mettal86 Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 (editat) Salutare prieteni, am o Honda Hornet din 2006 si am o problema: nu mai porneste.. La amiaz totul era ok, a pornit m-am dat apoi mai spre seara nu a mai vrut sa porneasca... recunosc era destul de frig si nu am tras din prima shokul, apoi cred ca am inecato ( deoarece am incercat sa o pornesc de f multe ori dar nici un raspuns) In final a m renuntat, am luat bateria si pus-o la incarcat... am sanse sa se mai "usuce" pana pe dimineata ? cum trebuie pornita corect ? Dupa ce incarci bateria incearca sa o pornesti direct, dar nu trage gazul deloc. La mine retata e soc inchis 100% (adica tras), apasat buton pornire, fara sa trag deloc de gaz, pleaca si dupa aceea in decurs de 10-15 secunde scad socul de la 100% la vreo 70%, il mai tin acolo vreo 30-60 de secunde si il retrag cu o usare tragere de gaz. Daca sta stabil relantiul e il las asa, fara soc sa se incalzeasca. Daca fluctueaza, revin la 70%. Daca ai citit discutiile mai vechi la horneturi de fapt cursa activa la soc incepe de pe la 50%, adica, de fapt 70% din maneta trasa corespunde cu o inchidere reala a socului de vreo 40%. Dar iarasi variaza de la model la model, si mie cel putin mi se par cam mofturoase horneturile la pornirea la rece, pana le inveti. La mine la ultima inecare nu a vrut sa o mai ia decat dupa ce am scos bujiile si le-am curatat. Dar la mine sunt vechi bujiile, carburatia nu a mai fost facuta de mult, si erau cam 2 grade afara cand incercam sa o pornesc. Vezi si tu, daca nu porneste dupa 6-7 incercari, ar trebui sa ii scoti bujiile si sa le cureti. Legat de discutia intalnirilor, mi se pare ok sa fie aici, ca chiar nu sunt dese. Mai deranjant mi se pare ca la fiecare 10 pagini sunt 2 pagini despre ulei, si mereu se ajunge la concluzia ca e 10W-40, iar marca o ia fiecare dupa preferinte si buzunar. Daca ar fi dupa mine, eu as face topic special de ulei pentru hornet, care dupa 2 pagini s-ar autorepeta, dar ar scuti topicul de baza de vreo 60-80 de pagini. Editat Martie 19, 2014 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 salutare , imi poate spune cineva daca potriveste bugspoilerul si aripa spate de pe hornet 2003 pe modelul 2009 2010 . multumesc Nope,nu potriveste nici una nici alta:alta bascula si alt bloc motor cu alte prinderi:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Daca ai citit discutiile mai vechi la horneturi de fapt cursa activa la soc incepe de pe la 50%, adica, de fapt 70% din maneta trasa corespunde cu o inchidere reala a socului de vreo 40%. Dar iarasi variaza de la model la model, si mie cel putin mi se par cam mofturoase horneturile la pornirea la rece, pana le inveti. Intr-adevar, mari batai de cap am avut pana cand, accidental, am observat ca maneta de joc are efect de la jumatate De atunci nu am mai avut probleme si de fiecare data pornesc la rece cu socul tras la maxim (intre timp am schimbat si bujiile si am curatat carburatoarele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Majestic Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Nope,nu potriveste nici una nici alta:alta bascula si alt bloc motor cu alte prinderi:) ms fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) Prieteni, 1) Imi cer scuze pentru ca ieri am fost foarte grabit si panicat oracum cu motorul... Am rezolvat astazi in felul urmator: am pus bateria si incercat de cateva ori dar nu am reusit nimic, am desfacut apoi 3 bujii ( a 4 imi era inaccesibila ) si le-am curatat, le-am montat inapoi si a pornit fara probleme. 2) De ieri sunt fericitul posesor al unei Honda Hornet 2006 ( o bijuterie) de care sunt extrem de incantat. (am achizitionat-o de la vikmotor arad). Am mai avut pana acuma Honda cb 500 si Ktm exc 450. Astazi m-am dat pentru prima data in viata mea cu un Hornet si pot sa spun atat PFFFFF. In alta ordine de idei,daca aveti carev amanualul pt modelul din 2006. si daca stie cineva codul de la apria fata ? sau codul pieselor in general Va multumesc pentru raspunsuri, va doresc o zi buna (ps revin cu poze mai tarziu) Editat Martie 20, 2014 de sanduionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Prieteni, 1) Imi cer scuze pentru ca ieri am fost foarte grabit si panicat oracum cu motorul... Am rezolvat astazi in felul urmator: am pus bateria si incercat de cateva ori dar nu am reusit nimic, am desfacut apoi 3 bujii ( a 4 imi era inaccesibila ) si le-am curatat, le-am montat inapoi si a pornit fara probleme. 2) De ieri sunt fericitul posesor al unei Honda Hornet 2006 ( o bijuterie) de care sunt extrem de incantat. (am achizitionat-o de la vikmotor arad). Am mai avut pana acuma Honda cb 500 si Ktm exc 450. Astazi m-am dat pentru prima data in viata mea cu un Hornet si pot sa spun atat PFFFFF. In alta ordine de idei,daca aveti carev amanualul pt modelul din 2006. si daca stie cineva codul de la apria fata ? sau codul pieselor in general Va multumesc pentru raspunsuri, va doresc o zi buna (ps revin cu poze mai tarziu) https://www.oemmotorparts.com/oem4.asp?M=Honda&T=CB600F&Y=2006&L=HO-CB600F6 Aci gasesti codurile la piese, si pretul de acolo e aproximativ ala cu care aduc si importatorii in Romania. Dupa cum o sa vezi sunt foarte mari, asa ca iti sugerez sa mergi pe varianta dezmemrarilor. Hornetul din 2006 la partea de motor si transmisie e la fel cu cel din '98, asa ca manualul ala e un punct de plecare bun, daca nu gasesti specific pt 2006 (are furca inversa, respectiv frana fata, si bord diferit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Salutare .Am si eu o intrebare pt.voi despre lant.Cand este roata suspentada in treapta 1. lantul are niste smucituri la intervale aproape regulate. Intrebarea .. lantul mai trebuie intins?pt ca nu pot sa apreciez exact toleranta care trebuie sa o aiba si mai am 5 gradatii pt a intinde lantul SAU sunt semne ca trebuie schimbat chitul .???? Editat Martie 21, 2014 de cipi_sb_honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 @mettal86 multumesc pentru informatii. Aveti idee daca cheia de la Hornet 2006 are chip sau nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Salutare .Am si eu o intrebare pt.voi despre lant.Cand este roata suspentada in treapta 1. lantul are niste smucituri la intervale aproape regulate. Intrebarea .. lantul mai trebuie intins?pt ca nu pot sa apreciez exact toleranta care trebuie sa o aiba si mai am 5 gradatii pt a intinde lantul SAU sunt semne ca trebuie schimbat chitul .????stai linistit si a mea face asa. Vezi sa ai joc la lant 30-40 milimetrii sau cat zice in manual (la mine e asa) . Editat Martie 21, 2014 de Calin1974 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Cand trebe intins lantul o sa simti. La pornirea de pe loc daca ii lasat tare o sa se auda niste puscaturi. La mine la alta motocicleta asa facea dar era intins la maxim lantul si trebuia schimbat deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsero Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Buna dimineata , am tot cautat raspunsul la intrebarea mea prin paginile forumului dar se pare ca nu gasesc exact ce nevoie am. Vreau sa schimb placutele de frana la un Hornet din 2000 si ma lovesc de urmatoarea problema extrem de deranjanta. Nu pot sa desfac nenorocitul ala de surub care prinde placutele la unul dintre capete. Suruburile care prind etrierul sunt ok , se desfac in regula, numai asta imi da batai de cap, la ambele roti. E vreo schema cu surubul ala ? se infileteaza invers ? e pe filet nu e pe filet ? sa ma apuc sa bat in el ? Va multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 (editat) @mettal86 multumesc pentru informatii. Aveti idee daca cheia de la Hornet 2006 are chip sau nu ? Daps, de la 2003 inclo toate au, scrie HISS pe langa contact. Buna dimineata , am tot cautat raspunsul la intrebarea mea prin paginile forumului dar se pare ca nu gasesc exact ce nevoie am. Vreau sa schimb placutele de frana la un Hornet din 2000 si ma lovesc de urmatoarea problema extrem de deranjanta. Nu pot sa desfac nenorocitul ala de surub care prinde placutele la unul dintre capete. Suruburile care prind etrierul sunt ok , se desfac in regula, numai asta imi da batai de cap, la ambele roti. E vreo schema cu surubul ala ? se infileteaza invers ? e pe filet nu e pe filet ? sa ma apuc sa bat in el ? Va multumesc mult! E infiletare normala, dar trebuie intr-adevarat spray penetrant, si o surubelnita care sa fi cat mai lata in cap, dar sa intre in santul ala. Editat Martie 22, 2014 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Salut, stie cineva ce ulei de furca trebuie pt un hornet 2002? Ma refer la vascozitate...in manual scrie doar "Fork fluid" fara niciun alt detaliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 (editat) am facut o tura mai lunga cam 350 km . Problema e ca ma cam dor mainile. Cu hornetul de 600 nu am avut probleme. Oare sa fie de la ghidon? Il am cel original. Sau ar trebui reglat? Daca a patit cineva la fel si a remediat problema sa-mi zica.Cu hornetul de 600 am venit din italia si nu am avut dureri la maini (1300km) Editat Martie 22, 2014 de Calin1974 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 salut, revin cu intrebarea, modeul din 2006 are cip la cheie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 salut, revin cu intrebarea, modeul din 2006 are cip la cheie ? Daps, de la 2003 inclo toate au, scrie HISS pe langa contact. mettal86 zice ca are, eu nu cred sa aiba, nici nu bag mana in foc. ameu ii din 2009 si nu cred ca are cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 salut, revin cu intrebarea, modeul din 2006 are cip la cheie ? m-as mira sa nu aiba. A mea e din 2002 si are. Daca are HISS sigur are cip in cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Nu stiu ce inseamna acel HISS. Nu ar trebui sa aiba si o baterie pt cip? am vazut pe net chei exact ca amea ca sa iti faci copie. Nu erau frezate... Nu stiu ce sa zic. Dupa ce iti dai seama ca are cip? Trebuie sa aiba ceva pe cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Nu stiu ce inseamna acel HISS. Nu ar trebui sa aiba si o baterie pt cip? am vazut pe net chei exact ca amea ca sa iti faci copie. Nu erau frezate... Nu stiu ce sa zic. Dupa ce iti dai seama ca are cip? Trebuie sa aiba ceva pe cheie hiss-ul este un sistem de recunoastere a cheii. Daca este activat si incerci sa pornesti motorul cu o copie a cheii originale nu porneste.cipul din cheie nu necesita baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 nu am stiut. o sa ma uit azi sa vad daca scrie pe undeva HISS aveti dreptate. numa ca in film ii cbr, dar ii tot una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) am facut o tura mai lunga cam 350 km . Problema e ca ma cam dor mainile. Cu hornetul de 600 nu am avut probleme. Oare sa fie de la ghidon? Il am cel original. Sau ar trebui reglat? Daca a patit cineva la fel si a remediat problema sa-mi zica.Cu hornetul de 600 am venit din italia si nu am avut dureri la maini (1300km) Credeam ca pozitia pilotului e similara cu cea de pe Hornet 600. Din pacate sunt cam putini posesori de 900 sa avem mai multe pareri, desi am vazut un 900 sapt trecuta cu nr de Cluj, insa poate colegul nu intra pe forum.. PS. azi pe la 13 - 14 o sa fiu La Montana Daca ai drum prin zona, poate povestim putin. Editat Martie 23, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) mettal86 zice ca are, eu nu cred sa aiba, nici nu bag mana in foc. ameu ii din 2009 si nu cred ca are cip nu se poate sa nu aiba cip, al meu din 2004 are,al colegului din 2002 are,deci trag concluzia ca ce ii mai sus de 2002 au toate.Cipul este o bucata mica de plastic in interiorul cheii si nu are nevoie de baterie sa il citeasca.Il citeste de pe motor cand ii dai cheie.daca ai o cheie fara cip merg luminile dar cand dai la automat nu ai scanteie. Edit: cipul este in interiorul cheii sub sigla cu honda,sigla ii o folie autocolanta si se poate trage jos:) Editat Martie 23, 2014 de ovidiu22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 bun si daca vreau sa imi fac o copie la cheie cum pot copia cipu ala ? parca nu as da 250 pentru o cheie.... (30 ron ar fi fara cip, dar aia nu ma ajuta la nimic daca nu porneste )) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Ai cheia veche cu cipul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 bun si daca vreau sa imi fac o copie la cheie cum pot copia cipu ala ? parca nu as da 250 pentru o cheie.... (30 ron ar fi fara cip, dar aia nu ma ajuta la nimic daca nu porneste )) )eu pot sa pornescsi cu cheie fara cip daca nu activez hiss-ul. La mine de fiecare data trebuie activat daca vrei. Am un buton pentru hiss. Pun ccontactul si tin apasat3-4 secunde si scot cheia, dupa aia se aprinde un bec la bord la un interval de timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.