ADVRadu Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Cu totul stock e prea inalt. Mai degraba sa se uite fie la un Gladius, fie sa caute un kit de coborare. Desi parerea mea ar fi ca mai bine nu isi ia motor daca are probleme serioase la coloana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Salutari, O intrebare pentru posesorii de SV. Credeti ca o persoana de 1,65 inaltime ajunge jos (in conditii de siguranta) de pe un astfel de motor? Prietena mea studiaza terenul, pentru ca se gandeste sa-si cumpere unul (cel de 650) iar pe aici prin zona nimeni nu are asa ceva sa-l testeze. Problema este ca a fost operata la coloana anul trecut si nu-i foarte ok sa forteze lucrurile cu miscarea motorului mai ales la manevrele de pe loc, de asta trebuie sa ajunga foarte bine pe sol cu toata talpa. Bye ! Salut! Daca prietena ta este incepatoare, nu ar fi cea mai inspirata alegere sa iei un 650 in "V"....maxim un 600 liniar, gen Hornet. Doar o parere... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Sau un 500 mai bland, gen cb, er sau gs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Salut! Daca prietena ta este incepatoare, nu ar fi cea mai inspirata alegere sa iei un 650 in "V"....maxim un 600 liniar, gen Hornet. Doar o parere... Bafta! Care este motivul de o sfatuiesti ;nu SV ci Hornet.te intreb k nu stiu. Salut! Daca prietena ta este incepatoare, nu ar fi cea mai inspirata alegere sa iei un 650 in "V"....maxim un 600 liniar, gen Hornet. Doar o parere... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Cuplu mare la turatii mici. Am condus in weekend un Hornet si e diferenta enorma. Pentru incepatori mi se pare mai usor de condus Hornetul, cat timp nu depasesti 5-6k se conduce ca un scuter mare. SV-ul in schimb trage in I-a de la ralanti chiar tare, pe la 2500 pe vremea asta deja pierde aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Hello, multumesc pentru raspunsuri, nu ma asteptam intr-un timp asa scurt la atat de multe. sa lucrurile cu inceputul: Tija - Gladius a fost din start prima optiune, insa din ce am cautat pe net preturile sunt destul de mult peste cele de SV. Dan - prietena mea este incepatoare, asa este, insa din ce am citit pe net SV-ul este un motor "prietenos" daca nu te infigi cu mana in el. Kevin77 - Ne-am gandit si la aceste variante insa cb-ul este ceva mai greu ca SV-ul iar celelalte doua nu-i plac. Brake - Nu am sfatuit-o anume pentru modelul asta. Ea s-a uitat pe net, a studiat ce si cum (mai ales sa-i placa asa..din exterior) iar mai apoi eu am inceput sa pun intrebari tehnice. In ceea ce priveste Hornetul, mie peste un anumit numar de ture mi-a facut impresia de o mica racheta. M-am gandit ca nu e potrivita pentru o incepatoare. Vladf - inteleg ca Hornetul e mul mai ok in ture mici fata de SV. Asta trebuie sa-mi dea de gandit. Multumesc tuturor pentru detalii. Ne mai gandim la toate aspectele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 (editat) Aici poti simula o persoana calare pe motor, sa vezi cam cum sta, inclusiv cu picioarele pe jos (la options, dupa ce selectezi motorul, optiunea de "feet on ground") http://cycle-ergo.com/ Ca si completare - nu ii plac ciopperasele prietenei ? La inaltimea ei ceva gen Virago 535 i-ar veni manusa E micut, usurel si cu centrul de greutate jos, pune fara probleme picioarele jos, consuma putin, nu trage sa rupa da nici nu se plictiseste cu el la drum lung etc Editat Februarie 12, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 La choppere nu stai prea drept si orice shock il simti in coloana? Eu nu am mers niciodata pe unul asa ca nu am idee. Dar din ce am vazut asa mi s-a parut. Ma gandesc ca daca fata trebuie sa isi menajeze coloana. Una peste alta, asa cum se recomanda mereu, sunt de parere ca fata ar trebui sa incalece pe unul si sa vada cum i se pare. poate i se pare prea greu, chiar daca ajunge bine cu picioarele jos. Iarasi, N-ul are o pozitie mai dreapta si trebuie sa vada cum isi simte spatele. Cat despre daca e potrivit sau nu pentru un incepator.... sunt multe de zis. Totusi nu este chiar atat de naravasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Sau un 500 mai bland, gen cb, er sau gs. Corect....eu am spus MAXIM un 600 liniar.. Care este motivul de o sfatuiesti ;nu SV ci Hornet.te intreb k nu stiu. vladf a raspuns deja...cuplul mare la turatie mica. O fata se va chinui foarte mult pe un SV chiar si de 650, consider alegerea a fi una extrem de periculoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Asa este, sanatatea inainte de toate. Doctorul care a operat-o a spus ca la un an dupa interventie poate sa-si reia toate activitatile inclusiv cea de mers pe motor. De la data operatiei au trecut aproape 2 ani... Revenind la subiect, inteleg ca SV-ul nu e tocmai potrivit pentru incepatori si mai ales pentru o fata. Cap0ne - multumesc de link, a fost util sa ne facem o idee despre cum stau lucrurile. De pe Gladius ajunge foarte bine jos dar...iese din discutie din cauza pretului, de pe SV este la limita, Hornetul este foarte ok, dar totusi are 92 CP din ce stiu eu,iar pt o fata incepatoare zic eu ca e cam mult. Cat despre modele de motocicleta am simtit ca-i plac motoarele stradale deloc sau foarte putin carenate. GoodKat - pe CB a avut ocazia sa se urce, ajunge doar cu varfurile jos de pe el, iar la manevrele de pe loc, nu se descurca. Nu stiu cum sta treaba cu un GS, nu l-a testat. Speram ca alegerea sa fie una inteleapta. Studiem... Multumesc tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Asa este, sanatatea inainte de toate. Doctorul care a operat-o a spus ca la un an dupa interventie poate sa-si reia toate activitatile inclusiv cea de mers pe motor. De la data operatiei au trecut aproape 2 ani... Revenind la subiect, inteleg ca SV-ul nu e tocmai potrivit pentru incepatori si mai ales pentru o fata. Cap0ne - multumesc de link, a fost util sa ne facem o idee despre cum stau lucrurile. De pe Gladius ajunge foarte bine jos dar...iese din discutie din cauza pretului, de pe SV este la limita, Hornetul este foarte ok, dar totusi are 92 CP din ce stiu eu,iar pt o fata incepatoare zic eu ca e cam mult. Cat despre modele de motocicleta am simtit ca-i plac motoarele stradale deloc sau foarte putin carenate. GoodKat - pe CB a avut ocazia sa se urce, ajunge doar cu varfurile jos de pe el, iar la manevrele de pe loc, nu se descurca. Nu stiu cum sta treaba cu un GS, nu l-a testat. Speram ca alegerea sa fie una inteleapta. Studiem... Multumesc tuturor. Eu zic mai bine iei ceva gen Hornet. Pentru mine cel putin pare un motor mai mic, mai jos, si mai usor de tinut in picioare decat SV-ul. Ajuta si centrul de greutate, care e mai jos, si distanta mai mica de la sa la ghidon. Din nou, asa imi pare mie, poate altcuiva ii pare altfel. Caii nu-s nici pe departe prea multi, pentru ca se ating la turatii mari, daca nu il turezi nu ajungi veci la puterea aia. Se comporta aproape ca un fel de scuter pana la urma. Si sa nu uitam nici ca are vibratii aproape inexistente. Cat despre SV, cum au mai zis si altii mai sus, de la 2500-3000 deja trage. Cel pe carburatie pe deasupra mai si smuceste (si la accelerare si la decelerare). Eu nu l-as recomanda cuiva care e la inceput, mai ales daca poate avea probleme cu spatele. Un alt motor foarte fain (dupa capul meu cel putin) e Cagiva Raptor. Motor de SV, cadru mai aratos, 2 tobe, frane si suspensie mult mai bune. Pozitie mult mai joasa decat pe SV. Totusi eu pana la urma iti zic, daca tii la ea, nu ii iei motor. Punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 discutia isi are locul mai mult la incepatori, dar in fine... SV650 e bunicel de inceput(eu as paria pe SV fata de Hornet, pt ca are puterea mai liniara si nu in ultimul rand cu vreo 20 de cai mai putin).. dar NU pentru o persoana de 1.65. Pentru motorul asta trebuie sa ai minim 1.75 sa ajungi cu picioarele jos cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Bine spus 1,75 eu am 1,73 si ma chinui. OK, acum am si eu o problema si anume NU AM STOP PE FRANA SPATE asa ca as vrea sa iau asa ceva Are cineva piesa asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 @MirceaB este un user @dihania ( pardon "o" user ), este fata si din cate tin minte nu prea inalta. Cred ca ar fi mai bine daca ai provoca-o la discutiile ce te intereseaza, adica inaltime, cum se comporta dpdv al unei fete motorul in V.... si ce va mai trece prin cap. Acum ceva ani era si o poza cu ea pe Gladius...iti poate face si ceva comparatii intre modele. Parerea mea legata si de modelele GS, CB.... sunt totusi cu o generatie in urma. Daca pana da caldura nu se elucideaza sotia asupra SV-ului....ajung eu in Deva, am ceva neamuri pe acolo. ( sunt din Cugir- AB ) -un coleg forumist zicea de Raptor.....parca am vazut unul in Deva..........e mai jos dar stai mai intins pe el, distanta intre ghidon-saua e mai mare @hardKnot........... scuza-ne, noi nu avem km cu moltoarele.... de la cati km/ ani se trece de la grupa mica la cea mare ?.... sper sa nu pornesc o intreaga telenovela ... of-topic cu sectiunea SV. @icemaN46........eu am asa ceva pe motor, provenienta Cagiva Raptor ( si la nimicurile astea se vede diferenta de calitate/pret intre SV si Raptor ), deci originalul e dat jos. Daca contactul-frana de la modelul tau e la fel cu cel din '99-'02 ...il poti cumpara de la mine. Sper sa il mai gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) OK, acum am si eu o problema si anume NU AM STOP PE FRANA SPATE asa ca as vrea sa iau asa ceva Are cineva piesa asta? Ai curatat si reglat contactul ? Am avut si eu problema asta la fosta mobra si s-a rezolvat cu un jet de spray de curatare Editat Februarie 13, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 cate moto ai schimbat pana acum? Draga, daca conteaza, sunt la a sasea mobra... Gata! Mobra este pregatita. Inclusiv priza 12V pentru drumuri lungi (mai ascultam o muzica). Btw, am scapat de becurile albastre, insa dupa ce am facut pozele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 @hardKnot........... scuza-ne, noi nu avem km cu moltoarele.... de la cati km/ ani se trece de la grupa mica la cea mare ?.... sper sa nu pornesc o intreaga telenovela ... of-topic cu sectiunea SV. Salut, nu stiu ce anume ti s'a parut aiurea la vreo postare de'a mea.. am zis ca daca esti scund nu ajungi calumea cu picioarele jos si n'as recomanda. Cat despre km cu motoarele.. nu inteleg de unde si pana unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Note to self: nu mai pune ulei in rezervor "sa nu rugineasca". Bujia cilindrului din fata nu mai lucra cum trebuie, s-au afumat ambele oricum. Editat Februarie 15, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 avantajul de-a avea doar o bujie pe cilindru :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Note to self: nu mai pune ulei in rezervor "sa nu rugineasca". Bujia cilindrului din fata nu mai lucra cum trebuie, s-au afumat ambele oricum. Dar cine te-a sfatuit sa faci asta ? E suficient sa tii mobra cu plinul facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Scria in manualul de la Kawasaki Eliminator, in final m-a costat doua bujii si vreo 6 litri de benzina dar ce-am invatat?... nimic. Si dupa ce-am terminat de gresat tot ce se putea gresa (cred) mi-am cautat alta ocupatie si anume: (work in progress) Editat Februarie 15, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Note to self: nu mai pune ulei in rezervor "sa nu rugineasca". Bujia cilindrului din fata nu mai lucra cum trebuie, s-au afumat ambele oricum. Sal! O intrebare: Ca sa scoti bujia cilindrului din fata a trebuit sa scoti radiatorul cu totul? Daca nu, vinde-mi si mie un pont te rog. Si eu le-am schimbat (bujiile) anul trecut, iar cea din fata, pana nu am desfacut radiatorul cu totul nu am putut s-o scot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Desfaci surubu de prindere al radiatorului de cilindru fata, apoi tragi usor de radiator spre fata si eventual bagi un lemn/scandurica intre radiato si motor, iar daca ai parte de o pereche de mani dotate cu dexteritate poti sa faci lucrarea prin spatiul acesta. Yo asa am facut pana acum, mi-e mult prea lene sa ma apuc sa dau jos radiatorul de fiecare data cand vreau sa umblu la bujia pistonului fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Scria in manualul de la Kawasaki Eliminator, in final m-a costat doua bujii si vreo 6 litri de benzina dar ce-am invatat?... nimic. Si dupa ce-am terminat de gresat tot ce se putea gresa (cred) mi-am cautat alta ocupatie si anume: (work in progress) Ha ha ha!! Ai un fix cu lustruitul! Si eliminatorul arata intr-un mare fel! Felicitari si pt. SV, ai un exemplar foarte frumos! Imi cam curg si mie ochii dupa unul generatia 1, dar deocamdata am preferat utilitatea altei mobre capabile sa duca 2 persoane intr-o modalitate ceva mai confortabila si cu motor mai mare, insa nu exclud ca intr-un viitor sa fiu posesor si de sv In 2 ani si jumate de motociclism(uau, ce trece timpul!), am cam schimbat deja... vreo 5 mobre, 3 exemplare maxim in acelasi timp, iar acum am 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 de invelit tevile in banda termo-izolanta ce parere aveti? ca aud peste tot........tot felu de pareri pro / contra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.