu de ce nu pot sa raspund la un post anume...

post-1291-0-21908200-1387309857_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

arata foarte bine pe SV tau. si nu ma refer estetic,ci functional.

Eu am avut de la cineva 2 genti motodetail, si stateau ca dracu,pleostite, ca si cum curgeau pe langa carena de la codita.

 

Abia acu am vazut in poza ca tu ai ceva suport care le tine distantate....

presupun ca nu ai o poza doua si cu suportul ala,fara genti (ca sa-l vad) :)

 

PS: Eu gentile le-am pus pe RSV, dar mobra e tot in genul cum e a ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...