verssatu Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Da, clar are temperatura indica, toate conductele, radiatorul cunt caidute, nu fierbinti cum ar trebui. O s-o duc undeva, nu-mi bag io ghearele ca nu ma pricep. M-ati periat ca nici n-o mai pornesc...la naiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Va salut Daca ma poate ajuta si pe mine cineva in a identificat un "tacanit" la motor pistonul din fata, mentionez ca : Am verificat jocul la supape este in limitele normale la ambele pistoane Am dat jos intinzatorul nu era gripat culisa corespunzator M-am uitat si la, lantul de distributie pare a fi in regula Problema o am de cateva mii de kilometri am schimbat si tipul de ulei aceeasi treaba, Dupa ce am facut verificarile de mai sus am facut un drum de Zalau-Sibiu si nu s-a mai auzit numa dupa ce am ajuns inapoi acasa Atasez un link poate este careva care poate sa imi dea o idee Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Și la mine se aude la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 La mine nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Asa se auzea si la mine cand am mers cu uleiu sub minim si a trebuit vibrochen cu biela . Coana biela ii frecase pe domnul vibrochen la greu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 (editat) Si la mine se aude asemanator dar este cand dispare la anumite turatii, la relantiu de multe ori nu se aude.Am verificat intinzatorul de lant are doar juma de cursa facuta si nu e blocat.Iacospy cat ai platit pt reparatii? Editat Septembrie 1, 2013 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Pai vibrochen cu biele adus din anglia sh 350 euro + demontat si montat 800 ron ( garnituri motor si ulei noi) Am ajuns pe la 2500 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Salut, Am fost de curand implicat intr-un accident destul de usor. Daunele sunt crashpadul din dreapta indoit/julit, pedala de frana rupta, + diverse zgarieturi/julituri inclusiv pe casca. Intrebarea mea este : de la ce alt model de suzi se poate "imprumuta" pedala de frana pt SV650 k4( sanse mai mari sa gasesc la dezmembrari...) P.s: avem si vinovat, si asigurare, dar asigurarea are prostul obicei sa fie Carpatica, care la randul sau are prostul obicei sa nu plateasca...ma astept la orice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ochitu Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Daca nu gasesti la dezmembrari si iti permiti sa astepti 2-3, poti cauta pe ebay (cred ca din co.uk vin chiar mai repede). Preturile sunt considerabil sub ofertele de pe la noi, Dihania iti poate da destule exemple Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 am verificat si pe ebay.co.uk , se invart pe la 30 de lire pe care nu i-as da pe o bucata de "monkey metal" cum era denumit pe niste forumuri. Vreo idee cum sa il faci pe asigurator sa plateasca? incerc sa imi fac planuri de bataie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Te tii de capul lor, telefoane, vizite la sediu, eventual ii amentini cu reclamatia la CSA si o actiune in instanta...e gratis. 5 RON taxa de timbru. asa e! o sa dureze, dar pentru o dauna de genul (maxim 2000 ron) ar face bine sa plateasca. Chiar am de gand sa le fac rautati , mai mult din ambitie decat de nevoie. In alta ordine de idei, dupa cum vezi , ma astept sa nu plateasca, si imi caut piesele prin alte parti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 am verificat si pe ebay.co.uk , se invart pe la 30 de lire pe care nu i-as da pe o bucata de "monkey metal" cum era denumit pe niste forumuri. Vreo idee cum sa il faci pe asigurator sa plateasca? incerc sa imi fac planuri de bataie Buna, Ultimul meu accident l-am avut cu o duduie care avea asigurare la carpatica. De acum inainte, e valabil pentru toata lumea, daca sunteti accidentati sunati la 112 si solicitati ambulanta si politie. Chiar daca ai o julitura la deget, mergeti la spital cu ambulanta. Astfel se deschide dosar penal pentru vatamare din culpa pentru cel care v-a accidentat iar cei de la asigurari nu au ce comenta si nu pot tergiversa lucrurile in final platind pagubele. Daca faci o amiabila, statistica spune ca 3 din 5 polite incheiate amiabil sunt fraude iar asiguratorul iti da cu praf de mers. Asta cu mersul la spital iti ia cel putin 2 ore, mai urmeaza inca niste ore pe la udristei cu declaratii, dar macar stii ca ai facut treaba ca la carte. Foarte important este ca si cel care ramane cu politia la masuratori sa aiba habar ce inseamna motoreta si sa ii spuna politistului toate partile avariate, fie si doar zgariate, conteaza absolut tot, si cel mai important sa iti treaca si echipamentul avariat. eu am patit-o sa nu fie trecuta casca pe devizul ala si asiguratorul mi-a dat flit si uite asa m-am scarpinat si mi-am luat casca pe banii mei. Surprinzator, cei de la carpatica s-au miscat foarte bine. Ma inarmasem cu toate legile posibile sa le dau in cap daca fac fite dar nu a a fost nevoie. La un deviz de 5800 ron mi-au dat 3400 ron, asta pentru ca am solicitat reparatie in regim propriu. pagubele au fost relativ minore dar ma durea mai tare ca era vopsita de o luna de zile motoreta. daca ai bucatile din pedala o poti suda si te costa 50 lei si ai scapat. daca nu le ai...ghinion! alta noua! daca mai ai intrebari...da pe pm si te ajut daca pot. multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Cu Carpatica eu am avut experiente ok (cu masina). Am fost despagubit rapid si fara comentarii de 2 ori. DAR, dupa buseala am mers la politie pt constatare, nu am facut amiabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 imi da sperante ceea ce citesc, mersi. doar ca e amiabila treaba, m-am gandit sa fac un pustiu de bine...o sa va povestesc exact ce si cum imediat ce am o decizie de la carpatica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Nu ma refeream la bord, ci la becuri/leduri Si acuma sa vin si cu informatii, nu doar cu intrebari. Soclu pentru bec nu am gasit in magazine, insa becuri da. Sunt cele de 1.2W, unii le spun T5 (pentru bord masini). Mi-am cumparat leduri albe si se vede si arata mai bine. Daca vreti leduri vi le puteti face singuri : http://www.bluepoof.com/motorcycles/howto/svs_led_dashboard/ Tre' sa recunosc ca e tare tipa salutare.vreau sa mi schimb si eu becurile din bord ca sunt arse.le ai schimbat tu?a fost greu,sau doar migalos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 subaripa spate 200 lei crashpaduri 180 lei. La pachet 350 lei filtru sport K&N 200 lei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Pentru ce an este aripa? i luata de pe 2000.Dar dupa cum am vazut merge si la hornet si la altele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 La sv650 k3/k4 merge dar trebuiesc modificate 3 prinderi. Cele de pe bascula si in fata trebuie adaugata o placa in forma de L pentru a se prinde de bascula. Daca vrei, facem un schimb, ofer un ghidon de Naked marca ABM, 22 mm. Multumesc de oferta.Dar nu ma avantajeaza schimbul! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Multumesc la fel. Din ce material e aripa? Daca e din ABS as putea sa ma gandesc asupra-i. De unde esti? pffff,nu stiu! Cred ca e din fibra. Cluj, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Daca poti verifica da-mi si mie un raspuns te rog. Daca e din ABS e un fel de plastic...daca e fibra iti dai seama. Daca poti fa-i o poza pe dedesubt. ma uit imediat. i de fibra.se vede jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 Cel mai bine fa-i o vizita lui TNG. 900 rpm prea mic relantiul. Nu mai porni motocicleta....nu cred ca are legatura...dar ar putea fi intinzatorul distributiei de la pistonul fata. Arc rupt si acum tacane fiind lantul prea slab...insa de ce ar disparea cand tragi maneta de ambreiaj....fa un topic la sectiunea de service. cam asa arata decantorul pompei de benzina...filme de groaza ce am vazut azi in sistemul de alimentare: un pumn de pilitura de rugina in rezervor, depunere de ulei in benzina, sita infundata, pompa corodata, etc. In fine, dupa ce am curatat cat am putut de bine, motocicleta si-a revenit. Am reglat si ralantiul, bataia a diasparut si am recunoscut sunetul din plamanii ve doi-ului. Cam 4 ore de munca, sper sa mai tina ceva vreme. Multumesc tuturor pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 Misto. O sa trebuiasca sa imi fac si eu timp intr-o zi sa curat pompa, asa preventiv. Si poate descopar cu ocazia asta sid e ce nu mi se aprinde becul de benzina/ PS - in prima poza zici ca ai si o rama acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 @GoodKat mai las'o tata, ca o transformi in Kawasaki A schimbat cineva rulmentii de jug? am un simptom care ma cam face sa ma indrept in partea aia. Cand pun frana fata si ma imping repetat in furca, simt mici "pocnituri".. se simte ca si cum ar fi un mic joc in furca. In primavara ma pun pe un set de rulmenti, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 Sa nu fie cuzinetii din furca. Simptomele astea le aveam si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 cam asa arata decantorul pompei de benzina...filme de groaza ce am vazut azi in sistemul de alimentare: un pumn de pilitura de rugina in rezervor, depunere de ulei in benzina, sita infundata, pompa corodata, etc. In fine, dupa ce am curatat cat am putut de bine, motocicleta si-a revenit. Am reglat si ralantiul, bataia a diasparut si am recunoscut sunetul din plamanii ve doi-ului. Cam 4 ore de munca, sper sa mai tina ceva vreme. Picture 264.jpg Picture 265.jpg Picture 275.jpg Multumesc tuturor pentru sfaturi! Trebuie sa fac si eu acelasi lucru, uneori pare gafaita bestia si nici rateurile nu mai sunt ca alta data ...filtrul de aer e nou. Deeeeci, grad de complexitate mare? trebuie sa golesti rezervorul presupun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.