Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Beleaua dracu', azi mi-a cazut unu din suruburile care sustin farul, nu ma intrebati cum, ca nu stiu sa raspund, stiu ca SVu vibreaza, dar tind sa cred ca au contribuit mult drumurile ca-n palma de la noi (imi verific suruburile aproape de fiecare data cand mesteresc la mobra). Noroc ca am obiceiu sa mai merg ridicat in sa (stiu, ma visez deja pe-un enduro-tourer BMW) ca altfel nu observam vibratia anarhica a farului care se mai tinea doar in surubu din stanga :cheers:.

Acum sunt amarat, ma duc maine printr-un magazin de surube sa vad daca imi gasesc un inlocuitor decent... pana mea... e al treilea surub pe care il pierd de la SV, cred ca sunt blestemate :(

E posibil sa-l am. Ai o poza, sau cumva cum sa-l indentific?

Mesaj completat

Are cineva / stie cineva o furca de SV sau care sa se potriveasca la SV de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E posibil sa-l am. Ai o poza, sau cumva cum sa-l indentific?

Mesaj completat

Are cineva / stie cineva o furca de SV sau care sa se potriveasca la SV de vanzare?

 

daca stie cineva sa imi spuna si mie ca si eu sunt in cautari. :cheers:

sa stii ca peste tot pe unde am intrebat nu am gasit sh..bine mie imi trebuie decat telescopul , iar baietii imi dadeau tot angrenajul cu vreo 400 e. iar telescopul nou , doar teava, costa 150 e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca stie cineva sa imi spuna si mie ca si eu sunt in cautari. :cheers:

sa stii ca peste tot pe unde am intrebat nu am gasit sh..bine mie imi trebuie decat telescopul , iar baietii imi dadeau tot angrenajul cu vreo 400 e. iar telescopul nou , doar teava, costa 150 e.

Mie practic imi trebuie inner tube si outer tube pentru furca, eventual cilindrul... Si nu ma intereseaza jugul, etriere, etc. ca n-am ce face cu ele, si nici sa dau o caruta de bani nu merita :(

 

Daca s-ar potrivi furca de la alta moto, m-ar interesa sa fie mai moale suspensia, sa nu mai simt toate gropile ;)

Editat de crispus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fie e o diferenta intre prima si a doua generatie la suspensia fata, fie si eu si el avem arcurile schimbate (deh, motoare second, habar n-ai ce-i in ele). Si a mea e tare suspensia fata, simt orice denivelare, imi rupea mainile la drum lung inainte sa-i dau jos semighidoanele. A, am si comparat cu un prieten care are CBR600F si suspensia lui parea mai moale, deci e foarte probabil sa fie arcuri aftermarket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, merge fara probleme un cauciuc de 180. Dar sa nu te astepti sa ai o roata "mai groasa" , daca asta e motivul pt care vrei 180, pt ca se va undui dupa janta si tot cam aceeasi latime o vei avea, plus ca va fi cam greu de dat pana la capat fara sa dai scaritele pe jos, deci nu vei profita de intreaga lui suprafata la maxim.

Eu am 180 pe spate si e ok. Unii zic ca ar afecta manevrabilitatea, dar nu am observat nici un neajuns. In orice caz, urmatorul cauciuc va fi un 160 la loc, din motivele enumerate mai sus.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

si eu sunt in aceiasi situatie, o baterie nou nouta in toamna a luat-o pe cai nebanuite.

 

nu se incarca, de fapt nu tine curent si cica solutia cea mai la indemana ar fi sa schimbi acidul.

daca nici asa nu rezolvi mare lucru mai mult ca sigur s-au sulfatat elementii, exista un tester de baterii la care eu o sa apelez cum am putin timp.

 

varta e decedata.

am dus-o la un producator de baterii sa incerce sa o salveze, nu s-a mai putut face nimic erau lipiti elementii intre ei.

avea doar 6.5 V dupa ce a stat 2 zile la incarcat.

 

mare grija sa o formatati, trebuie sa stea 12 ore pe redresor dupa ce ii bagi acidul, eu nu am facut lucrul asta.

 

solutie salvatoare la Cora 149 RON baterie de la Victor.

 

Mesaj completat

Ai vrea o suspensie pe fata si mai moale decat este deja la SV??? Interensant... :cheers: Mie mi se pare ca este MULT prea moale din fabrica.

 

se rezolva foarte usor doar din ulei.

eu am dus-o la `masinuta` nu stiu ce ulei si ce cantitate a pus dar facut-o coada de matura... se apropie de furcile pe care la aveam la motocross.

 

o sa iti dau ceva feedback dupa ce o sa fie gata si o scot la o tura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten a incercat o baterie Victor si l-a lasat dupa cateva luni. Eu mai degraba as recomanda Exide (parca @fortec importa). Eu am una de un an si ceva si e chiar decenta, iar pretul e foarte mic. Confirm chestiunea cu incarcarea, bateriile trebuiesc puse la incarcat pe un redresor sau o sursa controlata dupa ce se linisteste reactia iitiala care are loc la adaugarea acidului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten a incercat o baterie Victor si l-a lasat dupa cateva luni.

 

foarte probabil, mai era un topic in care cineva nu stia cum sa returneze un Victor care era expirat de un an-doi pe raft la Cora.

si eu am sunat pe cineva care are Victor mi-a spus ca e in al doilea sezon cu ea si functioneaza normal; daca ma tine doua sezoane e ok pentru 150 de ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am tot Victor :cheers:. Am fost nevoit sa cumpar. M-a lasat brusc bateria veche (aveam si releul prost, incarca doar daca mergeam fara lumini) in mijlocul drumului si am luat un Victor (12A) din Carrefour. Am un an de cand o am si n-am pus-o pe redresor decat asta primavara (deh, releu prost, reglam carburatia).

Cred ca ma tine si sezonul asta, dar nu ma astept sa ma tina la greu :(. Cu ea incarcata full, daca motorul ar porni greu, imi moare bateria cam repede (testat cand am reglat carburatia).

Editat de crispus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Q: cat de comoda e un SV650S pentru cineva care are 1.90 - si cat de buna este pentru oras. Deocamdanda nu am am ocazia sa ma sui pe unul deci pina atunci ma bazez pe impresia voastra. Multzam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cum sa iti zic eu.. eu am 1.90 si am N-ul si ar putea fi si mai comoda. pe S o sa ai incheietura dreapta amortita. Pentru oras... singurul avataj mare o sa fie ca ajungi cu picioarele jos bine, in rest nu prea :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cunostintele mele SV-ul vine(venea) din fabrica cu ulei in furca 5W... ulei subtire din cauza caruia multi se plangeau si il schimbau cu unul mai gros.. La o motocicleta second problema se agaveaza, astfel incat 5W bagat de mine in furca nu facea absolut nimic(nu aveam nici un reglaj pe furca). Din lipsa de bani si pentru ca nu aveam timp sa experimentez, (prea multi mecanici au venit cu teorii fanteziste si costisitoare in acelasi timp) m-am documentat mai bine si am pus un ulei 20W (ptr enduro din cate am inteles). Rezultatul: furca este tare si pe setarea de moale(mie imi convine asa), dar as sfatui pe altii sa puna 10W (cei care vor furca mai moale) sau 15W( ca sa aibe un pic de reglaj pe furca, nu ca mine). O furca prea moale afecteaza franarea, inainte cand franam ma arunca in cap, distanta era mai mare iar la viteze foarte mici o frana brusca ma dezechilibra.

 

Cam atat din experientele mele cu uleiul de furca.

 

Am mai scris in acest topic, eu am avut probleme cu bujia fata, am ramas intr-un piston pe Cheia din cauza apei. Problema nu este numai apa aruncata de roata ci si cea care se scurge de pe rezervor. Nu am avut problema asta dintotdeauna, m-am trezit pur si simpu fara un piston in timp ce mergeam pe o sosea uda si din copaci se scutura apa pe rezervor. Am pus vaselina siliconica si de atunci nu mai am nici o problema. Cred ca din cauza vibratiilor cauciucul nu mai face contact bine si lasa apa sa patrunda la bujie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Q: cat de comoda e un SV650S pentru cineva care are 1.90 - si cat de buna este pentru oras. Deocamdanda nu am am ocazia sa ma sui pe unul deci pina atunci ma bazez pe impresia voastra. Multzam.

 

Parerea mea e sa nu iti iei SV 650 pana nu te dai cu unu.

 

Eu la fel am 1.93 si am vrut sa imi iau un SV 650, foarte tare motoru adika ... chiar e foarte misto dar nu incap bine pe el si parka nu are asa multa vana in el(+ ca arata ca o musca sub mine :what: ), pana la urma mi-am luat un Thunderace :lol:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e sa nu iti iei SV 650 pana nu te dai cu unu.

 

Eu la fel am 1.93 si am vrut sa imi iau un SV 650, foarte tare motoru adika ... chiar e foarte misto dar nu incap bine pe el si parka nu are asa multa vana in el(+ ca arata ca o musca sub mine :what: ), pana la urma mi-am luat un Thunderace :lol:.

 

 

 

salut salut , eu am 1.87-1.88 nushtiu chiar sigur , dar imi sta ok pe el nu ma plang nici la spate nici la nimic :lol: si nu e o "musca" sub mine :D))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e sa o luam drept, pentru nici un fel de motociclete (in afara de cross/enduro, unde e bine sa ai gambe lungi) nu e bine sa fii mare - motocicletele de strada nu prea sunt concepute tinand cont de "masuri mari".

 

Acestea fiind zise, unele modele se preteaza celor inalti mai bine decat altele. De obicei (nu exclusiv) e vorba motocicletele cu motor mare. Esti deci cam "condamnat" la motorete mari si puternice :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e sv-u ala de care stiam si eu ca a avut probleme si releul si apoi presupuse probleme cu statorul, si a fost dus la cel mai "meserias" doctor care nu stia cand/daca este bun un astfel de stator, nu vreau sa ma gandesc cum l-a montat. s-ar putea el s anu aiba nimic, iar firele care pornesc de la stator sa fie, citez, de toata jena.

 

Deci daca nu te pricepi, sau nu ai unde sau nu ai cu ce, sau toate la un loc, fa frumos un drum la unii care au mai vazut motorete le zici tot ce stii si mai departe oricum verifica si ei si fac. Din ce am auzit, nu vreau sa fac reclama, si nici nu am fost vreodata pe la ei, cei de la elf workshop ar fi buni. Doar din auzite.

 

Mi-a placut site-ul lor si cum s-au comportat cu mine, eu fiind un eventual client initial. Toate bune si frumoase, am dus motocicleta in service, dar electricianu' de-acolo e tot un mecanic din pacate. A banuit si el ca ar fi de la stator, asa ca m-am prezentat cu statoru' schimbat inainte de fostu' proprietar. Le-a masurat pe ambele si ii dadea aceleasi valori, a comparat cu inca unu' de pe o motocicleta functionala si nu si-a dat seama ce si cum. A ramas sa ma contacteze ei cand au un rezultat.

 

E cam dureros sa nu existe un service pt. electrica moto, nu mi se pare chiar ok ca serviceurile sa aiba doar mecanici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai chestia e ca nu exista electrica moto. exista electrica si aia e. un stator merge pe acelasi principiu indiferent ca e la masina sau la moto. aaa ca la moto e rotoru un magnet permanent iar la masini nu, este cu totul altceva, dar principiul e acelasi. deci orice persoana care stie electro-tehnica se descurca cu asa ceva. E bine sa fie si mecanic in acelasi timp ca sa stie cum sa le scoata de pe acolo.

 

Daca toate 3 au dat aceleasi valori, si e normal pentru ca eu unu, din ce mi-a zis fostul proprietar am tras concluzia ca ambele sunt bune. eu cred ca toata problema e la montaj/fire.

 

Daca nu ma insel in manualul tehnic spune cum sa masori si statorul, daca ai valorile de acolo atunci cel putin piesa aia e buna, mai departe....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai baietzi spunetzimi si mie unde sa imi duc mobra , am cazut cu ea si ashtia de la asigurari vad ca isi schimba pararile foarte repede .... please help ..

 

daca o faci pe banii tai da-mi un telefon si iti dau o varianta acceptabila.

0727.788.357

0765.500.672

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci...mai sunt 5 zile si ar trebui sa o luam din loc cu destinatia hunedoara. conform accuweather vremea este mai mult decat frumosa in uichend. intrebarea se pune..mai mergem sau nu? pentru ca unii dintre noi trebuie sa stie sigur daca fac schimb de tura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti si fete,

 

Daca a ramas intrunirea stabilita pentru weekendu' cu 13 iunie (ziua mea :lol:) eu propun sa mergem la Rau Mare-Retezat. Am fost in trecere ieri pe acolo, drumul e inca perfect, pana la vreo 3km de baraj unde incepe drumul strategic, cazare am gasit in conditii decente si preturi moka (80 lei camera de 4 persoane, 50 lei camera de 2 persoane, 40 lei cabanuta de 4 paturi). Au si mancare si bautura la preturi, zic eu, ok pentru zona. Se poate face si foc de tabara. Drumul pe langa asfaltul perfect e destul de gol (nu e o zona turistica foarte in voga) si plin de curbe.

 

Pe munte inca se vede zapada, iar dupa baraj incepe un drum (oarecum) forestier (adica practicabil, pentru cine vrea) care urca pe o distanta de vreo 20km pana la Poiana Papusei (daca nu ma insel in privinta numelui). Se pot face si trasee pe munte.

 

Aici aveti o aproximare a drumului (nu e figurat pe google maps):

post-12539-1275894359_thumb.jpg

 

Si cateva poze de la lac:

post-12539-1275894469_thumb.jpg

post-12539-1275894501_thumb.jpg

post-12539-1275894584_thumb.jpg

post-12539-1275894656_thumb.jpg

post-12539-1275894807_thumb.jpg

post-12539-1275895209_thumb.jpg

 

Si o poza cu mobra mea (se vad crash-bar-urile facute de mester, ghidonul "standard" si toba Vick Exhaust "hand made").

post-12539-1275895467_thumb.jpg

 

In speranta ca imi onorati invitatia la munte, va rog sa va anuntati care sunteti interesati, si cam in ce fel de camera preferati sa stati (la dus/toaleta oricum toata lumea are acces) ca sa pot sa fac eventualele rezervari.

:what:

Radu

 

PS:daca sunt unii mai grabiti, ma gasiti la tel. 0764 311 799.

 

 

Mesaj completat

Scuze ca unele poze is in dunga...mi-a scapat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte misto locatia de care zici...mie cred ca imi surade mai tare ideea cu hategul. dar..majoritatea decide. imi surade mai tare si din punctul de vedere al cazarii , abia nu ne mai caram cu corturi si saci de dormit care ocupa ceva spatiu.pentru 20-25 ron chiar nu se merita.

 

e haioasa rau motoreta! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi, propunerea mea nu exclude Hategul. Doar ca, in oras si in imprejurimi nu ai ce vedea ca sa iti ocupi mai mult de jumate de zi. Parerea mea. Plus ca din Hateg faci cam jumate de ora pana la baraj. Si drumul e bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...