Impulse Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Nu vrea de nici un fel sa porneasca dupa ce a trecut iarna asta. Problema sta asa bateria buna, cand dau contactu pe on se aude la sigurante ticaitu ca vine curent acolo dar cand apas butonu nu vrea nimic, nici nu invarte nimic zero barat.La ce as putea sa ma uit eu ?(electrica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 cat tii butonul apasat ce se intampla? se sting toate beculetele din bord? releul de pornire face un tacanit sau nu se aude nimic? de unde stii ca e bateria buna? ai 2 variante: ia tenisunea de la o masina cu doi clesti si pui "peste" bateria ta. sau pui contactul, apesi si butonul rosu si tot cu 2 clesti pui pe plusul si pe "carcasa" electromotorului. Astfel treci de releul de pornire si de buton. ar trebui sa invarta electromotorul. vezi ca trebe 2 oameni unul sa aiba grija de acceleratie soc ce mai e pe acolo pana porneste si unul sa tina bine clestii astfel incat electromotorul sa invarta. or sa iasa ceva scantei de la clesti. e normal, curentul e mare. prin varianta 2 testezi direct electromotorul. daca ala invarte problema e in alta parte. prin varianta 1, daca invarte, ai eliminat din problema butonul de pornire, releul de pornire si electromotorul, ramanand doar bateria. Daca nu invarte si varianta 2 e deja incercata, probleme la buton sau releu. P.S. sa te asiguri ca acei clesti fac contact bine. Sper ca nu am ratat ceva, am scris cam in graba. daca e vreo greseala pe undeva sigur ma corecteaza cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Inainte sa faci tot ce a zis Radu, aici mai sus, verifica intrerupatoru' de la ambreiaj si contactele lui (eventual pune-l in scurt cu o sarmulita si da-i buton) si verifica si sigurantele de sub sha (ignition in special) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 (editat) =)) foarte tare!!! am uitat total de dracia aia de contact!!!!! mereu face pe nebunu! daca tot nu merge dupa ce il verifici, incearca direct varianta 2. aia sare peste toate contactele astea. Editat Aprilie 2, 2012 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Cand tin butonu nu se intampla nimic tocmai , bord nu am caut sa cumpar sa scap si de problema asta, nu se aude nimic decat la sigurantele de sub sa pe care le-am verificat sigur sunt bune, iar bateria verificat cu voltmetru 12,4 plus ca am incercat si faza cu masina luand curent de la ea peste baterie, deci prima varianta am facut-o ramane doar a 2-a. Va tin la curent sper sa o fac saptamana aceasta. Multam pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Bun asa bajetii... Didi a intampinat anul trecut tot la dezmortirea pistoanelor aceasi problema pe care a descriso omu',daca am citit eu bine.Si dupa cum am fost sfatuit de Radu rabdare,tutun si WD40,curata mufele ce tin de electrica.La Didi s-a dovedit a fi o mufa lata alba sub rezervor in fata cutiei filtrului de aer,acolo unul dintre pini nu mai facea bine atingere si a topit un pic mufa,de unde tot balamucul. Deci spot la mestereala!!! Vezi cu bateria.Daca isi mentine voltajul ala scazut,asta dupa ce o pornesti dupa 12ore de stat,cam trebuie sa o schimbi,cel putin din spusele porducatorului,bateria la rece trebuie sa fie minim 12.5 .Ma rog pe viitor intai sa o pornesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 (editat) Tare tind sa cred ca e contactul de la ambreaj PS:Bateria chiar daca nu e buna poate sa arate voltajul ok.... proprie experienta si recenta PS2:Daca cautati baterie buna recomand MotoBat 9Ah, in mai implinea 4 ani...R.I.P Editat Aprilie 2, 2012 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 salutare la lume! vichendul asta scot si eu bruneta din barlog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Pacat ca o sa ploua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Ba,da macar o scoate omu'!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Pacat ca o sa ploua Bine ma ca esti tu frumos!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Pacat ca o sa ploua Ploua? ce naspa. Tocmai cand i-am facut si eu revizia si planuiam sa o plimb putin - multumesc lui Cezar pentru revizie. Aveam o mica problema cu schimbatul vitezei... se bloca cate o data. Se pare ca a fost de la ulei, pt ca a disparut imediat dupa schimbarea lui. Pare sa se impace foarte bine cu motul 7100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 A reglat cineva jocul culbutorilor la modelul 99-02? Am manualul si am inteles practic ce distanta trebuie sa masor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 A reglat cineva jocul culbutorilor la modelul 99-02? Am manualul si am inteles practic ce distanta trebuie sa masor. Mda,asta este operatiunea ce ma roade si pe mine,cand aud tacanitul de la motor,dar nu stiu daca am sa o fac sezonul asta si mai ales daca am sa o fac de unul singur,cred ca nu! uite ceva poate te mai lamureste pe ici pe colo http://www.bluepoof.com/motorcycles/howto/svs_valves/. Informativ,a mea tacane de vreo 2 ani asta este al treilea si cam atat.Tu de ce vrei sa ii faci operatiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Am reusit s-o pornesc, avea figuri la ambreiaj. Acum ma lupt cu schimbul de ulei si sa vad daca sa cumpar alta furca sau sa o indrept pe asta. Voi ce parere aveti, v-ati mai intalnit cu problema asta sau auzit de ici de colo? Mai sunt bune de cva daca le indrept sau caut altele? P.S.:se potriveste furca si de la alte modele de suzuki? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Am reusit s-o pornesc, avea figuri la ambreiaj. Acum ma lupt cu schimbul de ulei si sa vad daca sa cumpar alta furca sau sa o indrept pe asta. Voi ce parere aveti, v-ati mai intalnit cu problema asta sau auzit de ici de colo? Mai sunt bune de cva daca le indrept sau caut altele? P.S.:se potriveste furca si de la alte modele de suzuki? se poate indrepta fara probleme si poti merge linistit. si eu am avut-o stamba si am indreptat-o. doar ca omu care a facut treaba mi-a facut o jamba super ok si cealalta mi-a facut-o muci. a trebuit sa cumpar alta si nu a fost deloc ieftina (150 euro in 2010) pentru ca nu am gasit nimic pe la dezmembrari. Am schimbat cuzineti, semeringuri, ulei si totul este brici de atunci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 (editat) Am reusit s-o pornesc, avea figuri la ambreiaj. Acum ma lupt cu schimbul de ulei si sa vad daca sa cumpar alta furca sau sa o indrept pe asta. Voi ce parere aveti, v-ati mai intalnit cu problema asta sau auzit de ici de colo? Mai sunt bune de cva daca le indrept sau caut altele? P.S.:se potriveste furca si de la alte modele de suzuki? Depinde cat de stramba este furca,daca mesterul tau iti zice ca nu merge indreptata,aia este te bagi la o cheltuiala mai consistenta si schimbi telescoapele,era o furca de sv model 99 pe Bike shop.De la alta moto stiu ca se potrivea de GSX-R-urile ce sau facut in aceasi generatie. Am avut si eu furca usor stramba,dar era insesizabil,decat ca imi tragea motoreta spre dreapta,de acolo mi-am dat seama si am rezolvat la un prieten fara probleme. Editat Aprilie 6, 2012 de spiders2066 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 A schimbat cineva pana acum amortziorul? Se potriveste si de la vreun alt motor? Sau se poate schimba numai arcul cu ceva mai tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 1st gen nu are cutia de scule acolo unde o au astea noi. La noi sculele se gasesc sub saua pasagerului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Raportu de sambata: Transfagarasan inchis, se circula in conditii de Sahara pana la Balea Cascada... P.S. Dupa ziua de ieri si azi, va recomand totusi sa aveti o senila in loc de roata spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Problema pentru acasa. Am surubarit un pic astazi la motoreta lui Didi,Sv650 s an 2003,i-am schimbat bateria,am masurat-o la relanti si in sarcina pentru a vedea daca releul de incarcare isi face si el treaba. Valori :relanti cu faza lunga by default-12.6 V; iar in 5000 rot/min.cu scurt+lunga aprinse-13.4V. Sunt normale tinand cont ca bateria este nou pentru prima data pe motoreta? Si daca tot sunt la treaba asta,am zi sa o masor si pe a mea,Sv650s an 1999,am ramas un pic surprins pentru ca in relanti imi inregistra 14.V cu faza scurta si fara faza scurta 14.8V,iar in 5000 de ture cu toate aprinse pe ea,scadea undeva pe la 13.8V. Ce credeti? Eu stiam ca atunci cand vrefici releul si o accelerezi voltajul trebuie sa creasca nu sa scada,eu am schimbat releul de incarcare acum 2 ani cu unul de GSX-R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Problema pentru acasa. Am surubarit un pic astazi la motoreta lui Didi,Sv650 s an 2003,i-am schimbat bateria,am masurat-o la relanti si in sarcina pentru a vedea daca releul de incarcare isi face si el treaba. Valori :relanti cu faza lunga by default-12.6 V; iar in 5000 rot/min.cu scurt+lunga aprinse-13.4V. Sunt normale tinand cont ca bateria este nou pentru prima data pe motoreta? Si daca tot sunt la treaba asta,am zi sa o masor si pe a mea,Sv650s an 1999,am ramas un pic surprins pentru ca in relanti imi inregistra 14.V cu faza scurta si fara faza scurta 14.8V,iar in 5000 de ture cu toate aprinse pe ea,scadea undeva pe la 13.8V. Ce credeti? Eu stiam ca atunci cand vrefici releul si o accelerezi voltajul trebuie sa creasca nu sa scada,eu am schimbat releul de incarcare acum 2 ani cu unul de GSX-R. uite ce scrie la carte : When making this test, be sure that the battery is in fullycharged condition . - asta in cazul motoretei mele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 @ battery questions: Sunt bune amandoua . Releul de GSX-R se comporta exact la fel si la mine, scade cand accelerez. Daca nu trece de 15 V si nu scade sub 12,ceva nu ai probleme. Si a lui Didi se comporta corect. Cand am verificat la intrunirea din vara, incarcarea lui tavi, la relanti era pe la 11.8 parca (bateria lui era cam descarcata) si cand o acceleram urca fericita tensiunea. In carte spune ceva de genul: la ralanti releul nu functioneaza deoarece tensiunea generata e prea mica. Asa ca totul merge doar pe baterie. Dintr-un motiv necunoscut mie, chestia asta nu se intampla la SV-ul meu, si din cate se pare nici la al tau. Totusi la Sv-urile 2nd gen treaba asa merge. Si inca ceva, in releu e un circuit integrat care deschide acei tiristori. Nu prea stim cum regleaza ala lucrurile, stim doar ca pazeste sa nu scada sub 13V si sa nu urce peste 15V. Deci cat timp tensiunea sta in intervalul asta totul e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malex Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 si la SV-ul meu e aceeasi chestie, la relanti incarca mai mult decat turata. avand in vedere ca sunt 3 motoare cu aceeasi ,,ciudatenie", banuiesc ca asa trebuie sa incarce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 (editat) Probabil la releul de GSX-R.Eu am masurat la doua sv-uri si la ambele urca cand acceleram. byty007 detaliile sunt c-am egale cu zero, pune te rog ceva poze, poate se lipeste carena iar farul e prins pe un cadru mic ala se poate dezdoi, cel putin la modelu sub 2003 asa e.Si spunei prietenului sa se calmeza ca mesajul da de inteles ca e foarte nerabdator sa o repare si sti vorba graba strica treaba. Daca vrea sa se deie in continuare poate sa deie toate carenele jos pana le repara Editat Aprilie 9, 2012 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.