Znyeckov Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Vi sa mai infundat la careva scurgerea aia din jurul capacului de la rezervor? stiti careva cat de lunga e acea scurgere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 (editat) Vi sa mai infundat la careva scurgerea aia din jurul capacului de la rezervor? stiti careva cat de lunga e acea scurgere? Nu s-a infundat, dar nu e mare chestie sa o cureti, vine jos de tot, tre sa fie in manual la "hose routing" sau ceva de genul. stai sa vad. in manulaul din '98 pe pagina 33, (sau sectiunea 1-29), se cheama "fuel tank air vent tube". Spor! Editat Iunie 15, 2012 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 o poza asa rapida la prima mea intrare cu viespea in stup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Znyeckov Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Nu s-a infundat, dar nu e mare chestie sa o cureti, vine jos de tot, tre sa fie in manual la "hose routing" sau ceva de genul. stai sa vad. in manulaul din '98 pe pagina 33, (sau sectiunea 1-29), se cheama "fuel tank air vent tube". Spor! mersi. am rezolvat deja. era furtunul de vina... acea conducta iese in partea dreapta pe la mijlocul rezervorului, e deajuns sa ridici putin de rezervor si poti scoate deja furtunul de pe rez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Salutare Viespari! Ma intereseaza pentru o prietena vispe sa cumpar un suport de top case. ce recomandati varianta de buget. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valeriu Neicu Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Salut tuturor! am ajuns iarasi sa am un pic de probleme cu trotineta....si prin umare vreau sa va intreb daca stie cineva un service autorizat in Bucuresti unde pot sa merg cu horneta. am o cb 600s Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 salut. sper sa nu supar pe cineva daca postez si aici. poate sunt persoane care cauta asa ceva si nu urmaresc ''bursele''. vand un echipament de protectii gen plasa (numai bune pt vara) pt moto. detalii in link. multumesc /index.php?/topic/209570-protectii-armura-corp-hard-si-soft-plasa-pantaloni-cu-protectii/page__st__40__p__3159194#entry3159194 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Salut tuturor! am ajuns iarasi sa am un pic de probleme cu trotineta....si prin umare vreau sa va intreb daca stie cineva un service autorizat in Bucuresti unde pot sa merg cu horneta. am o cb 600s Multumesc anticipat! chiar , sunt un pic dezorientat pentru ca eu imi fac intretinerea motorului singurel si nu cunosc service-uri moto dar zilele astea m-a lovit o problema : la cine imi fac si eu carburatia si cat costa ( estimativ ) !? nu am timpul si rabdarea ca sa ma apuc eu de treaba ( si nici ceasurile vacumatice ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 poti incerca aici Curatat+reglaj carburatoare (baterie de 4)= 150lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 poti incerca aici Curatat+reglaj carburatoare (baterie de 4)= 150lei mersi man ! sa iau salariul si ma duc sa fac treaba , este si aproape de mine si m-i se pare si o suma decenta !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Salut, Eu de cand am motorul m-am dus la Suka Motors si la Wolfmoto. Ambele serviceuri sunt ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 care esti bre cu horneta' aurie pe Sadului ( zona stadion Electromagnetica ) ?? vecine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valeriu Neicu Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 ideea este ca vreau un service care sa fie capabil sa ofere o gantie la lucrarile facute. Expresia: prea sarac ca sa ma zgarcesc este valabila....dar nici bani nu cresc in copaci ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 (editat) Salutare, vin catre voi cu o mica dilema..din cauza unu sofer "prietenos" care a parcat in fata curtii unde imi tin moto m-am ales cu niste zgarieturi pe semicarena fata (CB600S) pe care vreau sa le retusez.Problema este insa ca nu stiu codul culorii si nici cei de la magazin nu cred ca au cum sa afle tinand cont de urmatorul aspect:nu stiu exact din ce an e viespea asta pt ca are cadrul schimbat in 2005 si ca an de fabricatie in CIV asta apare. Si acum intrebarea..stie cineva ce cod de culoare are un Hornet S Albastru? Eu din cate stiu modelul asta s-a produs doar intre 2000(1)-2003 deci e ceva in zona aia.Multam anticipat pt raspunsuri Editat Iunie 23, 2012 de ionutz_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Cauta-l pe userul @cappac si roaga-l sa se uite la codul sau de culoare (are Hornet albastru carenat), daca nu reusesti sa gasesti pe net informatia legata de codul culorii. Ai mai putea sa dai un telefon la vreo reprezentanta Honda si sa le ceri lor informatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valeriu Neicu Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Imi spunea un prieten ca in Vitan exista un fel de stand sau atelier unde niste baieti studiaza vopseaua cu nu stiu ce aparat si pot prepara...chiar pune intr-un spray...vopseaua dorita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 daca te referi la magazinul de la targul auto vitan se poate...am vazut ca era intr-un magazin p-acolo un fel de echipament care iti amesteca vopseaua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxxx Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Salut , Am nevoie de ajutor poate a mai patit cineva la motocicleta lui ca mine. Am o Honda hornet din 98 si mergea foarte bine pana cand m-am gândit sa îmi modific toba sa scot din ea filtrele si sa o scurtez. Am făcut așa si a doua zi am observat ca nu se accelereaza bine pana in 5000 rpm ( merge sacadat/in suturi si da rateuri) dupa 5000 se accelereaza brusc si foarte brusc cred ca mai tare ca înainte . Nu știu daca este din cauza tobei sau este pur coincidenta . A mai patit cineva ceva asemanator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Salut , Am nevoie de ajutor poate a mai patit cineva la motocicleta lui ca mine. Am o Honda hornet din 98 si mergea foarte bine pana cand m-am gândit sa îmi modific toba sa scot din ea filtrele si sa o scurtez. Am făcut așa si a doua zi am observat ca nu se accelereaza bine pana in 5000 rpm ( merge sacadat/in suturi si da rateuri) dupa 5000 se accelereaza brusc si foarte brusc cred ca mai tare ca înainte . Nu știu daca este din cauza tobei sau este pur coincidenta . A mai patit cineva ceva asemanator ? un prieten cu cbr600 , Andrei111 vorbeste cu el ! e de la evacuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 incearca sa faci o sincronizare la carburatoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 pai daca a modificat evacuarea cred ca e nevoie si de filtru sport si carburatie facuta pe cerintele la noua configuratie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxxx Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Multumesc pentru răspunsuri !! Am sa umplu evacuarea sa vad daca se schimba ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Eu as zice sa scoti filtrul de aer si sa-l suflii (daca ai deja sport cuarata-l cu solutia lui). Merita incercat decat sa pui sitele inapoi in toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 deeeeeci , mi-am luat kitul pentru filtru K&N si am curatat filtrul ! am schimbat antigelul , lichidul de frana si am reglat carburatia ! singurel acasica' , asa ca luni seara m-am plimbat mai hard asa ca sa vad ce a iesit iar concluzia : nu mai miroase a benzina in jurul meu ci a gaze arse si nu se mai ineaca cand e rece motorul , acul de la temperatura nu a sarit de jumatate ( la mers normal ) iar frana spate a devenit un pic mai brutala ! abia astept sa determin si consumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Sper ca ai curatat si pistonasele de frana cu ocazia schimbarii lichidului de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.