crispus Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Mi s-au ars 2 becuri din bord (unul de la kilometraj si unul de la turometru). Stie cineva de unde se pot cumpara? Sau ce model sunt? Din ce am vazut scris e Toshiba V-2, dar pe site-urile din Romania nu am vazut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) si ale mele au fost arse. toate! sunt simple beculete de bord,asa se si numesc,le gasesti la orice magazin de piese auto,cu vreo 2-3 lei bucata,maxim. ar fi totusi bine sa demontezi si sa iei unul cu tine sa l arati ca model Editat Iunie 26, 2012 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Ma gandeam la asta... Dar faza e ca nu scrie ce putere au... Si ma gandeam ca pot sa fie la fel dar de puteri diferite si sa nu afecteze. O sa trec atunci pe la un magazin de piese auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 ... 2nd generation Sunt diferite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 diferite putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 mie imi plac in general cadranele pe fond alb,am vazut la hornet asa ceva si aratau super dar imi place si la a mea cum arata, macar turometrul e pe fond alb. si noaptea iluminarea mi se pare chiar draguta. obisnuinta.... cred ca nu mai dau motorul,ca merge de rupe,arata bine si suna criminal cu toba vick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) Eu am folosit asa ceva http://www.kappamoto...-kappamoto.html si am fost multumit. Usor de manevrat, incapatoare si extensibile, husa de ploaie in caz de nevoie. Combinate cu un tank bag si un rucsacel in spate ar trebui sa ai suficient loc pt bagaje de 3000 km Eu am ceva asemanator cu ce a recomandat KPN doar ca sunt de la vanuci. am si un portbagaj pe care pot sa mai leg ce ma eu chef + tankbag. Incap destule in combinatia asta. Multam, am si uitat de posiblitatea asta! Ce sistem de prindere au? Radu, tu ce model de vanucci ai? Editat Iunie 26, 2012 de F0RCE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 la mine se prind cu 4 curele, 1 peste saua pasagerului, 2 pe sub sa, iar a 3-a e cam la alegerea ta, eu o pun tot pe sub sa. Avand portbagaj, am mai pus niste suporti laterali extrem de primitivi, asa ca greutatea e sustinuta de ei in mare parte, curelele tinand gentile apropiate. mai au si niste urechi prin care pun niste cureluse si le leg si de scaritele pasagerului. Am gasit 2 poze pe care le poti vedea la rezolutie mai ridicata. Modelul gentilor nu l-am mia gasit, eu le luasem de pe louis dar acum vad ca sunt altele mai scumpe. Uite linkurile catre poze: Poza 1 Poza 2 Motoreta cu xyc e a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Tak, dar e clar ca poza e trucata... m4v3rick are bere in buzunuaru' de la picior nu suc Dau comanda pentru 'sacosi' si revin cu impresii/poze. pies: tu mai esti in dk? Probabil ca ma motorizez la Roskilde incepand cu WE asta, ar fi pacat sa nu ajung in CPH si sa stam la un pahar de vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 am ajuns azi dimineata in romania. de acum vacanta 2 luni si apoi iarasi la scoala. Spor cu gentutele. Poate ne vedem prin bv sau de ce nu la intrunire daca ajungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 la mine se prind cu 4 curele, 1 peste saua pasagerului, 2 pe sub sa, iar a 3-a e cam la alegerea ta, eu o pun tot pe sub sa. Avand portbagaj, am mai pus niste suporti laterali extrem de primitivi, asa ca greutatea e sustinuta de ei in mare parte, curelele tinand gentile apropiate. mai au si niste urechi prin care pun niste cureluse si le leg si de scaritele pasagerului. Am gasit 2 poze pe care le poti vedea la rezolutie mai ridicata. Modelul gentilor nu l-am mia gasit, eu le luasem de pe louis dar acum vad ca sunt altele mai scumpe. Uite linkurile catre poze: Poza 1 Poza 2 Motoreta cu xyc e a mea. doamneeeeee...ce gratar bum am mancat atunci si ce palinca buna ne-a adus calin_cz, tatal! Abia astept sa na vedem si anul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Salutare tuturor, revin dupa ceva timp pe 2 roti motorizate, dupa o serie de probleme . Ieri am dat bateria jos si am pus-o la incarcat deoarece iarna asta nu am pornit-o deloc, trebuia schimbat uleiul si am zis ca o tin pana la primavara asa. Prostia mea a fost ca nu am dat jos bateria, cu toate ca mototrul e tinut intr-un garaj unde iarna temperatura nu prea scade sub 0 grade. Inainte de a da jos bateria i-am dat o cheie sa vad daca mai are "zvac", farurile aveau ceva lumina dar bateria nu mai avea putere sa invarta, iar azi dupa ce am lasat-o la incarcat si am montat la loc bateria, pare a fii moarta, nu mai da nici un semn,nimic, nici farurile nu mai palpaie Pe bateria scrie ca e recomandat sa fie incarcata la 1.2 A intre 5-10 ore, sau o ora la 5A pentru incarcare rapida, eu am lasat-o cam 8-9 ore, insa nu stiu ce putere avea redresorul ( facut de electronist cu placi de seleniu), e posibil sa fii patit ceva bateria? Ma gandesc totusi ca redresorul nu are o putere prea mare, tipul de la care l-am luat lasa bateria de la masina la incarcat peste 24h. Mersi anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Redresorul ar trebuii sa se opreasca din incarcat odata ce i-a facut plinul din cate stiu si nu ar trebuii sa intampini vreo problema, deci e posibil ca bateria sa fie dusa.Incearca si cu alta baterie de la ceva prieten motociclist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Salutare tuturor, revin dupa ceva timp pe 2 roti motorizate, dupa o serie de probleme . Ieri am dat bateria jos si am pus-o la incarcat deoarece iarna asta nu am pornit-o deloc, trebuia schimbat uleiul si am zis ca o tin pana la primavara asa. Prostia mea a fost ca nu am dat jos bateria, cu toate ca mototrul e tinut intr-un garaj unde iarna temperatura nu prea scade sub 0 grade. Inainte de a da jos bateria i-am dat o cheie sa vad daca mai are "zvac", farurile aveau ceva lumina dar bateria nu mai avea putere sa invarta, iar azi dupa ce am lasat-o la incarcat si am montat la loc bateria, pare a fii moarta, nu mai da nici un semn,nimic, nici farurile nu mai palpaie Pe bateria scrie ca e recomandat sa fie incarcata la 1.2 A intre 5-10 ore, sau o ora la 5A pentru incarcare rapida, eu am lasat-o cam 8-9 ore, insa nu stiu ce putere avea redresorul ( facut de electronist cu placi de seleniu), e posibil sa fii patit ceva bateria? Ma gandesc totusi ca redresorul nu are o putere prea mare, tipul de la care l-am luat lasa bateria de la masina la incarcat peste 24h. Mersi anticipat. Esti sigur ca ai pus redresorul cu polaritatea corecta? Redresorul ar trebuii sa se opreasca din incarcat odata ce i-a facut plinul din cate stiu si nu ar trebuii sa intampini vreo problema, deci e posibil ca bateria sa fie dusa.Incearca si cu alta baterie de la ceva prieten motociclist Un redresor simplu (fara controler) nu se opreste decat daca ii tai curentul sau daca "se arde". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Da, l-am pus bine, am verificat de 2 ori( rosul la plus). Intradevar redresorul nu se opreste automat, de aceea nu l-am lasat 24h, l-am lasat mai putin. Ma intreb insa de ce inainte de a pune bateria la incarcat ea dadea semne ca mai are putere( se aprindeau slab farurile), iar acum nu mai are absolut deloc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Da, l-am pus bine, am verificat de 2 ori( rosul la plus). Intradevar redresorul nu se opreste automat, de aceea nu l-am lasat 24h, l-am lasat mai putin. Ma intreb insa de ce inainte de a pune bateria la incarcat ea dadea semne ca mai are putere( se aprindeau slab farurile), iar acum nu mai are absolut deloc? Poate avea o borna sau o conexiune corodata, care la incarcare a cedat. Cat e de veche bateria? Cum arata bornele? Ceva urme de acid curs sau borne corodate? Un aparat de masura sau macar un bec direct pe baterie ai incercat? Ce curent absoarbe din redresor? Editat Iunie 27, 2012 de Tija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Salut baieti, Caut si eu un sv 650 preferabil s de vanzare pana in 2000 de ioroi ( deci model dinainte deinainte de 2002 ) si vreau sa va intreb de hibe specifice , in afara de releul de incarcare. eventual oferte Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Nu prea are hibe specifice in afara de releu. DOar daca mergi pe ploaie, te poti astepta sa intre apa la bujia din cilindrul 1 si sa nu mai aprinda amestecul. Asta se rezolva usor. Daca motorul a fost ingrijit cu schimburi facute la timp nu prea are ce probleme sa iti faca. Oricum, cand il iei asigura-te ca merg toate pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Salut baieti, Caut si eu un sv 650 preferabil s de vanzare pana in 2000 de ioroi ( deci model dinainte deinainte de 2002 ) si vreau sa va intreb de hibe specifice , in afara de releul de incarcare. eventual oferte Spor Ai pm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Salut baieti... Salut si tie si bine vei veni Daca intri pe bikeshop.ro o sa gasesti cu 1400-1600 ceva foarte bun cred. Am sv-ul (fabricat in 2001) din 2007 si am facut ceva kilometri... Specific modelului cred ca mai e melcul de la vitezometru, si poti ramane intr-un cilindru daca nu e bine pusa fisa la bujia din fata ori canalul ala nu e curatat. Altceva nu vad. Releul se poate pune un cooler si nu mai ai probleme... Sau sa-l schimbi cand isi da duhul cu unul de la alt model care suporta curenti mai mari Editat Iunie 27, 2012 de crispus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trofin_mircea Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Scuze ca dau buzna ! Dar am eu de vanzare un SV1000 S daca intereseaza pe cinevaSUZUKI SV 1000 S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Multam de raspunsuri pana una alta. Nu mi va alatur, imi sta bine pe banditu meu . Sunt in prospectie pentru altcineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Tija: Bateria e cea originala cu gel, motorul e fabricat 2006 (august parca). O sa caut un aparat de masura sa vad ce si cum... Am masurat bateria si are 5 A, o sa incerc maine cu un redresor reglabil sa vedem daca se mai resusciteaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Nu prea ma prind ce ai masurat, dar nu ai cum sa zici ca are 5 A. poti masura tensiunea, poti masura un curent de scurt circuit sa zicem (nu e prea ok sa faci asta). Ai pus mutlimetrul pe A si ai pus sondele pe plusul si minusul bateriei? Daca da, sa nu mai faci asta, si daca da, bateria asta e descarcata bine. Ca sa invarta electromotorul poti aprecia ca e nevoie de un curent de 20 si ceva, daca nu aproape de 30 de amperi. electromotorul ala nu se comporta ca si cum ai scurt-circuita bateria. Deci curentul la un scurtcircuit ar fi si mai mare de 30 de amperi. Oricum, sa nu mai faci asta ca ai sa iti strici aparatul. Ca sa incerci sa reinvii bateria asta, cauta un redresor care sa isi controleze curentul si tensiunea. La o baterie atat de goala, din ce am mai citit si eu, curentul initial trebuie sa fie destul de mic. abia dupa ce isi revine nitel poate fi urcat. Dar asta trebuie sa o faca redresorul. Daca gasesti de imprumutat, ok, daca nu, eu nu stiu daca merita cautat si cumparat unul. S-ar putea sa fie mai scump ca o baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 eu zic sa nu te mai complici si sa iti iei o baterie noua. dupa atatia ani mi-e greu sa cred ca o mai aduci la viata in conditiile in care eu in 4 ani am schimbat 2 baterii sau poate am avut eu ghinion, cine stie. chiar daca o resuscitezi, tare mi-e ca o sa te lase cand ti-o fi lumea mai draga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.