Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salut tuturor,am deja un weekend petrecut cu Hornetu,ce sa zic

trage foarte bine (parca)motoru,

frina spate e cam tare,

cutia de viteze inca nu o inteleg prea bine(uit in ce viteza sunt),

arata bestial motoru,

consuma cam mult(cred ca din cauza mea)

si am asa o impresie ca la turatii minime motorul nu lucreaza intrun tempou anumit (ca la masina de exemplu)

in dreapata e mai greu de facut viraj decit in stinga--de ce ?Se spune ca asa e la toti.

la voi cum porneste Hornetu dupa ce sta vreo 2 zile?

La mine de ex.-cu soclu tras pina la capat porneste din a 2-a oara,cind si cum,si turatiile nu sunt mari deci vreo 2mii insa in manual scrie ca cu soclu tras turatiile trebuie sa fie 3-4mii.

La voi cum e?

Si inca ceva,m-am uitat in rezervoru de apa si este gol....cum se umple toata sistema de racire cu acel lichid special??? Ca chiar as vrea sal schimb.

Ulei incape 3.8l sau 4.2 cu tot cu filtru?Ma gindeam sai torn Castrol-face?

Thanks.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut tuturor,am deja un weekend petrecut cu Hornetu,ce sa zic

trage foarte bine (parca)motoru,

frina spate e cam tare,

cutia de viteze inca nu o inteleg prea bine(uit in ce viteza sunt),

arata bestial motoru,

consuma cam mult(cred ca din cauza mea)

si am asa o impresie ca la turatii minime motorul nu lucreaza intrun tempou anumit (ca la masina de exemplu)

in dreapata e mai greu de facut viraj decit in stinga--de ce ?Se spune ca asa e la toti.

la voi cum porneste Hornetu dupa ce sta vreo 2 zile?

La mine de ex.-cu soclu tras pina la capat porneste din a 2-a oara,cind si cum,si turatiile nu sunt mari deci vreo 2mii insa in manual scrie ca cu soclu tras turatiile trebuie sa fie 3-4mii.

La voi cum e?

Si inca ceva,m-am uitat in rezervoru de apa si este gol....cum se umple toata sistema de racire cu acel lichid special??? Ca chiar as vrea sal schimb.

Ulei incape 3.8l sau 4.2 cu tot cu filtru?Ma gindeam sai torn Castrol-face?

Thanks.

 

 

*cand tragi socu' turtatia o sa iti creasca treptat pe masura ce se incalzeste motorul..cel putin asa e la mine

* cu lichidul de racire ...nush .. inca nu m-am lovit de asta nici nu l-am verificat... la mine

*3.8 cu tot cu filtru (pune intai 3.5 mergi cu ea un pic si vezi cat mai trebuie pana sa ajungi apro max pe joja)

La cat mai multe w/e fara probleme

Editat de nuxu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti ce am descoperit: ca in hornet po sa bagi fix 4 litri si nivelul ramane putin sub maxim! :disappointed:

si eu am bagat fix 4 litri, cu filtrul imbibat foarte bine cu ulei inainte de a fi pus. este la nivelul maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stel_ice...nu ai nicio problema la cutie, distributie sau mai stiu eu ce la motor! :kick: se aude cum calca lantul pe pinion! nu calca perfect pe el si de acolo si cloncane!

 

 

Astazi am mai facut cateva poze cu "mica racheta"! vineri dimineata...mi-au furat semnalele spate de pe ea! in plina zi...in fata unui magazin! :disappointed: astazi am montat o pereche noua, un set de rimstripes albe si placutele de frana pe spate(SBS)! am curatat, intins si uns lantul si am mai completat cu lichid de racire in vasul de expansiune!

post-4849-1246281391_thumb.jpg

post-4849-1246281409_thumb.jpg

post-4849-1246281430_thumb.jpg

post-4849-1246281447_thumb.jpg

post-4849-1246281466_thumb.jpg

post-4849-1246281478_thumb.jpg

post-4849-1246281502_thumb.jpg

post-4849-1246281515_thumb.jpg

post-4849-1246281525_thumb.jpg

post-4849-1246281539_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stel_ice...nu ai nicio problema la cutie, distributie sau mai stiu eu ce la motor! :disappointed: se aude cum calca lantul pe pinion! nu calca perfect pe el si de acolo si cloncane!

 

 

@vladut50 si @Stephon Va multumesc pentru raspunsuri.

Eu am incercat sa reglez lantul si sa aliniez roata aproape perfect.

Dar o sa incerc sa dau lantul jos, sa vad daca se mai aude.... ca nu e un huruit, este un zgomot puternic, care se aude din cand in cand " clamp... clamp.

Nu am ascultat pe partea dreapta, dar am sa incerc .... totusi mi se pare ca e la pinionul fata.... ca joaca si lantul cand face clamp clamp.....

Deci sunetele aste se aud doar cand e in viteza..... nu la relanti. In mers nu-mi dau seama, ci doar ridicata pe stander!

Editat de stel_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ca tot ati dat-o in poze cu frumoasele viespi, pun si eu cateva cu bondarul meu ud :disappointed:

post-18188-1246283253_thumb.jpg

post-18188-1246283300_thumb.jpg

post-18188-1246283369_thumb.jpg

post-18188-1246283423_thumb.jpg

post-18188-1246283619_thumb.jpg

post-18188-1246283688_thumb.jpg

post-18188-1246283774_thumb.jpg

post-18188-1246283836_thumb.jpg

post-18188-1246283894_thumb.jpg

Editat de MetalWarrior
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se simte...

este mai bine decat fara el, iar la viteza de peste 130km/h daca te apleci ca pe o vitezana, nu iei vantul in piept/casca chiar deloc. daca ramai in pozitia normala, la peste 130 la ora iti cam zdruncina capul.

eu sunt multumit de el cat de cat, am in plan sa mai atasez o bucata de parbriz de cativa cm mai sus, prinsa de el prin gauri si suruburi. o sa vad cum va iesii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM O PROBLEMA CU HORNETUL MEU SI POATE V-ATI LOVIT DE ACEEASI CHESTIE..................

PORNESTE LA PRIMA CHEIE CHIAR SI DUPA O SAPTAMANA DE STAT IN GARAJ MERG CU EA 15 20 KM DUPA CARE ORI SE OPRESTE IN MERS ORI DACA O OPRESC EU NU IMI MAI PORNESTE .INCEPE SA TICAIE RELEUL ALA DE PORNIRE (CA SI CUM NU ARE SUFICIENTA TENSIUNE) SI NU MAI VREA. DACA O IMPING 3 METRI O IA IMEDIAT. DECI CEVA IMI TERMINA BATERIA IN TIMPUL MERSULUI...........SI ASTA SE INTAMPLA DOAR CAND ARE EL FITZE....NU TOT TIMPUL E CA LA LOTERIE ORICUM MERG CU CABLURI DE PORNIRE DUPA MINE.............

DACA ATI MAI INTALNIT ASA PROBLEMA NU EZITATI SA IMI SCRIETI

CU RESPECT...............................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scurt circuit la fire care se misca in mers. spor la verificat firele si izolat.

mai poate sa fie si de la benzina, de curatat robinetul si filtrul interior.

:disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,am deja un weekend petrecut cu Hornetu,ce sa zic

trage foarte bine (parca)motoru,

frina spate e cam tare,

cutia de viteze inca nu o inteleg prea bine(uit in ce viteza sunt),

arata bestial motoru,

consuma cam mult(cred ca din cauza mea)

si am asa o impresie ca la turatii minime motorul nu lucreaza intrun tempou anumit (ca la masina de exemplu)

in dreapata e mai greu de facut viraj decit in stinga--de ce ?Se spune ca asa e la toti.

la voi cum porneste Hornetu dupa ce sta vreo 2 zile?

La mine de ex.-cu soclu tras pina la capat porneste din a 2-a oara,cind si cum,si turatiile nu sunt mari deci vreo 2mii insa in manual scrie ca cu soclu tras turatiile trebuie sa fie 3-4mii.

La voi cum e?

Si inca ceva,m-am uitat in rezervoru de apa si este gol....cum se umple toata sistema de racire cu acel lichid special??? Ca chiar as vrea sal schimb.

Ulei incape 3.8l sau 4.2 cu tot cu filtru?Ma gindeam sai torn Castrol-face?

Thanks.

?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se simte...

este mai bine decat fara el, iar la viteza de peste 130km/h daca te apleci ca pe o vitezana, nu iei vantul in piept/casca chiar deloc. daca ramai in pozitia normala, la peste 130 la ora iti cam zdruncina capul.

eu sunt multumit de el cat de cat, am in plan sa mai atasez o bucata de parbriz de cativa cm mai sus, prinsa de el prin gauri si suruburi. o sa vad cum va iesii...

mersi de feedback :kick: :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de feedback :P :D

Si eu am un parbriz da nu il tin montat aproape niciodata pt ca directioneaza vantul direct in casca si creste foarte mult zgomotul. La drum lung l-am pus, dar din astea far rar. Chiar daca te apleci sub el la viteza mare, tot te bate vantul, si oricum, nu poti sta mult timp asa ca obosesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum fiecare dupa cum stie sa stea mai bine pe moto. eu am facut de atatea ori autostrada bucuresti-pitesti si retur. fara pasager, am mers toata autostrada cu minimul de 160 km/h aplecat pe rucsacul de rezervor, aerodinamica destul de buna si nu am avut mari probleme la iesirea de pe autostrada(adica sa ma opresc, sa-mi dezamortesc oasele), chiar am mai mers 40km pana sa opresc la o benzinarie, facut plin si iar la drum.

depinde si parbrizul asta cum este indreptat/reglat, incearca sa mergi cu el in diferite pozitii.

 

P.S. cand aveam F3-ul era boierie mare, puneam chiar casca pe rucsacul de rezervor si asa mergeam toata autostrada :P , candva poate vine si o a doua motocicleta - din nou o carenata :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! De joi incepe iar vremea buna! So?...se aduna hornetistii in Pta Constitutiei?? Poate de acolo dam o fuga si pana la Hotel Hornet sa-i invadam... :D) Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de unde pot cumpara (in Bucuresti) semnalizari cu LEDuri? Ceea ce am acum pe viespe (niste semnalizari cu bec normal) se vede mai deloc. Si daca necesita vreo "modificare" schimbarea pe LED la instalatia electrica :D ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM O PROBLEMA CU HORNETUL MEU SI POATE V-ATI LOVIT DE ACEEASI CHESTIE..................

PORNESTE LA PRIMA CHEIE CHIAR SI DUPA O SAPTAMANA DE STAT IN GARAJ MERG CU EA 15 20 KM DUPA CARE ORI SE OPRESTE IN MERS ORI DACA O OPRESC EU NU IMI MAI PORNESTE .INCEPE SA TICAIE RELEUL ALA DE PORNIRE (CA SI CUM NU ARE SUFICIENTA TENSIUNE) SI NU MAI VREA. DACA O IMPING 3 METRI O IA IMEDIAT. DECI CEVA IMI TERMINA BATERIA IN TIMPUL MERSULUI...........SI ASTA SE INTAMPLA DOAR CAND ARE EL FITZE....NU TOT TIMPUL E CA LA LOTERIE ORICUM MERG CU CABLURI DE PORNIRE DUPA MINE.............

DACA ATI MAI INTALNIT ASA PROBLEMA NU EZITATI SA IMI SCRIETI

CU RESPECT...............................

cred ca in primul rand trebuie masurata bateria, eventual pusa putin la incarcat ( am patit aceeasi faza si nu era nici un scurt si nici o alta problema, pur si simplu relul de incarcare tine bateria incarcata la cat e ea, nu baga mai mult ). ne intalnim si vedem in 5 min despre ce e vb. 85% eu zic ca asta e.

 

Salutare! De joi incepe iar vremea buna! So?...se aduna hornetistii in Pta Constitutiei?? Poate de acolo dam o fuga si pana la Hotel Hornet sa-i invadam... :D) Bafta!

eu vin daca nu apare altceva .

 

Salut,dac dau capacul de la ambreaja (adica motor dreapta) trebuie neapart sa-i schimb si garnitura?

Multumesc

daca n-o rupi cand scoti capacul - nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de unde pot cumpara (in Bucuresti) semnalizari cu LEDuri? Ceea ce am acum pe viespe (niste semnalizari cu bec normal) se vede mai deloc. Si daca necesita vreo "modificare" schimbarea pe LED la instalatia electrica :D ....

 

Man.. eu mi-am luat din Autovit niste chinezarii de semnale pentru spate (10 ron bucata). Mie mi se pare ca sunt vizibile.

Partea proasta e ca nu au puterea care trebuie si sitemul eletric nu le simte ... adica semnalizarea merge acum cu o frecventa mult mai mare decat inainte cu cele originale (ca si cum unul din semnale ar fi defect)

Te sfatuiesc sa te uiti la rezistenta semnalelor care le cumperi sa se potriveasca cu cele pe care le ai deja sau cu ce scrie in carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man.. eu mi-am luat din Autovit niste chinezarii de semnale pentru spate (10 ron bucata). Mie mi se pare ca sunt vizibile.

Partea proasta e ca nu au puterea care trebuie si sitemul eletric nu le simte ... adica semnalizarea merge acum cu o frecventa mult mai mare decat inainte cu cele originale (ca si cum unul din semnale ar fi defect)

Te sfatuiesc sa te uiti la rezistenta semnalelor care le cumperi sa se potriveasca cu cele pe care le ai deja sau cu ce scrie in carte.

 

 

Asa patesc si eu...adica am schimbat becurile (gasite in benzinarie) ca se arsese unu si acum "licare" mult mai des....problema e ca tocmai din cauza ca-s mai slabe nu se vad mai deloc - dupa ce mi-a zis un amic , i-am dat-o cuiva si am mers un pic un spatele viespei...avea dreptate amicu' - mai ales ziua nu prea le vezi. De aia am zis sa pun ceva cu LED....In Autovit am fost si eu (la Kronau) da' nu au decat un singur model (90 RON/Buc !!!)....iar cei de la intersectia Energeticienilor cu Fizicienilor nu au decat ceva ce merge "ingropat" in carena - fara brate....si nu stiu pe unde sa ma mai duc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de unde pot cumpara (in Bucuresti) semnalizari cu LEDuri? Ceea ce am acum pe viespe (niste semnalizari cu bec normal) se vede mai deloc. Si daca necesita vreo "modificare" schimbarea pe LED la instalatia electrica :D ....

Salut . Pe stoc toate semnalizariile de la Barracuda cu 5% reducere fata de catalog. Semnalizariile pe led Rizoma sau Barracuda au kit de rezistentze inclus si sunt omologate.

 

post-18817-1246441065_thumb.jpgpost-18817-1246441090_thumb.jpgpost-18817-1246441125_thumb.jpg

post-18817-1246441194_thumb.jpgpost-18817-1246441221_thumb.jpg

 

Numai bine :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...