Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

p.s. era sa uit... mi-a placut vorba lui Scufu: mai multa incredere, la motoare, am intr-un logo cu o elice decat intr-unul cu 3 diapazoane; cand o sa vreau pian, stiu ca Yamaha e un "brand" in domeniu. ;)

 

Asta daca vrei sa crezi ca logo-ul reprezinta o elice :)

 

http://wheels.blogs.nytimes.com/2010/01/07.../#mor%20e-37637

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:)

Propun mutarea acestui topic la sectiunea Motocicleta Mea. Deja nu mai are nicio legatura cu modelul Yamaha, ci cu bogdan si motocicleta lui. Cu balacarelile de rigaore in directia lui.

topicu' meu "is back in business"... :D

Mesaj completat

Am citit tot ce s-a scris de la inceput, iar dupa parerea mea toata chestia asta duce la ceva sigur: o discutie fara rost care tinde sa devina o cearta intre niste prieteni (eu asa am inteles ca sunteti). Cred ca este mai bine sa va bucurati de viata,de sanatate si de motoarele pe care le aveti (motoare la care altii doar viseaza).

cum zice vorba "motoreta si nevasta nu se imprumuta" ... deci fiind din aceeasi categorie(motoreta si nevasta), in cazul unei polemici, cum poti sa-i zici la unu' "bah! nevasta-ta dupa ce ca e urata, mai e si proasta" apoi sa emiti pretentii ca discutia sa fie una cu argumente si fara sentimente ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tin cu Bogdan_Harea!

 

Nice topic! ;)

Mesaj completat

Nu vreau sa fiu partinitor (lol) dar mi se pare ca posesorii de BMW au folosit doze mari de:

brainwash.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tin cu Bogdan_Harea!

 

Nice topic! ;)

Mesaj completat

Nu vreau sa fiu partinitor (lol) dar mi se pare ca posesorii de BMW au folosit doze mari de:

brainwash.gif

Singurul care a folosit asa ceva (dupa cum reiese din topicul asta( e chiar bogdan_harea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca m-ai provocat!

Ovidiu, asta vroiam sa aud de la tine! In fond vorbim despre niste fiare pe care astazi le folosim, dar candva tot le vom pune la vanzare. Am inteles pozitia ta si nu o mai iau de la inceput. Totusi mici precizari. Saua mea este data la max jos. Se mai poate ridica cativa cm, dar eu am vrut o pozitie cat mai apropiata de V-Strom, pt ca-mi convenea si ma obisnuisem cu ea. Suspensia se poate regla si-n sus si-n jos, dar mie-mi place mai tare. Am incercat s-o slabesc sau s-o intaresc si cel mai mult mi-a placut cum mergea in setarea initiala. Toate blamata ezitare pe care am simtit-o eu la GS sa fie si din suspensia prea moale satata sau din cauciucuri putin dezumflate. Motoarele, daca te uiti pe curba de putere si cuplu, pe grafice care inca nu au fost contrazise, nici de BMW, nici de Yamaha, se vede clar ca in mai toate turatiile ST, este mai liniar si un pic deasupra (evident nu atunci cand ST este din Franta limitat la 98CP si GS din Germania, ca s-au publicat si de astea). Faptul ca majoritatea bmw-istilor se agata de cuvintele caracter, personalitate pt a da o denumire frumoasa unor vibratii si zgomote, care daca ar fi prezente la alte motoare nici nu ar primi OK sa paraseasca fabrica, este ceva cunoscut si nu mai insist. Legat de finisare e chestie de gusturi. Personal nu dau foarte mare importanta, dar chiar nu m-a frapat o finisare de exceptie a GS-ului fata ST. La alte BMW-uri mai noi sau mai vechi este alt ceva, dar nu cred ca finisarea la GS este punctul forte. Sa amintesc numai instalatia electrica la vedere legata de cadru. Acum faptul ca GS in vit 1,2,3 se ridica pe o roata pt genul asta de motoare este negativ si inseamna ca greutatea motorului nu este bine distribuita pe cele doua roti. Fara sa fac comentarii prea amnuntite legata de dinamica moto,amintesc ca proiectantii de la Yamaha au gandit ST tocmai pt a nu putea s-o ridici pe o roata. Motorul nu are baie de ulei pt a fi amplasat cat mai jos, cutia de viteze este de asemenea plata si plasata max jos, iar motorul este impins cat mai in fata chiar schimband traditia radiatorului intre motor si roata fata, amplasandu-l pe laterala. La teste piloti profesionisti au incercat sa-l ridice si nu prea au putut. In fond este un motor de plimbare nu de facut spectacol in fata scolii de fete. Oricum eu am spus ca ambele merg bine, dar mai scartaie pe ici pe colo. Am sa urmaresc si eu la a mea ce nu ti-a placut tie si eu poate nu am observat, am sa incerc din nou setari la suspensii poate mai convenabile si in rest asfalt uscat! Acum ar trebui sa ne retragem si sa-i lasam pe ceilalti sa discute despre orice ca eu oricum sunt singur si nu am cu cine face schimb de data la ST. Revin cand ne-om mai inmulti. Pana atunci ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va fi foarte simplu, va zice ca ala de la Yamaha e de la o motocicleta iar ala de la BMW de la o masina! ;)

F.F. adevarat.Timp de 9 ani cat am fost posesor de BMW-uri,culmea,GS,diverse persoane mi s-au adresat afirmand ca nu stiau ca BMW face si motociclete. Acelasi lucru li sa intamplat si diversilor jurnalisti/testeri moto cand se opreau pt o pauza de alimentare sau cafea.Cine stie ar trebui sa recunoasca acest fapt. Imediat ce pomenesti cuiva o marca japoneza ti se va spune ca au si ei un membru de familie,prieten sau coleg posesor de una.O sa spuneti ca BMW-ul este numai pt connoisseur-i sau pt cei cu dare de mana.Nimic mai gresit,am intalnit oameni "grei",si deloc prosti, posesori de japoneze cand BMW oferea un produs asemanator.Unul chiar in ...Bavaria.

GS a fost in frunte toti acesti ani pt ca nu a avut competitor,dar de anul acesta va trebui sa imparta cascavalul cu un unul f serios.Cat de curand un al doilea.BMW are meritul deschiderii unei nise,dar din 2012,daca nu 2011, vanzarile GS vor reprezenta mai putin de jumatate a celor de la ST.Asta pt ca cei mai multi oameni isi doresc un raport pret/calitate cat mai bun si l-au gasit intodeauna la produsul japonez,fie el electronic,auto sau moto.

Pe Pordoi,Stelvio,Furka,Saint Bernard sau alte Mekka ale motociclistilor vezi mai multe GS decat Varadero s-au Vstrom.Dar nu vezi mai multe GS decat Varadero si Vstrom la un loc.Timpul va decide.Pareri ca ale lui Bogdan si Ovidiu trebuiesc si vor fi luate in considerare,nu alba/neagra jurnalistico-corporatista.

Cu totii stiti ce a vrut sa spuna Bogdan prin "brand" dar va-ti facut ca nu intelegeti.Si Evian si Borsec sunt ape de baut,dar ma costa dublu sa-mi potolesc setea cu prima,daca ma intelegeti.

Editat de WhiteWolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si Evian si Borsec sunt ape de baut,dar ma costa dublu sa-mi potolesc setea cu prima,daca ma intelegeti.

Poti sa bei Borsec toata viata ta,dar nu-l fa prost pe ala care bea Evian! Care-i problema cu facutul prost pe cineva care-si doreste un lucru mai bun si mai scump,nu inteleg!Neamtul ala care sta in Bavaria si si-a cumparat o japoneza e destept celalalt care si-a cumparat un BMW e un prost! Cam asa e!

 

Bogdane,sa traiesti! Nu-i nici o suparare,sa fim noi sanatosi si sa ne mai intalnim si alte iesiri! Berea aia o dau eu cand veniti pe aici! Poate facem si un traseu mai enduro,tot in ”test” bineanteles! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie ar trebui sa recunoasca acest fapt.

Nu dom'le,de cand am BMW nu am intalnit asa ceva. I must be doing something wrong. Si oricum,vorbeam despre logo.

Mesaj completat

Dar nu vezi mai multe GS decat Varadero si Vstrom la un loc.

Pe cat punem pariu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. cine nu este lamurit:

 

- nu am negat niciodata ca sunt fan BMW;

- am avut pana acum doar 2 motociclete, ambele BMW pt. ca asta mi-am dorit; urmatoarea sigur va fi tot BMW...

- da, am si echipamentul de la BMW (de la ciorapi pana la casca); am ajuns insa la situatia asta cu argumente, dupa un "studiu de piata" si dupa deiverse situatii in care am constatat ca e mai avantajos, mai sigur si mai bine pt. mine asa;

 

Deci, da... BMW convins. Asta nu inseamna insa ca nu pot accepta si alte motociclete sau ca nu-mi plac, sau ca nu pot accepta si alte pareri. Nu am venit pe topicul asta ca sa laud BMW ca ar fi "the one and only"; si nici nu am venit sa zic cat de naspa este ST; cine ma contrazice, sa vina cu argumente. Din cate imi aduc aminte, am plecat de la niste glume cu Bogdan, pt. ac asa cum am mai zis ne cunostem de ceva timp si subiectul e clasic pt. noi, iar el fiind destul de pornit, da, am incercat sa-i combat, cu argumente eventual, niste porniri.

Vad ca s-a ajuns insa cu discutia prea departe si eu ma retrag...

Oricum, cu un singur partcipant/posesor, dispus sa impartaseasca impresii, nu stiu ce rost ar avea acest topic aici. Si eu il consider, pentru moment, mai indicat la "Motocicleta mea".

 

@ Bogdan...

- "aberezi" este cam neelegant, chiar daca am cazut de acord ca suntem directi;

- Brand-ul de obicei are ceva in spate, calitate, renume, chiar si o istorie... ca d-aia a ajuns sa fie un brand; d-aia First Bike de exemplu, nu o sa fie (poate) niciodata "un brand"

- chestia cu consumul avea alta "bataie", in contextul mentionat acolo de mine :P In plus, daca vad primele tale posturi din acest topic, dupa ce ai luat-o, consumul pare sa fie subiectul tau principal.

 

Toate cele bune! ;)

 

p.s. era sa uit... mi-a placut vorba lui Scufu: mai multa incredere, la motoare, am intr-un logo cu o elice decat intr-unul cu 3 diapazoane; cand o sa vreau pian, stiu ca Yamaha e un "brand" in domeniu. :D

 

De cand m-am apucat de motociclism am vazut si sunt convins ca gasca BMW este cea mai exclusivista casta dintre toate. Ducatistii sunt mici copii pe langa BMW-isti. Tot ce poarta sigla alb-albastra (care se pare ce nici nu mai e clar ca vine de la o elice sa aveti atata incredere in ea!!!)

Orice BMW-ist sau prospect isi va lua o basinutza de 50 de cai cu sigla BMW si apoi va avea dreptul sa privesc in jos catre toti ceilalti si sa strambe din nas la adresa altor motoare, chiar daca nu a calarit nimic altceva, chiar daca experienta lui moto este zero.

 

La alte marci treaba asta se intampla foarte rar, mai sunt si Hondarii care exagereaza uneori, dar nici pe departe cat BMW-istii.

 

Cine ma cunoaste stie ca lupta asta BMW vs altii mi-a placut de cand m-am apucat de moto, iar toate topicurile de genul asta nu fac decat sa-mi intareasca opiniile.

Da,BMW are istorie, da BMW face motociclete de calitate. Evolueaza si ei ca firma. Pana in 2004 au facut motrete ciudatzele si uratzele pentru batranei. Era o reclama la un GS650 care era prezentata chiar de un sexagenar....n-am rabdare sa caut acum linkuri si d-astea, am ajuns chiar si eu sa ma plictiseasca lupta asta BMW vs others.

Renumita fiabilitate a fost data mai mereu de lipsa performantelor (dintr-un motor din care japonezii scoteau 150 de cai ei scoteau 80....e normal la urma urmei sa fie mai fiabil. S-apoi se adresau unor mosuleti cu bani care mergeau frumusel touring nu unor tineri care le dadeau sa le sara capacele cum se intampla la japoneze.

Pentru mine firma BMW a inceput sa existe ca optiune in 2004 cand au "inventat" si ei niste motoare capabile, seria K1200. Intotdeauna am fost de parere ca fiecare producator are modele demne de luat in seama. Dar nu si BMW-istii. Tot ce nu are sigla asta e de rahat. transpira prin fiecare propozitie a lor.

Sunt si exceptii, bineinteles. Acum vorbesc de marea majoritate.

 

La fel cum era un confrate mai sus dezgustat de calitatea a ceva zicea ca se simtea "japonez". Sunteti dusi cu capul, confratilor! :)

 

Iar motorul ala arhaic cu care ating batraneiii pe curbe sau mai agata cate un cap de pod si anume boxer-ul de pe GS nu mi se pare nimic extraordinar. Era si a fost motorul pe care stiau sa-l faca, au construit motoreta in jurul lui. Cum fac si altii producatori care nu stiu sa faca altceva, Triumph de exemplu cu triplul ala al lor! :P

 

In ultimii ani BMW-ul a aratat o dechidere pentru cucerirea altor categorii de varsta si a altor piete, drept care a scos niste modele superbe cum ar fi K1200,K1300,S1000R. Cu ultimul au aratat ca daca se incordeaza pot fi cei mai buni chiar si acolo unde altii aveau traditie de mult.

Eu pot sa recunosc treaba asta, dar daca o sa-i zic unui BMW-ist ca poate ZZR1400 e mai misto decat K1300S o sa-mi rada in nas o saptamana. Numai pentru ca am pomenit cuvantul Kawasaki...d-apai sa mai si zic ca poate e mai "bun" decat un BMW.

 

Ca sa nu o mai lungesc, inca un adevar aproape de netagaduit, posesorii de "altceva" reusesc sa-si pacaleasca creierul si sa-si ia un BMW ca viitoare motocicleta, pe cand un posesor de BMW nu poate. Creierul lui nu-i permite. E ca si cum s-ar injosi, ca si cum ar cobori dintr-o casta excusivista.

Asa ceva nu se face!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergand in Alpi cu Vlad, am observat si eu ca toata lumea. Cele mai numeroase motoare erau BMW, iar dintre BMW-uri cele mai numeroase erau GS, dar sa nu uitam ca erau la ele acasa. A doua comunitate nu neaparat ca numar, dar surprinzatoare, erau Harley-uri de toate felurile venite in haite de 10-20. Motoguzzi nu am vazut niciuna, nici macar in partea italiana a zonei, desi anul trecut le cautam insistent cu privirea. La fel si KTM. Alpii nu sunt totusi, Toata Lumea. In Grecia cea mai insemnata comunitate cu mult peste toate celelalte erau V-Stroamele 650 si foarte multe de 1000, BMW-uri mai putine si decat la noi, iar KTM niciuna. Anomalii zonale generate de nationalism sau preferinte locale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu o mai lungesc, inca un adevar aproape de netagaduit, posesorii de "altceva" reusesc sa-si pacaleasca creierul si sa-si ia un BMW ca viitoare motocicleta, pe cand un posesor de BMW nu poate. Creierul lui nu-i permite. E ca si cum s-ar injosi, ca si cum ar cobori dintr-o casta excusivista.

Asa ceva nu se face!

Exact asta i-am zis si eu lui Vlad acum cateva zile pe mess.. Exact aceeasi impresie o am si eu.

Si daca mai vad ca cineva gandeste ca mine parca imi zic ca totusi nu sunt nebun complet. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu o mai lungesc, inca un adevar aproape de netagaduit, posesorii de "altceva" reusesc sa-si pacaleasca creierul si sa-si ia un BMW ca viitoare motocicleta, pe cand un posesor de BMW nu poate. Creierul lui nu-i permite. E ca si cum s-ar injosi, ca si cum ar cobori dintr-o casta excusivista.

Asa ceva nu se face!

Wtf! trebe sa fi facut ceva grav de am avut si Honda si BMW in acelasi timp! Cer scuze. N-o sa se mai intample. O sa incerc Yamaha + BMW. Asa de exclusivist este ca de doi ani ma screm sa-mi strang bani pentru un GTR nou,benchmarkul meu in materie de motociclism. Cred ca am inebunit pe toata lumea ca doar de asta vorbesc. N-am prieteni,n-am club,ma dau singur. Am insa BMW si sunt exclusivist,yeah baby! Fuck BMW and fuck your Yamaha too!

PS: s-a dus sulii de suflet topicul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba, eu ma declar cel mai exclusivist dintre toti voi, padawanii. Am avut BMW si mi-am luat Ducati. Acum ma gandesc daca sa-mi iau Triumph sau Aprilia ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine firma BMW a inceput sa existe ca optiune in 2004 cand au "inventat" si ei niste motoare capabile, seria K1200. Intotdeauna am fost de parere ca fiecare producator are modele demne de luat in seama. Dar nu si BMW-istii. Tot ce nu are sigla asta e de rahat. transpira prin fiecare propozitie a lor.

Sunt si exceptii, bineinteles. Acum vorbesc de marea majoritate.

Welcome back! K1200 e din 99 incoa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...