kempflar Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 A trecut cineva de pe 650 pe cel de 1000? Care sunt parerile? In afara de putere,sunt diferente la manevrabilitate(in oras) sau e pur si simplu e acelasi "motor" dar cu putere mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Nu prea ma prind ce ai masurat, dar nu ai cum sa zici ca are 5 A. poti masura tensiunea, poti masura un curent de scurt circuit sa zicem (nu e prea ok sa faci asta). Ai pus mutlimetrul pe A si ai pus sondele pe plusul si minusul bateriei? Daca da, sa nu mai faci asta, si daca da, bateria asta e descarcata bine. Ca sa invarta electromotorul poti aprecia ca e nevoie de un curent de 20 si ceva, daca nu aproape de 30 de amperi. electromotorul ala nu se comporta ca si cum ai scurt-circuita bateria. Deci curentul la un scurtcircuit ar fi si mai mare de 30 de amperi. Oricum, sa nu mai faci asta ca ai sa iti strici aparatul. Ca sa incerci sa reinvii bateria asta, cauta un redresor care sa isi controleze curentul si tensiunea. La o baterie atat de goala, din ce am mai citit si eu, curentul initial trebuie sa fie destul de mic. abia dupa ce isi revine nitel poate fi urcat. Dar asta trebuie sa o faca redresorul. Daca gasesti de imprumutat, ok, daca nu, eu nu stiu daca merita cautat si cumparat unul. S-ar putea sa fie mai scump ca o baterie. Corect! eu zic sa nu te mai complici si sa iti iei o baterie noua. dupa atatia ani mi-e greu sa cred ca o mai aduci la viata in conditiile in care eu in 4 ani am schimbat 2 baterii sau poate am avut eu ghinion, cine stie. chiar daca o resuscitezi, tare mi-e ca o sa te lase cand ti-o fi lumea mai draga. O baterie buna si intretinuta OK (nu neaparat tinuta in puf, dar nici bataie de joc) ar trebui sa tina macar 3-4 ani. Daca ai schimbat 2 baterii in 4 ani...ceva nu e chiar in regula . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Au cam aceeasi suspensie de k.k.t (desi la 1000 mai ai un reglaj ceva pe fata parca).. Ai mers cu 1000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Corect! O baterie buna si intretinuta OK (nu neaparat tinuta in puf, dar nici bataie de joc) ar trebui sa tina macar 3-4 ani. Daca ai schimbat 2 baterii in 4 ani...ceva nu e chiar in regula . pe una mi-a tocat-o releul ars si una nush de a avut dar dupa 2 ani a crapat, motoreta neavand nici o problema, ca stau cu ochii pe ea ca pe butelie de cand cu releul . acum sunt la a treia baterie. sa vedem ce stie si asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Daca ti-as fi zis ca am mers pe 1000 ar fi fost mai 'pertinenta' replica? Da, pt ca pe net sunt multi care ca si tine exprima o parere pt ca au citit undeva sau au auzit la cineva care a randul lui a auzit la altcineva and so on... Iar cei de obicei putini care chiar au testat acel lucru pot fi pur subiectivi. Suspensia de la 1000 este 3 clase peste cea de la 650 si reglata corect isi face treaba excelent pentru ce a fost gandita (sport touring, nu super sport). Daca atunci cand aveam 650 si pe mine ma batea gandul sa pun o furca de gsxr, acum cu 1000 as arunca cu banii pe geam daca as face asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) diferite putin Nu ma refeream la bord, ci la becuri/leduri Mi s-au ars 2 becuri din bord (unul de la kilometraj si unul de la turometru)... Si acuma sa vin si cu informatii, nu doar cu intrebari. Soclu pentru bec nu am gasit in magazine, insa becuri da. Sunt cele de 1.2W, unii le spun T5 (pentru bord masini). Mi-am cumparat leduri albe si se vede si arata mai bine. Daca vreti leduri vi le puteti face singuri : http://www.bluepoof.com/motorcycles/howto/svs_led_dashboard/ Tre' sa recunosc ca e tare tipa Editat Iunie 29, 2012 de crispus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Voi mai completati cu ulei? Am facut vreo 4000 de km de cand am facut schimbul de ulei si cred ca am mai completat cu vreo 700 ml de atunci in total. Am pus Motul 7100 10w40 si am vreo 44000km. Ar fi fost bun unul mai vascos? Nu pare sa curga pe niciunde si nici fum alb nu mi se apre ca scoate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Daca ar scoate fum alb ar fi mai grav din cate stiu ca asta ar insemna sa ajunga apa in camera de ardere... In mod normal n-ar trebui sa scoata fum deloc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Daca ar scoate fum alb ar fi mai grav din cate stiu ca asta ar insemna sa ajunga apa in camera de ardere... In mod normal n-ar trebui sa scoata fum deloc... Probabil ar trebui segmentare - si pana la urma se face si aia la un service, daca necesita. Apropo de service - stiti pe cineva care se pricepe f bine la SV-uri? (in afara de service autorizat suzuki - ei sunt prea scumpi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 am pornit azi de la lucru si parca era motor de 125,rateuri la greu pe toba,bubuituri,relantiul cazut la 1000 rpm si tragea ca vai si amar. 20 de km am mers asa,ce naiba era sa fac. o spalasem cu o ora inainte si am cam insistat cu jetul pe la motor,fiind cam murdara (stropita cu balega,la noi soseaua o impartim frateste cu turmele de vaci ) ma gandesc ca a intrat apa si a mers intr un cilindru stiu ca s a mai scris,dar nu gasesc acuma. intrebari: isi revine de la sine? adica maine o pornesc si va fi ok? solutia permanenta cand voi schimba bujiile?vaselina?sau ceva flansa sau garnitura sau saiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 poza ai cumva? sa mi fac o idee interesant ca pe ploaie nu a avut probleme. ma gandesc ca totusi se usuca,da o naibii,e cald afara sper sa fie ok maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 nu cu turbojet am dat,ci cu furtun,dar am tinut degetul la gura sa iasa cu presiune si am insistat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 am facut o tura prin tara cu inca 4 motoare acuma 2 ani, printre care si un SV. la intoarcere incepe ploaia de pe la Gheorghieni. prin Bicaz moare cilindrul din fata. a trebuit sa facem niste manevre haioase rau ca sa-l inviem. se pare ca e tipic la SV-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 cu mai mult timp in urma scriam si eu despre o solutie simpla dar eficace: se pune silicon rosu in pipa si apoi se introduce pe bujie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 In alta ordine de idei, nustiu daca am mai postat asta dar: ma ofer sa AJUT pe oricine (de pe topicul cu SV) care are carene crapate, bucatele lipsa, sa i le repar, fara bani. Singurul cost fiind cel al materialelor necesare, cost dovedit cu bon fiscal. Spune-mi te rog si mie care-i procedura de reparare... Stiu ca citisem la un moment dat pe undeva, m-am dus sa cumpar materialele alea, si cand am cerut aia se uitau la mine ca la felul sapte Cam asa arata acuma ambele carene: Stie cineva cu ce se poate da jos urmele alea de scotch? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Azi a fost o zi minunata... Dimineata mi-am dat seama ca am facut pana si cand cautam gaura am reusit scap motorul pe o parte... tai-tai schimbator. Gaurica asta poate fi rezolvata cu un kit de reparatie sau tre dat jos si dus la vulcanizare? Toate sv-urile 2nd gen au acelesi model de schimbator? De unde se cumpara cel mai ieftin? Editat Iunie 29, 2012 de F0RCE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 ziua dracului,vad am pornit o iar,la 10 seara,tot asa merge,desi am spalat o la ora 1 la amiaza ce are??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 poate ai infundata gaura de drenaj din chiulasa. in locul tau as scoate fisa de la bujie si as baga turboject chiar in gaura. da, chiar asa. dupa care te uiti daca iese pe la borta de drenaj, daca nu insisti. si lasi eventual motorul peste noapte cu fisa scoasa ca sa se evapore/scurga toata apa. crede-ma, daca n-as fi vazut cu ochii mei SV facind din astea n-as fi crezut ca e asa de groasa problema. daca tot a venit vorba... poza cu patania, mai exact acrobatiile pe care le-am facut ca s-o rezolvam. omu' a insistat sa scoata bujia, sa toarne benzina in gaura, dupa care sa clateasca si sa scurga porcaria ridicind motorul de spate. personal n-as fi facut asa, da' nu m-am bagat. important e ca a avut efect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 mersi,da amu o las in plata lu hector,ca e noapte si nu umblu cu lanterna sub ea maine dimineata daca tot asa face incerc cum ai zis tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Azi a fost o zi minunata... Dimineata mi-am dat seama ca am facut pana si cand cautam gaura am reusit scap motorul pe o parte... tai-tai schimbator. Gaurica asta poate fi rezolvata cu un kit de reparatie sau tre dat jos si dus la vulcanizare? Toate sv-urile 2nd gen au acelesi model de schimbator? De unde se cumpara cel mai ieftin? Sorry pt patania ta Gaura din guma in principiu ar trebui sa mearga cu dop, depinde insa cat de mare este surubul. Umfla roata daca mai tine aer si mergi la vulcanizare. Iti spun ei dupa ce scot surubul daca scapi sau nu cu dop. Bratul schimbatorului e acelasi pt 650 2nd gen. Dar poti incerca sa il sudezi la cineva si scapi cu 20-30 lei Oricum, pana il rezolvi, ca sa poti circula, gaura in el cu bormasina si bagat un surub cu 2 piulite Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Aaaaah, o zi de calareala, nu prea multi km dar, facuti prin sate moldovenesti prin care nu am ajuns pana azi. Maine o iau de la capat . @kevin: incearca sa desfunzi gaura, scoate fisa si las-o libera, poate ca de acolo umezeala iese ceva mai greu. @FORCE: eu am rupt frana acu vreo 2 ani. Am facut la un strungar un cilidru metalic filetat in interior si cu surub de 8 l-am prins de pedala. Sigur merge si la schimbator, daca ai vreun strungar pe acolo si nu cere 5-600 DKK sa porneasca instalatia ))). Mai ieftin e cum zice capone. DIn ce citisem eu pe instructiunile de la kitul de pana, gaura maxima care poate fi infundata cu snur din ala ar fi 4mm. mai mult de atat nu stiu, dar mai safe mi se pare un petec pe interior (evident la vulcanizare, alte DKK si acolo ) Noapte buna all! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 (editat) mersi ! imi fac si eu,dupa ce scap de beleaua asta acuma dimineata merge alternativ,cand in 1 cand in 2 cilindri nu o las pornita asa,ca sigur nu ii fac bine socurile astea fisa de la bujie nu o pot scoate,nu imi incape mana dupa radiator,iar cu patentul nu am curaj se pare ca se duce naibii excursia planificata maine Editat Iunie 30, 2012 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 600 km de bucuresti mersi oricum,Kat, intentia conteaza am eu ceva plan acuma,dar astept sa l aplic intai,apoi va spun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 nu la mare vroiam sa ajung,ci ori in ungaria la strand ori la noi la munte cu foenul era planul meu,m ai plagiat ca ponta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 (editat) Revin si eu cu problema la baterie. Era vorba de 5 V masurati nu de 5 A, scuze se pare ca eram prea obosit. Am incercat sa o "revergorez" si cu redresorul mai performant dar nu vrea sa urce deloc, ramane tot in jurul valorii de 5V, deci se pare ca trebuie baterie noua... Bateria originala Yuasa pa gel costa in jurul a 350 ron, si mi se pare cam mult, imi recomandati altceva? nu neaparat pe gel... bateria orignala are specificatiile : 12V 36kC( 10AH)/10hr. Editat Iunie 30, 2012 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.