Cap0ne Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) OK, acum am si eu o problema si anume NU AM STOP PE FRANA SPATE asa ca as vrea sa iau asa ceva Are cineva piesa asta? Ai curatat si reglat contactul ? Am avut si eu problema asta la fosta mobra si s-a rezolvat cu un jet de spray de curatare Editat Februarie 13, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 cate moto ai schimbat pana acum? Draga, daca conteaza, sunt la a sasea mobra... Gata! Mobra este pregatita. Inclusiv priza 12V pentru drumuri lungi (mai ascultam o muzica). Btw, am scapat de becurile albastre, insa dupa ce am facut pozele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 @hardKnot........... scuza-ne, noi nu avem km cu moltoarele.... de la cati km/ ani se trece de la grupa mica la cea mare ?.... sper sa nu pornesc o intreaga telenovela ... of-topic cu sectiunea SV. Salut, nu stiu ce anume ti s'a parut aiurea la vreo postare de'a mea.. am zis ca daca esti scund nu ajungi calumea cu picioarele jos si n'as recomanda. Cat despre km cu motoarele.. nu inteleg de unde si pana unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Note to self: nu mai pune ulei in rezervor "sa nu rugineasca". Bujia cilindrului din fata nu mai lucra cum trebuie, s-au afumat ambele oricum. Editat Februarie 15, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 avantajul de-a avea doar o bujie pe cilindru :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Note to self: nu mai pune ulei in rezervor "sa nu rugineasca". Bujia cilindrului din fata nu mai lucra cum trebuie, s-au afumat ambele oricum. Dar cine te-a sfatuit sa faci asta ? E suficient sa tii mobra cu plinul facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Scria in manualul de la Kawasaki Eliminator, in final m-a costat doua bujii si vreo 6 litri de benzina dar ce-am invatat?... nimic. Si dupa ce-am terminat de gresat tot ce se putea gresa (cred) mi-am cautat alta ocupatie si anume: (work in progress) Editat Februarie 15, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Note to self: nu mai pune ulei in rezervor "sa nu rugineasca". Bujia cilindrului din fata nu mai lucra cum trebuie, s-au afumat ambele oricum. Sal! O intrebare: Ca sa scoti bujia cilindrului din fata a trebuit sa scoti radiatorul cu totul? Daca nu, vinde-mi si mie un pont te rog. Si eu le-am schimbat (bujiile) anul trecut, iar cea din fata, pana nu am desfacut radiatorul cu totul nu am putut s-o scot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Desfaci surubu de prindere al radiatorului de cilindru fata, apoi tragi usor de radiator spre fata si eventual bagi un lemn/scandurica intre radiato si motor, iar daca ai parte de o pereche de mani dotate cu dexteritate poti sa faci lucrarea prin spatiul acesta. Yo asa am facut pana acum, mi-e mult prea lene sa ma apuc sa dau jos radiatorul de fiecare data cand vreau sa umblu la bujia pistonului fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Scria in manualul de la Kawasaki Eliminator, in final m-a costat doua bujii si vreo 6 litri de benzina dar ce-am invatat?... nimic. Si dupa ce-am terminat de gresat tot ce se putea gresa (cred) mi-am cautat alta ocupatie si anume: (work in progress) Ha ha ha!! Ai un fix cu lustruitul! Si eliminatorul arata intr-un mare fel! Felicitari si pt. SV, ai un exemplar foarte frumos! Imi cam curg si mie ochii dupa unul generatia 1, dar deocamdata am preferat utilitatea altei mobre capabile sa duca 2 persoane intr-o modalitate ceva mai confortabila si cu motor mai mare, insa nu exclud ca intr-un viitor sa fiu posesor si de sv In 2 ani si jumate de motociclism(uau, ce trece timpul!), am cam schimbat deja... vreo 5 mobre, 3 exemplare maxim in acelasi timp, iar acum am 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 de invelit tevile in banda termo-izolanta ce parere aveti? ca aud peste tot........tot felu de pareri pro / contra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Am la VF. Fix in fata tevilor era radiatorul mic si le inconjura un pinten de plastic. Pare sa fi mers ce am vrut, nu se mai incinge radiatorul in spate chiar asa rau, iar pintenul nu s-a deformat mai rau de la caldura, dar nu prea l-am plimbat mult in configuratia asta si a ajuns pe masa de operatie de ...sa zicem un an si. Cel mai bun pret il gasisem pe la userul robyb parca, se mai ocupa cu niste streetfightere, cafe-uri, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 citisem pe undeva ca ar cauza funtionarea cilindrilor la temperatura mai mare..... (banda izoland temperatura) ce stiti de treaba asta? e doar un mit prost? sau banda termoizolanta are doar parti pozitive? vorbim doar de aspecte tehnice, nu ma intereseaza aspectele de estetica (daca da bine sau nu vizual) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Scria in manualul de la Kawasaki Eliminator, in final m-a costat doua bujii si vreo 6 litri de benzina dar ce-am invatat?... nimic. Si dupa ce-am terminat de gresat tot ce se putea gresa (cred) mi-am cautat alta ocupatie si anume: (work in progress) Din pacate nu tine mai mult de juma de an, am facut si eu o treaba de genu slefuit si polishat dar dupa 2 saptamani a inceput sa se inchida din nou la culoare iar dupa nici juma de an era la loc cum a fost inainte :| Lucrezi mecanic? Editat Februarie 15, 2013 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Sal! O intrebare: Ca sa scoti bujia cilindrului din fata a trebuit sa scoti radiatorul cu totul? Daca nu, vinde-mi si mie un pont te rog. Si eu le-am schimbat (bujiile) anul trecut, iar cea din fata, pana nu am desfacut radiatorul cu totul nu am putut s-o scot. Cum a spus si Maverick, desfaci surubul de prindele al radiatorului (partea dreapta) si tragi putin de el, se ridica vreo 4-5cm. Daca ai la indemana o tubulara mai firava te descurci usor. Ha ha ha!! Ai un fix cu lustruitul! Si eliminatorul arata intr-un mare fel! Felicitari si pt. SV, ai un exemplar foarte frumos! Imi cam curg si mie ochii dupa unul generatia 1, dar deocamdata am preferat utilitatea altei mobre capabile sa duca 2 persoane intr-o modalitate ceva mai confortabila si cu motor mai mare, insa nu exclud ca intr-un viitor sa fiu posesor si de sv In 2 ani si jumate de motociclism(uau, ce trece timpul!), am cam schimbat deja... vreo 5 mobre, 3 exemplare maxim in acelasi timp, iar acum am 2 Mersi Banzay! Am un fix cu motorul, am ceva timp liber acum si nu-l las sa respire deloc. De dimineata pana pe la 15 l-am bibilit iar de la 11 pana acum am fost calare pe el . De saptamana viitoare s-ar putea sa fiu si eu posesor de doua mobre, am gasit un VFR la un pret ce rusineaza si un scuter ieftin . Din pacate nu tine mai mult de juma de an, am facut si eu o treaba de genu slefuit si polishat dar dupa 2 saptamani a inceput sa se inchida din nou la culoare iar dupa nici juma de an era la loc cum a fost inainte :| Lucrezi mecanic? Manual tot ca sa fie treaba buna. Deja s-a ingalbenit putin toba(100km) dar arata mai bine oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 De saptamana viitoare s-ar putea sa fiu si eu posesor de doua mobre, am gasit un VFR la un pret ce rusineaza si un scuter ieftin . Ce sa zic, sa fie intr-un ceas bun! Eu am tatal VFR-ului, VF-ul de 750, din '84 si pot spune ca am apucat sa ma plimb cu el ca e marfa si un V4 VFR-ul e si mai calumea! Gata nu mai poluez topicul cu discutii vis-a-vis de alte marci, scuzati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 citisem pe undeva ca ar cauza funtionarea cilindrilor la temperatura mai mare..... (banda izoland temperatura) ce stiti de treaba asta? e doar un mit prost? sau banda termoizolanta are doar parti pozitive? vorbim doar de aspecte tehnice, nu ma intereseaza aspectele de estetica (daca da bine sau nu vizual) La mobrele moderne are si alt uz decat cel estetic ? Poate face/folosi doar la 2 chestii (pe langa estetic) din cate vad eu: 1. Pt ptotectia unor plastice (sau poate si a picioarelor) prea apropiate de traseu si 2. Sa mentii o temperatura mai ridicata in traseu (si implicit in motor). Dar nu prea vad la ce ar ajuta asta mai mult decat primele 5 minute in care se incalzeste mobra. Sau poate pe cei care merg mult la sub 5 grade... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Oare ar merita sa ma complic cu monobrat pe SV? Evident din punct de vedere estetic doar, performantele nu ma intereseaza. Am la dispozitie un VFR cu acte de italia si nu vreau sa-l inmatriculez, ma gandeam ori sa iau ce-mi trebuie de pe el si motorul sa-l pun pe un buggy ori s-o fac mobra de circuit daca tot se deschide mures ring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Eu as fi pt circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Asa ma gandeam si eu, mai ales ca nu-s chiar asa grozave modificarile ce trebuie aduse. Daca reusesc maine sa iau VFR-ul stiu cum imi voi petrece urmatoarele saptamani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 ti-as sugera sa-l faci de circuit. e o idee buna. Dar pe circuit,dupa ce te dai putin pe circuit o sa ajungi la limitarile furcii,sasiului,constructiei sale de sport-touring... Pe strada, VFR e ok ,chiar si cand te 'dai la el'. Insa pe circuit mergi in cu totul alt ritm si la alte limite.......si acolo chiar o sa-i simti slabiciunile. Adica merge sa-l iei ca sa te inveti cu pista,cu datul pe circuit,dar dupa cateva sesiuni cand incepi sa 'stapanesti' treaba, o sa vrei altceva. Nu neaparat mai puternic,dar mai agil,m suspensie reglabila,suspensie mai buna, mai usor, etc... Macar un 600cc gen 636, gsxr 600k4+,600rr. O varianta smechera e un gsx-r750 (2001+). suspensii bune,reglabile,putere arhi-suficienta,usoare. IDEALE pt pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Pai asta e si ideea, sa invat sa merg pe circuit cu el. Is curios cum se comporta ca la prima vedere pare vaca grea. Asa arata toba acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) daca ma gandesc mai bine nu are sens sa-l faci de 'circuit'... e o mobra greoaie cu 'reflexe' intarziate........ Mai mult ca sigur dupa o FOARTE scurta perioada de timp,daca il faci de pista, o sa te plictisesti de el acolo si o sa vrei altceva.... Gandeste-te in primu rand ca scaritele stock de pe VFR sunt o gluma proasta..... Crd ca dupa cateva ture deja o sa incepi sa dai cu ea de asfalt.. Asta e doar un exemplu.. Si nu tre sa faci performanta sau sa fii nu stiu ce 'racer' ca sa simti limitarile unui VFR pe circuit... De ex am avut VTR 1000 F, si am vazut pe forumurile de-afara ca baietii mergeau si cu el pe pista. Dar avea furca de 929/954 (usd,full reglabila), amortizoru spate schimbat, scarite race. Asta cuplat cu V2 ul de 996 cc pe carburatie (toate vtr-urile au fost carburatie,exceptie doar SP1 si SP2) ,chiar daca mobra avea 'doar' 110 cai, parea o jucarie foarte misto pt pista. Oricum Vlad, felicitari pt felul cum ai grija de mobra aia,desi e 1st gen ('99-'01). Nu conteaza cati bani valoreaza sau anul de fabricatie. Conteaza zambetul tamp pe care ti-l pune pe fata si satisfactia pe care ti-o ofera. Editat Februarie 16, 2013 de Irinel Stiulete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 @MirceaB este un user @dihania ( pardon "o" user ), este fata si din cate tin minte nu prea inalta. Cred ca ar fi mai bine daca ai provoca-o la discutiile ce te intereseaza, adica inaltime, cum se comporta dpdv al unei fete motorul in V.... si ce va mai trece prin cap. Acum ceva ani era si o poza cu ea pe Gladius...iti poate face si ceva comparatii intre modele. Mircea, eu mi-am cumparat motocicleta asta acum 5 ani. Incepatoare fiind si neavand cu cine sa ma sfatuiesc , mi-a placut cum arata (femeia din mine si-a arata fata ). am avut norocul ca motoreta sa aiba chit de coborare pe ea si asa ajung cu jumate de talpa jos. Am 1,63 inaltime...la inceput am dat cu ea pe jos, lipsa de experienta si acea jumatate de talpa si-a spus cuvantul, dar cu timpul am invatat sa o cunosc si acum , cand stau la semafor, stau cu un picior pe scarita iar cu celalalt doar pun varful jos. Nu am condus GS si nici CB dar nici nu sunt de acord cu baietii ca nu e mobra pentru incepatori. La un momentdat, orice motoreta ti-ai lua, devine "racheta" daca te infigi in ea. Nu mi-e rusine sa recunosc ca am stat 2 saptamani in poligon ca sa ma obisnuiesc cu motoreta, abia apoi am iesit in trafic. Sv-ul este o motoreta care iti da de toate (in limita bunului simt), Cum zicea si Calin, am mers si cu un Gladius. Este foarte misto, e mai "blanda" decat un sv, e mai putin smucita, se conduce usor, ca sa fac asa o comparatie ...e ca o pisicuta, fata de tigrisorul de sv. Eu am varianta S, pe varianta N pozitie este alta, stai mai drept, mai comod, mai relaxat. Am avut ghidon touring pe ea dar l-am schimbat cu semighidoane. Merg in oras in proportie de 90%, iar ghidonul touring nu imi era de prea mare folos. Multa bafta in alegerea mobrei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Putina miscare pe aici, nimeni nu se lauda cu nimic? Am primit Arduino deci de saptamana asta trec la implementarea TC, defapt studiez mai in detaliu schema electrica si metoda de lucru. Vroiam sa-i schimb cauciucurile dar pana nu termin treaba nu are rost, prevad o gramada de burnout-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.