chinezu Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Miercuri noaptea, cam in jurul orei 1:30 am comis-o dupa pasajul Muncii spre Iancului Ma intorceam de la prietena dinspre Dristor, nu am intrat in pasajul Muncii ptr ca era agitatie mare de muncitori , fum si am luat-o pe deasupra pasajului. Dupa ce am depasit pasajul, am luat un sant perpendicular pe drum cam la 50km/h( nu l-am vazut, luminile nu mergeau in zona respectiva, poate trebuia sa dau pe faza lunga ), am continuat sa rulez dar imediat dupa soc am simtit o durere in piept, imaginea s-a intunecat asa ca am mai apucat sa franez pana aprope de oprire si blackout. M-am dus spre stanga cu tot cu motor si m-am varsat. Mi-am revenit imediat, mi-am ridicat mobra ( erau niste taximetristi opriti pe dreapta dar ce sa ajute ei, e mai frumos sa stai sa te uiti ) si am tras-o pe dreapta. In urma cazaturii nu am suferit nici o contuzie sau zgarietura, nu-mi explic cum de nu mi-am prins piciorul sub motor in cadere. Daune la mobra: o zgarietura foarte subtire pe carena stanga, maneta de ambreiaj rupta si cam atat. Cred ca eram pe expiratie cand am trecut de sant si socul a scos tot aerul din mine, altfel nu-mi explic durerea din piept si blackout-ul. Marele noroc a fost ca nu era trafic ca la cat de airea m-am dus spre stanga si iesea o masina din pasaj sau de pe oricare banda din spatele meu nu stiu cat putea sa ma evite. Pe casca nu sunt urme, habar nu am daca am dat cu capul de pamant sau nu, pe pantalonii cu protectii , geaca si manusi nici o urma. Mi-a adus un prieten maneta lui de ambreiaj si asa am ajuns acasa. Mare grija in zona respectiva ca asfalteaza si decoperteaza in acelasi timp cretinii, apar surprize in fiecare zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Urata treaba.Vorba ta, bine ca n-a fost nimeni sa vina din spate. Ai scapat ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 E tare ciudat ce ti s-a intamplat,mergi si discuta asta cu un medic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chinezu Postat Iunie 11, 2010 Autor Share Postat Iunie 11, 2010 E tare ciudat ce ti s-a intamplat,mergi si discuta asta cu un medic. Mda,ma duc azi dupa serv la un control Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 naspa, era s-o comit si eu acolo. bine ca esti ok si ca ai avut noroc, putea sa fie urat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Ciudat rau...nu am mai auzit de asa un accident. Acum depinde si unde ti-a fost aplicata lovitura, daca a fost la nivelul plexului, e posibil. Du-te la doctor oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Sa nu ai o lipitura rece pe cablaj.. La modul serios, fa ceva investigatii, gandeste'te ce s'ar fi intamplat sa iei o groapa pe un DN si sa iesi pe contrasens.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chinezu Postat Iunie 11, 2010 Autor Share Postat Iunie 11, 2010 Ciudat rau...nu am mai auzit de asa un accident. Acum depinde si unde ti-a fost aplicata lovitura, daca a fost la nivelul plexului, e posibil. Du-te la doctor oricum! Posibil sa fi dat cu plexul de rezervor, desi nu cred, pozitia pe katana nu prea imi permite sa ma lovesc de rezervor. Viteza nu aveam ca sa fiu nevoit sa ma aplec... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 daca n-ai dat cu pieptul, poa' ai dat cu oo-le, si de-acolo se explica blackout-u'. caterinca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 pozitia pe katana nu prea imi permite sa ma lovesc de rezervor. Daca te tineai mai rigid de coarne, posibil ca socul transmis sa fi echivalat cu un mic uppercut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 In primul rand, bine ca ai scapat intreg si tu si motoreta (doar avarii minore). Banuiesc ca te-a zdruncinat serios , ma gandeam ca de la un soc asa puternic, cumva de la cap sa iti fi provocat intunecarea imaginii. Dar nu vad legatura cu durerea in piept. E posibil sa fi fost si de la inima ceva... o bataie in minus/plus din cauza zdruncinaturii. Astea doar un medic ti le poate spune, asa ca sfatul meu este sa te duci la un control. Si din cate stiu eu, cel mai recomandat atunci cand cazi, este sa cazi cat mai "natural" adica fara sa influentezi in vreun fel caderea (ca si cum ai fi lesinat). Si vad ca in cazul tau, nu te-ai lovit, nu te-a prins nici sub motor. Probabil daca erai constient, ai fi intins o mana, un picior, pur si simplu din reflex... si astfel te-ai fi lovit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Nu-i a buna ! La medic neaparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Poate te-ai speriat puternic din cauza zdruncinaturii gandindu-te ca o sa cazi.. si ai lesinat din cauza sperieturii, poate te-a luat prin surprindere, exact ca atunci cand te sperie cineva tare tare "de-ti sta inima" (cum se zice).. Mergi totusi la doctor si povesteste exact cum s-a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altharis Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Am patit si eu chestia aceasta, in conditii similare. medicul nu mi-a gasit nimic. probabil socul a determinat chestia de care spui tu. Sper sa fie bine si la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 (editat) Aseara am luat o groapa cu a mea, nimic impresionant la goapa dar a dus suspensia fata la maxim, avand ulei si simeringuri schimbate de 1 luna. Suspensiile gsxf is praf. Ceva idei de upgrade? Editat Iunie 11, 2010 de Caron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chinezu Postat Iunie 11, 2010 Autor Share Postat Iunie 11, 2010 Eram relaxat, nici nu m-am speriat, socul insa l-am simtit, mai mult ca sigur a fost ceva cu respiratia...oi vedea azi la doctor Dupa ce am trecut santul, am apucat sa injur in casca si sa le transmit toate cele bune drumarilor dupa care am intrat in zona crepusculara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 (editat) Si eu am patit ceva asemanator. Asi fi putut compara zdruncinatura cu o lovitura la ficat! Mi s-a taiat aerul, dar fara sa mi se intunece vederea. Cred ca daca aveam viteza mai mare ma facea K.O. S-a intamplat pe soseaua de la intrarea in Constanta, am luat o groapa de 25-30 cm adancime la aprox 30-40 km/h (in frana grava de la 70, fara posibilitate de ocolire). Ma uitam dupa cai verzi pe pereti! N-am cazut, dar am avut noroc cu gramada ca n-am facut-o. Ma gandesc ca daca eu am lut-o la ficat, sa nu te fi zdruncinat si pe tine in mod asemanator. Nu-mi explic daca socul s-a transmis prin maini sau prin coloana, dar tind sa cred ca prin coloana, de la roata spate. Noroc porcesc in continuare! Editat Iunie 11, 2010 de ranga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Chiar daca vezi groapa cu 1 secunda inainte, e suficient sa te ridici in scarite 5-10 cm, ca sa eviti socul in coloana. E util si in cazul damburilor alea de limitat viteza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chinezu Postat Iunie 12, 2010 Autor Share Postat Iunie 12, 2010 Dragi tovarasi si pretini, Am fost aseara la control, am povestit toata situatia si aparent a fost vorba de un fenomen zic ei destul de normal in sensul ca fiind pe expiratie plamanii isi mai pastreaza o cantitate de aer ( o rezerva ) care pana la sfarsitul zilei este eliminata si schimbata cu alta rezerva proaspata. In urma socului aceasta rezerva a fost eliminata din plamani intervenind fenomenul de vid moment in care chiar daca vrei sa mai inspiri nu mai intra aer, nu se mai oxigeneaza creierul si blackout. Am fost intrebat daca am avut dupa cazatura probleme cu respiratia sau cu vederea, dupa ce mi-am revenit m-am analizat si nu imi tremurau nici macar mainile, respiram normal si nici probleme cu vederea nu am avut sau dureri de cap ceea ce a zis dom doftor ca e f bine. In schimb m-am simtit incredibil de odihnit. Totusi ptr siguranta voi merge luni la un EKG. Cred ca vom renunta incet incet la milenarul Asfalt uscat si vom trece la Asfalt neted ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 blackout de genu asta nu vine de la respiratie. e de la creier. ai luat un soc serios in positie relativ verticala si toate organele s-au dus spre fata, inclusiv creieru in capatzana. acolo a facut splash pe partea frontala apoi s-a dus spre spate ca ricoseu si a presat pe bulb. e acelasi mecanism mcare te adoarme dupa un pumn in barba sau daca ramai in centura cand pleznesti masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chinezu Postat Iunie 12, 2010 Autor Share Postat Iunie 12, 2010 blackout de genu asta nu vine de la respiratie. e de la creier.ai luat un soc serios in positie relativ verticala si toate organele s-au dus spre fata, inclusiv creieru in capatzana. acolo a facut splash pe partea frontala apoi s-a dus spre spate ca ricoseu si a presat pe bulb. e acelasi mecanism mcare te adoarme dupa un pumn in barba sau daca ramai in centura cand pleznesti masina Zidule sa stii ca am mai patit si in ring ) si dupa ce imi reveneam situatia era identica in sensul ca ma simteam f odihnit, sa vedem ce iese la EKG luni Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 blackout de genu asta nu vine de la respiratie. e de la creier.ai luat un soc serios in positie relativ verticala si toate organele s-au dus spre fata, inclusiv creieru in capatzana. acolo a facut splash pe partea frontala apoi s-a dus spre spate ca ricoseu si a presat pe bulb. e acelasi mecanism mcare te adoarme dupa un pumn in barba sau daca ramai in centura cand pleznesti masina Asta e si parerea mea, genul asta de "taiat curentul" vine de la "procesor", care a fost scuturat cumva in carcasa lui. Poti expira fortat rezerva de aer din plamani fara sa afecteze creierul. Oricum ciudat, in sensul ca nu m-am gandit niciodata ca as putea sa patesc asa ceva... Bafta cat China in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 te rog sa ne tii la curent, sa bagam la cap! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alisuca Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Am luat si eu tampenia aia de sant azi-dimineata.. e de fapt asfaltul foarte lasat in acel loc. Au reparat acum cateva luni, dar azi am descoperit ca s-a lasat din nou atat de tare incat era sa o iau in freza Mai nasol e ca la cativa metri mai in fatza e trecere de pietoni.. Doamne fereste sa te trantesti pe-acolo si sa o ia mobra singura la plimbare :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enlil Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 La pasajul de la Piata Muncii e o denivelare superba daca o luati de deasupra pe sensul dinspre Dristor spre Piata Iancului, in dreptul iesirii din pasaj, mi-am pocnit oolelele de vreo doua ori acolo cat sa tin bine minte zona, nimic asa de grav totusi, sanatate si asfalt fara denivelari ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.