Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salutare prieteni, am o Honda Hornet din 2006 si am o problema: nu mai porneste.. La amiaz totul era ok, a pornit m-am dat apoi mai spre seara nu a mai vrut sa porneasca... recunosc era destul de frig si nu am tras din prima shokul, apoi cred ca am inecato ( deoarece am incercat sa o pornesc de f multe ori dar nici un raspuns) In final a m renuntat, am luat bateria si pus-o la incarcat... am sanse sa se mai "usuce" pana pe dimineata ? cum trebuie pornita corect ?

 

Dupa ce incarci bateria incearca sa o pornesti direct, dar nu trage gazul deloc. La mine retata e soc inchis 100% (adica tras), apasat buton pornire, fara sa trag deloc de gaz, pleaca si dupa aceea in decurs de 10-15 secunde scad socul de la 100% la vreo 70%, il mai tin acolo vreo 30-60 de secunde si il retrag cu o usare tragere de gaz. Daca sta stabil relantiul e il las asa, fara soc sa se incalzeasca. Daca fluctueaza, revin la 70%.

 

Daca ai citit discutiile mai vechi la horneturi de fapt cursa activa la soc incepe de pe la 50%, adica, de fapt 70% din maneta trasa corespunde cu o inchidere reala a socului de vreo 40%. Dar iarasi variaza de la model la model, si mie cel putin mi se par cam mofturoase horneturile la pornirea la rece, pana le inveti.

 

La mine la ultima inecare nu a vrut sa o mai ia decat dupa ce am scos bujiile si le-am curatat. Dar la mine sunt vechi bujiile, carburatia nu a mai fost facuta de mult, si erau cam 2 grade afara cand incercam sa o pornesc. Vezi si tu, daca nu porneste dupa 6-7 incercari, ar trebui sa ii scoti bujiile si sa le cureti.

 

Legat de discutia intalnirilor, mi se pare ok sa fie aici, ca chiar nu sunt dese. Mai deranjant mi se pare ca la fiecare 10 pagini sunt 2 pagini despre ulei, si mereu se ajunge la concluzia ca e 10W-40, iar marca o ia fiecare dupa preferinte si buzunar. Daca ar fi dupa mine, eu as face topic special de ulei pentru hornet, care dupa 2 pagini s-ar autorepeta, dar ar scuti topicul de baza de vreo 60-80 de pagini.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare , imi poate spune cineva daca potriveste bugspoilerul si aripa spate de pe hornet 2003 pe modelul 2009 2010 . multumesc

Nope,nu potriveste nici una nici alta:alta bascula si alt bloc motor cu alte prinderi:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai citit discutiile mai vechi la horneturi de fapt cursa activa la soc incepe de pe la 50%, adica, de fapt 70% din maneta trasa corespunde cu o inchidere reala a socului de vreo 40%. Dar iarasi variaza de la model la model, si mie cel putin mi se par cam mofturoase horneturile la pornirea la rece, pana le inveti.

 

Intr-adevar, mari batai de cap am avut pana cand, accidental, am observat ca maneta de joc are efect de la jumatate :)

 

De atunci nu am mai avut probleme si de fiecare data pornesc la rece cu socul tras la maxim (intre timp am schimbat si bujiile si am curatat carburatoarele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteni,

1) Imi cer scuze pentru ca ieri am fost foarte grabit si panicat oracum cu motorul... Am rezolvat astazi in felul urmator: am pus bateria si incercat de cateva ori dar nu am reusit nimic, am desfacut apoi 3 bujii ( a 4 imi era inaccesibila ) si le-am curatat, le-am montat inapoi si a pornit fara probleme.

2) De ieri sunt fericitul posesor al unei Honda Hornet 2006 ( o bijuterie) de care sunt extrem de incantat. (am achizitionat-o de la vikmotor arad). Am mai avut pana acuma Honda cb 500 si Ktm exc 450. Astazi m-am dat pentru prima data in viata mea cu un Hornet si pot sa spun atat PFFFFF.

In alta ordine de idei,daca aveti carev amanualul pt modelul din 2006. si daca stie cineva codul de la apria fata ? sau codul pieselor in general :)

Va multumesc pentru raspunsuri, va doresc o zi buna (ps revin cu poze mai tarziu)

Editat de sanduionut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteni,

1) Imi cer scuze pentru ca ieri am fost foarte grabit si panicat oracum cu motorul... Am rezolvat astazi in felul urmator: am pus bateria si incercat de cateva ori dar nu am reusit nimic, am desfacut apoi 3 bujii ( a 4 imi era inaccesibila ) si le-am curatat, le-am montat inapoi si a pornit fara probleme.

2) De ieri sunt fericitul posesor al unei Honda Hornet 2006 ( o bijuterie) de care sunt extrem de incantat. (am achizitionat-o de la vikmotor arad). Am mai avut pana acuma Honda cb 500 si Ktm exc 450. Astazi m-am dat pentru prima data in viata mea cu un Hornet si pot sa spun atat PFFFFF.

In alta ordine de idei,daca aveti carev amanualul pt modelul din 2006. si daca stie cineva codul de la apria fata ? sau codul pieselor in general :)

Va multumesc pentru raspunsuri, va doresc o zi buna (ps revin cu poze mai tarziu)

https://www.oemmotorparts.com/oem4.asp?M=Honda&T=CB600F&Y=2006&L=HO-CB600F6

Aci gasesti codurile la piese, si pretul de acolo e aproximativ ala cu care aduc si importatorii in Romania. Dupa cum o sa vezi sunt foarte mari, asa ca iti sugerez sa mergi pe varianta dezmemrarilor.

Hornetul din 2006 la partea de motor si transmisie e la fel cu cel din '98, asa ca manualul ala e un punct de plecare bun, daca nu gasesti specific pt 2006 (are furca inversa, respectiv frana fata, si bord diferit).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare .Am si eu o intrebare pt.voi despre lant.Cand este roata suspentada in treapta 1. lantul are niste smucituri la intervale aproape regulate. Intrebarea .. lantul mai trebuie intins?pt ca nu pot sa apreciez exact toleranta care trebuie sa o aiba si mai am 5 gradatii pt a intinde lantul SAU sunt semne ca trebuie schimbat chitul .????

Editat de cipi_sb_honda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare .Am si eu o intrebare pt.voi despre lant.Cand este roata suspentada in treapta 1. lantul are niste smucituri la intervale aproape regulate. Intrebarea .. lantul mai trebuie intins?pt ca nu pot sa apreciez exact toleranta care trebuie sa o aiba si mai am 5 gradatii pt a intinde lantul SAU sunt semne ca trebuie schimbat chitul .????

stai linistit si a mea face asa. Vezi sa ai joc la lant 30-40 milimetrii sau cat zice in manual (la mine e asa) . Editat de Calin1974
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata , am tot cautat raspunsul la intrebarea mea prin paginile forumului dar se pare ca nu gasesc exact ce nevoie am.

 

Vreau sa schimb placutele de frana la un Hornet din 2000 si ma lovesc de urmatoarea problema extrem de deranjanta.
Nu pot sa desfac nenorocitul ala de surub care prinde placutele la unul dintre capete. Suruburile care prind etrierul sunt ok , se desfac in regula, numai asta imi da batai de cap, la ambele roti.

 

E vreo schema cu surubul ala ? se infileteaza invers ? e pe filet nu e pe filet ? sa ma apuc sa bat in el ?

 

Va multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mettal86 multumesc pentru informatii. Aveti idee daca cheia de la Hornet 2006 are chip sau nu ? :)

Daps, de la 2003 inclo toate au, scrie HISS pe langa contact.

 

Buna dimineata , am tot cautat raspunsul la intrebarea mea prin paginile forumului dar se pare ca nu gasesc exact ce nevoie am.

 

Vreau sa schimb placutele de frana la un Hornet din 2000 si ma lovesc de urmatoarea problema extrem de deranjanta.

Nu pot sa desfac nenorocitul ala de surub care prinde placutele la unul dintre capete. Suruburile care prind etrierul sunt ok , se desfac in regula, numai asta imi da batai de cap, la ambele roti.

 

E vreo schema cu surubul ala ? se infileteaza invers ? e pe filet nu e pe filet ? sa ma apuc sa bat in el ?

 

Va multumesc mult!

E infiletare normala, dar trebuie intr-adevarat spray penetrant, si o surubelnita care sa fi cat mai lata in cap, dar sa intre in santul ala.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut o tura mai lunga cam 350 km . Problema e ca ma cam dor mainile. Cu hornetul de 600 nu am avut probleme. Oare sa fie de la ghidon? Il am cel original. Sau ar trebui reglat? Daca a patit cineva la fel si a remediat problema sa-mi zica.Cu hornetul de 600 am venit din italia si nu am avut dureri la maini (1300km)

Editat de Calin1974
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce inseamna acel HISS. Nu ar trebui sa aiba si o baterie pt cip?

am vazut pe net chei exact ca amea ca sa iti faci copie. Nu erau frezate... Nu stiu ce sa zic. Dupa ce iti dai seama ca are cip? Trebuie sa aiba ceva pe cheie

hiss-ul este un sistem de recunoastere a cheii. Daca este activat si incerci sa pornesti motorul cu o copie a cheii originale nu porneste.cipul din cheie nu necesita baterie.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut o tura mai lunga cam 350 km . Problema e ca ma cam dor mainile. Cu hornetul de 600 nu am avut probleme. Oare sa fie de la ghidon? Il am cel original. Sau ar trebui reglat? Daca a patit cineva la fel si a remediat problema sa-mi zica.Cu hornetul de 600 am venit din italia si nu am avut dureri la maini (1300km)

 

Credeam ca pozitia pilotului e similara cu cea de pe Hornet 600. Din pacate sunt cam putini posesori de 900 sa avem mai multe pareri, desi am vazut un 900 sapt trecuta cu nr de Cluj, insa poate colegul nu intra pe forum..

 

PS. azi pe la 13 - 14 o sa fiu La Montana :) Daca ai drum prin zona, poate povestim putin.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mettal86 zice ca are, eu nu cred sa aiba, nici nu bag mana in foc. ameu ii din 2009 si nu cred ca are cip

 

 

nu se poate sa nu aiba cip, al meu din 2004 are,al colegului din 2002 are,deci trag concluzia ca ce ii mai sus de 2002 au toate.Cipul este o bucata mica de plastic in interiorul cheii si nu are nevoie de baterie sa il citeasca.Il citeste de pe motor cand ii dai cheie.daca ai o cheie fara cip merg luminile dar cand dai la automat nu ai scanteie.

 

Edit: cipul este in interiorul cheii sub sigla cu honda,sigla ii o folie autocolanta si se poate trage jos:)

Editat de ovidiu22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun si daca vreau sa imi fac o copie la cheie cum pot copia cipu ala ? parca nu as da 250 pentru o cheie.... (30 ron ar fi fara cip, dar aia nu ma ajuta la nimic daca nu porneste :))) )

eu pot sa pornescsi cu cheie fara cip daca nu activez hiss-ul. La mine de fiecare data trebuie activat daca vrei. Am un buton pentru hiss. Pun ccontactul si tin apasat3-4 secunde si scot cheia, dupa aia se aprinde un bec la bord la un interval de timp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...