edi Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Cum adica originale? Alea din fabrica? sau Nissin, similare cu cele din fabrica. Ca ma gandesc ca daca iei un motor second hand cu 30000 de km, sa zicem, ala nu poate avea placutele originale, ca sigur i-au fost schimbate. De Brembo se zice pe la noi ca is bune, da is si scumpe. Pe cateva forumuri de pe dincolo am auzit ca brembo straluceste la orice (etriere, furtune, discuri), dar nu la placute. Cred ca Braking ar fi o varianta buna, ca is un pic mai ieftine ca Brembo, dar nici prea ieftine sa zici ca is slabe. Eu l-am luat de nou, iar de franat franez, doar ca nu asa insistent ca altii. Placutele originale chiar nu stiu ce natie sunt. Am un prieten care la 7000 de km le-a terminat pe cele de spate si la 15000 pe cele de fata.Depinde de stilul fiecaruia.Eu precum se vede folosesc frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet_basic Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 salutare fratilor! am dat de o problema cu bondarul meu si sper sa ma poata ajuta si pe mn cineva trebuie sa schimb simeringurile si nu stiu cat lichid trebuie bagat in fiecare telescop, m-am uitat prin cartea motocicletei, hornetul din 2001, si am dedus ca trebuie 0,55 l in fiecare dar nu sunt deloc sigur; asa ca rog pe cei au trecut prin asa cv sa ma ajute cu un sfat. multumesc! chiar nimeni cu un sfat la problema mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Daca l-ai luat de nou e alta treaba. Si, intr-adevar, cred ca depinde de stilul de pilotaj. Si mai depinde si de rodajul placutelor, daca e facut sau nu. Honda parca pun Nissin pe motociclete si s-ar putea sa fie sinter, daca zici ca te-au tinut atata de mult. Oricum, 32000 de km e destul de mult. Daca zici ca mai conduci si moderat si folosesti frana de motor, totul are lagatura. Cred ca ma fac detectiv. chiar nimeni cu un sfat la problema mea? Mesteresc tot felu pe la motor, dar la uleiul din furca chiar nu m-as baga. Eu m-as duce la un mecanic.Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet_basic Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 (editat) Daca l-ai luat de nou e alta treaba. Si, intr-adevar, cred ca depinde de stilul de pilotaj. Si mai depinde si de rodajul placutelor, daca e facut sau nu. Honda parca pun Nissin pe motociclete si s-ar putea sa fie sinter, daca zici ca te-au tinut atata de mult. Oricum, 32000 de km e destul de mult. Daca zici ca mai conduci si moderat si folosesti frana de motor, totul are lagatura. Cred ca ma fac detectiv. Mesteresc tot felu pe la motor, dar la uleiul din furca chiar nu m-as baga. Eu m-as duce la un mecanic.Parerea mea. sincer, nici eu nu fac cu mana mea, stiu pe cineva care a zis ca a mai schimbat si ma poate ajuta dar trebuie sa stie cat trebuie bagat in fiecare. ms oricum pt raspuns Editat Martie 4, 2009 de hornet_basic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Daca l-ai luat de nou e alta treaba. Si, intr-adevar, cred ca depinde de stilul de pilotaj. Si mai depinde si de rodajul placutelor, daca e facut sau nu. Honda parca pun Nissin pe motociclete si s-ar putea sa fie sinter, daca zici ca te-au tinut atata de mult. Oricum, 32000 de km e destul de mult. Daca zici ca mai conduci si moderat si folosesti frana de motor, totul are lagatura. Cred ca ma fac detectiv. Mesteresc tot felu pe la motor, dar la uleiul din furca chiar nu m-as baga. Eu m-as duce la un mecanic.Parerea mea. e destul de usor, nu merita sa dai banii e asa ceva. cateva tutoriale, cantitatea de ulei necesara si gata. desfaci suruburile, schimbi, pui la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 e destul de usor, nu merita sa dai banii e asa ceva. cateva tutoriale, cantitatea de ulei necesara si gata. desfaci suruburile, schimbi, pui la loc , eu mi-am schimbat semeringurile si uleiul de furca personal si nu a fost asa mare scofala, dar bineinteles cu ajutorul manualului de reparatii si cu alte tutoriale despre schimbatul semeringurilor la furca, citite. Cu atentie si putina grija, se pot schimba linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 (editat) sincer, nici eu nu fac cu mana mea, stiu pe cineva care a zis ca a mai schimbat si ma poate ajuta dar trebuie sa stie cat trebuie bagat in fiecare.ms oricum pt raspuns Da o ocheata, poate ajuta. http://www.hornetitalia.com/forcella_molle.php Bafta. Editat Martie 4, 2009 de flea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristid123 Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Si eu tot singur am schimbat semeringurile si uleiul, baga 486+-2.5 ml ulei. Eu am pus 10W Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristid123 Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Toate lumea ii admira motorul cu George, nu ca nu l-am admirat si eu In iarna asta i-am facut si eu un nou look, acu va rog.......admirati....admirati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Toate lumea ii admira motorul cu George, nu ca nu l-am admirat si eu In iarna asta i-am facut si eu un nou look, acu va rog.......admirati....admirati... ..admiram admiram......suuuper viespe.......sa ai noroc la "noua" jucarie si sa o tii asa cat mai mult..... ...apoi doar de aia ii forumu` asta.in motoare sa ne batem,in vopsele sa ne duelam si in gume sa ne ardem... sanatate numai bine......si:ASFALT USCAT(si curat) CA DEJA E PRIMAVARA.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumig007 Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Salut! Sper ca nu intreb ceva cu raspunsul in pagina 87 a topicului, ca n-am reusit sa citesc tot: de unde luati filtre, ulei, placute, bujii etc. pt. revizii? Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 eu le iau de pe louis.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 de unde ai luat toba GPR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristid123 Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 de unde ai luat toba GPR? asa am luat motoru, cu toba cu tot. uite aci cum se aude http://www.youtube.com/watch?v=aqVem6I4JW4 invatam sa o bubui , cel mai misto iese din mers primavara e aproape....sa ne vedem cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 (editat) asa am luat motoru, cu toba cu tot.uite aci cum se aude http://www.youtube.com/watch?v=aqVem6I4JW4 invatam sa o bubui , cel mai misto iese din mers primavara e aproape....sa ne vedem cu bine Mama da ce il blanesti! Nu ti-e mila? Editat Martie 5, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 asa am luat motoru, cu toba cu tot.uite aci cum se aude http://www.youtube.com/watch?v=aqVem6I4JW4 invatam sa o bubui , cel mai misto iese din mers primavara e aproape....sa ne vedem cu bine aoleu!!!!sper ca nu faci asta tot timpul.... sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristid123 Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 aoleu!!!!sper ca nu faci asta tot timpul.... sanatate numai bine doar cand vreu sa-i curat bujiile si sa scot carceii din ea....procedura e descrisa intr-un manual honda glumeam evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet_basic Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Si eu tot singur am schimbat semeringurile si uleiul, baga 486+-2.5 ml ulei. Eu am pus 10WNumai bine! mersi de info! dau o bere daca ajungi prin sb ASFALT USCAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Cum se rezolva si cat de migaloasa este urmatoarea problema?Neutralul de la Hornet - in momentul cand se incalzeste motorul si il scot din viteza, neutralul(becul) nu se mai aprinde, desi este pe zero. Nu ar fi asta o problema pentru ca sunt obisnuit cu vitezele si nu am nevoie sa mi se aprinda un bec pentru a stii ca e pe zero. Dar in momentul cand vreau sa o pun pe cric este o problema, pentru ca moare motorul. Senzorul de la cric probabil ca inregistreaza cum ca ar fi inca in viteza si opreste motorul. M-am saturat ca de fiecare data cand vreau sa-l pun pe cric sa fiu nevoit sa il opresc sau sa se opreasca singur. Cum schimb senzorul de neutral? Tin sa mentionez ca la rece, primele 10minute sa zic, nu face asa. Numai bine! nimeni nu stie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Daia n-am cumparat eu moto de la romani si nici n-o sa cumpar vreodata. Pacat de motor si de cine o sa-l cumpere dupa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 (editat) Daia n-am cumparat eu moto de la romani si nici n-o sa cumpar vreodata. Pacat de motor si de cine o sa-l cumpere dupa aia. Stai linistit ca in orice tara se blanesc motoarele. In Cehia am fost intr-un camping foarte mare, plin cu zeci de natii de motociclisti, si le blaneau care mai de care seara, stand pe loc. Sunau limitatoarele si puscau tobele la greu noaptea de abia puteai dormi. Deci orice natzie are blanitorii ei. Depinde de om cum grijeste de motor. Editat Martie 5, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Daia n-am cumparat eu moto de la romani si nici n-o sa cumpar vreodata. Pacat de motor si de cine o sa-l cumpere dupa aia. de-aia e bine sa cumperi o moto cu toba originala. cine are chef de asemenea abuzuri nu suporta in mod sigur o toba originala. a nu se intelege ca oricine are toba sport maltrateaza motoare. si cum s-a mai spus, nu cred a romanii sunt singurii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 gpr am avut pe primul meu hornet,si acu i simt lipsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 (editat) Salutare, voi de unde va cumparati baterie de Hornet si care e cea mai buna alegere? Cea de pe ea este YUASA Mersi anticipat... Editat Martie 6, 2009 de stel_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catamenia Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Va salut, Am postat acu ceva vreme ca m-i s-a furat bordul de la motocicleta. Din pacate nu prea gasesc si voiam sa va intreb daca se poate pune alt fel de bord (ceva custom sau de la alt tip d emotocicleta) Cei de la Louis au spus ca s epoate pune daca am un electrician buna si mi-au si aratat cateva modele. Din pacate unul era digital si arata ca un GPS. In concluzie voiam sa va intreb, din cate stiti voi, daca s epoate pune si alt fel de bord. Merci mult, Vasile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.