ridersowg Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Salutare tuturor, revin dupa ceva timp pe 2 roti motorizate, dupa o serie de probleme . Ieri am dat bateria jos si am pus-o la incarcat deoarece iarna asta nu am pornit-o deloc, trebuia schimbat uleiul si am zis ca o tin pana la primavara asa. Prostia mea a fost ca nu am dat jos bateria, cu toate ca mototrul e tinut intr-un garaj unde iarna temperatura nu prea scade sub 0 grade. Inainte de a da jos bateria i-am dat o cheie sa vad daca mai are "zvac", farurile aveau ceva lumina dar bateria nu mai avea putere sa invarta, iar azi dupa ce am lasat-o la incarcat si am montat la loc bateria, pare a fii moarta, nu mai da nici un semn,nimic, nici farurile nu mai palpaie Pe bateria scrie ca e recomandat sa fie incarcata la 1.2 A intre 5-10 ore, sau o ora la 5A pentru incarcare rapida, eu am lasat-o cam 8-9 ore, insa nu stiu ce putere avea redresorul ( facut de electronist cu placi de seleniu), e posibil sa fii patit ceva bateria? Ma gandesc totusi ca redresorul nu are o putere prea mare, tipul de la care l-am luat lasa bateria de la masina la incarcat peste 24h. Mersi anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Redresorul ar trebuii sa se opreasca din incarcat odata ce i-a facut plinul din cate stiu si nu ar trebuii sa intampini vreo problema, deci e posibil ca bateria sa fie dusa.Incearca si cu alta baterie de la ceva prieten motociclist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Salutare tuturor, revin dupa ceva timp pe 2 roti motorizate, dupa o serie de probleme . Ieri am dat bateria jos si am pus-o la incarcat deoarece iarna asta nu am pornit-o deloc, trebuia schimbat uleiul si am zis ca o tin pana la primavara asa. Prostia mea a fost ca nu am dat jos bateria, cu toate ca mototrul e tinut intr-un garaj unde iarna temperatura nu prea scade sub 0 grade. Inainte de a da jos bateria i-am dat o cheie sa vad daca mai are "zvac", farurile aveau ceva lumina dar bateria nu mai avea putere sa invarta, iar azi dupa ce am lasat-o la incarcat si am montat la loc bateria, pare a fii moarta, nu mai da nici un semn,nimic, nici farurile nu mai palpaie Pe bateria scrie ca e recomandat sa fie incarcata la 1.2 A intre 5-10 ore, sau o ora la 5A pentru incarcare rapida, eu am lasat-o cam 8-9 ore, insa nu stiu ce putere avea redresorul ( facut de electronist cu placi de seleniu), e posibil sa fii patit ceva bateria? Ma gandesc totusi ca redresorul nu are o putere prea mare, tipul de la care l-am luat lasa bateria de la masina la incarcat peste 24h. Mersi anticipat. Esti sigur ca ai pus redresorul cu polaritatea corecta? Redresorul ar trebuii sa se opreasca din incarcat odata ce i-a facut plinul din cate stiu si nu ar trebuii sa intampini vreo problema, deci e posibil ca bateria sa fie dusa.Incearca si cu alta baterie de la ceva prieten motociclist Un redresor simplu (fara controler) nu se opreste decat daca ii tai curentul sau daca "se arde". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Da, l-am pus bine, am verificat de 2 ori( rosul la plus). Intradevar redresorul nu se opreste automat, de aceea nu l-am lasat 24h, l-am lasat mai putin. Ma intreb insa de ce inainte de a pune bateria la incarcat ea dadea semne ca mai are putere( se aprindeau slab farurile), iar acum nu mai are absolut deloc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Da, l-am pus bine, am verificat de 2 ori( rosul la plus). Intradevar redresorul nu se opreste automat, de aceea nu l-am lasat 24h, l-am lasat mai putin. Ma intreb insa de ce inainte de a pune bateria la incarcat ea dadea semne ca mai are putere( se aprindeau slab farurile), iar acum nu mai are absolut deloc? Poate avea o borna sau o conexiune corodata, care la incarcare a cedat. Cat e de veche bateria? Cum arata bornele? Ceva urme de acid curs sau borne corodate? Un aparat de masura sau macar un bec direct pe baterie ai incercat? Ce curent absoarbe din redresor? Editat Iunie 27, 2012 de Tija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Salut baieti, Caut si eu un sv 650 preferabil s de vanzare pana in 2000 de ioroi ( deci model dinainte deinainte de 2002 ) si vreau sa va intreb de hibe specifice , in afara de releul de incarcare. eventual oferte Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Nu prea are hibe specifice in afara de releu. DOar daca mergi pe ploaie, te poti astepta sa intre apa la bujia din cilindrul 1 si sa nu mai aprinda amestecul. Asta se rezolva usor. Daca motorul a fost ingrijit cu schimburi facute la timp nu prea are ce probleme sa iti faca. Oricum, cand il iei asigura-te ca merg toate pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Salut baieti, Caut si eu un sv 650 preferabil s de vanzare pana in 2000 de ioroi ( deci model dinainte deinainte de 2002 ) si vreau sa va intreb de hibe specifice , in afara de releul de incarcare. eventual oferte Spor Ai pm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Salut baieti... Salut si tie si bine vei veni Daca intri pe bikeshop.ro o sa gasesti cu 1400-1600 ceva foarte bun cred. Am sv-ul (fabricat in 2001) din 2007 si am facut ceva kilometri... Specific modelului cred ca mai e melcul de la vitezometru, si poti ramane intr-un cilindru daca nu e bine pusa fisa la bujia din fata ori canalul ala nu e curatat. Altceva nu vad. Releul se poate pune un cooler si nu mai ai probleme... Sau sa-l schimbi cand isi da duhul cu unul de la alt model care suporta curenti mai mari Editat Iunie 27, 2012 de crispus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trofin_mircea Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Scuze ca dau buzna ! Dar am eu de vanzare un SV1000 S daca intereseaza pe cinevaSUZUKI SV 1000 S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Multam de raspunsuri pana una alta. Nu mi va alatur, imi sta bine pe banditu meu . Sunt in prospectie pentru altcineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Tija: Bateria e cea originala cu gel, motorul e fabricat 2006 (august parca). O sa caut un aparat de masura sa vad ce si cum... Am masurat bateria si are 5 A, o sa incerc maine cu un redresor reglabil sa vedem daca se mai resusciteaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Nu prea ma prind ce ai masurat, dar nu ai cum sa zici ca are 5 A. poti masura tensiunea, poti masura un curent de scurt circuit sa zicem (nu e prea ok sa faci asta). Ai pus mutlimetrul pe A si ai pus sondele pe plusul si minusul bateriei? Daca da, sa nu mai faci asta, si daca da, bateria asta e descarcata bine. Ca sa invarta electromotorul poti aprecia ca e nevoie de un curent de 20 si ceva, daca nu aproape de 30 de amperi. electromotorul ala nu se comporta ca si cum ai scurt-circuita bateria. Deci curentul la un scurtcircuit ar fi si mai mare de 30 de amperi. Oricum, sa nu mai faci asta ca ai sa iti strici aparatul. Ca sa incerci sa reinvii bateria asta, cauta un redresor care sa isi controleze curentul si tensiunea. La o baterie atat de goala, din ce am mai citit si eu, curentul initial trebuie sa fie destul de mic. abia dupa ce isi revine nitel poate fi urcat. Dar asta trebuie sa o faca redresorul. Daca gasesti de imprumutat, ok, daca nu, eu nu stiu daca merita cautat si cumparat unul. S-ar putea sa fie mai scump ca o baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 eu zic sa nu te mai complici si sa iti iei o baterie noua. dupa atatia ani mi-e greu sa cred ca o mai aduci la viata in conditiile in care eu in 4 ani am schimbat 2 baterii sau poate am avut eu ghinion, cine stie. chiar daca o resuscitezi, tare mi-e ca o sa te lase cand ti-o fi lumea mai draga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kempflar Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 A trecut cineva de pe 650 pe cel de 1000? Care sunt parerile? In afara de putere,sunt diferente la manevrabilitate(in oras) sau e pur si simplu e acelasi "motor" dar cu putere mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Nu prea ma prind ce ai masurat, dar nu ai cum sa zici ca are 5 A. poti masura tensiunea, poti masura un curent de scurt circuit sa zicem (nu e prea ok sa faci asta). Ai pus mutlimetrul pe A si ai pus sondele pe plusul si minusul bateriei? Daca da, sa nu mai faci asta, si daca da, bateria asta e descarcata bine. Ca sa invarta electromotorul poti aprecia ca e nevoie de un curent de 20 si ceva, daca nu aproape de 30 de amperi. electromotorul ala nu se comporta ca si cum ai scurt-circuita bateria. Deci curentul la un scurtcircuit ar fi si mai mare de 30 de amperi. Oricum, sa nu mai faci asta ca ai sa iti strici aparatul. Ca sa incerci sa reinvii bateria asta, cauta un redresor care sa isi controleze curentul si tensiunea. La o baterie atat de goala, din ce am mai citit si eu, curentul initial trebuie sa fie destul de mic. abia dupa ce isi revine nitel poate fi urcat. Dar asta trebuie sa o faca redresorul. Daca gasesti de imprumutat, ok, daca nu, eu nu stiu daca merita cautat si cumparat unul. S-ar putea sa fie mai scump ca o baterie. Corect! eu zic sa nu te mai complici si sa iti iei o baterie noua. dupa atatia ani mi-e greu sa cred ca o mai aduci la viata in conditiile in care eu in 4 ani am schimbat 2 baterii sau poate am avut eu ghinion, cine stie. chiar daca o resuscitezi, tare mi-e ca o sa te lase cand ti-o fi lumea mai draga. O baterie buna si intretinuta OK (nu neaparat tinuta in puf, dar nici bataie de joc) ar trebui sa tina macar 3-4 ani. Daca ai schimbat 2 baterii in 4 ani...ceva nu e chiar in regula . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Au cam aceeasi suspensie de k.k.t (desi la 1000 mai ai un reglaj ceva pe fata parca).. Ai mers cu 1000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Corect! O baterie buna si intretinuta OK (nu neaparat tinuta in puf, dar nici bataie de joc) ar trebui sa tina macar 3-4 ani. Daca ai schimbat 2 baterii in 4 ani...ceva nu e chiar in regula . pe una mi-a tocat-o releul ars si una nush de a avut dar dupa 2 ani a crapat, motoreta neavand nici o problema, ca stau cu ochii pe ea ca pe butelie de cand cu releul . acum sunt la a treia baterie. sa vedem ce stie si asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Daca ti-as fi zis ca am mers pe 1000 ar fi fost mai 'pertinenta' replica? Da, pt ca pe net sunt multi care ca si tine exprima o parere pt ca au citit undeva sau au auzit la cineva care a randul lui a auzit la altcineva and so on... Iar cei de obicei putini care chiar au testat acel lucru pot fi pur subiectivi. Suspensia de la 1000 este 3 clase peste cea de la 650 si reglata corect isi face treaba excelent pentru ce a fost gandita (sport touring, nu super sport). Daca atunci cand aveam 650 si pe mine ma batea gandul sa pun o furca de gsxr, acum cu 1000 as arunca cu banii pe geam daca as face asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) diferite putin Nu ma refeream la bord, ci la becuri/leduri Mi s-au ars 2 becuri din bord (unul de la kilometraj si unul de la turometru)... Si acuma sa vin si cu informatii, nu doar cu intrebari. Soclu pentru bec nu am gasit in magazine, insa becuri da. Sunt cele de 1.2W, unii le spun T5 (pentru bord masini). Mi-am cumparat leduri albe si se vede si arata mai bine. Daca vreti leduri vi le puteti face singuri : http://www.bluepoof.com/motorcycles/howto/svs_led_dashboard/ Tre' sa recunosc ca e tare tipa Editat Iunie 29, 2012 de crispus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Voi mai completati cu ulei? Am facut vreo 4000 de km de cand am facut schimbul de ulei si cred ca am mai completat cu vreo 700 ml de atunci in total. Am pus Motul 7100 10w40 si am vreo 44000km. Ar fi fost bun unul mai vascos? Nu pare sa curga pe niciunde si nici fum alb nu mi se apre ca scoate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Daca ar scoate fum alb ar fi mai grav din cate stiu ca asta ar insemna sa ajunga apa in camera de ardere... In mod normal n-ar trebui sa scoata fum deloc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Daca ar scoate fum alb ar fi mai grav din cate stiu ca asta ar insemna sa ajunga apa in camera de ardere... In mod normal n-ar trebui sa scoata fum deloc... Probabil ar trebui segmentare - si pana la urma se face si aia la un service, daca necesita. Apropo de service - stiti pe cineva care se pricepe f bine la SV-uri? (in afara de service autorizat suzuki - ei sunt prea scumpi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 am pornit azi de la lucru si parca era motor de 125,rateuri la greu pe toba,bubuituri,relantiul cazut la 1000 rpm si tragea ca vai si amar. 20 de km am mers asa,ce naiba era sa fac. o spalasem cu o ora inainte si am cam insistat cu jetul pe la motor,fiind cam murdara (stropita cu balega,la noi soseaua o impartim frateste cu turmele de vaci ) ma gandesc ca a intrat apa si a mers intr un cilindru stiu ca s a mai scris,dar nu gasesc acuma. intrebari: isi revine de la sine? adica maine o pornesc si va fi ok? solutia permanenta cand voi schimba bujiile?vaselina?sau ceva flansa sau garnitura sau saiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 poza ai cumva? sa mi fac o idee interesant ca pe ploaie nu a avut probleme. ma gandesc ca totusi se usuca,da o naibii,e cald afara sper sa fie ok maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.