cristirus Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 ce parere aveti de aceasta casca: stiu ca ii mai mult pt enduro, dar imi place modelul, ceva mai diferit. dar ma tem ca la miteze un pic mai mare ii neplacuta din cauza "cozorocului" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Daca tot vrei cu cozoroc ce zici de Icon Variant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 am ales-o aceea ca are si ochelari. nu merg eu foare tare cu motorul dar vreau sa stiu cum se simte la viteza? deranjeaza "cozorocu"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Asta nu as putea sa iti zic.. Poate are cineva pe aici si te poate sfatui. M-am decis sa pun aparatpare de lant inapoi pe moto. E vreun hornetist pe aici interesat de o aripa spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 am ales-o aceea ca are si ochelari. nu merg eu foare tare cu motorul dar vreau sa stiu cum se simte la viteza? deranjeaza "cozorocu"? Eu te sfatuiesc sa nu optezi pentru varianta cu cozoroc. Produce curenti care te vor obosi la un drum in afara orasului si cele cu ochelari isi fac treaba.Plus ca o sa creeze un zgomot mult mai crescut fata de una clasica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 am o intrebare care ma roade. are voie rezervorul sa aiba joc? am fost cu motorul sa verifice filtrul de aer si a desfacut rezervorul si acuma are un pic de joc. nu imi amintesc sa fi avut inainte. ii normal sau trebuie desfacut si prins la loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Asta nu as putea sa iti zic.. Poate are cineva pe aici si te poate sfatui. M-am decis sa pun aparatpare de lant inapoi pe moto. E vreun hornetist pe aici interesat de o aripa spate? Cat ceri pe aripa ? Sau mi-o faci cadou ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 150 de lei Cristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 am o intrebare care ma roade. are voie rezervorul sa aiba joc? am fost cu motorul sa verifice filtrul de aer si a desfacut rezervorul si acuma are un pic de joc. nu imi amintesc sa fi avut inainte. ii normal sau trebuie desfacut si prins la loc? nu trebuie sa joace rezervorul. Ceva nu e pus bine. Vezi ca inpartea din fata are doua bucati de cauciuc. Vezi daca nu a cazut una cand a montat rezervorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 (editat) Salut, anul trecut spre sfarsitul sezonului am curatat si sincronizat carburatoarele deoarece am patit sa se prelinga putina benzina pe motor din carburatorul #1. Dupa operatiune nu am mai intampinat probleme, acum insa, la primul drum, se manifesta din nou.. M-am programat la o noua curatare/sincronizare, insa sunt curios daca poate fi si dintr-o alta cauza, nu numai datorita benzinei de calitate slaba de la noi. In fiecare iarna am lasat-o cu rezervorul plin, la care am adaugat si aditiv (ex. Procycle Fuel System). Nu am avut probleme pana acum, desi 3 ani si ceva nu am curatat carburatoarele.. Uite ca deja v-ati strans o mana de oameni - GROZAV ! Intalnirea hornetistilor de pretutindeni (sic ) Unde : Avrig (Pensiunea Brandusa) - http://www.calarie-agrement.ro/ (or whatever..... ) Cand : Week-endul 26-27 Iulie 2014 (or whenever .....) Va atasez si cateva poze de la intalnirea de la Avrig ca sa va fac pofta de intalneli : DSC04041.JPG Ha! Un impostor in imaginile de la tine Ma gandesc ca vom face o lista in a 2-a jum a lunii iunie si vedem cine se inscrie. Transfagarasanul e o locatie excelenta pt ca se poate ajunge din orice zona a tarii relativ usor. Anul trecut m-am cazat la Pensiunea Balea Transfagarasan, e situata chiar pe traseu cu putin inainte sa inceapa urcusul, iar in Cartisoara sunt magazine de unde te poti aproviziona. PS. groaznic forum-ul asta la atasat imagini Editat Martie 28, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Salut, anul trecut spre sfarsitul sezonului am curatat si sincronizat carburatoarele deoarece am patit sa se prelinga putina benzina pe motor din carburatorul #1. Dupa operatiune nu am mai intampinat probleme, acum insa, la primul drum, se manifesta din nou.. M-am programat la o noua curatare/sincronizare, insa sunt curios daca poate fi si dintr-o alta cauza, nu numai datorita benzinei de calitate slaba de la noi. In fiecare iarna am lasat-o cu rezervorul plin, la care am adaugat si aditiv (ex. Procycle Fuel System). Nu am avut probleme pana acum, desi 3 ani si ceva nu am curatat carburatoarele.. Ha! Un impostor in imaginile de la tine Ma gandesc ca vom face o lista in a 2-a jum a lunii iunie si vedem cine se inscrie. Transfagarasanul e o locatie excelenta pt ca se poate ajunge din orice zona a tarii relativ usor. Anul trecut m-am cazat la Pensiunea Balea Transfagarasan, e situata chiar pe traseu cu putin inainte sa inceapa urcusul, iar in Cartisoara sunt magazine de unde te poti aproviziona. PS. groaznic forum-ul asta la atasat imagini 1) nu prea cred ca are vreo legatura ca ti s-a prelins benzina pe langa carburatorul nr1.nu sunt mecanic dar nu prea vad legatura... 2) jumatatea lunii iunie e deja mult prea tarziu pt a intocmi liste si fave rezervari;) trust me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Asta nu as putea sa iti zic.. Poate are cineva pe aici si te poate sfatui. M-am decis sa pun aparatpare de lant inapoi pe moto. E vreun hornetist pe aici interesat de o aripa spate? Pai aparatoarea de la roata din spate ar fi buna ca protejaza si amortizoul spate si mai protejaza de praf gura de intrere filtru aer. Salut, anul trecut spre sfarsitul sezonului am curatat si sincronizat carburatoarele deoarece am patit sa se prelinga putina benzina pe motor din carburatorul #1. Dupa operatiune nu am mai intampinat probleme, acum insa, la primul drum, se manifesta din nou.. M-am programat la o noua curatare/sincronizare, insa sunt curios daca poate fi si dintr-o alta cauza, nu numai datorita benzinei de calitate slaba de la noi. In fiecare iarna am lasat-o cu rezervorul plin, la care am adaugat si aditiv (ex. Procycle Fuel System). Nu am avut probleme pana acum, desi 3 ani si ceva nu am curatat Verifica si membrana vacumatica, si vezi nivelul de ulei sa nu-ti fi bagat benzina in ulei pe la cilindru. Cand lasi motorul la iernat cu rezervorul plin, inchide robinetul si las-o pornita sa consume benzina din camera de nivel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 (editat) Verifica si membrana vacumatica, si vezi nivelul de ulei sa nu-ti fi bagat benzina in ulei pe la cilindru. Cand lasi motorul la iernat cu rezervorul plin, inchide robinetul si las-o pornita sa consume benzina din camera de nivel. 1. O sa mentionez asta cand ajung la service, sa verifice. 2. De regula pun robinetul pe OFF de fiecare data cat e la garaj, nu numai pe timpul iernii. Am observat insa ca desi e pe OFF, motorul tot se alimenteaza, deci nu am cum sa golesc carburatoarele de bezina, eventual doar daca scurg eu manual benzina din ele 1) nu prea cred ca are vreo legatura ca ti s-a prelins benzina pe langa carburatorul nr1.nu sunt mecanic dar nu prea vad legatura... 2) jumatatea lunii iunie e deja mult prea tarziu pt a intocmi liste si fave rezervari;) trust me 1. Te referi la calitatea bezinei? Asta este argumentul principal al mecanicului la care am curatat/sincronizat carburatoarele anul trecut si acelasi motiv mi l-a bagat si acum. De data asta insa ceva nu e in regula. Probabil o sa apelez la alt service pt o a doua parere. In cazul in care e vb de nr carburatorului, ma gandeam ca poate nu e o coincidenta, carburatorul #1 fiind cel de pe partea stanga (sper ca nu ma insel), pe care e mereu aplecata motocicleta. 2. Ne putem organiza mai din timp, cu atat mai bine. Editat Martie 29, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Salut. Am si eu o problema, mi-am pus mansoanele originale inapoi pe ghidon si nu mai stau fixe (se invart pe ghidon). A mai avut cineva problema asta? Exista un adeziv special? Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 trebuie curatate foarte bine pe interior, cat si ghidonu, astfel o sa faca "priza" si nu or sa se mai invarta. In alta oridine de ideii nu se organizaeaza ceva iesiri ? Parca ar merge bine un transfagarasan )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Salut. Am si eu o problema, mi-am pus mansoanele originale inapoi pe ghidon si nu mai stau fixe (se invart pe ghidon). A mai avut cineva problema asta? Exista un adeziv special? Numai bine. In timp mansoanele, in special cele de cauciuc se mai largesc putin. Cumpara niste bandaj medicinal, din acela la rola, din panza, de culoare maro, fara substante pe el. Lipestel pe manson ca pe o spirala cu distanta de 1 cm, apoi bagi mansonul prin rotatie si impingere usoara ca sa nu se stranga bandajul acela si sa se formeze "damburi". Sau poti incerca cu perlandez, dar nu e la fel de teapan ca bandajul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Sau mai simplu ca. Are cineva mansoanele originale in stare buna si de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Nu nu. Negre simple m-ar interesa. Am o pereche insa ssunt 'largi' bine de tot. Nu prea am cum sa le fixez.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Si mie imi plac cele originale, modelul e simplu si frumos, nu stiu de unde as putea cumpara unele noi din pacate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Si mie imi plac cele originale, modelul e simplu si frumos, nu stiu de unde as putea cumpara unele noi din pacate .Gen ? http://www.wemoto.ro/bikes/honda/cb_600_fy_f1_hornet_pc34/00-01/picture/handlebar_grip_-_right_-_throttle_side_-_oem/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Astea da , dar sincer 10 euro pt un singur manson e cam mult avand in vedere ca unele din silicon, cu hornet cum este mai sus sunt 80 de lei. Editat Martie 31, 2014 de unaetnumitsirc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 am o intrebare pt detinatorii de Hornet din 2007. Vreau sa isi cumpere un prieten si este curios, fiind din prima tura de fabricatie a modelului PC41, daca are ceva defecte de fabricatie? sa fie problematice sau ceva de genu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reder_marius Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 salutare ! are cineva de vanzare un parbriz pentru un hornet din 2000 ? PC34. nu imi trebuie nou, doar sa fie functional si la pret decent. multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Salutare, A cumparat cineva crash bar motor GIVI pentru Hornet 2007 incolo ? Modelul este acesta: http://www.fc-moto.de/GIVI-TN453-Specific-Engine-Guard M-am lovit de cateva probleme. 1. Surubul care prinde crash bar-ul din stanga de cadru si motor nu intra in gaura crash bar-ului. Mi se pare ca este gandit cam prost. urechea cu gaura in care trebuie sa intre surubul este aproape sub teaza , si din cauza asta capul surubului se loveste de teava cand incerc sa-l bag prin suport. Surubul din dreapta este mai scurt decat cel din stanga , insa nu cred ca este ok sa inversez suruburile. Voi cum ati rezolvat problema acesta ? 2. prinderea de jos a protectiei din stanga (cea care vine la unul din suruburile cricului) este deviata cu jumatate de centimetru . Sa zic ca aici mai pot sa trag de el , sa-i mai dau cateva ciocane sa-l indrept 3. Crash baru-ul din dreapta se prinde de un surub lung ce tine una din articulatiile de sub motor. Iar acel surub trebuie schimbat cu unul venit in kit care este mai lung. Cred ca este surubul 24 din schema aceasta : http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-11473-17MFG7I1-CB600F8-2008-F__3100-CB+600+HORNET.html Pot scoate acest surub si fara sa suspend motocicleta pe cric special ? Sau e posibil sa pice pe burta ? S-a mai confruntat cineva cu aceste probleme ? Multumesc frumos, Cam mult chin pentru un Kit de protectie , care si asa a fost scump... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Stie cineva de unde pot sa iau suport topcase si cutia la un pret decent pt Hornet 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.