Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Alta intrebare, pentru cei care aveti Hornet 2003-2004, cu stopul incorporat in codita: voua nu va clampane stopul in lacasul lui, adica nu are un joc cam mare (de ordinul 3-4mm) pentru locul in care e dispus? Si daca da, cum ati rezolvat "problema", daca se poate numi asa?

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alta intrebare, pentru cei care aveti Hornet 2003-2004, cu stopul incorporat in codita: voua nu va clampane stopul in lacasul lui, adica nu are un joc cam mare (de ordinul 3-4mm) pentru locul in care e dispus? Si daca da, cum ati rezolvat "problema", daca se poate numi asa?

Multam.

 

Pe marginea inferioara a stopului am pus un furtun negru taiat pe lungime.Sa nu intepenesti stopul pt ca o sa-ti scuture becurile.Pt asta este montat "lejer" din fabrica.Ma gandesc totusi ca am gresit limitand jocul stopului pt ca in 32000 de km singura defectiune a Hornetului a fost arderea becurilor de pozitie de pe spate (deci unde am pus eu mana).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti de unde pot sa-mi iau si eu o aripa de spate pentru Hornet-ul meu? (de preferabil SH, ca mi se pare putin cam absurd sa dai 120 - 140 EUR pe o bucata de plastic nevopsita)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti de unde pot sa-mi iau si eu o aripa de spate pentru Hornet-ul meu? (de preferabil SH, ca mi se pare putin cam absurd sa dai 120 - 140 EUR pe o bucata de plastic nevopsita)

 

unde ai gaist aripa cu 120e-140e ? ca eu am intrebat si am primit raspuns de 850 RON .... originala noua vopsita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o accesez din partea stanga, dar e acolo pe la mijlocul matzelor. S-ar putea sa poti si de pe dreapta. Bagi mana exact pe sub carburatoare si cam intre cele 2 din mijloc e.

Bagi degetele pe la sageata...exact ca si in noaptea nuntii. :D

Si eu am gasit-o greu prima data..de fapt altcineva mi-a gasit-o...

No offence, dar

e nasol daca prina oara ti-a gasit-o altcineva ... ca in noapte nuntii :P

 

Pe marginea inferioara a stopului am pus un furtun negru taiat pe lungime.Sa nu intepenesti stopul pt ca o sa-ti scuture becurile.Pt asta este montat "lejer" din fabrica.Ma gandesc totusi ca am gresit limitand jocul stopului pt ca in 32000 de km singura defectiune a Hornetului a fost arderea becurilor de pozitie de pe spate (deci unde am pus eu mana).

De aia mi se scutura mie becurile pe spate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti de unde pot sa-mi iau si eu o aripa de spate pentru Hornet-ul meu? (de preferabil SH, ca mi se pare putin cam absurd sa dai 120 - 140 EUR pe o bucata de plastic nevopsita)

Probabil te referi la asta... dar e pentru PC34. Oricum, dau tot ansamblul la 130 RON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!!

 

Dupa o luna si ceva de asteptari, am reusit sa repar motocicleta, nu fara probleme.

In sensul ca nu am observat ca era fisurat si blocul motor, pe dedesupt. Asa ca am fost nevoit sa si sudez mica fisura.

Alta problema a fost ca s-a cam indoit putin alternatorul si a trebuti sa il intrept serios.

In fine facut si asta. Sudat, montat capac, pus uleiu, toate bune. Am mers vreo 40 de km, ajuns acasa, incerc s ail pornesc... si nimic.

Se aude doar un bazait prelung, care cred ca e de la baterie, in rest nimic. Am incercat s ail pornesc impins, pare ca vrea sa porneasca dar tot nimic.

Zic ca o fi de la bujii. Verific... ele in stare buna. Intreb niste amici si imi zic ca e de la baterie. Numai ca bateria e noua, am cumparat-o acum 2 luni.

Farul se aprinde, merg semnalizatoarele... etc. se pare ca mai are curent in ea. Azi ma duc sa baga bateria la un redresor sa vad daca e de la ea.

 

Asa ca nu stiu din ce cauza nu porneste.

Daca stiti cumva sau imi puteti da niste sfaturi...

 

Multumesc,

 

John

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti de unde pot sa-mi iau si eu o aripa de spate pentru Hornet-ul meu? (de preferabil SH, ca mi se pare putin cam absurd sa dai 120 - 140 EUR pe o bucata de plastic nevopsita)

 

Salut , daca iti place asta pot sa-ti fac rost cu 180 lei. E din fibra de sticla peretele are cam 3-4 mm grosime din fabricatie iese negru.

post-6555-1218632353_thumb.jpg

post-6555-1218632380_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu o rugaminte..cine se plictiseste intr-un weekend si are o cheie pentru filtrul de ulei, sa ma ajute si pe mine sa-l schimb?(filtru+ulei)

dau bere in schimb..cu sau fara alcool.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Pt. cine nu are manual de service, il puteti gasi aici: http://honda599.com/phpBB2/viewtopic.php?t=1063. Sunt ambele versiuni disponibile (1998-2004 si 2004-2006). Forumul e dedicat modelului Hornet (sau 599 cum se numeste in USA).

 

revin cu o rugaminte..cine se plictiseste intr-un weekend si are o cheie pentru filtrul de ulei, sa ma ajute si pe mine sa-l schimb?(filtru+ulei)

dau bere in schimb..cu sau fara alcool.

 

uite o idee pt. schimbat filtrul de ulei fara cheie: foloseste o coala de hartie abraziva (shmirghel) cu care sa apuci filtrul. merge si pt. desfacut si pt. pus la loc pe cel nou (bineinteles cu atentie sa nu te frigi de la tzevi). metoda e testata de mine pe mai multe motoare si merge de minune. oricum nu trebuie strans filtrul prea tare (numai cu mana e de ajuns), ca sa nu risti sa strici filetul la blocul motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati gasit cumva vreo solutie mai buna pentru a demonta protectia de plastic a lantului fara sa dati jos si suportul de scarita stanga?

Surubul din spate al protectiei l-am dat jos, dar pe cel din fata nu am cum sa-l scot, si chiar daca as reusi pe urma il mai bag inapoi doar cu sfinti si dumnezei :cheers:

Ideea e ca vrea sa plec la un drum destul de lung si vreau sa dau chestia aia de plastic joc ca sa-mi pot curata lantul mai bine inainte sa-l dau cu spray.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati gasit cumva vreo solutie mai buna pentru a demonta protectia de plastic a lantului fara sa dati jos si suportul de scarita stanga?

Surubul din spate al protectiei l-am dat jos, dar pe cel din fata nu am cum sa-l scot, si chiar daca as reusi pe urma il mai bag inapoi doar cu sfinti si dumnezei :cheers:

Ideea e ca vrea sa plec la un drum destul de lung si vreau sa dau chestia aia de plastic joc ca sa-mi pot curata lantul mai bine inainte sa-l dau cu spray.

 

 

Nu ai alta solutie , pana cand te chinui sa scoti surubul respectiv e mai rapid sa dai jos cele doua suruburi care tin suportul de scarita , si dupa aia e usor , eu asa fac intotdeauna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati gasit cumva vreo solutie mai buna pentru a demonta protectia de plastic a lantului fara sa dati jos si suportul de scarita stanga?

Surubul din spate al protectiei l-am dat jos, dar pe cel din fata nu am cum sa-l scot, si chiar daca as reusi pe urma il mai bag inapoi doar cu sfinti si dumnezei :cheers:

Ideea e ca vrea sa plec la un drum destul de lung si vreau sa dau chestia aia de plastic joc ca sa-mi pot curata lantul mai bine inainte sa-l dau cu spray.

 

 

Da' tu cum cureti lantul? :) Io zic sa demontezi si ghidonul. :D Credeam ca zici ca vrei sa o dai jos pt a o curata pe dansa. De obicei in interiorul ei sta jegul GARLA, de-l poti da jos numa cu surubelnita lata. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' tu cum cureti lantul? ;) Io zic sa demontezi si ghidonul. :) Credeam ca zici ca vrei sa o dai jos pt a o curata pe dansa. De obicei in interiorul ei sta jegul GARLA, de-l poti da jos numa cu surubelnita lata. :cheers:

E clar ca si pe dansu' o sa-l curat, daca apuc sa-l dau jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei cu Honde noi unde le faceti service in garantie ?

Am luat-o din UK, mai are 1 an garantie, mi-au trimis Certificate of Conformity de la Honda UK si mi-au spus sa "apply for warranty". many thanks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are rost sa dai jos protectia de plastic pentru a curata lantul. Il poti curata foarte bine fara sa demontezi nimic. Daca chiar vrei sa dai jos protectia, trebuie neaparat sa dai jos si suportul (scarita sau cum ii zice) din stanga, pentru ca altfel surubul din fata nu iese, cel putin la mine...

Voi la cati km va schimbati uleiul la Horneturi? 5000 km? mai mult? Am auzit tot felul de variante.

Uleiul meu, Motul 7100 full sintetic, are 4000 de km.....cam cand ar trebui sa il schimb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...