switch Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Ce bulgar? Eu ce-am patit anul trecut? Diferenta de viteza 100km/h. Logan dauna totala, 1200gs dauna totala, eu zbor min 10m peste logan si ma ridic cam intr-un minut fara nimic rupt.Spor Bulgaru asta: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=616334 De tine nu stiam ce-ai patit. Sunt totusi curios cum aratau fiarele dupa impact... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 (editat) De tine nu stiam ce-ai patit. Sunt totusi curios cum aratau fiarele dupa impact... Hai sa facem un offtopic - daca tara o cere , desi nu vreau sa stric topicul. Uite schema: Eu nu ma vad, pentru ca am aterizat mai in stanga. Uite-ma si pe mine dupa un minut-doua:. E adevarat ca aveam o entorsa si doua taieturi de tabla rosie la piciorul cu care am indoit masina, dar nimic rupt. Fara boxer nu mai aveam cel putin picior, dar cel mai probabil nu mai discutam acum de loc. Nu este adevarat ca boxerul se poate inlocui cu un crash-bar. La fortele astea crash-barul cedeaza instantaneu. Spor Mesaj completat Nu am poze cu motocicleta. Nu tin amintiri din astea. Dar era incomparabil mai rau decat la bulgar. S-a spart blocul motor si se vedea prin el dintr-o parte in alta. Clilindrul stang era deplasat spre inapoi aprox. 10cm. Evacuarea era "decalcata" pe cilindru, "imprimata" pe striurile de racire, etc. Deviz piese AB 100.000lei (fara manopera, vorbesc cat se poate de serios.) Spor Editat Septembrie 10, 2010 de ali baba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 11, 2010 Autor Share Postat Septembrie 11, 2010 Ca sa revenim la subiectul initial cateva imagini cu modificarile ST-ului, pt noi proprietari. Si mai urmeaza Mesaj completat In sfarsit primele poze cu rezervorul. L-am verificat, are 9,5 L, va cantari cca 2 kg la final, iar topcase-ul se va monta direct pe el, cu 2,5 cm mai sus decat pozitia originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Hai sa facem un offtopic - daca tara o cere , desi nu vreau sa stric topicul. Uite schema: Eu nu ma vad, pentru ca am aterizat mai in stanga. Uite-ma si pe mine dupa un minut-doua:. E adevarat ca aveam o entorsa si doua taieturi de tabla rosie la piciorul cu care am indoit masina, dar nimic rupt. Fara boxer nu mai aveam cel putin picior, dar cel mai probabil nu mai discutam acum de loc. Nu este adevarat ca boxerul se poate inlocui cu un crash-bar. La fortele astea crash-barul cedeaza instantaneu. Spor Mesaj completat Nu am poze cu motocicleta. Nu tin amintiri din astea. Dar era incomparabil mai rau decat la bulgar. S-a spart blocul motor si se vedea prin el dintr-o parte in alta. Clilindrul stang era deplasat spre inapoi aprox. 10cm. Evacuarea era "decalcata" pe cilindru, "imprimata" pe striurile de racire, etc. Deviz piese AB 100.000lei (fara manopera, vorbesc cat se poate de serios.) Spor 1 miliard adica...25000 euro...hai ma lesi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 1 miliard adica...25000 euro...hai ma lesi Verifica la Automobile Bavaria. (Tibi, Uku, Augustin) In mod sigur isi amintesc. Au telefonul pe site. Manopera nu era cuprinsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Fiecare isi alege moto dupa gustul lui. Mie personal mi se pare o porcarie motorul boxer deoarece fara crash-bar daca il culci ai pus-o clar(crash-barul de la Bmw, cel original, e porcarie, protejeaza doar din fata si nu si de dedesupt). ST-ul nu l-am testat inca. Dar intre GS si 990 Adv aleg oricand Ktm-ul. E mai sportiv pe asfalt si calca pe unde nu calca Bmw-ul in padure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 si mai spun unii ca e o prostie zvonul precum ca, bmw urile sunt scumpe la piese, si ca nu ar fi nici o diferenta fata de japoneze uitati va la pretul de plecare la un gs1200 vs concurenta oricum RULES XT 1200 Z Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 aici fiind vorba de alta mancare de peste, lasati bmw-urile in pace. fiecare isi ia ce vrea, nu mai fiti carcotasi. cel mai bun motor e ala pe care il ai sub oua. ON TOPIC, interesant rezervorul, sper sa iti si foloseasca. Respectiv iti trebuie ture lungi sa si aiba o uzanta. dar imi place designul. felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 2, 2010 Autor Share Postat Octombrie 2, 2010 Scaritele usor modificate in genul celor de la V-Strom, de care am fost foarte multumit. Talpa coboara 1 cm, iar aderenta si stabilitatea este mult mai buna decat pe cele de cauciuc. La rezervor inca lucrez. Desi nu am ramas fara benzina niciodata am fost la limita de multe ori in tara, BG si chiar in Franta unde pe distanta de 150km nu am gasit decat benzinarii automate, care nu primeau cardurile noastre, desi au fost valabile in toate celelalte tari de pe traseu. O mica rezerva de benzina nu strica mai ales ca poate fi transvazata si in rezervorul propriu, dar si in cel al tovarasilor de drum, daca este cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Asta cu tovarasii de drum e foarte buna. Cu asta sunt de acord. Am dat si eu si stiu cum e. Atunci ar face bine, cei care primesc, sa dea o bere. Sau ce se cuvine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Verifica la Automobile Bavaria. (Tibi, Uku, Augustin) In mod sigur isi amintesc. Au telefonul pe site. Manopera nu era cuprinsa. e Romanica de fapt...ce sa ma mir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Ca sa revenim la subiectul initial cateva imagini cu modificarile ST-ului, pt noi proprietari. Si mai urmeazaMesaj completat In sfarsit primele poze cu rezervorul. L-am verificat, are 9,5 L, va cantari cca 2 kg la final, iar topcase-ul se va monta direct pe el, cu 2,5 cm mai sus decat pozitia originala. Salut Bogdane,spune-mi si mie cati cm are parbrizul tau in inaltime.Cam de unde se termina partea cu negru pana sus.Tu la drum te uiti prin el sau peste? Vreau sa-mi pun si eu unul mai mare si voiam sa-mi fac o idee.Ce-am gasit eu are cam 46-47cm inaltime. Mersi. Salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 4, 2010 Autor Share Postat Octombrie 4, 2010 Salut Bogdane,spune-mi si mie cati cm are parbrizul tau in inaltime.Cam de unde se termina partea cu negru pana sus.Tu la drum te uiti prin el sau peste?Vreau sa-mi pun si eu unul mai mare si voiam sa-mi fac o idee.Ce-am gasit eu are cam 46-47cm inaltime. Mersi. Salutare! Salutare! Masurat din centrul ghidonului pana deasupra, parbrizul actual are 46 cm. Nivelul superior este in dreptul varfului nasului cand stau drept in sa. Drumul, incepand de la 4-5 m in fata, se vede peste parbriz. Urmatorul pe care-l voi face va fi cu inca 2 cm mai inalt, dar privirea va fi tot pe deasupra. Bafta la cumparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Doamne da' aiurea arata cu parbrizu asta. Musai facul altu care sa vina ceva mai jos inspe far, ca strica tot botu motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 5, 2010 Autor Share Postat Octombrie 5, 2010 Nici mie nu-mi place, dar nu am ce face. Era deja decupat pt V-Strom si doar l-am carpit pt SuperTenere. Oricum, macar am putut merge, ca cel original este facut numai pe criterii de design, nu are nici o treaba cu protectia peste 120km/h. Celalalt, optional, cica turing, are accesi dimensiune, difera doar ca forma si este la fel de prost si mai costa si 187 euro. Astazi primesc plasticul si am sa modific matrita sa la castig cativa cm pe verticala. Pe contur am sa-l decupez facand un colaj cu ideile rezultate din cateva parbrize care au aparut deja pt ST. Partea de jos dupa unul, partea de sus dupa altul, iar lateralele dupa mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Nici mie nu-mi place, dar nu am ce face. Mie mi se pare ca nu este chiar asa de important cum arata. Mult mai important este ce face, mai ales la tipul asta de motocicleta. Adica te uiti la ea o data - de doua ori, dar mergi cu ea (cel putin) zeci de mii de km. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Ce e 187 de euro la un motor de 12 mii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 (editat) Mie mi se pare ca nu este chiar asa de important cum arata. Mult mai important este ce face, mai ales la tipul asta de motocicleta. Adica te uiti la ea o data - de doua ori, dar mergi cu ea (cel putin) zeci de mii de km. Spor Eu unul prefer un lucru aratos si functional decat un lucru strict functional. Mai ales cand nu e vorba de un proiect de care inca nu m-am apucat. Si mai e o chestie: sa ai un motor tehnic impecabil, pe gustul tau si sa nu iti placa designul... e cel mai groaznic lucru posibil. Iti vine sa-l vinzi de cate ori te apropii de el si te pregatesti sa-ti pui casca. Editat Octombrie 5, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Eu unul prefer un lucru aratos si functional decat un lucru strict functional. Mai ales cand nu e vorba de un proiect de care inca nu m-am apucat. Si mai e o chestie: sa ai un motor tehnic impecabil, pe gustul tau si sa nu iti placa designul... e cel mai groaznic lucru posibil. Iti vine sa-l vinzi de cate ori te apropii de el si te pregatesti sa-ti pui casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 5, 2010 Autor Share Postat Octombrie 5, 2010 Frumosul nu are unitate de masura. Ce unora le place altora li se pare dizgratios. As fi dat 187 euro pe un parbriz care-si face treaba, dar numai pt ca este original si protejaza la fel de prost ca cel standard, dpmdv nu merita. AndeiZ celalat proprietar de SuperTenere 1200 nu a avut rabdare si si-a luat parbrizul turing. Ca sa poata pleca in concediu a facut o tiganie si mai mare, le-a suprapus pe amandoua unul in prelungirea celuilalt. Foarte urat, dar ca protectie foarte bun. Am luat plasticul astazi si sper ca pana saptamana viitoare sa termin noul parbriz. Atunci sa vedem pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimaty Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 bogdane, ma bag si eu in seama: harley rulz !!! !!! sa nu zici de harley ca's o mizerie ca ma supar acum am descoperit topicul si nu pot sa zic decat: sa o stapanesti voios, si sa te aduca acasa sanatos si fericit la fiecare iesire. am capul varza, dar mi se pare ca am si fost pe la tine dupa ce ti-ai luat jucaria, asa ca urarile le-am facut cu siguranta atunci. chiar nu mai tin minte. minunat rezervorul si toate modificarile, stiam ca stii si ca poti, dar am vazut pozele si rezultatul final e impresionant, trebuie sa vin sa le vad live. in aceeasi ordine de idei, poate imi dai o idee (a se citi o mana de ajutor) sa ies si eu din negura: pe v-rod nu gasesc nici un sistem sa prind gps-ul si sunt pelican rau, il prind cu ventuza de la masina peste ceasul de la kilometraj (nu rade, e singura bucata perfect plana si e safe acolo, nu risc sa zboare la viteza, am incercat sa il ventuzez pe rezervor dar se desprinde). buba e ca ghidonul e gros ca furtunul de la masina de spalat Alba, are ceva de genul 36mm diametru, nu am vazut nici un sistem de prindere asa de gros. si portiunea rotunda dupa ce ca e groasa mai e si scurta. si ca sa fie tacamul ca la nunta, motorul il am la madrid. si aici fara gps sunt cel mai mare pelican, ma mai ratacesc cu el in functiune cu masina, iti imaginezi ce ar fi fara gps cu motorul (la fiecare iesire dus as fi, fara speranta de intoarcere). e frumos pe aici cu motorul, soferii sunt super civilizati (nota +10 la cum se conduce, incredibil), drumuri excelente, o minunatie. in rest toate's bune, navetist, vin in acasa aproape in fiecare wend, poate ne mai vedem si noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 6, 2010 Autor Share Postat Octombrie 6, 2010 bogdane, ma bag si eu in seama: harley rulz !!! !!!sa nu zici de harley ca's o mizerie ca ma supar acum am descoperit topicul si nu pot sa zic decat: sa o stapanesti voios, si sa te aduca acasa sanatos si fericit la fiecare iesire. am capul varza, dar mi se pare ca am si fost pe la tine dupa ce ti-ai luat jucaria, asa ca urarile le-am facut cu siguranta atunci. chiar nu mai tin minte. minunat rezervorul si toate modificarile, stiam ca stii si ca poti, dar am vazut pozele si rezultatul final e impresionant, trebuie sa vin sa le vad live. in aceeasi ordine de idei, poate imi dai o idee (a se citi o mana de ajutor) sa ies si eu din negura: pe v-rod nu gasesc nici un sistem sa prind gps-ul si sunt pelican rau, il prind cu ventuza de la masina peste ceasul de la kilometraj (nu rade, e singura bucata perfect plana si e safe acolo, nu risc sa zboare la viteza, am incercat sa il ventuzez pe rezervor dar se desprinde). buba e ca ghidonul e gros ca furtunul de la masina de spalat Alba, are ceva de genul 36mm diametru, nu am vazut nici un sistem de prindere asa de gros. si portiunea rotunda dupa ce ca e groasa mai e si scurta. si ca sa fie tacamul ca la nunta, motorul il am la madrid. si aici fara gps sunt cel mai mare pelican, ma mai ratacesc cu el in functiune cu masina, iti imaginezi ce ar fi fara gps cu motorul (la fiecare iesire dus as fi, fara speranta de intoarcere). e frumos pe aici cu motorul, soferii sunt super civilizati (nota +10 la cum se conduce, incredibil), drumuri excelente, o minunatie. in rest toate's bune, navetist, vin in acasa aproape in fiecare wend, poate ne mai vedem si noi. Weekend-ul asta, daca nu ninge, sunt la Ticleni la intalnirea bosorogilor motorizati. Saptamana viitoare daca esti in tara, suna-ma si gasim sigur o solutie pt GPS-ul tau. Baga si tu poze pe unde te mai plimbi prin tarile calde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Am gasit filmuletul din greseala cautand total altceva legat de telefoane si mi-am adus aminte de topicul asta ...nu stiu de ce dar mi-a adus aminte de el enjoy http://www.xtranormal.com/watch/6813421/ Superb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Sunt convins ca e o motocicleta deosebita din multe puncte de vedere, dar ca design nu prea convinge. In cateva cuvinte... capul mic si fundul mare. Farurile si intreaga parte frontala superioara par subdimensionate in raport cu restul motocicletei, iar toba imensa face motocicleta sa para greoaie. Referitor la prabriz, prelungirea lui asa de mult nu implica riscuri la o viteza mai mare? Adica rezista la o presiune si la o parghie pe sistemul de prindere asa de mari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Asta-i trendu' actual, e venit din rally-raiduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.