cristid123 Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 aoleu!!!!sper ca nu faci asta tot timpul.... sanatate numai bine doar cand vreu sa-i curat bujiile si sa scot carceii din ea....procedura e descrisa intr-un manual honda glumeam evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet_basic Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Si eu tot singur am schimbat semeringurile si uleiul, baga 486+-2.5 ml ulei. Eu am pus 10WNumai bine! mersi de info! dau o bere daca ajungi prin sb ASFALT USCAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Cum se rezolva si cat de migaloasa este urmatoarea problema?Neutralul de la Hornet - in momentul cand se incalzeste motorul si il scot din viteza, neutralul(becul) nu se mai aprinde, desi este pe zero. Nu ar fi asta o problema pentru ca sunt obisnuit cu vitezele si nu am nevoie sa mi se aprinda un bec pentru a stii ca e pe zero. Dar in momentul cand vreau sa o pun pe cric este o problema, pentru ca moare motorul. Senzorul de la cric probabil ca inregistreaza cum ca ar fi inca in viteza si opreste motorul. M-am saturat ca de fiecare data cand vreau sa-l pun pe cric sa fiu nevoit sa il opresc sau sa se opreasca singur. Cum schimb senzorul de neutral? Tin sa mentionez ca la rece, primele 10minute sa zic, nu face asa. Numai bine! nimeni nu stie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Daia n-am cumparat eu moto de la romani si nici n-o sa cumpar vreodata. Pacat de motor si de cine o sa-l cumpere dupa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 (editat) Daia n-am cumparat eu moto de la romani si nici n-o sa cumpar vreodata. Pacat de motor si de cine o sa-l cumpere dupa aia. Stai linistit ca in orice tara se blanesc motoarele. In Cehia am fost intr-un camping foarte mare, plin cu zeci de natii de motociclisti, si le blaneau care mai de care seara, stand pe loc. Sunau limitatoarele si puscau tobele la greu noaptea de abia puteai dormi. Deci orice natzie are blanitorii ei. Depinde de om cum grijeste de motor. Editat Martie 5, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Daia n-am cumparat eu moto de la romani si nici n-o sa cumpar vreodata. Pacat de motor si de cine o sa-l cumpere dupa aia. de-aia e bine sa cumperi o moto cu toba originala. cine are chef de asemenea abuzuri nu suporta in mod sigur o toba originala. a nu se intelege ca oricine are toba sport maltrateaza motoare. si cum s-a mai spus, nu cred a romanii sunt singurii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 gpr am avut pe primul meu hornet,si acu i simt lipsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 (editat) Salutare, voi de unde va cumparati baterie de Hornet si care e cea mai buna alegere? Cea de pe ea este YUASA Mersi anticipat... Editat Martie 6, 2009 de stel_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catamenia Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Va salut, Am postat acu ceva vreme ca m-i s-a furat bordul de la motocicleta. Din pacate nu prea gasesc si voiam sa va intreb daca se poate pune alt fel de bord (ceva custom sau de la alt tip d emotocicleta) Cei de la Louis au spus ca s epoate pune daca am un electrician buna si mi-au si aratat cateva modele. Din pacate unul era digital si arata ca un GPS. In concluzie voiam sa va intreb, din cate stiti voi, daca s epoate pune si alt fel de bord. Merci mult, Vasile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 (editat) Salutare, voi de unde va cumparati baterie de Hornet si care e cea mai buna alegere?Cea de pe ea este YUASA Mersi anticipat... YUASA mi-am luat din Cotroceni, Bucuresti Suni la depozit si vezi daca au pe stoc Mobil: 0726 288 288 Tel/Fax: 021 410 60 10 Acum am vazut ca esti din Focsani http://www.motoboom.ro/contact.html cauta in lista un oras mai apropiat Editat Martie 6, 2009 de ninja_skija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 YUASA mi-am luat din Cotroceni, BucurestiSuni la depozit si vezi daca au pe stoc Mobil: 0726 288 288 Tel/Fax: 021 410 60 10 Acum am vazut ca esti din Focsani http://www.motoboom.ro/contact.html cauta in lista un oras mai apropiat Multumesc Mi-a fost de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Va salut, Am postat acu ceva vreme ca m-i s-a furat bordul de la motocicleta. Din pacate nu prea gasesc si voiam sa va intreb daca se poate pune alt fel de bord (ceva custom sau de la alt tip d emotocicleta) Cei de la Louis au spus ca s epoate pune daca am un electrician buna si mi-au si aratat cateva modele. Din pacate unul era digital si arata ca un GPS. In concluzie voiam sa va intreb, din cate stiti voi, daca s epoate pune si alt fel de bord. Merci mult, Vasile Da...se pot pune si cele de la Louis! numai ca iti va da putina bataie de cap atunci cand il vei seta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Are careva baterie VICTOR pe MOBRA? si daca da, cum se comporta.... e buna de ceva? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gazo Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Cum se rezolva si cat de migaloasa este urmatoarea problema?Neutralul de la Hornet - in momentul cand se incalzeste motorul si il scot din viteza, neutralul(becul) nu se mai aprinde, desi este pe zero. Nu ar fi asta o problema pentru ca sunt obisnuit cu vitezele si nu am nevoie sa mi se aprinda un bec pentru a stii ca e pe zero. Dar in momentul cand vreau sa o pun pe cric este o problema, pentru ca moare motorul. Senzorul de la cric probabil ca inregistreaza cum ca ar fi inca in viteza si opreste motorul. M-am saturat ca de fiecare data cand vreau sa-l pun pe cric sa fiu nevoit sa il opresc sau sa se opreasca singur. Cum schimb senzorul de neutral? Tin sa mentionez ca la rece, primele 10minute sa zic, nu face asa. Numai bine! am avut si eu problema asta, dar nu l-am schimbat, doar l-am curatat si merge. senzorul se afla undeva sub pinionul mic, cel ce antreneaza lantul, dai capacul jos si o sa-l vezi, seamana cu o sonda de temperatura si are un singur fir in cap. eu l-am spalat cu benzina si l-am pus la loc, dar tu poti sa-l schimbi daca vrei. in imaginea atasata urmareste NEUTRAL SWITCH WIRE. Honda_CB600F_aka_599_2004_200...de_by_Honda_upload_by_Ami.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Asta da schimbare la Hornet.... superba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 de-aia e bine sa cumperi o moto cu toba originala. cine are chef de asemenea abuzuri nu suporta in mod sigur o toba originala. a nu se intelege ca oricine are toba sport maltrateaza motoare. si cum s-a mai spus, nu cred a romanii sunt singurii De aia am cautat si eu Hornet cu toba originala. Arata si mai bine, si e si e si semn ca nu a fost forjata. "a nu se intelege ca oricine are toba sport maltrateaza motoare" - nu chiar oricine, aproape... glumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 am avut si eu problema asta, dar nu l-am schimbat, doar l-am curatat si merge. senzorul se afla undeva sub pinionul mic, cel ce antreneaza lantul, dai capacul jos si o sa-l vezi, seamana cu o sonda de temperatura si are un singur fir in cap. eu l-am spalat cu benzina si l-am pus la loc, dar tu poti sa-l schimbi daca vrei. in imaginea atasata urmareste NEUTRAL SWITCH WIRE. multumesc de raspuns! da, nu imi imaginam combinatia dintre Hornet si RR, dar da al naibii de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 cucubau baieti si fete.....plictiseala mare sau vreme buna si va dati cu mobrele?.....eu ma cam plictisesc ca e vreme urata la mine si va intreb:care ce gume folisiti??si ce pareri aveti?...asa de plictiseala care are chef de doua vorbe... sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudoses Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Buna, am nevoie de un manual service pentru hornet model 2007. Mufa de la bord mi s-a distrus in urma unei cazaturi si nu stiu cum sa leg firele in bord. Multumesc, astept raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 bai fratilor; poate ma ajuta cineva.....imi trebuie piese si consumabile pentru revizia la hornet de 600. am tot dat mail-uri in stanga si-n dreapta dar n-am primit nici-un raspuns. iata ce-mi trebuie: ""Am un hornet de 600 cc din 1999 ( PC 34 ) si trebuie sa-i fac o revizie mai serioasa, asa ca vreau un pret si un termen MAXIM la care le pot gasi pe toate o data la voi: - manete ( leviere ) ambreiaj si frana - stock, normale, banale, de preferinta noi. - cabluri ambreiaj si acceleratie ( are 2 cabluri pe acceleratie ! ) - NOI - placute frana fata si spate ( originalele sunt "nissin" ) - ulei motor SAE 10-40 4,5 L ( minim 4,2 L ) - ulei normal; nu racing sau alte traznai. - filtru de ulei ( unu bun ) - filtru de aer - set bujii ( 4 ) CR9EH-9 (NGK) - va rog sa-mi dati doua preturi; unul cu si unul fara iridium." sunt din bucuresti in bucuresti. duamne-ajuta.....eventual pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 bai fratilor;poate ma ajuta cineva.....imi trebuie piese si consumabile pentru revizia la hornet de 600. am tot dat mail-uri in stanga si-n dreapta dar n-am primit nici-un raspuns. iata ce-mi trebuie: ""Am un hornet de 600 cc din 1999 ( PC 34 ) si trebuie sa-i fac o revizie mai serioasa, asa ca vreau un pret si un termen MAXIM la care le pot gasi pe toate o data la voi: - manete ( leviere ) ambreiaj si frana - stock, normale, banale, de preferinta noi. - cabluri ambreiaj si acceleratie ( are 2 cabluri pe acceleratie ! ) - NOI - placute frana fata si spate ( originalele sunt "nissin" ) - ulei motor SAE 10-40 4,5 L ( minim 4,2 L ) - ulei normal; nu racing sau alte traznai. - filtru de ulei ( unu bun ) - filtru de aer - set bujii ( 4 ) CR9EH-9 (NGK) - va rog sa-mi dati doua preturi; unul cu si unul fara iridium." sunt din bucuresti in bucuresti. duamne-ajuta.....eventual pe pm. vezi k intra mai putin ulei! iei bidon de 4l! si nu baga ulei de ca cat k iti pare rau pe urma! am constatat k e mai scumpa intretinerea la motor decat la un jeep! :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 thx tommy. astept in continuare idei, preturi, dealeri.....ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 /index.php?showuser=44758 e din bucuresti si le are cam pe toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 la mymoto gasesti tot ce vrea muschiuletul tau pe stoc! au magazin in Cotroceni aproape de podul Cotroceni cum vii dinspre Apaca, unde era/este KTM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.