Yoyomoto Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Da, stiu ca imi creste turatia putin de la TRE mode. Eu spuneam de pornire la rece ca nu-mi creste turatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 nu stiu si nici nu mai incerc, le schimb direct ca oricum ma tenta de mult. Furtunele le face userul Mac din timisoara la 45eur pt fata sau 60eur fata-spate cu 3 optiuni de culoare daca am inteles bine. E super baiat din ce am vb la telefon si dureaza cam 24-48h sa ajunga la mine(facute pe lungime/unghiuri custom) » Post actualizat in 26 Feb 2015 08:49Intrebare: a sincronizat cineva "throttle bodies" la SVul pe injectie? Cum iti dai seama daca e nevoie?(eu n-am umblat la asa ceva de 6 ani+ de cand am motorul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 am incercat eu la un moment dat, dar am verificat distantele conform manualului cu un subler si nu am modificat nimic... beats me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 (editat) din ce vad in manual e de fapt "throttle valve synchronization" si se regleaza prin 4 furtune de vacuum de pe "throttle bodies" cu o scula speciala de masurat vacuum-ul/presiunea. E recomandata verificarea odata la 12000 de km si ajustarea in caz de nevoie. Mai scrie ceva acolo la capitolul 5 de fast idle si senzorul TP pe care le-am rezolvat singur anul trecut si senzorul STP + sincronizare STV.. cu toate ca astea nu sunt amintite in tabelul de inspectii periodice. » Post actualizat in 26 Feb 2015 14:03-sincronizarea STV se refera la fluturasii din admisia de aer pe care i-am verificat deja fara sa stiu cum se numesc si sunt usor de reglat in caz de ceva -senzorul STP e explicat la fel ca si socul automat cu masurare de tensiuni pe "senzorul de pozitie"(TP?) si nu cred ca ma bag ca n-am voltmetru Editat Februarie 26, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 (editat) Salutari! Cineva interesat de un schimb? Prefer N, 2005 inclusiv. V Strom 650, din 2004, cu de toate. Numai bine! Editat Februarie 26, 2015 de Flanker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 V-strom .ul a fost cel la care oftam............ dar atatia bani au fost....sv am luat- prima generatie. O motocicleta la care tin, si imi face placere sa o folosesc. Negresa e a mea. ........ Parerea mea : vinde V-stromul, e mai scump decat un SV, mai are si accesorii, iar cu banii dictezi tu piata, nu ca la schimb. » Post actualizat in 27 Feb 2015 05:58pt. @goodkat.......... cea galbena e cu 2 discuri de 320mm pe fata, etrier brembo,' conducte metalice'..........si alta furca.( Asta fata de un topic al tau unde se discuta de 1-2 discuri pe roata fata ). O sa vrei asa ceva dupa o proba, La aceiasi forta de franare ( obisnuit cu cel negru-frana standard) am simtit ca am doua 00 si roata spate in aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 V-strom .ul a fost cel la care oftam............ dar atatia bani au fost....sv am luat- prima generatie. O motocicleta la care tin, si imi face placere sa o folosesc. Negresa e a mea. ........ Parerea mea : vinde V-stromul, e mai scump decat un SV, mai are si accesorii, iar cu banii dictezi tu piata, nu ca la schimb. » Salutare! Multumesc pentru sfat! Iti raspund doar ca nu ma aflu intamplator pe topicul vostru, am detinut doua SV-uri 650 S carburator deci stiu ce vreau, incerc doar poate doreste careva sa schimbe manzul pe un catar. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 Sa-mi spuna si mie cineva, unui incepator, daca e normal acel sunet si "zgaltaiala" cand bag in viteza intai? Parca tot motorul tremura... un pic. Si la relanti, la cat trebuie sa stea turometrul? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Flanker, ai pm, verifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Am si eu o problema la pornirea mtorului. Cand pornesc porneste fara problme dar moare imediat. Dupa mai pornesc odata si fluctueaza destul de mult turatia chiar si dupa ce se incalzeste. https://www.dropbox.com/s/ibrrmazl6mevnn0/20150301_184014.mp4?dl=0 La filtru de aer m-am uitat e ok. Ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Sv pe carburație? Un reglat de carburatoare când ai făcut? Bujiile când au fost schimbate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 E pe injectie SV (2006) si bujii am pus anu trecut noi iridium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Nu ma bag ca am avut pe carburație, dar îți răspund colegii mai pricepuți imediat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 (editat) Iceman, nu stiu cat se aplica.. dar eu am avut problema asta la masina si imi tragea aer fals pe un furtun fisurat.. uita-te la furtunele de sub rezervor, ãl de benzina in special. E posibil ca fluctuatiile de dupa sa fie date de ECU care incearca sa compenseze aerul ala in plus si nu reuseste. As mai lua in calcul si ceva mizerie in benzina, deci daca sunt furtunele super-ok ai putea sa tragi de pe fund si apoi sa pui cel putin 5L de benzina proaspata peste ce ramane(nu trebuie sa tragi toata benzina veche). Parerea mea de non-specialist.. daca nu se rezolva, mai bine treci pe la un mecanic P.S. nu porneste putin mai greu la rece? Editat Martie 3, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Pai asta e si treaba ca porneste greu si chiar moare motoru. Da cred ca e de la benzina ca e de asta toamna si poate are si ceva mizerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Donez /index.php?/topic/698366-bursa-locala/?p=3929701 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdani0405 Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 Salut... Daca este cineva interesat de un SV... Este al fratelui meu... /index.php?/topic/723739-vand-suzuki-sv650-sf-2004/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Pai asta e si treaba ca porneste greu si chiar moare motoru. Da cred ca e de la benzina ca e de asta toamna si poate are si ceva mizerie. Asa face cand primeste aer rece. Daca ai incercat sa o pornesti afara nu ma surprinde ca face asa. Ajut-o 3 secunde din gaz(foarte putin) ca nu se ntampla nimic. Asta inseamna s o ajuti ducand turometrul la 2500rpm pt cca 3 secunde. Plus ca trebuie reglat si socul automat. Daca e pus sa plece de la 1500rpm, de la 2500 rpm etc. Exista surub de reglaj, nu e treaba de calculatoare. Vara nu ar trebui sa mai ai astfel de probleme. » Post actualizat in 11 Mar 2015 10:25 Pentru cine este interesat de mobra de mai sus, este a mea. Curiozitati PM, tel. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 De unde ai luat adaptorii pentru etrieri? nu.s astia http://www.svracingparts.com/store/#!/Caliper-Adapter-Brackets/c/484220/offset=0&sort=normal dar poate te intereseaza linkul. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdani0405 Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Adaptorii sunt proiectati de el... E de profesie arhitect... Sunt montati pe motocicleta de vreo 5 ani, si chiar franeaza motocicleta... Am mers si eu cu ea, inainte sa aiba sistemul asta, si dupa, si intr-adevar franeaza muuult mai bine, si frana e mai modulabila... Daca gasiti sa cumparati, faceti upgrade-ul ca merita fiecare banut. Asta presupune sa schimbati si discurile, daca puteti, si mai ales arcurile, sau chiar tot sistemul de amortizare al furcii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 u.s astia http://www.svracingparts.com/store/#!/Caliper-Adapter-Brackets/c/484220/offset=0&sort=normal dar poate te intereseaza linkul. numai bine, paul aia nu s pt etrieri radiali. sunt pt. etrierii de sv de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 problema e cu masurile la adaptoare, ca ti le faci foarte simplu la un strungar.. doar ca tre sa stii exact distantele dintre gauri si marimea placutei. Eu sincer nu m-as combina sa adaptez niste etrieri radiali pe furca non-radiala cand sunt atatea optiuni de non-radiali excelenti pe piata. Cat despre etrierii aia cu 3 pistonase...ca sa zici ca sunt slabi cand vii de pe frane de SV tind sa cred ca nu te-ai informat prea bine :P Un kit de garnituri "goes a long way" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 pana sa se ajunga la schimbat etrieri... pompa este cea nissin veche? furtunele de care sunt? ce placute de frana folosesti? merg pistonasele cum trebuie la acei etrieri? la capitolul adaptori de fac niste calcule de cuplu de forte pe franare si-ti iese adaptorul de anumita dimensiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 (editat) @stefan - aici ne referim la rezistenta materialelor.. dar atata timp cat ai distantele in asa fel incat placuta sa calce cum trebuie pe disc, daca alegi o grosime care sa fii sigur ca e overkill pt sistemul respectiv, nu mai trebuie sa te arunci in calcule pe care oricum nu poti decat sa le aproximezi. Cat despre treaba cu pompa-furtune-placute, nimic mai adevarat.. conteaza enorm desi multi nu dau 2 bani pe detaliile astea Editat Martie 12, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 u.s astia http://www.svracingparts.com/store/#!/Caliper-Adapter-Brackets/c/484220/offset=0&sort=normal dar poate te intereseaza linkul. numai bine, paul aia nu s pt etrieri radiali. sunt pt. etrierii de sv de 1000. sunt pentru etrieri cu 4 pistonase *Nissin CBR 600 F4 - F4i All Model Years, 2000 - 2001 CBR 929, 2002 - 2003 CBR 954, 2003 - 2004 CBR 600RR or Honda RC-52 2001 SP2 and up* Se pastreaza discurile oem dar cu avantajele de la etrieri cu 4 pistonase versus 2 standard. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.