torqu3 Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 felicitari pt intrarea in legalitate ,puteai sa pui o poza in care sa.ti intre tot motoru,fain cadru negru,si toba aia sus din ce pot sa.mi dau seama. da talmaciu ii aproape de ocna ,cand vi chiar te rog sa ma anunti.multi km cu sv si asfalt uscat,si soare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Va luati la intrecere cu tobele. fara db killer evident . m-as baga si eu da a mea e stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Va luati la intrecere cu tobele. fara db killer evident . m-as baga si eu da a mea e stock Nu ne luam la intrecere..... eu cand am luat motorul, de pe net, in poza era toba LeoVince....dar italianul a zis ca imi da si toate piesele originale, asa ca am si toba stock.....credeam ca e varianta N, dar m-am trezit cu o cutie de tv in care era si carena .....pe care am si vandut-o. Sa sti ca e diferenta f. mare de la toba stock, aia e cuminte.....bine de tot, ...cu asta e salbatic, brutal / rupe umerii in acceleratie si in frana de motor. Are jumatate greutatea celei originale/ chiar am pus-o pe cantar !.....evacuarea. Azi am scos si firele de limitarte din CDI... mai ajuta un pic. .....asta iarna am sincronizat si carburatoarele / am gasit o smecherie pe net . Filtrul pt. toba vrea tata sa il faca.......sa nu tot schimb la toba cand merg la revizie / peste 2 ani ..........iar pe net am vazut poze, dar fara o scara metrica langa el, nu iti dai seama de dimensiuni. Pentru cadru am demontat toata motocicleta....a fost vopsit cu spray .....acum e cu negru mat in camp electrostatic, iar bascula, telescoapele si protectiile de la scaritele fata le-am lustruit OGLINDA ( am ajuns la smirghel de 2000- granulatie......si fara piele pe buricele degetelor ! ) ...........Am vrut ceva sa se apropie de streetfighter..........si imi place asa ! CONCLUZIA........... SUNT DEPENDENT........DE SV......... SI DE BENZINA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 (editat) Cred ca vrei sa zici ca ai scos Ignition retard-ul care lucreaza doar pe treptele 2-3. alta limitare pe CDI nu stiu sa aiba . Enjoy the rides!!! P.S. Nici asta nu prea poate fi numita limitare, a fost introdus pentru a tece testele de zgomot Editat Mai 16, 2009 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Ma cred ca cineva si-o ia Acuma la intrebarea daca "V-a placut primul?" sunt 2 care au votat cu nu. DA! 91% (20 votes) NU! 9% (2 votes) Total Votes: 22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 si in total am fost vreo 17 - 18 persoane ) cred ca nu le-a placut la cei care nu au venit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 si in total am fost vreo 17 - 18 persoane ) cred ca nu le-a placut la cei care nu au venit bingo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Salutare tuturor sv- istilor eram curios incepator fiind daca e se merita sa-mi cumpar un sv650 varianta naked ...e buna de incepatori ? cam cat consuma ? te bate vantul tare in afara orasului ? din ce am vazut pe diverse site-uri de prin afara in teste iese foarte bine si chiar daca este un design si motor din 2003 am observat ca este inca la moda si destul de vanduta in europa. Multumiri anticipate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 depinde ce vrei d la motor..mers mai mult inafara,in oras..ai putea sa dai mai multe detalii despre tine,inaltime,kg si cum ai vrea sa-l folosesti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 (editat) Bai, daca ati sti cat de mandru is de SVu meu. Cu plinul facut, am facut 276,4km(majoritatea in afara localitatii) pana sa se aprinda becu' de dus motoru la readapat. Pe la 250km imi ziceam ca mi s-a ars becu sau vreo siguranta si ma tot asteptam dintr-un moment in altul sa faca hac-hac si sa raman ca bou'-n drum. Dar nu, SV rulz Editat Mai 18, 2009 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 si eu am mai patit ca tot nu se aprindea becul si ma gandeam, ca 100% e stricat. asta o fost in weekend, in afara orasului.... am scos consum de 4.2% cu pasagera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 depinde ce vrei d la motor..mers mai mult inafara,in oras..ai putea sa dai mai multe detalii despre tine,inaltime,kg si cum ai vrea sa-l folosesti.. pai sincer sa fiu o sa merg si in oras si in afara , probabil mai mult in afara pe national nu neaparat pe autostrada inaltime 1.80 , kg. 78 . nu vreau sa sa merg cu viteze de 150-200 km/h si ma interesa daca pana in 130-140 te bate vantul tare pe ea ideea care este , imi place sv650 , preferam un sv650 s cel cu semicarena insa nu prea mai sunt la oferta (intentionez sa-l iau nou in leasing) acum deja pretul fara oferta este destul de mare , la aceiasi bani iti iei GSR600 sau mai pui un pic si te alegi cu yamaha xj6 diversion model 2009 totusi ....are v-twinul asta un sunet bestial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Nu vezi ce laudat ii pe aici SV-ul??? deci bafta la achizitie! Alegerea ideala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 modelul s ,e la suzuki pitesti pe stoc,nou la 5000 eu,cu 4500 il iei banu' jos... eu am modelul s ,si ofera protectie la vant destul de buna fata de un naked care mie personal mi se pare ca de la 90 in sus incepi sa fii ca un steag...probabil m-am obisnuit cu semi-carena....... eu iti recomand s-ul,si datorita farurilor care au o lumina f buna in comparatie cu farul de la naked... eu la 1,83 si 85 kg stau ok pe el..la inceput ma cam dureau incheieturile...dar fiind primul motor mai mare era de asteptat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 modelul s ,e la suzuki pitesti pe stoc,nou la 5000 eu,cu 4500 il iei banu' jos... eu am modelul s ,si ofera protectie la vant destul de buna fata de un naked care mie personal mi se pare ca de la 90 in sus incepi sa fii ca un steag...probabil m-am obisnuit cu semi-carena....... eu iti recomand s-ul,si datorita farurilor care au o lumina f buna in comparatie cu farul de la naked... eu la 1,83 si 85 kg stau ok pe el..la inceput ma cam dureau incheieturile...dar fiind primul motor mai mare era de asteptat ... am intrat acum cateva zile pe site-ul dealerului din suzuki din pitesti insa pretul afisat la sv650s k8 este de 6000 euro ...m-am uitat din nou chiar acum si pretul e acelasi 6000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 am intrat acum cateva zile pe site-ul dealerului din suzuki din pitesti insa pretul afisat la sv650s k8 este de 6000 euro ...m-am uitat din nou chiar acum si pretul e acelasi 6000 euro Cred ca e vorba de sv-ul din 2007 la pretul de 5000 Eur.Poate nu e pe site.Da un telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 am intrat acum cateva zile pe site-ul dealerului din suzuki din pitesti insa pretul afisat la sv650s k8 este de 6000 euro ...m-am uitat din nou chiar acum si pretul e acelasi 6000 euro Vezi aici http://www.suzuki.royalmotors.ro/downloads...ki_new_3_20.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) am intrat acum cateva zile pe site-ul dealerului din suzuki din pitesti insa pretul afisat la sv650s k8 este de 6000 euro ...m-am uitat din nou chiar acum si pretul e acelasi 6000 euro ia-ti bagai yamaha......4L rulz bafta la cumparaturi Editat Mai 19, 2009 de metaxa09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 ia-ti bagai yamaha......4L rulz bafta la cumparaturi da bagai , e frumoasa si yamaha e si model 09 insa prima optiune a fost si deocamdata ramane sv-ul , numai sa gasesc la 5000 vezi ca esti in zona v-twin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Cred ca e vorba de sv-ul din 2007 la pretul de 5000 Eur.Poate nu e pe site.Da un telefon am sunat chiar acum. sv-ul s sa vandut acum 3 zile cu 5300 eu oricum merci pt pont Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Salutare, Luati fratilor repede! O comoara... http://s4.transfer.ro/storage/Classic_Moto...anics-558f9.rar Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stick Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Am si eu un sv de dat .. http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&am...m&ID=189783 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Smeeechera carticica Vulture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 La voi cat mai consuma Sv 650 . Acum duminica am iesit cu el la 5.6 .Mentionez ca eram singur , mers frumos in grup , viteza maxima 140km/h ca de acolo in sus bate vantul rau .Cateva sprinturi doar cu turatii pana la 9 500 rot/min dar in rest undeva pe la 5 000 -6 000 rot/min. Oare trebuie duse carburatoarele la sincronizat ? De pornit porneste destul de usor, iar de turat se tureaza destul de liniar atunci cand trag de gaz. Ceva sugestii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) Am si eu un sv de dat .. http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&am...m&ID=189783 exact ca al meu, mai putin suportu de topcase si evacuarea, in rest identic Bafta la vanzare. p.s. acum am vazut pretu', e moca, cine vrea SV 2nd hand, go 4 it Editat Mai 19, 2009 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.