calin_cz Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 cum e cu toba de la leo vince? pret? toba..... cap-coada avea 3,8kg ( originala cred ca vreo 8 kg )..... dar nu mai e .... acum am doar capacele leo-vince, teava/amortizor ovala lafranconi ( s-a potrivit de la cagiva raptor) si galeriile originale. te referi la zgomot sau performante ? cresc ambele.... am comparatie intre 2 sv unul aproape original si ala din poze. pret ...nu stiu . am luat motorul cu ambele tobe: originala si leo-vince. ... iar la bursa noastra preturile.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 aprox 100 E ii o toba Leovince SBK folosit... performantele nu stiu cat cresc fara rejet, insa sunetul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazarel Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 (editat) ms pepsi, dar am tot vb zilele astea cu razvan de la metricmotion si cred ca el are preturile mai bune la toate modelele mentionate de mine si de voi. catalin_cz ,da ma refeream si la performanta si la sunet. sa inteleg ca dc imi schimb doar finala,nu prea fac mare treaba? pepsi, ce e ala rejet ?ca sunt mai nou Editat Octombrie 24, 2013 de Bazarel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 eu sunt incepator....de tot, dar sincer n-am simtit nimic spectaculos cu toba sport. A mea e un Arrow Titan schimbata cu totul din chiuloasa pana la final... Suna perfect subturata, "zdrangane" (rezoneaza) pe la 5k rot/min , high revs vede foarte rar, deci nu ma pot pronunta. Nu stiu daca rezonanta aia e doar la a mea, sau la toate tobele sport, dar nu e deloc deranjant. Sfatul meu: nu da jumate de motocicleta pe toba LE: am uitat sa zic de rateuri - in a 3a la 50-55 km/h cand iei mana din gaz incepe si face ca o masina de raliu in frana de motor (rateuri scurte si rapide). chiar ce e ala rejet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 operatia de schimbat jiglerele din carburator, cu altele care dau un debit mai mare de benzina se numeste rejet. de fapt pe langa schimbat jiglere se mai schimba si alte maruntisuri din carburator, din cate stiu cuiul pontor, acul. Este necesar, daca pui o evacuare completa mai putin restrictiva si filtru de aer mai putin restrictiv ca alimentarea cu benzina sa faca fata fluxului mai mare de aer ce intra si iasa din motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazarel Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 de aia am si intrebat doar de toba finala,ca nu prea vreu sa dau mult!!! acuma eu vreu de toate,dar toate se realizeaza in functie de buget!!! oricum,cauciucurile sunt prioritatre,si pe urma toate alea,in functie de necesitate!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 aaa, gata , s-a rezolvat, am injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bonzoo Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 salutare....are cineva un parbriz de sv 2000 care nu mai are ce face cu el? sau un site in care sa mi gasesc ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Crash-moto.Eu au multe piese pt moto tău, chiar galbene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 aaa, gata , s-a rezolvat, am injectie Atunci scapi putin mai scump. Ii pui power commander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bonzoo Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Crash-moto.Eu au multe piese pt moto tău, chiar galbene. ok...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 ma bate gandul sa-l transform intr-um bobber , ceva de genul...http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=93702 oare merge facut asa ceva in romaniaca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 salutare....are cineva un parbriz de sv 2000 care nu mai are ce face cu el? sau un site in care sa mi gasesc ceva? /index.php?/topic/703165-parbriz-puig-25-euro/?hl=%2Bparbriz+%2Bpuig In poza de la avatar ai un SV 650 N. Asta e universal, se potriveste pe far rotund. nu sunt pozele cele mai reusite. cam asa ar trebui sa arate : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bonzoo Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 /index.php?/topic/703165-parbriz-puig-25-euro/?hl=%2Bparbriz+%2Bpuig In poza de la avatar ai un SV 650 N. Asta e universal, se potriveste pe far rotund. nu sunt pozele cele mai reusite. cam asa ar trebui sa arate : multumesc de oferta,dar am avut modelul asta pe alta moto si nu mi a placut asa tare.multumesc oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 Daca este cineva interesat de fostul meu SV 1000s , actualul proprietar doreste sa il vanda sau sa il schimbe cu un naked 4 in linie (gen Z1000) sau cu o masina gen passat break, golf etc (+eventuala diferenta) Fata de ce avea deja de la mine, i-au fost schimbate cauciucurile, amortizorul spate si i s-au pus niste semighidoane pt o pozitie mai comoda. Pret 2900 euro negociabil. Daca va intereseaza, dati-mi un mesaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Are cineva un tutorial cum sa sincronizez cei 2 cilindri pe SV1000 ? Sau ce alte cauze mai pot avea, pentru ca mi se pare ca am prea multe vibratii intre 5000-7000 rpm. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Vezi postul 3 de aici http://www.sv-portal.com/forums/showthread.php?p=23176 Scula pt sync este ceva de genul asta http://www.bustersclassic.co.uk/proddetail.asp?prod=MVG (sau cu ceasuri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 (editat) Hello everyone, De ceva vreme am prins gustul turelor mai lungi dar motocicleta mea (Honda CB 500) nu ma ajuta in mod deosebit spre directia touring. Ma gandeam ce variante mai am pentru un upgrade si am ajuns la Suzuki SV 650 (S). Am citit specificatii, mi-a placut ce am vazut... si acum intrebarea: gasesc si eu pe cineva din Bucuresti dispus sa imi arate motocicleta (sa vad pozitia/ cum ajung jos) si eventual sa fac cativa metri cu ea sa vad cum e? As prefera una din a doua generatie (dupa 2003). Nu sunt foarte hotarata in directia asta dar nici nu pot fi, in necunostinta de cauza... Multumesc frumos! Editat Octombrie 28, 2013 de northern_freyja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 (editat) Hello everyone, De ceva vreme am prins gustul turelor mai lungi dar motocicleta mea (Honda CB 500) nu ma ajuta in mod deosebit spre directia touring. Ma gandeam ce variante mai am pentru un upgrade si am ajuns la Suzuki SV 650 (S). Am citit specificatii, mi-a placut ce am vazut... si acum intrebarea: gasesc si eu pe cineva din Bucuresti dispus sa imi arate motocicleta (sa vad pozitia/ cum ajung jos) si eventual sa fac cativa metri cu ea sa vad cum e? As prefera una din a doua generatie (dupa 2003). Nu sunt foarte hotarata in directia asta dar nici nu pot fi, in necunostinta de cauza... Multumesc frumos! Te pot ajuta eu, dar la primavara cand o scot din garaj . Momentan sta la caldurica pe stand, nu are nici baterie nici asigurare. Al meu e din 2004. Editat Octombrie 29, 2013 de Shiro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Cred ca te poti adresa si unei reprezentante pt a solicita un test drive (Motor team sau Elf) Si cu dedicatie pt gagicile SV-iste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Hello everyone, De ceva vreme am prins gustul turelor mai lungi dar motocicleta mea (Honda CB 500) nu ma ajuta in mod deosebit spre directia touring. Ma gandeam ce variante mai am pentru un upgrade si am ajuns la Suzuki SV 650 (S). Am citit specificatii, mi-a placut ce am vazut... si acum intrebarea: gasesc si eu pe cineva din Bucuresti dispus sa imi arate motocicleta (sa vad pozitia/ cum ajung jos) si eventual sa fac cativa metri cu ea sa vad cum e? As prefera una din a doua generatie (dupa 2003). Nu sunt foarte hotarata in directia asta dar nici nu pot fi, in necunostinta de cauza... Multumesc frumos! Da-mi un PM cand ai timp si pot sa iti arat un Sv650 S din 2006 ca sa te lamuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Cred ca te poti adresa si unei reprezentante pt a solicita un test drive (Motor team sau Elf) Si cu dedicatie pt gagicile SV-iste Pai si pentru gagicile SV-iste pe modelul celalalt nu aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Nu e numai asta. Bagaje cum pui? Cum va arata cu topcase si sidecases pe ea? Suspensiile de asemenea au cursa foarte scurta. Nu zic ca nu se poate, doar ca ar costa foarte mult sa o faci. Exista motoare care pot fi o baza de pornire mai buna spre un tourer, daca chiar nu vrei unul dedicata (R1100/1150,1200 RT, FJR, etc.). Sv ul e un moto pentru fun, caracterul motorului si greutatea foarte redusa il recomanda pentru distractie in oras si pe viraje, merge si un commuting la varianta N. .... @kevinn zice ca ne prea se pot pune bagaje. Cred ca colegul intelege ca se vorbea de ture mai lungi....nu foarte lungi. sa spun cum fac eu. -geanta de rezervor -2 genti textile-laterale.... pe ele se potrivesc la fix 2 izopren-e/uri ( care e pluralul !? ) -portbagaj pe care asez cort si 2 saci de dormit ( evit topcase deoarece este restrictionat spatiul de gabaritul gentii ) ........si uite asa am independenta ( totala- "cazare" schimburi de haine, inclusiv mancare+ bautura ) 3 zile.... pt 2 persoane...... sau mult mai multe zile / fara mancare dusa de acasa. mancarea oricum e la acelasi pret oriunde intre pct de plecare si destinatie . .......... costuri minime ( daca nu vrei sa coste eticheta suportului mai mult decat face produsul ), portbagajele sunt facute de mine, am inclusiv pt gentile laterale..... le montez doar cand e nevoie....dureaza max. 10 minute..... gentile sunt polo, louis si moto-detail .... ...... sau si mai simplu: intebati-l pe @tija......... el s-a descurcat in ture f. lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Nu e numai asta. Bagaje cum pui? Cum va arata cu topcase si sidecases pe ea? Alte intrebari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 na ca mi s-a facut dor... cu atatea poze cu bagaje si sv-uri vreau si eu la drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.