Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

am o PROBLEMA, ma ajuta cineva??ieri am iesit la o plimbare, e prima data anul asta cand o forjez putin si cand a trecut acul de 160km/h am ramas fara curent, a cazut acul la turometru si nu mai accelera,la cateva secunde si-a revenit.am incercat sa accelerez iar si cand am ajuns iar la 160 s-a intamplat acelasi lucru.mi s-a mai intampat o data la o turatie de 10 000 in a 2-a si a inceput sa dea rateuri si din nou si-a revenit imediat.la mers usor merge foarte bine.stie cineva care e cauza???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am o PROBLEMA, ma ajuta cineva??ieri am iesit la o plimbare, e prima data anul asta cand o forjez putin si cand a trecut acul de 160km/h am ramas fara curent, a cazut acul la turometru si nu mai accelera,la cateva secunde si-a revenit.am incercat sa accelerez iar si cand am ajuns iar la 160 s-a intamplat acelasi lucru.mi s-a mai intampat o data la o turatie de 10 000 in a 2-a si a inceput sa dea rateuri si din nou si-a revenit imediat.la mers usor merge foarte bine.stie cineva care e cauza???

 

Incearca sa iti strangi bornele pe baterie. Asa facea si mie si odata chiar "a murit cu totul".

 

Legat de lanturi: care e mai bun? Eu stiam ca o- ringurile dar cand am dat la shoping cele x-ring isi fac reclama ca sunt cu x% mai bune ca un o-ring.+ unele x ring vin cu garantie de 25k mile sau 2 ani... Trebuie sa lamuresc asta cat de repede ca nu mai e multa viata in lant. Si se merita sa dau bani in+ pt cele gold? Ma gandesc ca arata bine pe sv naked galben ca a meu pt ca folosesc wurth dry chain lube si ala nu inegreste lantul. Pareri ? Mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca e off-topic si ca aici nu e rubrica de vanzari, dar sper sa fie ok pt voi.

Vand visiera AGV pentru modelul GP-Tech noua. pret 35 eur. detalii pe PM sau 0748.675.381

post-39276-0-50596200-1337103352_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si o poza de astazi cand probam sa vad cum vine carena frontala.

 

Intrebare de baraj: Ai idee unde pot gasi suruburi pentru parbriz? Am nevoie de unul singur si imi sta pe creier cand il vad asa gol...

 

On: Frumusica foc mobra!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi cumva la piulița aia îmbrăcată în cauciuc care se umflă la strângere?

 

Nu, cred ca mai are piulita aia inauntru, doar surubul. Am cautat pe la toate magazinele gen brico si nu au asa ceva. La dezmembrari le vand la punguta de cate 6 sau 8 si cer undeva pe la 50-60 de lei :blink: ceea ce mi se pare absurd pt un rahatel de surub. Keep searching...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, cred ca mai are piulita aia inauntru, doar surubul. Am cautat pe la toate magazinele gen brico si nu au asa ceva. La dezmembrari le vand la punguta de cate 6 sau 8 si cer undeva pe la 50-60 de lei :blink: ceea ce mi se pare absurd pt un rahatel de surub. Keep searching...

 

La 60 de lei ai putea obtine ceva de genul, daca te-ar interesa:

08_WSB-IR08.JPG

Sau asa ceva, un pic mai ieftine:

03_WSB-R03.JPG

 

Culoare rosu, argintiu, negru, albastru sau auriu. Noi-noute, calitate foarte buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , am vandut SV -ul si mi-a ramas una bucata de levier ambreiaj ( sigilata) -am avut-o de rezerva, e pt modelul de la 2003 in sus, se vinde sigilata la 25 lei

si 4 buc bujii NGK CR8E -tot sigilate, la 15 lei bucata

 

tel. 0745697773

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema cu sv-ul: nu mai porneste ventilatorul de la radiator. Am verificat ventilatorul si e bun.

In afara de senzorul de temperatura (e cel de sub carburatoare, intre furtunele alea mai groase, nu?) ar trebui sa ma uit si in alta parte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

termostatul?

Am downloadat acuma manualul de service. Eu faceam o confuzie cred.

Sunt 3 chestii in manual:

1. Exista un termo-intrerupator (switch) (nush cum s-o traduce in romana) care e in radiator (uitasem de asta);

2. Un alt termo-intrerupator in motor (de asta nici nu stiam);

3. termostatul - dar care nu pare sa aiba treaba cu pornitul/opritul ventilatorului...

 

O sa le verific pe toate si sper sa ma dumiresc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu eu, termostatul doar deschide circuitul de apa prin radiator. Probabil se deschide undeva pe la 80 si ceva de grade (nu stiu temperatura exacta). Asa ca asta nu are treaba cu ventilatorul ci doar cu apa.

 

Cel din motor ar trebui sa fie responsabil cu aprinderea becului din bord atunci cand e prea fierbinte apa din blocul motor si e bine sa te opresti.

 

Cel din radiator ar trebui sa se ocupe de ventilator.

 

Evident cel din motor inchide circuitul electric la alta temperatura fata de cel din radiator, deoarece cand se aprinde beculetul din bord probabil ai undeva aproape de 120 de grade in circuitul de racire, dar ventilatorul trebuie sa porneasca pe la 105?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa termocupla din radiator, mai verifica si mufele care duc la ventilator. Stiu ca este una undeva sub rezervor in partea dreapta-fata a mobrei de ex. Sa nu fie oxidate, sa faca contact cum trebuie etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat costa suruburile alea mai ieftine? Vin cu tot cu chestiile alea de cauciuc?

Da, setul e complet cu piulite cauciucate + saibe plastic si ar trebui sa le primesc pe saptamana viitoare. 50RON. Daca te intereseaza, zi-mi si vedem cum facem sa ti le trimit.

In curand o sa pot sa aduc gama intreaga de scarite, manete, pedale, oglinzi, protectii cadru si bascula si multe alte martisoare dinastea.

Astept sa imi soseasca primele comenzi, sa vad cat este efectiv timpul de livrare si cum merge la trecerea prin vama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva un tutorial bun despre cum sa setez ambreajul? Avem eu probleme cand schimbam dintr-a 2a intr-a 3a. dar deja incepe si in sus sa nu vrea sa intre in viteza. Ce mi se intampla cel mai des este ca de ex la downshift, merg din a 6a in 5 - 4a in a 3a e ok tot timpu, las ambreajul sa cupleze in timp ce inca franez, iar cand viteza e buna i dau mai jos etc dar a 2a nu e pe plac nici cum. problema e ca nu vrea sa intre intra 2a doar decat inainte sa dau in jos din pedala, trebuie sa o ridic putin in sus asa cu "varful degetului". ceva idei? eu ma gandeam sa fie ambreajul dar din partea aia de la motor unde are el parghiile alea. dar fara niste poze sau un torial bun nu prea as umbla baga in el. Si din ce vad se misca destul de greu si nu revine la pozitia de neutru pedala de la schimbator.

 

 

 

 

Mersi

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mav: mersi mersi! La voi nu ploua? ca eu m-am saturat de ce e pe aici. de marti incoace numa vreme urata!

 

Poti incerca ce scrie la linkul urmator (desi nu sunt poze):

Clutch Adjustment

 

Am sa fac si eu asta maine si sa vad cat de mare e diferenta :). Spor!

 

Pot incerca sa fac si poze daca crezi ca te ajuta mai mult.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mav: mersi mersi! La voi nu ploua? ca eu m-am saturat de ce e pe aici. de marti incoace numa vreme urata!

 

Poti incerca ce scrie la linkul urmator (desi nu sunt poze):

Clutch Adjustment

 

Am sa fac si eu asta maine si sa vad cat de mare e diferenta :). Spor!

 

Pot incerca sa fac si poze daca crezi ca te ajuta mai mult.

 

 

 

Daca ai putea face vreo 2-3 poze ar fi super. Exact aia am gasit si eu doar ca nu prea am habar despre ce vorbeste acolo. Is nou cu tot ce tine motocicleta si piese si inca nu am format vocabularul necesar. de inceput incep pe "mana mecanicilor englezi" si anume, wd-40 si curat tot ce e de curatat si ma asigur ca toate parghile is unse. is curios sa vad cat e de munca cu reglatul ala ca nu mai am chef sa platesc mecanic ca ma costa 50 lire deja sa schimbe lantul si pinioanele ca din ce am citit si vazut nu am sculele necesare. Si cu service-ul care e scris in manual la X kilometri in ce consta? ca nu stiu unde e cartea., eu am cumparato la 17k mile acum am 19k si in carte parca aveam service la 18500 parca sau 2000. oricum 20 e aproape (500 mile = 1 saptamana poate 2) in ce consta? eu am schimbat uleiul si filtrul cand am cumparat motocicleta + iam pus gume noi. ma gandesc ca ar mai fi bujiile si filtru de aer, lant + pinioane sunt comandate deja, placutele si discul de frana au fost verificate cand am pus cauciucurile erau ok. Am omis ceva? :scratch:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mav: mersi mersi! La voi nu ploua? ca eu m-am saturat de ce e pe aici. de marti incoace numa vreme urata!

 

Poti incerca ce scrie la linkul urmator (desi nu sunt poze):

Clutch Adjustment

 

Am sa fac si eu asta maine si sa vad cat de mare e diferenta :). Spor!

 

Pot incerca sa fac si poze daca crezi ca te ajuta mai mult.

 

aici a fost brici azi, am ars un pic gazu pe valea bogatii, si in afara de o pata de motorina care era sa imi anuleze toate investitiile de asta iarna, totu a fost ok - btw, conteaza mult cat de noua e guma fata - altfel acum scriam din sant :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Papy,ai omis lichidele : de frână,antigelul,nivelul electrolitului în baterie Âşi cel de parbriz. Cu reglarea ambreiajului eu aÂş zice să o duci la un meseriaÂş,în 5-10 minute e gata Âşi nu cred că te taxează aÂşa urât. E uÂşor de zis,dar fără practică nu îți prea iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa te descurajez cu ambreiajul, dar daca nu ai timp si/sau rabdare sail bibilesti pana nimeresti mai bine il duci la cineva. Intr-adevar e mai usor de zis decat de facut dar nu este imposibil :).

 

Incerc maine sa fac niste poze la ce e de facut si voi face un mic post pe blog cu poze si indicatii. Mai gasesti si in manual la capitolul 2 (Periodic Maintenance) o sectiune despre reglarea ambreiajului. Gasesti manualul la mine in semnatura pentru download.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Papy,ai omis lichidele : de frână,antigelul,nivelul electrolitului în baterie Âşi cel de parbriz. Cu reglarea ambreiajului eu aÂş zice să o duci la un meseriaÂş,în 5-10 minute e gata Âşi nu cred că te taxează aÂşa urât. E uÂşor de zis,dar fără practică nu îți prea iese.

-nivelul electrolitului! ...la o baterie fara intretinere !? La SV bateria avand pozitie inclinata poti folosi doar baterie fara intretinere.

-lichid de parbriz......

-in rest, fata de ce s-a scris,placute frana-le vezi la ochi, filtrul de aer ...si de cauti pe net, gasesti cartea de intretinere...incearca :

http://service.tanga-moteurs.ro/

...sunt o gramada de carti service-si intretinere.

- cu ambreiajul sa fi atent la bilele de la mecanismul de pe motor...pot sa cada . De asemenea poate aparea un joc la parghia de care e prins cablul si acel mecanism- il mai nituiesti putin, pana elimini jocul - daca il are. Pt. reglaj, la acel mecanism ( il gasesti dupa ce scoti capacul de plastic ce mascheaza mecanismul si pinionul de lant ) vezi ca e un surub si contrapiulita, procedezi cam asa : slabesti contrapiulita, apoi din surub- il insurubezi pana opune rezistenta, apoi desurubat 1/8 pana la 1/4 ture si strangi contrapiulita ( pt. un joc minim sa nu ai tensionat tot timpul ambreiajul ). Apoi la maneta trebuie sa existe o "cursa moarta" care o reglezi din ininzatorul de la ghidon. De asemenea uleiul cand se apropie de schimb poate sa faca ceva figuri. Sau ai un cablu de ambreiaj cu 'mustati"...... asta e cel mai folosit, deci se uzeaza primul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...