Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am ales-o aceea ca are si ochelari. nu merg eu foare tare cu motorul dar vreau sa stiu cum se simte la viteza? deranjeaza "cozorocu"?

Eu te sfatuiesc sa nu optezi pentru varianta cu cozoroc. Produce curenti care te vor obosi la un drum in afara orasului si cele cu ochelari isi fac treaba.Plus ca o sa creeze un zgomot mult mai crescut fata de una clasica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare care ma roade.

are voie rezervorul sa aiba joc?

am fost cu motorul sa verifice filtrul de aer si a desfacut rezervorul si acuma are un pic de joc. nu imi amintesc sa fi avut inainte.

ii normal sau trebuie desfacut si prins la loc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu as putea sa iti zic.. Poate are cineva pe aici si te poate sfatui.

 

M-am decis sa pun aparatpare de lant inapoi pe moto.

E vreun hornetist pe aici interesat de o aripa spate?

Cat ceri pe aripa ? Sau mi-o faci cadou ?:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare care ma roade.

are voie rezervorul sa aiba joc?

am fost cu motorul sa verifice filtrul de aer si a desfacut rezervorul si acuma are un pic de joc. nu imi amintesc sa fi avut inainte.

ii normal sau trebuie desfacut si prins la loc?

nu trebuie sa joace rezervorul. Ceva nu e pus bine. Vezi ca inpartea din fata are doua bucati de cauciuc. Vezi daca nu a cazut una cand a montat rezervorul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

anul trecut spre sfarsitul sezonului am curatat si sincronizat carburatoarele deoarece am patit sa se prelinga putina benzina pe motor din carburatorul #1.

Dupa operatiune nu am mai intampinat probleme, acum insa, la primul drum, se manifesta din nou..

 

M-am programat la o noua curatare/sincronizare, insa sunt curios daca poate fi si dintr-o alta cauza, nu numai datorita benzinei de calitate slaba de la noi.

In fiecare iarna am lasat-o cu rezervorul plin, la care am adaugat si aditiv (ex. Procycle Fuel System).

 

Nu am avut probleme pana acum, desi 3 ani si ceva nu am curatat carburatoarele..

 

 

 


Uite ca deja v-ati strans o mana de oameni - GROZAV !

Intalnirea hornetistilor de pretutindeni (sic :P )

Unde : Avrig (Pensiunea Brandusa) - http://www.calarie-agrement.ro/ (or whatever..... )

Cand : Week-endul 26-27 Iulie 2014 (or whenever .....)

Va atasez si cateva poze de la intalnirea de la Avrig ca sa va fac pofta de intalneli :

 

attachicon.gifDSC04041.JPG

 

Ha! Un impostor in imaginile de la tine :)

 

 

Ma gandesc ca vom face o lista in a 2-a jum a lunii iunie si vedem cine se inscrie. Transfagarasanul e o locatie excelenta pt ca se poate ajunge din orice zona a tarii relativ usor.

 

Anul trecut m-am cazat la Pensiunea Balea Transfagarasan, e situata chiar pe traseu cu putin inainte sa inceapa urcusul, iar in Cartisoara sunt magazine de unde te poti aproviziona.

 

 

PS. groaznic forum-ul asta la atasat imagini

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

anul trecut spre sfarsitul sezonului am curatat si sincronizat carburatoarele deoarece am patit sa se prelinga putina benzina pe motor din carburatorul #1.

Dupa operatiune nu am mai intampinat probleme, acum insa, la primul drum, se manifesta din nou..

 

M-am programat la o noua curatare/sincronizare, insa sunt curios daca poate fi si dintr-o alta cauza, nu numai datorita benzinei de calitate slaba de la noi.

In fiecare iarna am lasat-o cu rezervorul plin, la care am adaugat si aditiv (ex. Procycle Fuel System).

 

Nu am avut probleme pana acum, desi 3 ani si ceva nu am curatat carburatoarele..

 

 

 

 

 

Ha! Un impostor in imaginile de la tine :)

 

 

Ma gandesc ca vom face o lista in a 2-a jum a lunii iunie si vedem cine se inscrie. Transfagarasanul e o locatie excelenta pt ca se poate ajunge din orice zona a tarii relativ usor.

 

Anul trecut m-am cazat la Pensiunea Balea Transfagarasan, e situata chiar pe traseu cu putin inainte sa inceapa urcusul, iar in Cartisoara sunt magazine de unde te poti aproviziona.

 

 

PS. groaznic forum-ul asta la atasat imagini

1) nu prea cred ca are vreo legatura ca ti s-a prelins benzina pe langa carburatorul nr1.nu sunt mecanic dar nu prea vad legatura...

 

2) jumatatea lunii iunie e deja mult prea tarziu pt a intocmi liste si fave rezervari;) trust me

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu as putea sa iti zic.. Poate are cineva pe aici si te poate sfatui.

 

M-am decis sa pun aparatpare de lant inapoi pe moto.

E vreun hornetist pe aici interesat de o aripa spate?

Pai aparatoarea de la roata din spate ar fi buna ca protejaza si amortizoul spate si mai protejaza de praf gura de intrere filtru aer.

 

Salut,

 

anul trecut spre sfarsitul sezonului am curatat si sincronizat carburatoarele deoarece am patit sa se prelinga putina benzina pe motor din carburatorul #1.

Dupa operatiune nu am mai intampinat probleme, acum insa, la primul drum, se manifesta din nou..

 

M-am programat la o noua curatare/sincronizare, insa sunt curios daca poate fi si dintr-o alta cauza, nu numai datorita benzinei de calitate slaba de la noi.

In fiecare iarna am lasat-o cu rezervorul plin, la care am adaugat si aditiv (ex. Procycle Fuel System).

 

Nu am avut probleme pana acum, desi 3 ani si ceva nu am curatat

Verifica si membrana vacumatica, si vezi nivelul de ulei sa nu-ti fi bagat benzina in ulei pe la cilindru.

 

Cand lasi motorul la iernat cu rezervorul plin, inchide robinetul si las-o pornita sa consume benzina din camera de nivel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si membrana vacumatica, si vezi nivelul de ulei sa nu-ti fi bagat benzina in ulei pe la cilindru.

 

Cand lasi motorul la iernat cu rezervorul plin, inchide robinetul si las-o pornita sa consume benzina din camera de nivel.

 

1. O sa mentionez asta cand ajung la service, sa verifice.

 

2. De regula pun robinetul pe OFF de fiecare data cat e la garaj, nu numai pe timpul iernii. Am observat insa ca desi e pe OFF, motorul tot se alimenteaza, deci nu am cum sa golesc carburatoarele de bezina, eventual doar daca scurg eu manual benzina din ele

 

1) nu prea cred ca are vreo legatura ca ti s-a prelins benzina pe langa carburatorul nr1.nu sunt mecanic dar nu prea vad legatura...

 

2) jumatatea lunii iunie e deja mult prea tarziu pt a intocmi liste si fave rezervari;) trust me

 

1. Te referi la calitatea bezinei? Asta este argumentul principal al mecanicului la care am curatat/sincronizat carburatoarele anul trecut si acelasi motiv mi l-a bagat si acum. De data asta insa ceva nu e in regula. Probabil o sa apelez la alt service pt o a doua parere.

 

In cazul in care e vb de nr carburatorului, ma gandeam ca poate nu e o coincidenta, carburatorul #1 fiind cel de pe partea stanga (sper ca nu ma insel), pe care e mereu aplecata motocicleta.

 

2. Ne putem organiza mai din timp, cu atat mai bine.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am si eu o problema, mi-am pus mansoanele originale inapoi pe ghidon si nu mai stau fixe (se invart pe ghidon). A mai avut cineva problema asta? Exista un adeziv special?

 

Numai bine.

In timp mansoanele, in special cele de cauciuc se mai largesc putin. Cumpara niste bandaj medicinal, din acela la rola, din panza, de culoare maro, fara substante pe el. Lipestel pe manson ca pe o spirala cu distanta de 1 cm, apoi bagi mansonul prin rotatie si impingere usoara ca sa nu se stranga bandajul acela si sa se formeze "damburi". Sau poti incerca cu perlandez, dar nu e la fel de teapan ca bandajul :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

A cumparat cineva crash bar motor GIVI pentru Hornet 2007 incolo ?

Modelul este acesta:

http://www.fc-moto.de/GIVI-TN453-Specific-Engine-Guard

M-am lovit de cateva probleme.

1. Surubul care prinde crash bar-ul din stanga de cadru si motor nu intra in gaura crash bar-ului. Mi se pare ca este gandit cam prost. urechea cu gaura in care trebuie sa intre surubul este aproape sub teaza , si din cauza asta capul surubului se loveste de teava cand incerc sa-l bag prin suport. Surubul din dreapta este mai scurt decat cel din stanga , insa nu cred ca este ok sa inversez suruburile. Voi cum ati rezolvat problema acesta ?

 

2. prinderea de jos a protectiei din stanga (cea care vine la unul din suruburile cricului) este deviata cu jumatate de centimetru . Sa zic ca aici mai pot sa trag de el , sa-i mai dau cateva ciocane sa-l indrept

 

3. Crash baru-ul din dreapta se prinde de un surub lung ce tine una din articulatiile de sub motor. Iar acel surub trebuie schimbat cu unul venit in kit care este mai lung.

Cred ca este surubul 24 din schema aceasta : http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-11473-17MFG7I1-CB600F8-2008-F__3100-CB+600+HORNET.html

Pot scoate acest surub si fara sa suspend motocicleta pe cric special ? Sau e posibil sa pice pe burta :) ?

 

S-a mai confruntat cineva cu aceste probleme ?

 

Multumesc frumos,

 

Cam mult chin pentru un Kit de protectie , care si asa a fost scump...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...