Malex Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 am o PROBLEMA, ma ajuta cineva??ieri am iesit la o plimbare, e prima data anul asta cand o forjez putin si cand a trecut acul de 160km/h am ramas fara curent, a cazut acul la turometru si nu mai accelera,la cateva secunde si-a revenit.am incercat sa accelerez iar si cand am ajuns iar la 160 s-a intamplat acelasi lucru.mi s-a mai intampat o data la o turatie de 10 000 in a 2-a si a inceput sa dea rateuri si din nou si-a revenit imediat.la mers usor merge foarte bine.stie cineva care e cauza??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 am o PROBLEMA, ma ajuta cineva??ieri am iesit la o plimbare, e prima data anul asta cand o forjez putin si cand a trecut acul de 160km/h am ramas fara curent, a cazut acul la turometru si nu mai accelera,la cateva secunde si-a revenit.am incercat sa accelerez iar si cand am ajuns iar la 160 s-a intamplat acelasi lucru.mi s-a mai intampat o data la o turatie de 10 000 in a 2-a si a inceput sa dea rateuri si din nou si-a revenit imediat.la mers usor merge foarte bine.stie cineva care e cauza??? Incearca sa iti strangi bornele pe baterie. Asa facea si mie si odata chiar "a murit cu totul". Legat de lanturi: care e mai bun? Eu stiam ca o- ringurile dar cand am dat la shoping cele x-ring isi fac reclama ca sunt cu x% mai bune ca un o-ring.+ unele x ring vin cu garantie de 25k mile sau 2 ani... Trebuie sa lamuresc asta cat de repede ca nu mai e multa viata in lant. Si se merita sa dau bani in+ pt cele gold? Ma gandesc ca arata bine pe sv naked galben ca a meu pt ca folosesc wurth dry chain lube si ala nu inegreste lantul. Pareri ? Mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 stiu ca e off-topic si ca aici nu e rubrica de vanzari, dar sper sa fie ok pt voi. Vand visiera AGV pentru modelul GP-Tech noua. pret 35 eur. detalii pe PM sau 0748.675.381 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Si o poza de astazi cand probam sa vad cum vine carena frontala. Intrebare de baraj: Ai idee unde pot gasi suruburi pentru parbriz? Am nevoie de unul singur si imi sta pe creier cand il vad asa gol... On: Frumusica foc mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Te referi cumva la piulița aia îmbrăcată în cauciuc care se umflă la strângere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Te referi cumva la piulița aia îmbrăcată în cauciuc care se umflă la strângere? Nu, cred ca mai are piulita aia inauntru, doar surubul. Am cautat pe la toate magazinele gen brico si nu au asa ceva. La dezmembrari le vand la punguta de cate 6 sau 8 si cer undeva pe la 50-60 de lei ceea ce mi se pare absurd pt un rahatel de surub. Keep searching... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Si eu am nevoie doar de un surub, daca gaseste cineva, rog sa posteze! PS: Voi de unde va luat anvelope? Doar ce mi-am luat moto si acum explorez jucaria. Servus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Nu, cred ca mai are piulita aia inauntru, doar surubul. Am cautat pe la toate magazinele gen brico si nu au asa ceva. La dezmembrari le vand la punguta de cate 6 sau 8 si cer undeva pe la 50-60 de lei ceea ce mi se pare absurd pt un rahatel de surub. Keep searching... La 60 de lei ai putea obtine ceva de genul, daca te-ar interesa: Sau asa ceva, un pic mai ieftine: Culoare rosu, argintiu, negru, albastru sau auriu. Noi-noute, calitate foarte buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 salutare , am vandut SV -ul si mi-a ramas una bucata de levier ambreiaj ( sigilata) -am avut-o de rezerva, e pt modelul de la 2003 in sus, se vinde sigilata la 25 lei si 4 buc bujii NGK CR8E -tot sigilate, la 15 lei bucata tel. 0745697773 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Am o problema cu sv-ul: nu mai porneste ventilatorul de la radiator. Am verificat ventilatorul si e bun. In afara de senzorul de temperatura (e cel de sub carburatoare, intre furtunele alea mai groase, nu?) ar trebui sa ma uit si in alta parte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 termostatul? Am downloadat acuma manualul de service. Eu faceam o confuzie cred. Sunt 3 chestii in manual: 1. Exista un termo-intrerupator (switch) (nush cum s-o traduce in romana) care e in radiator (uitasem de asta); 2. Un alt termo-intrerupator in motor (de asta nici nu stiam); 3. termostatul - dar care nu pare sa aiba treaba cu pornitul/opritul ventilatorului... O sa le verific pe toate si sper sa ma dumiresc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Din ce stiu eu, termostatul doar deschide circuitul de apa prin radiator. Probabil se deschide undeva pe la 80 si ceva de grade (nu stiu temperatura exacta). Asa ca asta nu are treaba cu ventilatorul ci doar cu apa. Cel din motor ar trebui sa fie responsabil cu aprinderea becului din bord atunci cand e prea fierbinte apa din blocul motor si e bine sa te opresti. Cel din radiator ar trebui sa se ocupe de ventilator. Evident cel din motor inchide circuitul electric la alta temperatura fata de cel din radiator, deoarece cand se aprinde beculetul din bord probabil ai undeva aproape de 120 de grade in circuitul de racire, dar ventilatorul trebuie sa porneasca pe la 105? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Pe langa termocupla din radiator, mai verifica si mufele care duc la ventilator. Stiu ca este una undeva sub rezervor in partea dreapta-fata a mobrei de ex. Sa nu fie oxidate, sa faca contact cum trebuie etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Cumpar URGENT senzor de viteza, SV650 k2... A pleznit cablu ( problem solved! long live ebay! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Cat costa suruburile alea mai ieftine? Vin cu tot cu chestiile alea de cauciuc? Da, setul e complet cu piulite cauciucate + saibe plastic si ar trebui sa le primesc pe saptamana viitoare. 50RON. Daca te intereseaza, zi-mi si vedem cum facem sa ti le trimit. In curand o sa pot sa aduc gama intreaga de scarite, manete, pedale, oglinzi, protectii cadru si bascula si multe alte martisoare dinastea. Astept sa imi soseasca primele comenzi, sa vad cat este efectiv timpul de livrare si cum merge la trecerea prin vama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 stie cineva un tutorial bun despre cum sa setez ambreajul? Avem eu probleme cand schimbam dintr-a 2a intr-a 3a. dar deja incepe si in sus sa nu vrea sa intre in viteza. Ce mi se intampla cel mai des este ca de ex la downshift, merg din a 6a in 5 - 4a in a 3a e ok tot timpu, las ambreajul sa cupleze in timp ce inca franez, iar cand viteza e buna i dau mai jos etc dar a 2a nu e pe plac nici cum. problema e ca nu vrea sa intre intra 2a doar decat inainte sa dau in jos din pedala, trebuie sa o ridic putin in sus asa cu "varful degetului". ceva idei? eu ma gandeam sa fie ambreajul dar din partea aia de la motor unde are el parghiile alea. dar fara niste poze sau un torial bun nu prea as umbla baga in el. Si din ce vad se misca destul de greu si nu revine la pozitia de neutru pedala de la schimbator. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 radule, ai cuvantul ca yo-s prea obosit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 (editat) @mav: mersi mersi! La voi nu ploua? ca eu m-am saturat de ce e pe aici. de marti incoace numa vreme urata! Poti incerca ce scrie la linkul urmator (desi nu sunt poze): Clutch Adjustment Am sa fac si eu asta maine si sa vad cat de mare e diferenta . Spor! Pot incerca sa fac si poze daca crezi ca te ajuta mai mult. Editat Mai 18, 2012 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 @mav: mersi mersi! La voi nu ploua? ca eu m-am saturat de ce e pe aici. de marti incoace numa vreme urata! Poti incerca ce scrie la linkul urmator (desi nu sunt poze): Clutch Adjustment Am sa fac si eu asta maine si sa vad cat de mare e diferenta . Spor! Pot incerca sa fac si poze daca crezi ca te ajuta mai mult. Daca ai putea face vreo 2-3 poze ar fi super. Exact aia am gasit si eu doar ca nu prea am habar despre ce vorbeste acolo. Is nou cu tot ce tine motocicleta si piese si inca nu am format vocabularul necesar. de inceput incep pe "mana mecanicilor englezi" si anume, wd-40 si curat tot ce e de curatat si ma asigur ca toate parghile is unse. is curios sa vad cat e de munca cu reglatul ala ca nu mai am chef sa platesc mecanic ca ma costa 50 lire deja sa schimbe lantul si pinioanele ca din ce am citit si vazut nu am sculele necesare. Si cu service-ul care e scris in manual la X kilometri in ce consta? ca nu stiu unde e cartea., eu am cumparato la 17k mile acum am 19k si in carte parca aveam service la 18500 parca sau 2000. oricum 20 e aproape (500 mile = 1 saptamana poate 2) in ce consta? eu am schimbat uleiul si filtrul cand am cumparat motocicleta + iam pus gume noi. ma gandesc ca ar mai fi bujiile si filtru de aer, lant + pinioane sunt comandate deja, placutele si discul de frana au fost verificate cand am pus cauciucurile erau ok. Am omis ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 @mav: mersi mersi! La voi nu ploua? ca eu m-am saturat de ce e pe aici. de marti incoace numa vreme urata! Poti incerca ce scrie la linkul urmator (desi nu sunt poze): Clutch Adjustment Am sa fac si eu asta maine si sa vad cat de mare e diferenta . Spor! Pot incerca sa fac si poze daca crezi ca te ajuta mai mult. aici a fost brici azi, am ars un pic gazu pe valea bogatii, si in afara de o pata de motorina care era sa imi anuleze toate investitiile de asta iarna, totu a fost ok - btw, conteaza mult cat de noua e guma fata - altfel acum scriam din sant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Papy,ai omis lichidele : de frână,antigelul,nivelul electrolitului în baterie Âşi cel de parbriz. Cu reglarea ambreiajului eu aÂş zice să o duci la un meseriaÂş,în 5-10 minute e gata Âşi nu cred că te taxează aÂşa urât. E uÂşor de zis,dar fără practică nu îți prea iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Nu vreau sa te descurajez cu ambreiajul, dar daca nu ai timp si/sau rabdare sail bibilesti pana nimeresti mai bine il duci la cineva. Intr-adevar e mai usor de zis decat de facut dar nu este imposibil . Incerc maine sa fac niste poze la ce e de facut si voi face un mic post pe blog cu poze si indicatii. Mai gasesti si in manual la capitolul 2 (Periodic Maintenance) o sectiune despre reglarea ambreiajului. Gasesti manualul la mine in semnatura pentru download. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Papy,ai omis lichidele : de frână,antigelul,nivelul electrolitului în baterie Âşi cel de parbriz. Cu reglarea ambreiajului eu aÂş zice să o duci la un meseriaÂş,în 5-10 minute e gata Âşi nu cred că te taxează aÂşa urât. E uÂşor de zis,dar fără practică nu îți prea iese. -nivelul electrolitului! ...la o baterie fara intretinere !? La SV bateria avand pozitie inclinata poti folosi doar baterie fara intretinere. -lichid de parbriz...... -in rest, fata de ce s-a scris,placute frana-le vezi la ochi, filtrul de aer ...si de cauti pe net, gasesti cartea de intretinere...incearca : http://service.tanga-moteurs.ro/ ...sunt o gramada de carti service-si intretinere. - cu ambreiajul sa fi atent la bilele de la mecanismul de pe motor...pot sa cada . De asemenea poate aparea un joc la parghia de care e prins cablul si acel mecanism- il mai nituiesti putin, pana elimini jocul - daca il are. Pt. reglaj, la acel mecanism ( il gasesti dupa ce scoti capacul de plastic ce mascheaza mecanismul si pinionul de lant ) vezi ca e un surub si contrapiulita, procedezi cam asa : slabesti contrapiulita, apoi din surub- il insurubezi pana opune rezistenta, apoi desurubat 1/8 pana la 1/4 ture si strangi contrapiulita ( pt. un joc minim sa nu ai tensionat tot timpul ambreiajul ). Apoi la maneta trebuie sa existe o "cursa moarta" care o reglezi din ininzatorul de la ghidon. De asemenea uleiul cand se apropie de schimb poate sa faca ceva figuri. Sau ai un cablu de ambreiaj cu 'mustati"...... asta e cel mai folosit, deci se uzeaza primul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Mai înce.arcă omu Âşi o glumă.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Din nefericire vremea este absolut oribila asa ca nu am cum sa ma apuc de demontat pe la motoreta si sa fac poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.